Die nieuwerwetsche poffertjespannen zijn vaak van die slappe (holle) dingen. Ik heb er ook nog geen, maar als er nog eentje komt, dan wel zo'n ouderwetse gietijzerenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:40 schreef DJMO het volgende:
lol, voor de grap bij bol.com zoeken op poffertjespan .. kom je hierop uit: http://www.bol.com/nl/p/popcorn-pan-met-print/9200000005036886/

moeeee
 moeeee

http://www.bol.com/nl/p/i(...)at/9200000002834878/quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die nieuwerwetsche poffertjespannen zijn vaak van die slappe (holle) dingen. Ik heb er ook nog geen, maar als er nog eentje komt, dan wel zo'n ouderwetse gietijzeren
[ afbeelding ]

waarvan ???quote:

Laat slapen en vroeg opstaanquote:

I know.. Ik kan gewoon nooit vroeg slapen, ben een nachtmensquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:21 schreef DJMO het volgende:
kan ik geen medelijden mee hebben, dat doe je toch echt zelf

wat mo zegtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Laat slapen en vroeg opstaan

Jup. Dat zijn de enige echte waar je mooie poffertjes in kunt bakkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/i(...)at/9200000002834878/

Het is nog altijd FHF, moeten we je vanavond dan maar op tijd naar bed sturen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
I know.. Ik kan gewoon nooit vroeg slapen, ben een nachtmens

als jij hem bestelt haal ik de poffertjesmixquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jup. Dat zijn de enige echte waar je mooie poffertjes in kunt bakken
 bak ik morgen poffertjes
 bak ik morgen poffertjes  

Neem je hem dan zaterdag mee?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
als jij hem bestelt haal ik de poffertjesmixbak ik morgen poffertjes

Ben bang dat dat geen zin heeftquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is nog altijd FHF, moeten we je vanavond dan maar op tijd naar bed sturen?

We zeggen het maar één keer vriendelijk en wie niet luisteren wil moet maar...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ben bang dat dat geen zin heeft

Done, wordt bij jou bezorgdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
als jij hem bestelt haal ik de poffertjesmixbak ik morgen poffertjes

Dan zeg ik op fhf dat ik ga slapen, maar dan ga ik gewoon zitten 9Gaggen of een spelletje spelenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
We zeggen het maar één keer vriendelijk en wie niet luisteren wil moet maar...

Whahaha lekkere gek dát je bentquote:

quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dan zeg ik op fhf dat ik ga slapen, maar dan ga ik gewoon zitten 9Gaggen of een spelletje spelen

Haha geert kan er in groeien :pquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:06 schreef DJMO het volgende:
ik maak blijkbaar slechte grapjes
yska!!!
[ afbeelding ]

Mijn ouders hebben zo'n ding hangen, klotending om mee te bakken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jup. Dat zijn de enige echte waar je mooie poffertjes in kunt bakken

Je geeft zelf het antwoord al. Gietijzeren pannen moet je alleen met heet water afspoelen en met een prop keukenpapier voorzien van een laagje oliequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:41 schreef frederik het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zo'n ding hangen, klotending om mee te bakken.
Dat kan ook liggen aan hoe mijn ouders er mee omgaan (combinatie van puur gietijzer, en sopjes waar gietijzer totaal niet tegen kan)

Ik heb een gietijzeren wok en gebruik gewoon sop om 'm schoon te maken. Dat mag dus niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al. Gietijzeren pannen moet je alleen met heet water afspoelen en met een prop keukenpapier voorzien van een laagje olie

Hopen dat het droog blijft dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef Ireth het volgende:
We zingen de dakpannen momenteel van ons dak af

Hoop ik ook ja, ik moet naar Delft. Als ik zo naar buiten kijk, dan zal het wel weer zo zijn dat het gaat regenen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hopen dat het droog blijft dan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |