http://www.nps.nl/nps/nachtvandepopmuziek/quote:De Nacht van de Popmuziek is een ruim drie uur durende live TV-marathon op Nederland 3.
Voor de zesde keer op rij biedt de NTR popliefhebbers een tombola van bijzonder en vaak nog nooit vertoond archiefmateriaal. Liveregistraties, ingeleid en van anekdotes voorzien door Matthijs van Nieuwkerk en Leo Blokhuis.
Een greep uit het programma:
• Onbekende beelden van een piepjonge Marianne Faithfull, gitarist Peter Greene in de originele Fleetwood Mac-bezetting, Ierse hardrock met Thin Lizzy, de te jong overleden singer-songwriter Jim Croce, en de new romantic van Duran Duran in een akoestische set
• Het 35-jarig jubileum van van het legendarische album Frampton Comes Alive! waarvan Peter Frampton meer dan zes miljoen exemplaren verkocht
• Verrassende combinaties: Rufus Wainwright met Moby en Sean Lennon, Kate Bush & David Gilmour, en Smokey Robinson & Aretha Franklin samen achter de piano
• Een terublik op het Popfestival van Lochem, dat plaatsvond van 1968 tot 1986
• …en net als als altijd veel aandacht voor de grondleggers van de soul en funk, met bijzondere opnamen van de dit jaar overleden Gil Scott-Heron, The Isley Brothers en niet te vergeten Marvin Gaye die a capella zingt.
In de loop van de nacht komt ook de smaak en keuze van het publiek aan bod. Voorafgaand aan de uitzending kan iedereen via de website een verzoekje doen uit een lijst van 36.000 live-opnamen in het archief van VJ/verzamelaar Fenno Werkman. Tijdens de nacht kan het publiek nummers kiezen en reageren op de uitzending via het tweede scherm.
Tweede scherm
Via het tweede scherm (laptop, tablet of smartphone) wordt het publiek actief bij het programma betrokken. Niet alleen kan de kijker verzoekjes doen uit de lijst van 36.000 nummers, het tweede scherm biedt ook de mogelijkheid om te reageren, te twitteren en je stem uit te brengen op video's en mee te doen aan polls. Daarnaast biedt het tweede scherm achtergrondinformatie en extra beeldmateriaal.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Iemand het 2e scherm al kunnen traceren waar ze het over hadden?? Kan op de site van het programma niets vinden wat er op lijkt
Uit de OP:quote:
Maar ik zie nergens een interactief deel waar extra info gegeven wordt en zoquote:Tweede scherm
Via het tweede scherm (laptop, tablet of smartphone) wordt het publiek actief bij het programma betrokken. Niet alleen kan de kijker verzoekjes doen uit de lijst van 36.000 nummers, het tweede scherm biedt ook de mogelijkheid om te reageren, te twitteren en je stem uit te brengen op video's en mee te doen aan polls. Daarnaast biedt het tweede scherm achtergrondinformatie en extra beeldmateriaal.
Nee, er zou extra info te lezen zijn en reacties en zo.. was er vorig jaar wel gewoon..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nps.nl/nps/nachtvandepopmuziek/aanvragen.html
Dit?
http://live.ntr.nlquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Iemand het 2e scherm al kunnen traceren waar ze het over hadden?? Kan op de site van het programma niets vinden wat er op lijkt
Denk het niet, altijd een heel gedoe met rechten bij dit programma, ik weet ook niet of dit op uitzendinggemist gaat komen.quote:
Ikke niet hoor, ik geloof hetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:18 schreef timmmmm het volgende:
Een goede avond allen. Ik ben het overigens eens met de matthijs van nieuwkerke bashers. Laat hem lekker wegwezen met zijn interessant doen terwijl hij 0.0 verstand heeft over muziek. En maar overdreven enthousiast doen, terwijl iedereen ziet hoe gespeeld het is.
eenschquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ikke niet hoor, ik geloof hetEn ik vind het wel leuk, hij weet inhoudelijk misschien niet zo veel maar dat hoeft ook niet. Hij stelt vragen die ik als niet-wetende ook wil weten
Ik geloof dat ie vorig jaar uiteindelijk wel op uitzendinggemist terecht kwam, wellicht ontdaan van sommige filmpjes? Ik heb ze het in ieder geval nog niet horen zeggen en ik lees er verder ook niks over op de website.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Denk het niet, altijd een heel gedoe met rechten bij dit programma, ik weet ook niet of dit op uitzendinggemist gaat komen.
Wat dan? Een monoloog van Leo Blokhuis?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:18 schreef timmmmm het volgende:
Een goede avond allen. Ik ben het overigens eens met de matthijs van nieuwkerke bashers. Laat hem lekker wegwezen met zijn interessant doen terwijl hij 0.0 verstand heeft over muziek. En maar overdreven enthousiast doen, terwijl iedereen ziet hoe gespeeld het is.
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Die met dat hemdje en zwarte leren broek
Beter dan dit, maar iemand die niet zo geforceerd interessant probeert te doen, dat zou toch wel het beste zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dan? Een monoloog van Leo Blokhuis?
komt ongetwijfeldquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Iets van Pink Floyd zou wel relaxt zijn
Hij hoeft er ook niet te zitten hoor, mag best een ander zijn, daar gaat het niet om. Maar juist het gesprek dat ze er over hebben zorgt er wel voor dat er meer informatie vrij komt. En ook weer niet teveel want die andere 2 zouden het zo vollullen over muziek alleenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beter dan dit, maar iemand die niet zo geforceerd interessant probeert te doen, dat zou toch wel het beste zijn.
Maar goed, maar goed, zinloze discussie. Ik heb sowieso een hele grote hekel aan de manier van presenteren van die man, met muziek is het zelfs nog erger, maarja, dat is ieders smaak voor zich.
Iets ouds dan graag. Atom Heart Mother of Careful With That Axe Eugene, maar die kans is vrij klein denk ikquote:
Yep, ik kan hem juist niet uitstaan bij DWDD, maar hier vind ik 'm best te pruimenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed, maar goed, zinloze discussie. Ik heb sowieso een hele grote hekel aan de manier van presenteren van die man, met muziek is het zelfs nog erger, maarja, dat is ieders smaak voor zich.
Ik ben blij dat Marc er elders over begonquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:25 schreef Karina het volgende:
Ik ben blij dat ik dit topic voorbij zag komen, ik heb geen tv-gids, ik had het zomaar gemist.
Hier wel een tv-gids, maar ik kijk er te weinig in. Blij dus dat je dit ook elders even tipte!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:25 schreef Karina het volgende:
Ik ben blij dat ik dit topic voorbij zag komen, ik heb geen tv-gids, ik had het zomaar gemist.
Doen! Verzin maar wat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef D. het volgende:
Ik overwoog een nummer aan te vragen, maar je moet er een motivatie bij vermelden
Graag gedaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef Eska het volgende:
[..]
Hier wel een tv-gids, maar ik kijk er te weinig in. Blij dus dat je dit ook elders even tipte!
En die heb je niet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef D. het volgende:
Ik overwoog een nummer aan te vragen, maar je moet er een motivatie bij vermelden
Ik ook niet, maar ik zit dan ook in brabant, dat wil ik zelfs niet eens wetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:30 schreef CindieY het volgende:
Mijn laptoppie vroeg niet bepaald om een locatie
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zit dan ook in brabant, dat wil ik zelfs niet eens weten
Ik bevind me in een dorpje in Oost-Groningen, da's nog net een tikkie ergerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zit dan ook in brabant, dat wil ik zelfs niet eens weten
Van deze post is hij zo geschrokken, dat het me inmiddels wel gevraagd isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bevind me in een dorpje in Oost-Groningen, da's nog net een tikkie erger
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van deze post is hij zo geschrokken, dat het me inmiddels wel gevraagd is
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat? Nu ben ik nieuwsgierig natuurlijk.
Dat zeg ik wel als ie voorbij komtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat? Nu ben ik nieuwsgierig natuurlijk.
Dat heeft ze ook niet zo te horenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:36 schreef Karina het volgende:
Mae West? Krijg nou wat, ik wist niet dat zij ooit iets had gezongen.
Ik heb de band die blues voor nederland op de kaart heeft gezet aangevraagdquote:
Op titel wel danquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:37 schreef Specularium het volgende:
Kan nieteens een nummer van Blof aanvragen, minimaal 5 characters.
Op titel zoeken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:37 schreef Specularium het volgende:
Is er toevallig net eentje van dood?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb de band die blues voor nederland op de kaart heeft gezet aangevraagd
en de trots van drenthe
jhoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is er toevallig net eentje van dood?
Mijn eerste en tweede keuze van de band waarvan ik een nummer heb aangevraagd stonden er ook niet bijquote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:37 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een andere geprobeerd, het nummer dat ik wilde stond er niet bij, maar een ander nummer van die band gevraagdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn eerste en tweede keuze van de band waarvan ik een nummer heb aangevraagd stonden er ook niet bij
Mits in de voorkeurlijstquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:41 schreef chufi het volgende:
Is het interactief ?? En mag je favos aanvragen en zo?
http://live.ntr.nl/#artikel/the-black-crowes-9quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:41 schreef chufi het volgende:
Is het interactief ?? En mag je favos aanvragen en zo?
Sowieso. Nogal een emotioneel verhaal erachter, maar ik word het toch niet, want ik wil niet gebeld worden in de uitzending, heb ik gezegd.quote:
Ik heb mijn telefoonnummer er niet eens bijgezetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sowieso. Nogal een emotioneel verhaal erachter, maar ik word het toch niet, want ik wil niet gebeld worden in de uitzending, heb ik gezegd.
Oh dat heb ik ook gezegd... dan komt mijnes dus ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sowieso. Nogal een emotioneel verhaal erachter, maar ik word het toch niet, want ik wil niet gebeld worden in de uitzending, heb ik gezegd.
Dat zijn dezelfde mensen die als ze in een radiouitzending een plaatje aan mogen vragen ze een plaatje aanvragen wat al dagelijks op de radio te horen isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:45 schreef timmmmm het volgende:
Het klinkt wel goed hoor, dit, maar serieus, dit liever horen dan Sly?
ik voel mij beledigdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die als ze in een radiouitzending een plaatje aan mogen vragen ze een plaatje aanvragen wat al dagelijks op de radio te horen is
Daar hoeft ie niet in hequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou der wel doen, dat dan weer wel, ondanks de neus
Herman Broodquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat als ze je niet kunnen bellen, om zendtijd te vullen en een praatje te maken, het sowieso niets wordt. Maar ik kan er naast zitten!
Wie heeft wat aangevraagd? Kijken of er iemand gekozen wordt.
Ik voel mij beledigd omdat ik weet dat ik wel degelijk smaak hebquote:
In combinatie met dit:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
GADVERDAMME Selah Sue. die hoeft van mij niet meer op tv of radio te komen. lauwwarme but dat het is.
Las ik lauwwarme kutquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou der wel doen, dat dan weer wel, ondanks de neus
Waarom denk jij smaak te hebben dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik voel mij beledigd omdat ik weet dat ik wel degelijk smaak heb
Ik denk het niet alleen, ik weet het ook zekerquote:
iedereen die van echte muziek houdt, die houdt van de beatlesquote:
Dat zegt nietsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik denk het niet alleen, ik weet het ook zeker
anders zou ik ook geen luisteraars hebben als ik draai
Geinigquote:Bésame mucho (zoen me veel) is een nummer uit 1940 van de Mexicaanse Consuelo Velázquez. Ze schreef dit nummer op haar vijftiende. Ze had nog nooit gezoend en dacht zelfs dat het een zonde was.
Dat is natuurlijk onzin. Een kutsmaak kan best door een paar andere verdwaalde zielen gedeeld worden. Dat maakt het niet ineens een goede smaak.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik denk het niet alleen, ik weet het ook zeker
anders zou ik ook geen luisteraars hebben als ik draai
Gelukkig wel!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:48 schreef Karina het volgende:
IEDEREEN heeft smaak, alleen verschillende
Wel een hele... aparte keuzequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:49 schreef Karina het volgende:
OK, draaien ze de Beatles, kiezen ze dit
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij snapt de teksten gewoon niet.
de meesten vinden mijn kutsmaak ook echt kutsmaak.. maar als ik draai wat ik echtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Een kutsmaak kan best door een paar andere verdwaalde zielen gedeeld worden. Dat maakt het niet ineens een goede smaak.
Wat heb je aangevraagd?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de meesten vinden mijn kutsmaak ook echt kutsmaak.. maar als ik draai wat ik echtvind dan heb ik luisteraars
en dat zijn de mensen die echte muziek kunnen waarderen, niet de mainstream meuk van anno nu
dan rinusquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:55 schreef Karina het volgende:
Vraag Dries aan, gewoon omdat het kan
of waarschijnlijk kan het NIET
Mon Amour natuurlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeg even welk nummer, doe ik het ook.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeg even welk nummer, doe ik het ook.
Ik heb ook een nummer aangevraagd en ik kan gewoon nog een keer een nummer aanvragen. Moet lukken dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kun je maar 1 nr aanvragen?
ik heb herinneringen aan Yeppa Yeppa. mijn moeder die op de grond zittend tijdens het uitpakken van sinterklaaskadootjes enthousiast meedoetquote:
Ik heb Mon Amour al aangevraagdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb herinneringen aan Yeppa Yeppa. mijn moeder die op de grond zittend tijdens het uitpakken van sinterklaaskadootjes enthousiast meedoet
dat ie geil wordt van Jan Keizer denk ik....quote:
Annie Schilder ftwquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ie geil wordt van Jan Keizer denk ik....
"wouden"quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh nu kreeg ik wel dat ze mn locatie wouden weten
nee, ik ben een Carola-fan. nu hebben we ruzie, net als die Tokkies in dat SBS-programma Fansquote:
happetie hapquote:
Hij klapt er soms uit, de verbinding dan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kan helemaal niets aanvragen. Die site werkt hier niet echt lekker
Soms? ben er nog niet 1 keer doorgekregen. kan zoektermen invoeren wat ik wil. Er gebeurt totaal niets.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij klapt er soms uit, de verbinding dan.
dat dacht ik ook was al vanquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik dacht: blues bekend makenknetterknetterknetter.
Wat tim zegt: sommige nummers kan ik wel waarderen, maar lang niet alles. Of eigenlijk: bij lange na niet alles.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
De man zelf niet zo, maar hij heeft wel wat klassiekers geschreven
Welk nummer van ELO? Ze staan er wel bijquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
happetie hap![]()
tevens kan ik e.l.o niet vindengrrr
Misschien omdat het Rick Astley isquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat dacht ik ook was al vantoen van ow
tevens rick ashley kan ik ook niet aanvragenik dacht ff rickroll
Bij never gonna give you up vind ik alleen Barry White (ook niet mis, daar niet van).quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat dacht ik ook was al vantoen van ow
tevens rick ashley kan ik ook niet aanvragenik dacht ff rickroll
Barry doet een Rickroll?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij never gonna give you up vind ik alleen Barry White (ook niet mis, daar niet van).
Staan er welquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Welk nummer van ELO? Ze staan er wel bij
Ik zoek me ook al rotquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Uit de OP:
Maar ik zie nergens een interactief deel waar extra info gegeven wordt en zo
ja die vond ik ookquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij never gonna give you up vind ik alleen Barry White (ook niet mis, daar niet van).
das wel een goed punt wat je daar maaktquote:
http://live.ntr.nlquote:
Altijd goed voor op je kinderfeestjes, maar verderquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:07 schreef Specularium het volgende:
Geen feestje compleet zonder Michael Jackson natuurlijk.
Tnx !quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
http://live.ntr.nl
Verschijnt ook zo nu en dan in beeld. Misschien ook een linkje voor in de OP?
En wat bedoel je dan precies met dit soort klassiekers?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:07 schreef TUFKAL het volgende:
Heb het niet zo op dit soort klassiekers
Ik heb het linkje er even bijgezet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
http://live.ntr.nl
Verschijnt ook zo nu en dan in beeld. Misschien ook een linkje voor in de OP?
Teveel gedraaid, mainstream geworden. Alhoewel het rifje mooi blijftquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:09 schreef Eska het volgende:
[..]
En wat bedoel je dan precies met dit soort klassiekers?
Jammer, als ze het zouden uitzenden zou dat een mooi moment zijn om een toiletbezoekje te doen en tevens wat te drinken te halen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:09 schreef Specularium het volgende:
Adele hebben ze nieteens. Hoe kan ik dit serieus nemen?
Gelukkig, die komt morgen tig keer langs in elke radio programquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:09 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Geen resultaten voor de zoekterm bieber. Probeer het opnieuw.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Geen resultaten voor de zoekterm bieber. Probeer het opnieuw.
volgens mij zit je hier verkeerdquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:09 schreef Specularium het volgende:
Zeg je nou dat je ouwe lullen lekker vindt?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:12 schreef golfer het volgende:
Ouwe lullen TV en muziek, dus ik vind het wel lekker.
Ah ja oké, maar dat heb je vrijwel altijd met dit soort programma's hè.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:10 schreef TUFKAL het volgende:
Teveel gedraaid, mainstream geworden. Alhoewel het rifje mooi blijft
Je komt er op het juiste moment in met The Who.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:12 schreef golfer het volgende:
Ouwe lullen TV en muziek, dus ik vind het wel lekker.
Wie?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je komt er op het juiste moment in met The Who.
ja, lekker. Jeugdsentiment.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
Je komt er op het juiste moment in met The Who.
quote:
Oh nee zo oud nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zou je een kind kunnen hebben van 31, gekregen toen je 27 was??
Neuhquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar zou ik me dan weer wel druk over maken![]()
Ja zoiets jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor.
volgens mij ben ik van jouw leeftijd
die zit er echt zo niet nodig te zijnquote:
Later van Dire Straits en Bruce Springsteenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:17 schreef Eska het volgende:
[..]
De mijne ook!
(mijn zéér uiteenlopende smaak komt ergens vandaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |