Ben je sneller dan ik; ik nog nooit. In 14 jaar niet meer thuiswonen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb van de week voor het eerst in jaren piepers gekookt
mn ma schrok zich rot toen ik dr belde met de vraag hoe lang die dingen ook alweer moesten
Ben je sneller dan ik; ik nog nooit. In 14 jaar niet meer thuiswonen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb van de week voor het eerst in jaren piepers gekookt
mn ma schrok zich rot toen ik dr belde met de vraag hoe lang die dingen ook alweer moesten
B. Maar wel een goeie danskont. En ze is liev.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die heeft maar kleine tetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nou, ik heb je net de gouden tip gegevenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan alles koken.. alleen piepers zijn zo verdomd kut. En ik wil ze ook niet zo vaak eten
Ik vraag er nooit geld voorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef debeterebob het volgende:
Ok, het is nu oorlog met TS. TS ik vind je een kuthoer!
Daar zal ze van onder de indruk zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef debeterebob het volgende:
Ok, het is nu oorlog met TS. TS ik vind je een kuthoer!
Pas op, ik sidder op mijn stoeltje van angstquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar zal ze van onder de indruk zijn.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef El_Matador het volgende:
TOPTT!
[..]
Ben je sneller dan ik; ik nog nooit. In 14 jaar niet meer thuiswonen...
[..]
Ben je sneller dan ik; ik nog nooit. In 14 jaar niet meer thuiswonen...
[..]
B. Maar wel een goeie danskont. En ze is liev.Nou, ik moet zeggen, die van mn mammie zijn beter te vretenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, billen zijn belangrijk
maar tetten als neukteugels zijn ook leuk
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Goeie vraag.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon allemaal klappen. Maar waarom zijn ze daar arroganter?
Ja, maar ik kan moeilijk elke minuut prikken, dan hou ik geen piepers meer overquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef Rafeiro het volgende:
Piepers kook je niet op tijd, oké het eerste kwartier 20 minuten laat je ze gewoon koken en dan af en toe ff met een vork prikken
En dan eindig je dus met een paar hompjes met vijftienhonderd gaatjes er in.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef Rafeiro het volgende:
Piepers kook je niet op tijd, oké het eerste kwartier 20 minuten laat je ze gewoon koken en dan af en toe ff met een vork prikken
Het zal niet van genot zijn nee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pas op, ik sidder op mijn stoeltje van angst
Ik houd ook van wat meer curvy, maar goed. Deze meid is onweerstaanbaar (zoals je weet). Onmogelijk om niet verliefd op te worden (en toch ben ik het nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen, die van mn mammie zijn beter te vreten
Mja, billen zijn belangrijk
maar tetten als neukteugels zijn ook leuk
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het zal niet van genot zijn nee.
Hoeft ook niet, gewoon 20 minuten op het vuur laten staan en daarna een keertje prikken. Dan voel je zo of ze klaar zijn. Oja en grotere aardappelen moeten langer dan de kleintjesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan moeilijk elke minuut prikken, dan hou ik geen piepers meer over![]()
de rest van de zak heb ik maar gebakken
Sowieso, relatieshitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik houd ook van wat meer curvy, maar goed. Deze meid is onweerstaanbaar (zoals je weet). Onmogelijk om niet verliefd op te worden (en toch ben ik het niet).
Sowieso; verliefd worden
Jij neemt het geld gewoonquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso, relatieshit
Alle mannen zijn klootzakken en alle vrouwen kuthoeren. Behalve ik, want ik laat me nooit betalen.
Ik heb besloten dat de volgende keer dat ik zin heb in piepers, dat ik mn ma of oma opbel dat ik daar ga etenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, gewoon 20 minuten op het vuur laten staan en daarna een keertje prikken. Dan voel je zo of ze klaar zijn. Oja en grotere aardappelen moeten langer dan de kleintjes
Ik ben altijd geld kwijtquote:
Doe dat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat de volgende keer dat ik zin heb in piepers, dat ik mn ma of oma opbel dat ik daar ga eten
Het is weer oktober, dus er komt weer een relatie aanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso, relatieshit
Alle mannen zijn klootzakken en alle vrouwen kuthoeren. Behalve ik, want ik laat me nooit betalen.
Grote aardappels snij je dan ook in stukkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, gewoon 20 minuten op het vuur laten staan en daarna een keertje prikken. Dan voel je zo of ze klaar zijn. Oja en grotere aardappelen moeten langer dan de kleintjes
Geen slimmer opmerking aan de kloontjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:49 schreef Rafeiro het volgende:
...
Je hoeft echt niet elke 10 seconde te prikken.
En ik maar denken dat je de pijn kan verdragenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
aaah.. ik ga Kip straks echt afslachten. Kutbeest. Vol dr nagels in mn brandwond.. k ga dood
Nja, ik ben geen relatie van plan. Voorlopig. Maar ik heb het vage vermoeden dat dit geouwehoer er wel op afsteventquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is weer oktober, dus er komt weer een relatie aan
Maar verliefd worden gaat gewoon niet meer. Ligt aan die verdomde ex.
Logisch ook wel, kip is best lekker op een pannenkoek met wat zoetzure saus, sla met rode ui en wat knoflooksaus. Of had ik dat vandaag al tien keer gezegd?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
aaah.. ik ga Kip straks echt afslachten. Kutbeest. Vol dr nagels in mn brandwond.. k ga dood
Mja dat kan ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Grote aardappels snij je dan ook in stukken
ik vind elke 10 sec. prikken ook wel erg traag hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen slimmer opmerking aan de kloontjes.
ja. in bepaalde situatiesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je de pijn kan verdragen
Ik heb je getipt bij mlig. Just saying.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso, relatieshit
ik ben er niet geweest toen je dat zei iigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Logisch ook wel, kip is best lekker op een pannenkoek met wat zoetzure saus, sla met rode ui en wat knoflooksaus. Of had ik dat vandaag al tien keer gezegd?
Hoe staat het met jouw hossels, bob?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb je getipt bij mlig. Just saying.
mlig wie?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb je getipt bij mlig. Just saying.
Rust zacht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken, trusten allemaal
Haje wah!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken, trusten allemaal
MyLifeIsGrey; net zoveel aantrekkingskracht als een lekgeprikte aardappel.quote:
ken ik niet. zal dus wel niet interessant zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
MyLifeIsGrey; net zoveel aantrekkingskracht als een lekgeprikte aardappel.
De man die duizenden euro's is kwijt geraakt aan een hoer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb trouwens cadillac records en rock 'n roll top 100 besteldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
MyLifeIsGrey; net zoveel aantrekkingskracht als een lekgeprikte aardappel.
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Duizenden euro's, hoeveel beurten is dat wel niet in Nederland?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De man die duizenden euro's is kwijt geraakt aan een hoer.
[..]
[..]
[..]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
[spoiler]Wat het grootste probleem was.[/quote]quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De man die duizenden euro's is kwijt geraakt aan een hoer.
[spoiler]En een pakje sigaretten.
[spoiler][/quote]
[/quote]
Sja, ik zou het ook zonde vinden van de peuken
vrij constant.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw hossels, bob?![]()
Dan mist de convertible nog, de kuif komt er en de rest is ook te regelen. Volgend jaar cruisenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb trouwens cadillac records en rock 'n roll top 100 besteld
The only limit is your own imagination
Dat doe je goed dan!quote:The only limit is your own imagination
mn pony is nog steeds niet lang genoegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan mist de convertible nog, de kuif komt er en de rest is ook te regelen. Volgend jaar cruisen
Volgend jaar is het een paard.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn pony is nog steeds niet lang genoegThe only limit is your own imagination
Ik ben een geboren optimist.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Volgend jaar is het een rolletjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgend jaar is het een paard.
Het wordt de mooiste dag in jaren. Bier voor jou en kaasch voor mij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Volgend jaar is het een rolletje
Ik ook kaasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het wordt de mooiste dag in jaren. Bier voor jou en kaasch voor mij.
Vooruit. Jij draait, ik rijd.quote:The only limit is your own imagination
Geniaal, die publieke DMs.The only limit is your own imagination
![]()
Ik draai van te voren wel. Is zo vervelend als het wegwaaitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vooruit. Jij draait, ik rijd.
Whut?quote:So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
We hebben iedereen weggejaagdquote:![]()
Zoals het hoortquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hebben iedereen weggejaagd![]()
Kloons zijn veul gezelliger natuurlijk
BAM. mes in je rug!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hebben iedereen weggejaagd![]()
![]()
*schopt debeterebob*quote:
Niemand steekt mijn kloon een mes in zn rug!![]()
He gezellig, een moslim.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*schopt debeterebob*
Niemand steekt mijn kloon een mes in zn rug!![]()
Schop hem maar wat harder, in die maagdelijke balletjes.The only limit is your own imagination
Ik duw wel gewoon een naaldhak zn reet in en wiebel een beetje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schop hem maar wat harder, in die maagdelijke balletjes.
Dat vind hij fijn...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik duw wel gewoon een naaldhak zn reet in en wiebel een beetje.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik hoor hem al klaarkomen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik duw wel gewoon een naaldhak zn reet in en wiebel een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoor hem al klaarkomen.Het is een gaveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet wanneer ik zijn darmwand doorboord heb.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoor hem al klaarkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij bent de enige die mijn opmerking ongedaan kan maken, bob.quote:
Werk aan den winkel.The only limit is your own imagination
En dan van die ingewanden een mandje vlechten waar je zijn bezwete doch nog immer volle ballen in deponeert.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet wanneer ik zijn darmwand doorboord heb.The only limit is your own imagination
Nee, gewoon allemaal op straat laten liggen. Ik wil geen enge ziektes oplopenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dan van die ingewanden een mandje vlechten waar je zijn bezwete doch nog immer volle ballen in deponeert.
Nijmegen is nog niet rood genoeg?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, gewoon allemaal op straat laten liggen. Ik wil geen enge ziektes oplopen
Nevah!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nijmegen is nog niet rood genoeg?
Je bent op 12 september voorbijgestreefd door het durp van knuffelmeisjequote:
Sja, je kan niet alles hebben hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent op 12 september voorbijgestreefd door het durp van knuffelmeisje
Wij daten niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:16 schreef debeterebob het volgende:
Oeh ik wil echt daten met GvE en Mata
Niet zonder seks nee.quote:
We spreken af. Dat is wat anders dan daten.quote:
Bij mij en H. heeft het toch 2 maanden geduurd. Ik word soft en burgerlijkquote:
Het is de insteek. En meestal word je dan niet teleurgesteld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eerste date altijd gelijk seks ja?The only limit is your own imagination
Vertel mij wat; ik spreek af met latina's.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij mij en H. heeft het toch 2 maanden geduurd. Ik word soft en burgerlijk
Of het zijn sletten, of het zijn softe burgerlijke conservatiefjes. Een tussenweg is vrijwel niet te vinden.The only limit is your own imagination
die conservatiefjes weet jij toch wel te bekeren?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vertel mij wat; ik spreek af met latina's.
Of het zijn sletten, of het zijn softe burgerlijke conservatiefjes. Een tussenweg is vrijwel niet te vinden.
In Nederland wel ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die conservatiefjes weet jij toch wel te bekeren?The only limit is your own imagination
Insteek. Mooie woordkeuze ouwequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is de insteek. En meestal word je dan niet teleurgesteld.![]()
![]()
Zorgvuldig gekozen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Insteek. Mooie woordkeuze ouwe
quote:kloon. ik weet dat je het kan
Uiteraard. Zo ben jijquote:
Ze worden afgeschrokken door mijn ervaring, vrees ik. Van die wijffies die alleen voor serieus gaan. Ehm ja, maar dat zien we wel als de seks goed zit, lijkt me zo...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]kloon. ik weet dat je het kan
![]()
Kip probeert mn wimpers op te eten
Gewoon zeggen dat je maagd bent. Heb je tenminste een goede reden om zo snel mogelijk te lozen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze worden afgeschrokken door mijn ervaring, vrees ik. Van die wijffies die alleen voor serieus gaan. Ehm ja, maar dat zien we wel als de seks goed zit, lijkt me zo...
Ik ben slecht in liegen. En denk niet dat een 33-jarige maagd in de smaak valt, maar misschien moeten daarvoor benzin en richard_prf online komen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je maagd bent. Heb je tenminste een goede reden om zo snel mogelijk te lozen.
Ja, dan pas je toch ook gewoon je leeftijd ff aanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben slecht in liegen. En denk niet dat een 33-jarige maagd in de smaak valt, maar misschien moeten daarvoor benzin en richard_prf online komen.![]()
moet ik je nou alles leren?
Dat gaat niet zo moeilijk. Word nog steeds 25-28 geschat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dan pas je toch ook gewoon je leeftijd ff aan![]()
moet ik je nou alles leren?
Maar liegen vind ik te ingewikkeld. Soms, voor een hoger doel...The only limit is your own imagination
Seks is het hoogste doelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo moeilijk. Word nog steeds 25-28 geschat.
Maar liegen vind ik te ingewikkeld. Soms, voor een hoger doel...
Goeie seks is dat.quote:
Toch alweer bijna 2 weken geleden.The only limit is your own imagination
Klopt. Een nieuw knuffelmeisje, maar die bestaat niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zelfs voor Mata niet volgens mij
Als het slechte seks is is het geen seksquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie seks is dat.
Toch alweer bijna 2 weken geleden.
ik wil juist niks meer dat ook maar een beetje lijkt op wat ik als ''relatiemateriaal'' hadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt. Een nieuw knuffelmeisje, maar die bestaat niet.
Ik dacht dat je een levenspartner zocht uiteindelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt. Een nieuw knuffelmeisje, maar die bestaat niet.![]()
Mlig is weer in de markt danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil juist niks meer dat ook maar een beetje lijkt op wat ik als ''relatiemateriaal'' had![]()
![]()
We zeggen hetzelfde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een levenspartner zocht uiteindelijk.The only limit is your own imagination
nee bedankt. Ik heb denk ik nog wel wat smaak overquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mlig is weer in de markt dan
Uiteindelijk blijven we samen over kloon.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil juist niks meer dat ook maar een beetje lijkt op wat ik als ''relatiemateriaal'' had
Maakt niet uit; er is kaas en Elvis.The only limit is your own imagination
Dan komt Faxie in beeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee bedankt. Ik heb denk ik nog wel wat smaak over![]()
Maar ik ben de kloonversie die uiteindelijk nieuw leven op deze wereld wil zetten, dus dat werkt ook nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteindelijk blijven we samen over kloon.
Maakt niet uit; er is kaas en Elvis.
quote:te. jong.
Uiteraard. Juist ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook Mata heeft echte liefde nodig
Maar wel samen met goeie seks. En een lekker lichaam, een open mind, een positieve instelling en wreed goed kunnen dansen.
Maar het belangrijkste is; een geweldige moeder zijn.
Sja, dat pretpakket blijkt maar in 1 iemand samen te komen.
De harde realiteit.The only limit is your own imagination
in geest is iedere mannelijke fokker pas 5quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar ik ben de kloonversie die uiteindelijk nieuw leven op deze wereld wil zetten, dus dat werkt ook niet
Dan maar samen met Elvis en Elvira aan de kaasch.The only limit is your own imagination
Elvis. Ik had m gedaan voor ie dik werd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook.
Dan maar samen met Elvis en Elvira aan de kaasch.
Maar ik drink al bierquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in geest is iedere mannelijke fokker pas 5![]()
![]()
gaat het niet omquote:
Had je nou niet iemand die jij heel graag wilde, maar die zich niet liet veroveren?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard. Juist ik.
Maar wel samen met goeie seks. En een lekker lichaam, een open mind, een positieve instelling en wreed goed kunnen dansen.
Maar het belangrijkste is; een geweldige moeder zijn.
Sja, dat pretpakket blijkt maar in 1 iemand samen te komen.
De harde realiteit.![]()
![]()
Vorige weekquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Elvis. Ik had m gedaan voor ie dik werd.True
Romance
weer es gekeken.
I'm not a fag, but Elvis I'd doThe only limit is your own imagination
Ik heb een goede dag gehad. Mooie uitzending een ruzie en ik heb vakantie. Heerlijk.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ja, maar ze is lelijk. Wel lekker, dat wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Had je nou niet iemand die jij heel graag wilde, maar die zich niet liet veroveren?The only limit is your own imagination
Dj Badr Hari!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
Ik heb een goede dag gehad. Mooie uitzending een ruzie en ik heb vakantie. Heerlijk.The only limit is your own imagination
Heb je een hoop gedaan in 40 minutenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
Ik heb een goede dag gehad. Mooie uitzending een ruzie en ik heb vakantie. Heerlijk.![]()
![]()
Snap ik. Die neusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vorige weekTrue
Romance
weer es gekeken.
I'm not a fag, but Elvis I'd do
Die heupbewegingen![]()
Ik heb van de week mn 46jarige onderbuurman laten shufflen.. kreeg hij later van de tussenburen te horen dat ik de hele vrijdagavond en nacht had liggen naaien. Buurman: Nee, ik was aan het shufflen. Pas na 5.30 uur is daar genaaid.
ik dacht dat ik stuk ging
Dat naaien was met jou?!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik. Die neus
Die heupbewegingen![]()
Ik heb van de week mn 46jarige onderbuurman laten shufflen.. kreeg hij later van de tussenburen te horen dat ik de hele vrijdagavond en nacht had liggen naaien. Buurman: Nee, ik was aan het shufflen. Pas na 5.30 uur is daar genaaid.
ik dacht dat ik stuk gingThe only limit is your own imagination
zn zwager en ik jaquote:
quote:!
Hoe oud wassie?The only limit is your own imagination
die is 33, bijna 34quote:
En mn onderbuurman is het allemaal aan het bekokstoven. Want hij wil mij als schoonzusje
Mooie, wat zeg ik, schitterende, leeftijd.quote:
Geen fysieke ruzie, alleen iemand boos gemaakt. Oh ja ze wil me nooit meer zien of spreken.quote:C'est la vie
Sja. Ik zak toch weer 10 jaar hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooie, wat zeg ik, schitterende, leeftijd.
Begrijpelijk. Eeuwig zonde dat ik geen broer heb.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En mn onderbuurman is het allemaal aan het bekokstoven. Want hij wil mij als schoonzusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Eeuwig zonde dat ik geen broer heb.Sorry, H. is knapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog een 15-jarige hier in Buenos Aires...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja. Ik zak toch weer 10 jaar he
Opzet geslaagd?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen fysieke ruzie, alleen iemand boos gemaakt. Oh ja ze wil me nooit meer zien of spreken.The only limit is your own imagination
Zo ver zak ik nooitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nog een 15-jarige hier in Buenos Aires...Minder bejaard als dit hoef ik niet hoor
Wie wel?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen fysieke ruzie, alleen iemand boos gemaakt. Oh ja ze wil me nooit meer zien of spreken.
quote:
ik kan er niks aan doen. Evil is er weerquote:
Ik had haar op de radio geslingerd zonder het te vertellen. Prachteadio. Dat ze me haat is een kleine prijs om te betalen.quote:C'est la vie
Genoeg mensen maak je daar geen zorgen over.quote:C'est la vie
We steken elkaar aan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen. Evil is er weer
Pyromanisch-depressief.
Dat zou elke blaag van 18 tof moeten vinden, ondankbaar wicht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had haar op de radio geslingerd zonder het te vertellen. Prachteadio. Dat ze me haat is een kleine prijs om te betalen.The only limit is your own imagination
Ik maak me zelden zorgen. Zou ik toch eens een keer moeten proberenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Genoeg mensen maak je daar geen zorgen over.
Je haalt het beste in me naar bovenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We steken elkaar aan.
Pyromanisch-depressief.
Die galblaastumor die nu over heloefje gedrapeerd ligt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je haalt het beste in me naar bovenThe only limit is your own imagination
Die ligt nog op het nachtkastjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die galblaastumor die nu over heloefje gedrapeerd ligt?
Naast of onder die trillende 34.5 cm?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die ligt nog op het nachtkastjeThe only limit is your own imagination
Die ligt in het nachtkastjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Naast of onder die trillende 34.5 cm?
Mur. Hoest?quote:
Wat/wie/waar/waarom/hoeveel/hoe laat neem je?The only limit is your own imagination
ik neem wat, ik neem wat?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ze is 22 maar goed. Boeiend, ik had haar al een paar maanden niet gesproken. Humorloze mensen soberso: exitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou elke blaag van 18 tof moeten vinden, ondankbaar wicht.C'est la vie
Maar wat heeft ze op de radio gezegd dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is 22 maar goed. Boeiend, ik had haar al een paar maanden niet gesproken. Humorloze mensen soberso: exit
Want sommige dingen zijn ook gewoon kut om in het openbaar te gooien
Appartementje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mur. Hoest?
Wat/wie/waar/waarom/hoeveel/hoe laat neem je?
Klein, maar ik heb niet zo veel ruimte nodig, wel mooi. Was vroeger een architectenbureau. Het is mooi, handig, en ligt op een mooie plaats, uitzichtje erbij, Komt goed.![]()
![]()
Klinkt goed, welke stad?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Appartementje.
Klein, maar ik heb niet zo veel ruimte nodig, wel mooi. Was vroeger een architectenbureau. Het is mooi, handig, en ligt op een mooie plaats, uitzichtje erbij, Komt goed.The only limit is your own imagination
Mooie kelder aanwezig?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Appartementje.
Klein, maar ik heb niet zo veel ruimte nodig, wel mooi. Was vroeger een architectenbureau. Het is mooi, handig, en ligt op een mooie plaats, uitzichtje erbij, Komt goed.
Niks, ik vroeg haar enkel hoe de sfeer daar was. Ze zei goed, dat was het. Aanstellen is ook een kunst.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar wat heeft ze op de radio gezegd dan?
Want sommige dingen zijn ook gewoon kut om in het openbaar te gooienC'est la vie
Als ze in de EBI in Vught was, is het best een kutopmerking van je.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, ik vroeg haar enkel hoe de sfeer daar was. Ze zei goed, dat was het. Aanstellen is ook een kunst.
jezus wat een dramaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, ik vroeg haar enkel hoe de sfeer daar was. Ze zei goed, dat was het. Aanstellen is ook een kunst.
Stuur Popeye op haar af..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, ik vroeg haar enkel hoe de sfeer daar was. Ze zei goed, dat was het. Aanstellen is ook een kunst.![]()
![]()
De wat?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze in de EBI in Vught was, is het best een kutopmerking van je.C'est la vie
niet nemen danquote:
Uiteraerd. Toffe stad, vooral op 2 oktober 's avonds.quote:
extra beveiligde inrichting volgens mijquote:
2 oktoberquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraerd. Toffe stad, vooral op 2 oktober 's avonds.![]()
Je blijft me verbazen met jouw kennis van de waarlijke geneugten des levens.![]()
![]()
Ik heb een neger die de deur open doet en mijn post overhandigt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Nee joh, zonde van de moeite.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stuur Popeye op haar af..
[ afbeelding ]C'est la vie
2x geweest en 2x keidik vermaakt. Jeje, feestjes gaan er meestal wel in. Talking about it; vanavond een Couchsurfingmeet. Maar alleen maar lelijke wijven (logisch, in deze stad).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
2 oktober![]()
Je blijft me verbazen met jouw kennis van de waarlijke geneugten des levens.The only limit is your own imagination
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een neger die de deur open doet en mijn post overhandigt.mijn schuur lijkt op een kelder.. alleen nog isoleren die hapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah okee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
extra beveiligde inrichting volgens mijC'est la vie
Schuurfeest bij kloon!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn schuur lijkt op een kelder.. alleen nog isoleren die hap
Truste.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:05 schreef Murdera het volgende:
Beetje dronken, morgen vroeg op, dus maar bedtijd.
Fiujne avond!
Slaap fiujn!The only limit is your own imagination
niet zo'n grote kelder.. alhoewel ik wel in de parkeergarage kanquote:
Ajuus Murquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:05 schreef Murdera het volgende:
Beetje dronken, morgen vroeg op, dus maar bedtijd.
Fiujne avond!
Klinkt als een topplek voor een illegale rave.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet zo'n grote kelder.. alhoewel ik wel in de parkeergarage kan
nope, te dicht bij het politiebureauquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klinkt als een topplek voor een illegale rave.
In Nimmah zijn die toch zo knetter als een Waalgarnaal.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nope, te dicht bij het politiebureauThe only limit is your own imagination
Geen Nimmaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Nimmah zijn die toch zo knetter als een Waalgarnaal.
En nee, ze zijn alleen maar bezig met friet eten..
Beunhaasdorp?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen Nimma
En nee, ze zijn alleen maar bezig met friet eten..
Maar goed dat ze de patat laten liggen dan.
daar woon ik al niet meerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beunhaasdorp?
Maar goed dat ze de patat laten liggen dan.
Ja. Want het is friet.
Nee, daarom, dacht ik Nimmah?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar woon ik al niet meer
Ja. Want het is friet.
Het is papas fritas. O papas a la francesa.
NIJMEGEN of nmgn. Never Nimma.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, daarom, dacht ik Nimmah?
Het is papas fritas. O papas a la francesa.
Friet dus
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
i did it
![]()
![]()
![]()
Zowel Varken als Kip op schoot?
Moeders.
Jupquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:22 schreef El_Matador het volgende:
Zowel Varken als Kip op schoot?
Moeders.
Ik heb 2 lelijke, behaarde kinderen geadopteerd
Als je ze nou de borst geeft...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup
Ik heb 2 lelijke, behaarde kinderen geadopteerdThe only limit is your own imagination
Nee. Daar krijg je hangtetten van of theezakjes.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je ze nou de borst geeft...
Dus daarom houd ik niet van thee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Daar krijg je hangtetten van of theezakjes.The only limit is your own imagination
En toch voerde je me thee die keer dat ik bij jou wasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus daarom houd ik niet van thee.
Ik heb het in huis voor gasten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch voerde je me thee die keer dat ik bij jou was
En jij drinkt geen koffie.The only limit is your own imagination
Echt wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het in huis voor gasten.
En jij drinkt geen koffie.
Sinds wanneer is dat??quote:The only limit is your own imagination
Uhm.. al anderhalf jaar ofzoquote:
Je pakketje is nooit aangekomen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm.. al anderhalf jaar ofzo
Nooit verstuurd ook zeker?
jawelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je pakketje is nooit aangekomen.
Nooit verstuurd ook zeker?
Serieus? Wanneer???quote:
anderhalve maand terug ofzoquote:
Klotedouane...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
anderhalve maand terug ofzo
je had er geen kaas (die groene) bij gedaan?
Nee, ik denk dat ze zelf zin hadden in stroopwafelsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klotedouane...
je had er geen kaas (die groene) bij gedaan?
maar kut man. Ga ik t binnenkort gewoon nog een keer proberen.
Tov van je.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar kut man. Ga ik t binnenkort gewoon nog een keer proberen.
Normale post duurt 3 weken. 6 weken is echt te lang.... pfff.The only limit is your own imagination
Nja, komt wel goed.. die stroopwafels enzo ga je krijgen!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tov van je.
Normale post duurt 3 weken. 6 weken is echt te lang.... pfff.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, komt wel goed.. die stroopwafels enzo ga je krijgen!!![]()
![]()
!!
quote:Kloons doen dat soort dingen voor elkaar
Jij bent toch wel recepten voor me aan het verzamelen??
Dozen vol!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Kloons doen dat soort dingen voor elkaar
Jij bent toch wel recepten voor me aan het verzamelen??
Piet houdt ook van stroopwafels.
[ Bericht 67% gewijzigd door SergeantFluffy op 18-10-2012 02:41:13 ]seduco sum.en ben erg stout![]()
Juist ja
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Tering, alles nog helemaal donker, ik doe een lamp aan, BLAM. overal glas en shit en gelijk weer helemaal donker. Ik schrok me de pleuris.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:23 schreef Murdera het volgende:
Tering, alles nog helemaal donker, ik doe een lamp aan, BLAM. overal glas en shit en gelijk weer helemaal donker. Ik schrok me de pleuris.dan schrik je wel ja
Niks in je ogen?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Nee gelukkig niet, maar ik kon wel gelijk de hele kamer stofzuigen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]dan schrik je wel ja
Niks in je ogen?
Goed begin van de dag.
Ook een paar wonden opgelopen met scheren, en nu eigenlijk te laat voor de bus.![]()
![]()
Je hebt maar 1 optie! Terug je bed in en daar de hele dag blijven!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, maar ik kon wel gelijk de hele kamer stofzuigen.
Goed begin van de dag.
Dit gaat een echte pfff was ik maar in bed gebleven dag!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large groupsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
BLAM goeiemorgenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:23 schreef Murdera het volgende:
Tering, alles nog helemaal donker, ik doe een lamp aan, BLAM. overal glas en shit en gelijk weer helemaal donker. Ik schrok me de pleuris.wat is dat voor lamp
:')![]()
Scherven brengen geluk!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:23 schreef Murdera het volgende:
Tering, alles nog helemaal donker, ik doe een lamp aan, BLAM. overal glas en shit en gelijk weer helemaal donker. Ik schrok me de pleuris.![]()
![]()
dat zijn de scherven van een spiegel, dat is weer anders...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
7 jaar ongeluk toch?
dacht ik...![]()
quote:Weekblad Donald Duck viert zaterdag 20 oktober zijn 60e verjaardag. Ter ere van dit feest trakteert Bruna op Donald Duck stickers. Voor wie niet genoeg kan krijgen van Donald zijn er ook nog eens verschillende unieke Donald Duck artikelen verkrijgbaar.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Even wat lampen kapot gooien ter compensatiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:55 schreef rival het volgende:
[..]
dat zijn de scherven van een spiegel, dat is weer anders...
dacht ik...:')![]()
ik vond het eigenlijk wel al donker genoegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Even wat lampen kapot gooien ter compensatie![]()
![]()
Ik zie 1 slaapkamer, dus dit is niet met die vriend van je?quote:
Ziet er mooi ruim uit wel. Waar is het ergens?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Voor mij alleen idd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie 1 slaapkamer, dus dit is niet met die vriend van je?
Ziet er mooi ruim uit wel. Waar is het ergens?![]()
DMAppartementje. idd 1 slaapkamer. Er zit ook nog een dakterrasje, maar die zit boven de trap dus ik wist niet hoe ik dat moest weergeven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:13 schreef Cue_ het volgende:
appartement of huisje? en 1 slaapkamer?![]()
![]()
Zelf zou ik niet genoeg hebben aan 1 slaapkamer
Maar begrijp dat je hem net gekocht hebt/gehuurd hebt? zit je er al in.. of binnenkort?![]()
Waarom niet? En voor rond de 700 de maand is er niet beter te krijgen hier.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
Zelf zou ik niet genoeg hebben aan 1 slaapkamer
Maar begrijp dat je hem net gekocht hebt/gehuurd hebt? zit je er al in.. of binnenkort?
Ik heb ja gezegd, dus volgende maand ofzo kan ik er in denk ik.![]()
![]()
Vind het erg fijn om gewoon een soort van rommelkamer te hebben. Waar alles kan staan waar je wel regelmatig bij moet, maar wat niemand hoeft te zien. Dus in opbergkast vind het z'n plek niet, maar wil het ook niet in slaapkamer/woonkamer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:17 schreef Murdera het volgende:
Waarom niet? En voor rond de 700 de maand is er niet beter te krijgen hier.
Ik heb ja gezegd, dus volgende maand ofzo kan ik er in denk ik.
Uiteindelijk blijkt het voor mij vooral een uitbreiding te zijn geworden van m'n kleding / schoenenkast
NiceWelke plaats dan?
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind het erg fijn om gewoon een soort van rommelkamer te hebben. Waar alles kan staan waar je wel regelmatig bij moet, maar wat niemand hoeft te zien. Dus in opbergkast vind het z'n plek niet, maar wil het ook niet in slaapkamer/woonkamer.
Uiteindelijk blijkt het voor mij vooral een uitbreiding te zijn geworden van m'n kleding / schoenenkast
NiceWelke plaats dan?
Kan ik wel begrijpen, maar ik heb eigenlijk nog niets aan spullen, omdat ik nu voor het eerst op mezelf ga. Dus dat scheelt wel.
Leiden.![]()
![]()
Denk dat je nog verbaast staat hoeveel spul je nog hebt![]()
Of hoe snel je het zooi bij elkaar krijgt
Dus vanuit moeders huis naar eigen appartementje? Wist niet dat je nog thuis woonde
Owja das wel wat duurdere stad.![]()
![]()
Niet veel geweest, ja paar keer op een verjaardag/bbq.. en wel eens de kroeg in met iemand. Die zijn er wel positief overquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pauperdure stad. Maar wel een leuke stad.![]()
![]()
Owja daar toen Kinderen Tegen Kinderen gezien
Dat was wel geinigZe vonden het leuk om te horen dat ik soort van speciaal daarvoor naar leiden was gegaan.
![]()
Wel tof dat je iets gevonden hebt mur.
Qua ruimte lijkt het me genoeg voor 1 persoon, wel duur, maarja, dat is alles tegenwoordig.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:28 schreef Myraela het volgende:
Wel tof dat je iets gevonden hebt mur.
Qua ruimte lijkt het me genoeg voor 1 persoon, wel duur, maarja, dat is alles tegenwoordig.
Ja idd, goedkoper kan voorlopig niet denk ik.![]()
![]()
Telkens als ik mur zie staan lees ik muur. Dankje samz![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Mwah, ik heb overigens wel budget om eigenlijk alles in 1 keer te kopen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:22 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat je nog verbaast staat hoeveel spul je nog hebt![]()
Of hoe snel je het zooi bij elkaar krijgt
Dus vanuit moeders huis naar eigen appartementje? Wist niet dat je nog thuis woonde
Owja das wel wat duurdere stad.
Tenminste, hoe duur is een jacuzzi?![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:31 schreef Joysa het volgende:
![]()
![]()
Mijn bankrekening.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar haal je dat geld vandaan?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:31 schreef Joysa het volgende:
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Omdat... Ik dat een leukere afkorting vind dan Mur, wat ik onbewust steeds als Muur las.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom muur eigenlijk? Zit daar nog een idee achter?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Creatief inrichten dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, maar voor 1 persoon is dat ook niet zo veel he. En ik gok dat het zon 35m2 is.
Nee klopt, je woning is sowieso duurder dan de mijne, maar het scheelt natuurlijk wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:51 schreef Murdera het volgende:
Ja, maar voor 1 persoon is dat ook niet zo veel he. En ik gok dat het zon 35m2 is
Dat is net wat groter dan m'n woonkamer![]()
![]()
Mwah, ik heb tot nu toe enkel een pc en tv, de rest moet ik nog halen, dus dat komt wel goed.quote:Leiden he..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee klopt, je woning is sowieso duurder dan de mijne, maar het scheelt natuurlijk wel.
Dat is net wat groter dan m'n woonkamerDure shit.
Maar goed, de ruimtes zijn wel erg tof, hoog enzo, heel veel dakramen. Architectenbureaus.![]()
![]()
Yeah i know. Die kennis van mij heeft ook ong een woning van zo'n grootte.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:54 schreef Murdera het volgende:
Leiden he..Dure shit.
Maar goed, de ruimtes zijn wel erg tof, hoog enzo, heel veel dakramen. Architectenbureaus.![]()
![]()
Vooralsnog creatief inrichten dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah, ik heb tot nu toe enkel een pc en tv, de rest moet ik nog halen, dus dat komt wel goed.
[..]
Leiden he..Dure shit.
Maar goed, de ruimtes zijn wel erg tof, hoog enzo, heel veel dakramen. Architectenbureaus..
Is dit nu de tweede toenadering die je zoekt naar Mur, na het aanbod om je kut te komen masseren?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooralsnog creatief inrichten dus.
![]()
Het is ook echt sneaky shit, als je niet toevallig mensen persoonlijk kent die eruit gaan moet je gruwelijk veel geluk hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yeah i know. Die kennis van mij heeft ook ong een woning van zo'n grootte.Jij zal me altijd bijstaan wanneer ik hulp nodig heb toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooralsnog creatief inrichten dus.
![]()
![]()
![]()
Daarmee heeft ze nog steeds het record van minste toenaderingen van raakbare FOK!vrouwen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:57 schreef twi het volgende:
[..]
Is dit nu de tweede toenadering die je zoekt naar Mur, na het aanbod om je kut te komen masseren?![]()
![]()
Dan moet ik Myra eens even vragen hoe ze het in haar hoofd haalt om toenadering tot je te zoeken, godverdomme.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarmee heeft ze nog steeds het record van minste toenaderingen van raakbare FOK!vrouwen.![]()
Can't blame her.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:58 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet ik Myra eens even vragen hoe ze het in haar hoofd haalt om toenadering tot je te zoeken, godverdomme.![]()
![]()
minste toenaderingen van jou? of?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarmee heeft ze nog steeds het record van minste toenaderingen van raakbare FOK!vrouwen.![]()
Van vrouwen aan hem. Voel je niet beledigd, zijn standaarden wat betreft 'raakbaar' zijn niet héél erg laag.quote:![]()
Sinds jouw tijd staat ze erop dat jij ook mee mag.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:59 schreef twi het volgende:
[..]
Zal er even over nadenken, was dat voor of na mijn tijd?![]()
![]()
Oh, dus eigenlijk profiteer ik een beetje mee. Dan mag 't.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:01 schreef Murdera het volgende:
Sinds jouw tijd staat ze erop dat jij ook mee mag.![]()
Denken dat Cue mij niet al meerdere keren geDM't heeft.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:00 schreef twi het volgende:
[..]
Van vrouwen aan hem. Voel je niet beledigd, zijn standaarden wat betreft 'raakbaar' zijn niet héél erg laag.![]()
![]()
Het is alleen klote dat myr dan zelf ook mee wil.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:01 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk profiteer ik een beetje mee. Dan mag 't.![]()
![]()
Oh, pas je op dat je niet in slaap valt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:01 schreef Murdera het volgende:
Denken dat Cue mij niet al meerdere keren geDM't heeft.![]()
Nee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:57 schreef twi het volgende:
[..]
Is dit nu de tweede toenadering die je zoekt naar Mur, na het aanbod om je kut te komen masseren?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:01 schreef Murdera het volgende:
Denken dat Cue mij niet al meerdere keren geDM't heeft.![]()
![]()
Geen woord aan gelogen!quote:
We hebben wel eens geDM't, had verder niets met dit onderwerp te maken, maar daar gaat het niet om.![]()
![]()
Fck yeah.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
Mur gefeliciteerd! Ik kom de koelkast en de slaapkamer een keertje met je inwijden
Tijd voor een myst screw joymeet?![]()
Potverdomme ja! Ik moet screw sowieso nog weer eens whatsappen, ik heb hem al te lang niet meer gesproken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fck yeah.
Tijd voor een myst screw joymeet?![]()
Nice, dan zorg ik dat ik een 1persoonsbed heb.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Potverdomme ja! Ik moet screw sowieso nog weer eens whatsappen, ik heb hem al te lang niet meer gesproken.![]()
Ultraspooning.![]()
![]()
Kunnen we niet gewoon met z'n vieren op de bank?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice, dan zorg ik dat ik een 1persoonsbed heb.![]()
Ultraspooning.![]()
Dat kan alleen op de screw bankquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon met z'n vieren op de bank?![]()
![]()
Ik ontkende het ook niet, enkel ivm het onderwerp dequote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:03 schreef Murdera het volgende:
Geen woord aan gelogen!
We hebben wel eens geDM't, had verder niets met dit onderwerp te maken, maar daar gaat het niet om.![]()
![]()
Had me dan de kans gegund om mijn e-penis te laten groeien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ontkende het ook niet, enkel ivm het onderwerp de![]()
![]()
Daar heb je andere fokvrouwtjes voorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:07 schreef Murdera het volgende:
Had me dan de kans gegund om mijn e-penis te laten groeien.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hahaha. Wat een heldenbank was dat zeg! De bankmovedie was wel geniaal.
Screw en zijn uitbeeldingen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hahaha. Wat een heldenbank was dat zeg! De bankmovegeweldig
Die keer dat hij het rijden in zijn droomauto uitbeelddequote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]die was wel geniaal.
Screw en zijn uitbeeldingen.![]()
![]()
Ik heb nu nog kramp van het lachen.![]()
Like a boschquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die keer dat hij het rijden in zijn droomauto uitbeeldde![]()
![]()
Ik heb nu nog kramp van het lachen.![]()
Haha ik moest ook weer hardop lachenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godverdomme, ik zit weer hardop te lachen hier![]()
Maar genoeg inside jokes, denk ik zo.
Het is dat ik zo druk ben, maar we moeten echt even iets plannen met die gast. Gouden avonden met hem.![]()
ib4 daar heb ik joy voorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je eigen huis schoon moet houden.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Het is maar 35m2quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je eigen huis schoon moet houden.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: