Voor 2,98quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:26 schreef Dimens het volgende:
Het enige goede van de Action, is de HDMI kabel.
Zou tof zijn. Ik voel weer een fake hyvesfacebook rage aankomen wat uiteindelijk uitloopt in een Marcel Roubosquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Arme Bart.
Kunnen we Bart niet traceren en hem een hart onder de riem steken?
Geen facebook, dus post eens paar hier.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:02 schreef o.us2.0 het volgende:
Al die lekkere chickies op de fanpage
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:09 schreef Alborz het volgende:
[..]
Geen facebook, dus post eens paar hier.
Kenkerquote:
mag ik vragen als je naakt bentquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Zou tof zijn. Ik voel weer een fake hyvesfacebook rage aankomen wat uiteindelijk uitloopt in een Marcel Roubos
dat is het juist, er is helemaal geen marketing op facebookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:32 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een dramatische marketingafdeling zit achter die pagina manJe zou dat soort kutteksten toch moeten verzinnen
Dat geloof ik echt niet. Zit gewoon een marketingmiep achter dit, die de gewone pittige Ria probeert te spelen. Alles wijst erop.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:36 schreef -niemand- het volgende:
[..]
dat is het juist, er is helemaal geen marketing op facebook![]()
die vrouw in de profielfoto heeft die gewoon gemaakt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:02 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik heb vorige week een fles ketchup (Heinz jawohl) kapotgeslagen op het aanrecht omdat dr ketchup er niet uit wilde. Hierbij heb ik een lelijke verwondingen aan mijn duim opgelopen. Daar ik geen pleister of dergelijke in huis had heb ik een dag met een met toiletpapier en plakband afgeplakte duim moeten lopen.
Gisteren heb ik bij de Action een verbanddoosje gekocht voor 23 knopen. Opdat ik zonder vrees weer kan flippen op sauzen.
dan is ze wel heel erg slechtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat geloof ik echt niet. Zit gewoon een marketingmiep achter dit, die de gewone pittige Ria probeert te spelen. Alles wijst erop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |