Beter dat ze het daar doen dan bij de uitgang van de action met hun dikke reten, korte kapsels en misselijkmakende Eeu d'Proletarier.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:58 schreef -niemand- het volgende:
ik was net dus even op de action site aan het kijken. waarom weet ik ook niet maarja.
toen zag ik rechtsonder een knop met facebook.
even verder kijken dus![]()
wat kom ik tegen:
http://www.facebook.com/ActionFanpagina?ref=ts
![]()
hier gaan die moeders met pittige kapsels gewoon praten over wat ze gekocht hebben![]()
klacht: mensen met pittige kapsels verneuken deze bazenwinkel.
Ik heb juist liever dat ze het bij de uitgang doen, daar kom ik toch nooitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef Alborz het volgende:
[..]
Beter dat ze het daar doen dan bij de uitgang van de action met hun dikke reten, korte kapsels en misselijkmakende Eeu d'Proletarier.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:58 schreef -niemand- het volgende:
http://www.facebook.com/ActionFanpagina?ref=ts
Dat is te makkelijk voor de video-surveillanten om de daders terug te vinden, bro. Zo dom zijn ze ook weer nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:06 schreef -niemand- het volgende:
het valt mij eigenlijk nog mee dat er niet zoveel Marokkanen op die pagina zitten.
die zie je eigenlijk nog veel meer in de action
er werken bijna alleen maar buitenlanders in de actionquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:08 schreef Alborz het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk voor de video-surveillanten om de daders terug te vinden, bro. Zo dom zijn ze ook weer niet.
Zo naïefquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:10 schreef -niemand- het volgende:
[..]
er werken bijna alleen maar buitenlanders in de action![]()
die gaan elkaar echt niet verraden
Arme man.quote:En voor deze ga ik echt even naar de action ... Dit vind ik echt heel mooi , en daar weet ik al een prima plekje voor ... Haha maar ja , ik koop al te veel te veel ... Maar Morgen is Bart ( m'n man ) jarig ... Haha het lijkt me een leuk cadeautje, waar ik wel wat aan heb ...o ja ..hij is van aardewerk en hij kost 2,98
OP quoten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef Alborz het volgende:
[..]
Beter dat ze het daar doen dan bij de uitgang van de action met hun dikke reten, korte kapsels en misselijkmakende Eeu d'Proletarier.
iphone 5 natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:16 schreef Studeur het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
wat is dit dan een iphone voor 95 cent??!?!
Ze heet Ria.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:28 schreef -niemand- het volgende:
ook gewoon die profielfoto![]()
zij zet haar eigen hoofd daarneer in plaats van een action logo
Gewoon 100 van bestellen. Is geen geld!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:26 schreef -niemand- het volgende:
[..]
iphone 5 natuurlijk.
is wel een beetje onder de richtprijs
Voor 2,98quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:26 schreef Dimens het volgende:
Het enige goede van de Action, is de HDMI kabel.
Zou tof zijn. Ik voel weer een fake hyvesfacebook rage aankomen wat uiteindelijk uitloopt in een Marcel Roubosquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Arme Bart.
Kunnen we Bart niet traceren en hem een hart onder de riem steken?
Geen facebook, dus post eens paar hier.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:02 schreef o.us2.0 het volgende:
Al die lekkere chickies op de fanpage
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:09 schreef Alborz het volgende:
[..]
Geen facebook, dus post eens paar hier.
Kenkerquote:
mag ik vragen als je naakt bentquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Zou tof zijn. Ik voel weer een fake hyvesfacebook rage aankomen wat uiteindelijk uitloopt in een Marcel Roubos
dat is het juist, er is helemaal geen marketing op facebookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:32 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een dramatische marketingafdeling zit achter die pagina manJe zou dat soort kutteksten toch moeten verzinnen
Dat geloof ik echt niet. Zit gewoon een marketingmiep achter dit, die de gewone pittige Ria probeert te spelen. Alles wijst erop.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:36 schreef -niemand- het volgende:
[..]
dat is het juist, er is helemaal geen marketing op facebook![]()
die vrouw in de profielfoto heeft die gewoon gemaakt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:02 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik heb vorige week een fles ketchup (Heinz jawohl) kapotgeslagen op het aanrecht omdat dr ketchup er niet uit wilde. Hierbij heb ik een lelijke verwondingen aan mijn duim opgelopen. Daar ik geen pleister of dergelijke in huis had heb ik een dag met een met toiletpapier en plakband afgeplakte duim moeten lopen.
Gisteren heb ik bij de Action een verbanddoosje gekocht voor 23 knopen. Opdat ik zonder vrees weer kan flippen op sauzen.
dan is ze wel heel erg slechtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat geloof ik echt niet. Zit gewoon een marketingmiep achter dit, die de gewone pittige Ria probeert te spelen. Alles wijst erop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |