Nee, er zou extra info te lezen zijn en reacties en zo.. was er vorig jaar wel gewoon..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nps.nl/nps/nachtvandepopmuziek/aanvragen.html
Dit?
http://live.ntr.nlquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Iemand het 2e scherm al kunnen traceren waar ze het over hadden?? Kan op de site van het programma niets vinden wat er op lijkt
Denk het niet, altijd een heel gedoe met rechten bij dit programma, ik weet ook niet of dit op uitzendinggemist gaat komen.quote:
Ikke niet hoor, ik geloof hetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:18 schreef timmmmm het volgende:
Een goede avond allen. Ik ben het overigens eens met de matthijs van nieuwkerke bashers. Laat hem lekker wegwezen met zijn interessant doen terwijl hij 0.0 verstand heeft over muziek. En maar overdreven enthousiast doen, terwijl iedereen ziet hoe gespeeld het is.
eenschquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ikke niet hoor, ik geloof hetEn ik vind het wel leuk, hij weet inhoudelijk misschien niet zo veel maar dat hoeft ook niet. Hij stelt vragen die ik als niet-wetende ook wil weten
Ik geloof dat ie vorig jaar uiteindelijk wel op uitzendinggemist terecht kwam, wellicht ontdaan van sommige filmpjes? Ik heb ze het in ieder geval nog niet horen zeggen en ik lees er verder ook niks over op de website.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Denk het niet, altijd een heel gedoe met rechten bij dit programma, ik weet ook niet of dit op uitzendinggemist gaat komen.
Wat dan? Een monoloog van Leo Blokhuis?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:18 schreef timmmmm het volgende:
Een goede avond allen. Ik ben het overigens eens met de matthijs van nieuwkerke bashers. Laat hem lekker wegwezen met zijn interessant doen terwijl hij 0.0 verstand heeft over muziek. En maar overdreven enthousiast doen, terwijl iedereen ziet hoe gespeeld het is.
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Die met dat hemdje en zwarte leren broek
Beter dan dit, maar iemand die niet zo geforceerd interessant probeert te doen, dat zou toch wel het beste zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dan? Een monoloog van Leo Blokhuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |