http://www.ntr.nl/html/nachtvandepopmuziek/quote:Zaterdag 20 oktober 2012 is er weer een nieuwe Nacht van de Popmuziek!
In de Nacht van de Popmuziek, ruim drie uur live op Nederland 3, biedt de NTR popliefhebbers bijzonder en vaak nog nooit vertoond archiefmateriaal. Alleen maar live registraties, ingeleid en van anekdotes voorzien door Matthijs van Nieuwkerk, Leo Blokhuis en verzamelaar Fenno Werkman.
Met ondere andere B.B. King en Etta James; Cheap Trick; De Heideroosjes met het Metropole Orkest; The Average White Band; Hall & Oates; één van de laatste concerten van Lynyrd Skynyrd voor het vliegtuigongeluk; David Bowie met een als non verklede Marianne Faithfull; en Paul Weller met The Jam. Ook zullen we aandacht besteden aan dit jaar overleden muzikanten zoals bijvoorbeeld Robin Gibb van de Bee Gees en Levon Helm van The Band.
In de loop van de nacht komt ook de smaak en keuze van het publiek aan bod. Voorafgaand en tijdens de uitzending kan iedereen namelijk via deze site een verzoekje doen uit een lijst van 36.000 live-opnamen in het archief van VJ en verzamelaar Fenno Werkman. Het gaat niet om de meeste stemmen, maar de verzoekjes met het mooiste verhaal erachter komen in de uitzending.
Ook tijdens de uitzending wordt het publiek via het tweede scherm (laptop, tablet en smartphone) actief bij het programma betrokken. Want naast de verzoekjes moeten er harde keuzes gemaakt worden: wordt het Blur of Oasis? Wordt het Tears for Fears of de Pet Shop Boys? Hiernaast kan je reageren, twitteren, krijg je veel achtergrondinformatie en is er extra videomateriaal.
Schaam jequote:
Ja man, ik ben ook al een dagje ouder EN ik wil morgen misschien even hier in de buurt naar de Marathon gaan kijken en dat begint al om half 10.quote:
Sorry,quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja man, ik ben ook al een dagje ouder EN ik wil morgen misschien even hier in de buurt naar de Marathon gaan kijken en dat begint al om half 10.
1:25u, is de planningquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Tot hoe laat duurt het eigenlijk? Te lui om te zoeken
Mmm misschien dat ik dat NET red, anders neem ik het laatste stukje wel op. Ik hoop wel dat ik nog op ben dan voor Cheap Trick, die vond ik helemaal geweldig vroegerquote:
Die hebben wellicht ook interesse in 'onze' muziekquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
Oe die anderen, dat klinkt net alsof er Aliens gaan binnenvallen
Je bedoelt, ouwe lullen muziekquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Die hebben wellicht ook interesse in 'onze' muziek
Ouwe lullen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bedoelt, ouwe lullen muziekJa wie weet.
Hoeft toch niet op tv als je dat niet wiltquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
Ik heb helaas geen verhaal bij één van die nummers of een andere, maar ik wil sowieso niet op tv zelfs niet alleen met mijn stem
OK ga je gangquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:27 schreef waaromniet1988 het volgende:
Je kan ook gewoon een geniale lulverhaal opzetten
Heb je wel meer kans gok ik. Ik ga ook even kijken, volgens mij had ik vorig jaar ook een nummer in gedachten wat er niet op stondquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeft toch niet op tv als je dat niet wilt
Heel raar, Rinus zit er niet tussenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ga je gangGaan wij ook op dat nummer stemmen.
Is niet echt popquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:31 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Heel raar, Rinus zit er niet tussen
Ik heb geen idee of ik nou het tweede scherm had, volgens mij nietquote:
Yep, werkt prima bij mijquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:33 schreef CindieY het volgende:
Live.ntr.nl toch? Of zal het aan m'n browser liggen?
Hm, ik zie in de balk wel Nacht van de Popmuziek staan, maar verder blijft ie zwart. Even IE (quote:
Ik op iPhonequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik zie in de balk wel Nacht van de Popmuziek staan, maar verder blijft ie zwart. Even IE () proberen.
Was BB King daar?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:39 schreef Karina het volgende:
OK dit is wel een stuk beter dan wat ik bij Toppop 3 zag toenstraks.
quote:
Trustenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]Joking Trusten lieve Bluezz
Kick ass Karina![]()
![]()
Misschien omdat ie hier gewoon presenteert, en bij DWDD echt de interviewer uithangtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
Ik vind Matthijs in dit soort programma's leuker dan bij DWDD.
Bij DWDD natuurlijk beide.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien omdat ie hier gewoon presenteert, en bij DWDD echt de interviewer uithangt
Ik vind hem makkelijker in opsproring verzocht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
Hij is veel losser en niet alleen qua kleding. Plus hij hang niet de wijsneus uit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien omdat ie hier gewoon presenteert, en bij DWDD echt de interviewer uithangt
wijsneus, interviewer, potato, aardappelquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is veel losser en niet alleen qua kleding. Plus hij hang niet de wijsneus uit.
Alsof Matthijs een boefje isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hem makkelijker in opsproring verzocht.
Vanavondquote:
Oplosser verzochtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is veel losser en niet alleen qua kleding. Plus hij hang niet de wijsneus uit.
Jaja hij is geen aardappelquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
wijsneus, interviewer, potato, aardappel
Nacht van de Popmuziek (Ned 3 22:55-02:00)quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
Ander forumquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:51 schreef TLC het volgende:
Oh er was al een topic over, sorry ik heb nog zo mn best gedaan om geen dubbel topic te maken![]()
![]()
![]()
quote:
We blijven hopenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:53 schreef CindieY het volgende:
Ook gestemd op de Pet Shop Boys. Zal em wel niet worden, zo te zien
Plaspauze dan maar tijdens Shoutquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:53 schreef CindieY het volgende:
Ook gestemd op de Pet Shop Boys. Zal em wel niet worden, zo te zien
Enige nadeel van de PO inderdaad, geen reclame tijdens lange programma's/films. Voor mij waarschijnlijk ook een plaspauzequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Plaspauze dan maar tijdens Shout
Dat zal toch niet?quote:
Zolang iedereen maar samen komt postenquote:Ik kan het wel in de FB zetten, maar dat kan TLC ook.
Ik kon het vorig jaar nauwelijks bijhoudenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
Trouwens, het is nu redelijk rustig hier, is wel relaxt toch?
Dan is het voordeel van wat slechtere nummers iddquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Enige nadeel van de PO inderdaad, geen reclame tijdens lange programma's/films. Voor mij waarschijnlijk ook een plaspauze
Zo heel druk is het daar ook nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
Trouwens, het is nu redelijk rustig hier, is wel relaxt toch?
Ik heb het nog nooit met mijn pa gezienquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kon het vorig jaar nauwelijks bijhoudenWas ook nog eens ondertussen ook nog aan het discussiëren met m'n pa. Eerste jaar dat ik zonder em kijk.
ik weet niet eens waar FB voor staatquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het wel in de FB zetten, maar dat kan TLC ook.
Nog nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:59 schreef thettes het volgende:
Ik kom net inzappen van dit was het nieuws.. mag ik vragen of er ook iets enigszins (vanaf '90's) moderns is langsgekomen? En dan bedoel ik geen katie melua of amy winehouse ofzo (hoewel die laatste wel goed is hoor) maar meer richting dingen als blur of radiohead of rem?
Komt ongetwijfeld nog welquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:59 schreef thettes het volgende:
Ik kom net inzappen van dit was het nieuws.. mag ik vragen of er ook iets enigszins (vanaf '90's) moderns is langsgekomen? En dan bedoel ik geen katie melua of amy winehouse ofzo (hoewel die laatste wel goed is hoor) maar meer richting dingen als blur of radiohead of rem?
Ik ben nog ouderwets, bij mij is FB niet Facebookquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Voor veel zaken, maar ik gok dat Karina op Feedback doelt
Zo gefrustreerd dat je dit in twee topics moet posten?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:00 schreef mr_me_me het volgende:
Mathijs v. Nieuwkerk en die andere bal die 'verantwoorde' singer songwriter muziek van de meest linkse musici de hemel in prijzen met liefst zwart-wit materiaal van de meest afgrijselijke nummers.
Zo was Springsteen vroeger heeeel commercieel, maar nu meneer op Pinkpop heeft gestaan is het helemaal geweldig...
Dit is dus geen nacht van de popmuziek. Dit is de nacht van Mathijs die eens gaat laten zien hoeveel muzikaal intellect hij wel niet heeft.
Kan me ook nog DWDD herinneren met een lijst van bepalende mensen in de popmuziek en dan bijvoorbeeld Freddie Mercury niet eens noemen maar al wel het 'grootste talent ooit' Tim Knol met z'n bolle kop de hemel in prijzen.
Tenenkrommend.
Ik wilde net in het andere topic ook al reageren, maar hoe je hier in godsnaam politieke kleur bijhaalt is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:00 schreef mr_me_me het volgende:
Mathijs v. Nieuwkerk en die andere bal die 'verantwoorde' singer songwriter muziek van de meest linkse musici de hemel in prijzen met liefst zwart-wit materiaal van de meest afgrijselijke nummers.
Zo was Springsteen vroeger heeeel commercieel, maar nu meneer op Pinkpop heeft gestaan is het helemaal geweldig...
Dit is dus geen nacht van de popmuziek. Dit is de nacht van Mathijs die eens gaat laten zien hoeveel muzikaal intellect hij wel niet heeft.
Kan me ook nog DWDD herinneren met een lijst van bepalende mensen in de popmuziek en dan bijvoorbeeld Freddie Mercury niet eens noemen maar al wel het 'grootste talent ooit' Tim Knol met z'n bolle kop de hemel in prijzen.
Tenenkrommend.
Je kunt veel zeggen over Mathijs, maar als muzikaal intellect komt ie absoluut niet overquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:00 schreef mr_me_me het volgende:
Gutgut, je hoeft niet te kijken hè? Stel je eigen nacht van de popmuziek samen, stream het op internet, ronsel wat kijkers op FOK!. Veel plezierquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:00 schreef mr_me_me het volgende:
Tenenkrommend.
Waarom omstreden?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:01 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik wilde net in het andere topic ook al reageren, maar hoe je hier in godsnaam politieke kleur bijhaalt is mij een raadsel.
Overigens is queen een nogal omstreden band in die zin van toplijstjes, wat mij betreft horen ze ook absoluut niet in lijstjes waar bv the stones en beatles wel bij horen.
Ik snap ook niet dat mensen hem vaak een wijsneus noemen. Hij doet zich vaak dommer voor dan hij is, en is afgezien van een paar specifieke onderwerpen (kranten, charles aznavour) ook echt geen man met overmatig veel kennis. Wel veel interesse in allerlei dingen, ook oprecht denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen over Mathijs, maar als muzikaal intellect komt ie absoluut niet over
Ze staan heel vaak niet in dat soort lijstjes, en soms ook wel. Dus er is gewoon een hele groep mensen/lijstjesmakers die het niet zo op queen hebben. Dus niet zo gefrustreerd doen. Vanaf nu ga ik weer genieten :pquote:
Het is live, het kan uitlopenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:03 schreef waxmask het volgende:
Nou nou nacht van de popmuziek.... tot half twee...![]()
![]()
hier ook niet meerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:06 schreef Desunoto het volgende:
live.ntr.nl doet het niet bij mij. Iemand met dezelfde problemen of ligt het aan mij? Pagina laadt niet.
Iemand net had hetzelfde, adblocker?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:06 schreef Desunoto het volgende:
live.ntr.nl doet het niet bij mij. Iemand met dezelfde problemen of ligt het aan mij? Pagina laadt niet.
Hetzelfde hier, blijft haken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:06 schreef Desunoto het volgende:
Voor iedereen die er problemen mee heeft: laat de pagina toestaan in je popup-blockerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:06 schreef Desunoto het volgende:
Dat zei Wikipedia mij ook alquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:05 schreef TLC het volgende:
Die naam komt af van een boek van W.H. Davies
Wat ik vooralsnog zie valt dat wel mee toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:07 schreef mr_me_me het volgende:
Sorry, maar het duo komt me teveel over van 'kijk hier op zwartwit beeld de vroege voorloper van Pietje en kijk 'm eens zweten, oh wat mooi'.
Zelfde als ieder bandje dat bij DWDD standaard aangekondigd met termen als 'revelatie','gaan we zeker meer van horen' en 'fantastisch' terwijl het 9 van de 10 keer muzikanten zijn die het niveau van Idols niet, of nauwelijks overstijgen.
Geprobeerd... maar het lijkt niet te werken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voor iedereen die er problemen mee heeft: laat de pagina toestaan in je popup-blocker
Op YT ook, maar daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kun je op je tweede scherm kijken
Jammer, dat was bij mij wel het probleem namelijk. Iets anders dat het blokkeert? Wellicht een andere browser proberen? Bepaalde instellingen? Verder ben ik een noob met dit soort dingenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Geprobeerd... maar het lijkt niet te werken.
Maar bedankt voor het meedenken.
tegenwoordig welquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:10 schreef waxmask het volgende:
Maar even voor de goede orde...punk is toch geen pop?
Tja wat is pop? Populaire muziek, punk was populair... maar dan kun je alles bijna wel pop noemen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:10 schreef waxmask het volgende:
Yupquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:11 schreef TLC het volgende:
Nina was toch een tijdje met Herman Brood ?
Substroming zou ik zeggen, pop is enorm breed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:10 schreef waxmask het volgende:
Ik denk dat er meer mensen mee kunnen bleren met Madamen in een bont jas, dan dat er Unbeschreiblich Weiblich kunnen meezingen...quote:
Die Madamen ken ik niet eens... Unbeschreiblich Weiblich kan ik wel meezingen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer mensen mee kunnen bleren met Madamen in een bont jas, dan dat er Unbeschreiblich Weiblich kunnen meezingen...
Leuke gozers ook. Helaas laten ze niet Anita op de sita horen/zien nu. Daarmee leerde ik ze kennen.quote:
Ik kan die hele plaat meezingenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:13 schreef Karina het volgende:
Die Madamen ken ik niet eens... Unbeschreiblich Weiblich kan ik wel meezingen.
Ich war schwanger, ich war zum kotsen.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:04 schreef Karina het volgende:
Leo leest mee hierHoi Leo
![]()
Jongens, daar is jullie plaspauze al
Voor mij was dat 'ze smelten de paashaas'. Maar ik zal hier ook wel een broekie zijn in vergelijking met de rest hierquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Leuke gozers ook. Helaas laten ze niet Anita op de sita horen/zien nu. Daarmee leerde ik ze kennen.
Ik ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kan die hele plaat meezingen
Ik ken de hele tekst niet zo intypen, maar wel meezingenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kan die hele plaat meezingen
ik joe jackson net elke keer :pquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:20 schreef Desunoto het volgende:
De website van ze werkt nu wel.![]()
Maar wat ik ook intyp op de verzoekjespagina, ik krijg alleen maar Beach Boys suggesties.
Ach ja het krijgt de vrouwtjes nat...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:20 schreef thettes het volgende:
Ik vind het nog steeds verschrikkelijke muziek.. daar verandert de dood van Gibb niks aan
Beach Boysquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:20 schreef Desunoto het volgende:
De website van ze werkt nu wel.![]()
Maar wat ik ook intyp op de verzoekjespagina, ik krijg alleen maar Beach Boys suggesties.
Dat siert je dan welquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:20 schreef thettes het volgende:
Ik vind het nog steeds verschrikkelijke muziek.. daar verandert de dood van Gibb niks aan
Een plantenspuit ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach ja het krijgt de vrouwtjes nat...
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
Rolling Stones kaartje, ik las dat die 500 euro kosten minimaal
quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:24 schreef Desunoto het volgende:
"U hebt gekozen voor The Rolling Stones"
Denk dat ik wel zo'n 10 versies op de pc heb hier waarvan door 5 verschillende artiesten gebracht....quote:
John Denver...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:27 schreef TLC het volgende:
Hoeveel artiesten zouden eigenlijk zijn omgekomen bij een vliegtuigongeluk ?
Jquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:27 schreef TLC het volgende:
Heul veul. Tellen helikopters ook mee?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:27 schreef TLC het volgende:
En natuurlijk buddy holly en ritchie valens.. en nog vele anderen natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:27 schreef TLC het volgende:
wie was dat ook alweer in een heli?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heul veul. Tellen helikopters ook mee?
Een artiest is iemand met een platencontract?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:27 schreef TLC het volgende:
Aaliyah ook nog.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:27 schreef TLC het volgende:
Da's ook vliegend tuigquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heul veul. Tellen helikopters ook mee?
Justin bieberquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:27 schreef TLC het volgende:
Je bent jong hè ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:00 schreef mr_me_me het volgende:
Ik ga heel soms nog, maar zit altijd peentjes te zweten...zeker als we in een luchtzak komen...quote:
James Dean, maar die zong nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er in een autoongeluk om het leven gekomen?
Paul McCartney toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er in een auto-ongeluk om het leven gekomen?
Ik zat al op wikipedia te kijken, 10 zijn helaas wel erg weinigquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:31 schreef CindieY het volgende:
Ik vind gewoon een 'top 10' als ik er op google
http://listverse.com/2008(...)-plane-crash-deaths/
Die met dat zebrapad zekerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Draai je Beatle platen maar eens achterstevoren...
crossposten...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:31 schreef Bosbeetle het volgende:
10 min lynard skynard en maar een paar seconden nina hagen waarom?
Ja, die hebben het ook niet uitgevondenquote:
Dan nog liever 10 min lynard skynardquote:
Geen tweede scherm, maar een tweede topic.quote:
Ieder zijn smaak hequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan nog liever 10 min lynard skynard
Er is een BBC radio uitzending vast nog ergens te vinden waar ze al die theorieën nagaan. Best leuk om eens te luisteren, ooit gehad bij muziekles...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Die met dat zebrapad zekerDie heb ik niet in huis.l
Volgens mij is dat zijn eigen forumquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen tweede scherm, maar een tweede topic.
Karina, sluit 'm eens
Peter Slaghuis, bizar autoongeluk onder verdachte omstandigheden in 1990. Reed met 220km tegen een vrachtwagen op.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er in een auto-ongeluk om het leven gekomen?
Falcoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:35 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Peter Slaghuis, bizar autoongeluk onder verdachte omstandigheden in 1990. Reed met 220km tegen een vrachtwagen op.
Hey het hoort ook in MUZquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen tweede scherm, maar een tweede topic.
Karina, sluit 'm eens
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zijn eigen forumTopic in MUZ toch denk ik?
Het is van ons allemaalquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is OOK op TV, tja daar zit je dan he? En dit is trouwens ook niet eens mijn forum
het hoort ook in 40+ gezien de muziek keuzesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is OOK op TV, tja daar zit je dan he? En dit is trouwens ook niet eens mijn forum
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het hoort ook in 40+ gezien de muziek keuzes(op de heideroosjes na)
eens wat anders dan wat je altijd hoort...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:38 schreef Karina het volgende:
Nah dit nummer vind ik dan niet zo eigenlijk.
Dat wel. Maar ik vind dit maar een zeiknummer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
eens wat anders dan wat je altijd hoort...
en verneukt door Normaal later.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik vind dit maar een zeiknummer.
volgens keif een meester op de vierkante meter hoe kleiner de zaal hoe beter zijn moves.. toch raar dat ze later stadions zijn gaan spelenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef waxmask het volgende:
Moet toch steeds denken aan Move like Jagger als ik Mick zo zie kontje draaien...
http://www.amazon.com/Wat(...)hicago/dp/B0085KGHI6quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zei Matthijs nou dat hier een dvd van was?
Zie mij mensen uit MUZ weg sturenquote:
Thnx! Heb ik alvast een cadeau voor de kerstdagenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:42 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Wat(...)hicago/dp/B0085KGHI6
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zie mij mensen uit MUZ weg sturen
Mick houdt van dollars, that's whyquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
volgens keif een meester op de vierkante meter hoe kleiner de zaal hoe beter zijn moves.. toch raar dat ze later stadions zijn gaan spelen
Het schijnt dat Jagger wel bijna zelfmoord heeft gepleegd na het horen van dat verschrikkelijke nummer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef waxmask het volgende:
Moet toch steeds denken aan Move like Jagger als ik Mick zo zie kontje draaien...
Maar dat lukte niet, want de Stones kunnen niet dood?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt dat Jagger wel bijna zelfmoord heeft gepleegd na het horen van dat verschrikkelijke nummer.
Die treden nog op in 2050.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:44 schreef D. het volgende:
Maar dat lukte niet, want de Stones kunnen niet dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |