Ben je sneller dan ik; ik nog nooit. In 14 jaar niet meer thuiswonen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb van de week voor het eerst in jaren piepers gekookt
mn ma schrok zich rot toen ik dr belde met de vraag hoe lang die dingen ook alweer moesten
Ben je sneller dan ik; ik nog nooit. In 14 jaar niet meer thuiswonen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb van de week voor het eerst in jaren piepers gekookt
mn ma schrok zich rot toen ik dr belde met de vraag hoe lang die dingen ook alweer moesten
B. Maar wel een goeie danskont. En ze is liev.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die heeft maar kleine tetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nou, ik heb je net de gouden tip gegevenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan alles koken.. alleen piepers zijn zo verdomd kut. En ik wil ze ook niet zo vaak eten
Ik vraag er nooit geld voorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef debeterebob het volgende:
Ok, het is nu oorlog met TS. TS ik vind je een kuthoer!
Daar zal ze van onder de indruk zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef debeterebob het volgende:
Ok, het is nu oorlog met TS. TS ik vind je een kuthoer!
Pas op, ik sidder op mijn stoeltje van angstquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar zal ze van onder de indruk zijn.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef El_Matador het volgende:
TOPTT!
[..]
Ben je sneller dan ik; ik nog nooit. In 14 jaar niet meer thuiswonen...
[..]
Ben je sneller dan ik; ik nog nooit. In 14 jaar niet meer thuiswonen...
[..]
B. Maar wel een goeie danskont. En ze is liev.Nou, ik moet zeggen, die van mn mammie zijn beter te vretenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, billen zijn belangrijk
maar tetten als neukteugels zijn ook leuk
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Goeie vraag.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon allemaal klappen. Maar waarom zijn ze daar arroganter?
Ja, maar ik kan moeilijk elke minuut prikken, dan hou ik geen piepers meer overquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef Rafeiro het volgende:
Piepers kook je niet op tijd, oké het eerste kwartier 20 minuten laat je ze gewoon koken en dan af en toe ff met een vork prikken
En dan eindig je dus met een paar hompjes met vijftienhonderd gaatjes er in.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef Rafeiro het volgende:
Piepers kook je niet op tijd, oké het eerste kwartier 20 minuten laat je ze gewoon koken en dan af en toe ff met een vork prikken
Het zal niet van genot zijn nee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pas op, ik sidder op mijn stoeltje van angst
Ik houd ook van wat meer curvy, maar goed. Deze meid is onweerstaanbaar (zoals je weet). Onmogelijk om niet verliefd op te worden (en toch ben ik het nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen, die van mn mammie zijn beter te vreten
Mja, billen zijn belangrijk
maar tetten als neukteugels zijn ook leuk
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het zal niet van genot zijn nee.
Hoeft ook niet, gewoon 20 minuten op het vuur laten staan en daarna een keertje prikken. Dan voel je zo of ze klaar zijn. Oja en grotere aardappelen moeten langer dan de kleintjesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan moeilijk elke minuut prikken, dan hou ik geen piepers meer over![]()
de rest van de zak heb ik maar gebakken
Sowieso, relatieshitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik houd ook van wat meer curvy, maar goed. Deze meid is onweerstaanbaar (zoals je weet). Onmogelijk om niet verliefd op te worden (en toch ben ik het niet).
Sowieso; verliefd worden
Jij neemt het geld gewoonquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso, relatieshit
Alle mannen zijn klootzakken en alle vrouwen kuthoeren. Behalve ik, want ik laat me nooit betalen.
Ik heb besloten dat de volgende keer dat ik zin heb in piepers, dat ik mn ma of oma opbel dat ik daar ga etenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, gewoon 20 minuten op het vuur laten staan en daarna een keertje prikken. Dan voel je zo of ze klaar zijn. Oja en grotere aardappelen moeten langer dan de kleintjes
Ik ben altijd geld kwijtquote:
Doe dat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat de volgende keer dat ik zin heb in piepers, dat ik mn ma of oma opbel dat ik daar ga eten
Het is weer oktober, dus er komt weer een relatie aanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso, relatieshit
Alle mannen zijn klootzakken en alle vrouwen kuthoeren. Behalve ik, want ik laat me nooit betalen.
Grote aardappels snij je dan ook in stukkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, gewoon 20 minuten op het vuur laten staan en daarna een keertje prikken. Dan voel je zo of ze klaar zijn. Oja en grotere aardappelen moeten langer dan de kleintjes
Geen slimmer opmerking aan de kloontjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:49 schreef Rafeiro het volgende:
...
Je hoeft echt niet elke 10 seconde te prikken.
En ik maar denken dat je de pijn kan verdragenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
aaah.. ik ga Kip straks echt afslachten. Kutbeest. Vol dr nagels in mn brandwond.. k ga dood
Nja, ik ben geen relatie van plan. Voorlopig. Maar ik heb het vage vermoeden dat dit geouwehoer er wel op afsteventquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is weer oktober, dus er komt weer een relatie aan
Maar verliefd worden gaat gewoon niet meer. Ligt aan die verdomde ex.
Logisch ook wel, kip is best lekker op een pannenkoek met wat zoetzure saus, sla met rode ui en wat knoflooksaus. Of had ik dat vandaag al tien keer gezegd?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
aaah.. ik ga Kip straks echt afslachten. Kutbeest. Vol dr nagels in mn brandwond.. k ga dood
Mja dat kan ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Grote aardappels snij je dan ook in stukken
ik vind elke 10 sec. prikken ook wel erg traag hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen slimmer opmerking aan de kloontjes.
ja. in bepaalde situatiesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je de pijn kan verdragen
Ik heb je getipt bij mlig. Just saying.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso, relatieshit
ik ben er niet geweest toen je dat zei iigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Logisch ook wel, kip is best lekker op een pannenkoek met wat zoetzure saus, sla met rode ui en wat knoflooksaus. Of had ik dat vandaag al tien keer gezegd?
Hoe staat het met jouw hossels, bob?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb je getipt bij mlig. Just saying.
mlig wie?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb je getipt bij mlig. Just saying.
Rust zacht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken, trusten allemaal
Haje wah!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken, trusten allemaal
MyLifeIsGrey; net zoveel aantrekkingskracht als een lekgeprikte aardappel.quote:
ken ik niet. zal dus wel niet interessant zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
MyLifeIsGrey; net zoveel aantrekkingskracht als een lekgeprikte aardappel.
De man die duizenden euro's is kwijt geraakt aan een hoer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb trouwens cadillac records en rock 'n roll top 100 besteldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
MyLifeIsGrey; net zoveel aantrekkingskracht als een lekgeprikte aardappel.
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Duizenden euro's, hoeveel beurten is dat wel niet in Nederland?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De man die duizenden euro's is kwijt geraakt aan een hoer.
[..]
[..]
[..]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
[spoiler]Wat het grootste probleem was.[/quote]quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De man die duizenden euro's is kwijt geraakt aan een hoer.
[spoiler]En een pakje sigaretten.
[spoiler][/quote]
[/quote]
Sja, ik zou het ook zonde vinden van de peuken
vrij constant.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw hossels, bob?![]()
Dan mist de convertible nog, de kuif komt er en de rest is ook te regelen. Volgend jaar cruisenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb trouwens cadillac records en rock 'n roll top 100 besteld
The only limit is your own imagination
Dat doe je goed dan!quote:The only limit is your own imagination
mn pony is nog steeds niet lang genoegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan mist de convertible nog, de kuif komt er en de rest is ook te regelen. Volgend jaar cruisen
Volgend jaar is het een paard.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn pony is nog steeds niet lang genoegThe only limit is your own imagination
Ik ben een geboren optimist.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Volgend jaar is het een rolletjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgend jaar is het een paard.
Het wordt de mooiste dag in jaren. Bier voor jou en kaasch voor mij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Volgend jaar is het een rolletje
Ik ook kaasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het wordt de mooiste dag in jaren. Bier voor jou en kaasch voor mij.
Vooruit. Jij draait, ik rijd.quote:The only limit is your own imagination
Geniaal, die publieke DMs.The only limit is your own imagination
![]()
Ik draai van te voren wel. Is zo vervelend als het wegwaaitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vooruit. Jij draait, ik rijd.
Whut?quote:So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
We hebben iedereen weggejaagdquote:![]()
Zoals het hoortquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hebben iedereen weggejaagd![]()
Kloons zijn veul gezelliger natuurlijk
BAM. mes in je rug!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hebben iedereen weggejaagd![]()
![]()
*schopt debeterebob*quote:
Niemand steekt mijn kloon een mes in zn rug!![]()
He gezellig, een moslim.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*schopt debeterebob*
Niemand steekt mijn kloon een mes in zn rug!![]()
Schop hem maar wat harder, in die maagdelijke balletjes.The only limit is your own imagination
Ik duw wel gewoon een naaldhak zn reet in en wiebel een beetje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schop hem maar wat harder, in die maagdelijke balletjes.
Dat vind hij fijn...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik duw wel gewoon een naaldhak zn reet in en wiebel een beetje.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik hoor hem al klaarkomen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik duw wel gewoon een naaldhak zn reet in en wiebel een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoor hem al klaarkomen.Het is een gaveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet wanneer ik zijn darmwand doorboord heb.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoor hem al klaarkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij bent de enige die mijn opmerking ongedaan kan maken, bob.quote:
Werk aan den winkel.The only limit is your own imagination
En dan van die ingewanden een mandje vlechten waar je zijn bezwete doch nog immer volle ballen in deponeert.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet wanneer ik zijn darmwand doorboord heb.The only limit is your own imagination
Nee, gewoon allemaal op straat laten liggen. Ik wil geen enge ziektes oplopenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dan van die ingewanden een mandje vlechten waar je zijn bezwete doch nog immer volle ballen in deponeert.
Nijmegen is nog niet rood genoeg?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, gewoon allemaal op straat laten liggen. Ik wil geen enge ziektes oplopen
Nevah!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nijmegen is nog niet rood genoeg?
Je bent op 12 september voorbijgestreefd door het durp van knuffelmeisjequote:
Sja, je kan niet alles hebben hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent op 12 september voorbijgestreefd door het durp van knuffelmeisje
Wij daten niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:16 schreef debeterebob het volgende:
Oeh ik wil echt daten met GvE en Mata
Niet zonder seks nee.quote:
We spreken af. Dat is wat anders dan daten.quote:
Bij mij en H. heeft het toch 2 maanden geduurd. Ik word soft en burgerlijkquote:
Het is de insteek. En meestal word je dan niet teleurgesteld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eerste date altijd gelijk seks ja?The only limit is your own imagination
Vertel mij wat; ik spreek af met latina's.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij mij en H. heeft het toch 2 maanden geduurd. Ik word soft en burgerlijk
Of het zijn sletten, of het zijn softe burgerlijke conservatiefjes. Een tussenweg is vrijwel niet te vinden.The only limit is your own imagination
die conservatiefjes weet jij toch wel te bekeren?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vertel mij wat; ik spreek af met latina's.
Of het zijn sletten, of het zijn softe burgerlijke conservatiefjes. Een tussenweg is vrijwel niet te vinden.
In Nederland wel ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die conservatiefjes weet jij toch wel te bekeren?The only limit is your own imagination
Insteek. Mooie woordkeuze ouwequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is de insteek. En meestal word je dan niet teleurgesteld.![]()
![]()
Zorgvuldig gekozen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Insteek. Mooie woordkeuze ouwe
quote:kloon. ik weet dat je het kan
Uiteraard. Zo ben jijquote:
Ze worden afgeschrokken door mijn ervaring, vrees ik. Van die wijffies die alleen voor serieus gaan. Ehm ja, maar dat zien we wel als de seks goed zit, lijkt me zo...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]kloon. ik weet dat je het kan
![]()
Kip probeert mn wimpers op te eten
Gewoon zeggen dat je maagd bent. Heb je tenminste een goede reden om zo snel mogelijk te lozen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze worden afgeschrokken door mijn ervaring, vrees ik. Van die wijffies die alleen voor serieus gaan. Ehm ja, maar dat zien we wel als de seks goed zit, lijkt me zo...
Ik ben slecht in liegen. En denk niet dat een 33-jarige maagd in de smaak valt, maar misschien moeten daarvoor benzin en richard_prf online komen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je maagd bent. Heb je tenminste een goede reden om zo snel mogelijk te lozen.
Ja, dan pas je toch ook gewoon je leeftijd ff aanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben slecht in liegen. En denk niet dat een 33-jarige maagd in de smaak valt, maar misschien moeten daarvoor benzin en richard_prf online komen.![]()
moet ik je nou alles leren?
Dat gaat niet zo moeilijk. Word nog steeds 25-28 geschat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dan pas je toch ook gewoon je leeftijd ff aan![]()
moet ik je nou alles leren?
Maar liegen vind ik te ingewikkeld. Soms, voor een hoger doel...The only limit is your own imagination
Seks is het hoogste doelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo moeilijk. Word nog steeds 25-28 geschat.
Maar liegen vind ik te ingewikkeld. Soms, voor een hoger doel...
I’m just trying to untangle my mind.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: