quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kijk, DAT is nou karma.... Als je nou eens lief tegen pappa en die kale meneer doet....
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
*puppy oogjes opzet en heel lief sorry zegt*
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kijk, DAT is nou karma.... Als je nou eens lief tegen pappa en die kale meneer doet....
Wat voor irritatie? Gooi het maar in de groep.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:10 schreef cvboer het volgende:
Goeiemiddag iedereen![]()
Na enige irritatie ben ik weer thuis.
Dit,quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wat voor irritatie? Gooi het maar in de groep.
Geldt daar op dat moment een inhaalverbod voor vrachtwagens?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dit,
Inhalende vrachtwagen, irritatie 1 op de snelweg
[ afbeelding ]
Nee, helaas niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geldt daar op dat moment een inhaalverbod voor vrachtwagens?
Lang duurde het niet, maar daar gaat het ook niet om. Je komt eraan met 130/135 en dan besluit zo'n josti om zijn collega in te halen met 3 á 4 km verschil. Scheelt hem weer 5 minuten, kan die een extra kop koffie nemen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan is het idd alleen maar irritant.
Maar duurde dat inhalen enorm lang dan?
Vertel haar ook gelijk dat ze niet hoeft te proberen om bij mij te komen slimen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vertel haar ook gelijk dat ze niet hoeft te proberen om bij mij te komen slimen.
Irritant is het pas als je als chauffeur in moet houden voor een collega die 3 á 4 km langzamer rijdt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Lang duurde het niet, maar daar gaat het ook niet om. Je komt eraan met 130/135 en dan besluit zo'n josti om zijn collega in te halen met 3 á 4 km verschil. Scheelt hem weer 5 minuten, kan die een extra kop koffie nemen.
U is chauffeur?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Irritant is het pas als je als chauffeur in moet houden voor een collega die 3 á 4 km langzamer rijdt.
Chineesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef dolfina-chica het volgende:
iemand suggesties voor snel en makkelijk eten?
Je begeeft je nu op heeeeel glad ijs, cvboerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Lang duurde het niet, maar daar gaat het ook niet om. Je komt eraan met 130/135 en dan besluit zo'n josti om zijn collega in te halen met 3 á 4 km verschil. Scheelt hem weer 5 minuten, kan die een extra kop koffie nemen.
Ja?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je begeeft je nu op heeeeel glad ijs, cvboer
quote:
ohw. Heb zo'n flauw vermoeden, maar laat me verassen.quote:
Dat scheeltquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:35 schreef vannelle het volgende:
[..]Normaal wel ja.
Maar hier zijn in PTA en KLB al zat topics over. Ik snap je irritatie wel hoor.
met name op de wegen waar een inhaalverbod geld, en je dus in MOET houden omdat inhalen verboden is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat scheeltmaar als chauffeur is het dus een irritatie als je voorganger 3 á 4 km langzamer is?
Ik vind het een beetje onzinnig om de weg voor jezelf te claimen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
ohw. Heb zo'n flauw vermoeden, maar laat me verassen.
Eerlijk gezegd wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat scheeltmaar als chauffeur is het dus een irritatie als je voorganger 3 á 4 km langzamer is?
Als het rustig op de weg is, mag iemand van mij prima inhalen. Die verloren tijd haal ik toch weer zo in. Maar in de spits vind ik het echt ontzettend irritant.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:39 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje onzinnig om de weg voor jezelf te claimen.
Die vrachtwagen chauffeur zal denken:
"Weer zo'n josti die haast heeft om thuis te komen, is ie eerder 5 minuten aan de koffie"
2 zielen, 1 gedachte.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:39 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje onzinnig om de weg voor jezelf te claimen.
Die vrachtwagen chauffeur zal denken:
"Weer zo'n josti die haast heeft om thuis te komen, is ie eerder 5 minuten aan de koffie"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |