http://www.bol.com/nl/p/i(...)at/9200000002834878/quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die nieuwerwetsche poffertjespannen zijn vaak van die slappe (holle) dingen. Ik heb er ook nog geen, maar als er nog eentje komt, dan wel zo'n ouderwetse gietijzeren![]()
[ afbeelding ]
waarvan ???quote:
Laat slapen en vroeg opstaanquote:
I know.. Ik kan gewoon nooit vroeg slapen, ben een nachtmensquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:21 schreef DJMO het volgende:
kan ik geen medelijden mee hebben, dat doe je toch echt zelf
wat mo zegtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Laat slapen en vroeg opstaan
Jup. Dat zijn de enige echte waar je mooie poffertjes in kunt bakkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/i(...)at/9200000002834878/
Het is nog altijd FHF, moeten we je vanavond dan maar op tijd naar bed sturen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
I know.. Ik kan gewoon nooit vroeg slapen, ben een nachtmens
als jij hem bestelt haal ik de poffertjesmixquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jup. Dat zijn de enige echte waar je mooie poffertjes in kunt bakken![]()
Neem je hem dan zaterdag mee?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
als jij hem bestelt haal ik de poffertjesmixbak ik morgen poffertjes
Ben bang dat dat geen zin heeftquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is nog altijd FHF, moeten we je vanavond dan maar op tijd naar bed sturen?
We zeggen het maar één keer vriendelijk en wie niet luisteren wil moet maar...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ben bang dat dat geen zin heeft
Done, wordt bij jou bezorgdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
als jij hem bestelt haal ik de poffertjesmixbak ik morgen poffertjes
Dan zeg ik op fhf dat ik ga slapen, maar dan ga ik gewoon zitten 9Gaggen of een spelletje spelenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
We zeggen het maar één keer vriendelijk en wie niet luisteren wil moet maar...
Whahaha lekkere gek dát je bentquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dan zeg ik op fhf dat ik ga slapen, maar dan ga ik gewoon zitten 9Gaggen of een spelletje spelen
Haha geert kan er in groeien :pquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:06 schreef DJMO het volgende:
ik maak blijkbaar slechte grapjes![]()
yska!!!
[ afbeelding ]
Mijn ouders hebben zo'n ding hangen, klotending om mee te bakken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jup. Dat zijn de enige echte waar je mooie poffertjes in kunt bakken![]()
Je geeft zelf het antwoord al. Gietijzeren pannen moet je alleen met heet water afspoelen en met een prop keukenpapier voorzien van een laagje oliequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:41 schreef frederik het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zo'n ding hangen, klotending om mee te bakken.
Dat kan ook liggen aan hoe mijn ouders er mee omgaan (combinatie van puur gietijzer, en sopjes waar gietijzer totaal niet tegen kan)
Ik heb een gietijzeren wok en gebruik gewoon sop om 'm schoon te maken. Dat mag dus niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al. Gietijzeren pannen moet je alleen met heet water afspoelen en met een prop keukenpapier voorzien van een laagje olie
Hopen dat het droog blijft dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef Ireth het volgende:
We zingen de dakpannen momenteel van ons dak af![]()
Hoop ik ook ja, ik moet naar Delft. Als ik zo naar buiten kijk, dan zal het wel weer zo zijn dat het gaat regenen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hopen dat het droog blijft dan.
Niet "mogen" is een groot woord, maar van zeep gaan ze juist aanbakken. Gietijzeren pannen kun je het beste na aankoop een aantal keren inbranden met olie (pan flink heet laten worden en dan pas insmeren met olie (geen extra vergine olijfolie i.v.m. hoge temp).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik heb een gietijzeren wok en gebruik gewoon sop om 'm schoon te maken. Dat mag dus niet?
Toch eens veranderen dan maar.
quote:Na elk gebruik vet de pan in met een klein beetje olie. Na verloop van tijd creëert dit een dunne laag het zogenoemde "patina." Deze patina laag zal uw gietijzeren pan beschermen en creëert een anti-aanbak laag.
Dus ik hoef hem niet meer te regelen?quote:
Het is hier nog droog.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hoop ik ook ja, ik moet naar Delft. Als ik zo naar buiten kijk, dan zal het wel weer zo zijn dat het gaat regenen.
vannelle, het is alweer drie jaar geleden dat je pa is overleden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:32 schreef vannelle het volgende:
Niet erg, niet zielig of wat dan ook maar wil wel even melden dat het vandaag 3 jaar geleden is dat mijn pa overleed.
Zet je altijd weer met beide benen op de grond he? Ik moet altijd denken aan mijn eerste vriendin....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:32 schreef vannelle het volgende:
Niet erg, niet zielig of wat dan ook maar wil wel even melden dat het vandaag 3 jaar geleden is dat mijn pa overleed.
Tijd vliegt!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
vannelle, het is alweer drie jaar geleden dat je pa is overleden.
Ik sta weer heel stevig in de klei momenteel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zet je altijd weer met beide benen op de grond he? Ik moet altijd denken aan mijn eerste vriendin....
ergens op 80% staat ze middenin beeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Op welke tijd?
Word een beetje onrustig van al die hobbelende mensen...
't zijn vijf korte filmpjes .. 'k zal de finishfoto er even bij zoekenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ergens op 80% staat ze middenin beeld.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
Maar ik kan wel klussen! Ik heb er niet altijd zin in maar ik krijg gewoon een decoupeerzaag op mijn verjaardag.
Dus verschillen dut soort dingen niet gewoon per persoon?
"maar" 15 stuks....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/i(...)at/9200000002834878/
eerste keer inbranden met zout...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al. Gietijzeren pannen moet je alleen met heet water afspoelen en met een prop keukenpapier voorzien van een laagje olie
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:32 schreef vannelle het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:22 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn even een remy momentje heeft...
Dochter had geen zin om naar mij te komen vandaag. Dus maar in mijn uppie eten...
dat is minder..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:22 schreef Merlijn het volgende:
Dochter had geen zin om naar mij te komen vandaag. Dus maar in mijn uppie eten...
Star trek 3? Lig ik achter?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef DJMO het volgende:
*vanavond star trek 3 gaat kijken ... en er waarschijnlijk bij in slaap gaat vallen.. ogen hebben nu al lucifers nodig om open te blijven
hmpff er zijn maar tien films van hoorquote:
Hmmz. Ik ken alleen de series en die laatste remake....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
hmpff er zijn maar tien films van hoor
http://nl.wikipedia.org/wiki/Star_Trekquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmz. Ik ken alleen de series en die laatste remake....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Star_Trekthnx. Moet ik een keer naar kijken. Voor vanavond moet ik nog SonsOfAnarchy, 2x Warehouse 13 en Empire Boardwalk bijkijken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
download je via usenet toevallig? dn kan ik de ftd-nrs wel even voor je opzoeknquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
thnx. Moet ik een keer naar kijken. Voor vanavond moet ik nog SonsOfAnarchy, 2x Warehouse 13 en Empire Boardwalk bijkijken....
Nee helaas geen account meer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
download je via usenet toevallig? dn kan ik de ftd-nrs wel even voor je opzoeknheb ze zelf afgelopen twee dagen allemaal binnen gehengeld.
Vervelend......quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:22 schreef Merlijn het volgende:
bij eweka kun je ook een maar voor 24 uur afnemen he?quote:
Ja, en met hetzelfde gemak trek ik hem via andere wegen binnen....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
bij eweka kun je ook een maar voor 24 uur afnemen he?
ja nou ja, omdat je helaas zeiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja, en met hetzelfde gemak trek ik hem via andere wegen binnen....
Hou die tong bij jequote:
sorry papaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hou die tong bij je![]()
Een usenet account is altijd fijner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
sorry papa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]das kindermishandeling ..*stampvoetend en huilend wegrent*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Bel de kindertelefoon.... Moet ik alvast voor je bellen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
das kindermishandeling ..*stampvoetend en huilend wegrent*
*stomme papa roept en naar haar kamer rentquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Bel de kindertelefoon.... Moet ik alvast voor je bellen?
* zucht *quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
*stomme papa roept en naar haar kamer rent
Vergeet niet de deur achter haar op slot te draaien!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* zucht *
probeer je een keer behulpzaam te zijn...
* DJMO aan je mouw trekt en vraagt of je een verhaaltje wil voorlezenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* zucht *
probeer je een keer behulpzaam te zijn...
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vergeet niet de deur achter haar op slot te draaien!
* Merlijn e-reader geeft.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO aan je mouw trekt en vraagt of je een verhaaltje wil voorlezen![]()
*puppy oogjes opzet en heel lief sorry zegt*quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn e-reader geeft.
Met zo'n attitude ga ik *zeker* niet voorlezen...
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:08 schreef DJMO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:10 schreef vannelle het volgende:
[..]* DJMO naar papa merlijn rent en bang wijst .. papa... die kale meneer wil me pijn doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Kijk, DAT is nou karma.... Als je nou eens lief tegen pappa en die kale meneer doet....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO naar papa merlijn rent en bang wijst .. papa... die kale meneer wil me pijn doen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kijk, DAT is nou karma.... Als je nou eens lief tegen pappa en die kale meneer doet....
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
*puppy oogjes opzet en heel lief sorry zegt*
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kijk, DAT is nou karma.... Als je nou eens lief tegen pappa en die kale meneer doet....
Wat voor irritatie? Gooi het maar in de groep.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:10 schreef cvboer het volgende:
Goeiemiddag iedereen![]()
Na enige irritatie ben ik weer thuis.
Dit,quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wat voor irritatie? Gooi het maar in de groep.
Geldt daar op dat moment een inhaalverbod voor vrachtwagens?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dit,
Inhalende vrachtwagen, irritatie 1 op de snelweg
[ afbeelding ]
Nee, helaas niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geldt daar op dat moment een inhaalverbod voor vrachtwagens?
Lang duurde het niet, maar daar gaat het ook niet om. Je komt eraan met 130/135 en dan besluit zo'n josti om zijn collega in te halen met 3 á 4 km verschil. Scheelt hem weer 5 minuten, kan die een extra kop koffie nemen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan is het idd alleen maar irritant.
Maar duurde dat inhalen enorm lang dan?
Vertel haar ook gelijk dat ze niet hoeft te proberen om bij mij te komen slimen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vertel haar ook gelijk dat ze niet hoeft te proberen om bij mij te komen slimen.
Irritant is het pas als je als chauffeur in moet houden voor een collega die 3 á 4 km langzamer rijdt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Lang duurde het niet, maar daar gaat het ook niet om. Je komt eraan met 130/135 en dan besluit zo'n josti om zijn collega in te halen met 3 á 4 km verschil. Scheelt hem weer 5 minuten, kan die een extra kop koffie nemen.
U is chauffeur?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Irritant is het pas als je als chauffeur in moet houden voor een collega die 3 á 4 km langzamer rijdt.
Chineesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef dolfina-chica het volgende:
iemand suggesties voor snel en makkelijk eten?
Je begeeft je nu op heeeeel glad ijs, cvboerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Lang duurde het niet, maar daar gaat het ook niet om. Je komt eraan met 130/135 en dan besluit zo'n josti om zijn collega in te halen met 3 á 4 km verschil. Scheelt hem weer 5 minuten, kan die een extra kop koffie nemen.
Ja?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je begeeft je nu op heeeeel glad ijs, cvboer
quote:
ohw. Heb zo'n flauw vermoeden, maar laat me verassen.quote:
Dat scheeltquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:35 schreef vannelle het volgende:
[..]Normaal wel ja.
Maar hier zijn in PTA en KLB al zat topics over. Ik snap je irritatie wel hoor.
met name op de wegen waar een inhaalverbod geld, en je dus in MOET houden omdat inhalen verboden is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat scheeltmaar als chauffeur is het dus een irritatie als je voorganger 3 á 4 km langzamer is?
Ik vind het een beetje onzinnig om de weg voor jezelf te claimen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
ohw. Heb zo'n flauw vermoeden, maar laat me verassen.
Eerlijk gezegd wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat scheeltmaar als chauffeur is het dus een irritatie als je voorganger 3 á 4 km langzamer is?
Als het rustig op de weg is, mag iemand van mij prima inhalen. Die verloren tijd haal ik toch weer zo in. Maar in de spits vind ik het echt ontzettend irritant.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:39 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje onzinnig om de weg voor jezelf te claimen.
Die vrachtwagen chauffeur zal denken:
"Weer zo'n josti die haast heeft om thuis te komen, is ie eerder 5 minuten aan de koffie"
2 zielen, 1 gedachte.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:39 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje onzinnig om de weg voor jezelf te claimen.
Die vrachtwagen chauffeur zal denken:
"Weer zo'n josti die haast heeft om thuis te komen, is ie eerder 5 minuten aan de koffie"
Als het spits is, mag je blij zijn dat je vooruit komtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als het rustig op de weg is, mag iemand van mij prima inhalen. Die verloren tijd haal ik toch weer zo in. Maar in de spits vind ik het echt ontzettend irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |