Zo heten de schoenen, kennelijkquote:

Ik moet een rijke vent scoren dusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo heten de schoenen, kennelijk. Ze zullen wel idioot duur zijn denk ik.

Ja, snap ik.. als je m daarmee een hakje in zn zak geeft is het idd overquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Zo heten die krengen, ja dat weet ik
Forget your boyfriend

Zwart. Want zwart.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
Nu ik ze vaker bekijk (en in andere kleurtjes) vind ik ze toch steeds leuker worden.

Auwtsjquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, snap ik.. als je m daarmee een hakje in zn zak geeft is het idd over
Hehehequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
Nu ik ze vaker bekijk (en in andere kleurtjes) vind ik ze toch steeds leuker worden.
In (nep)leerquote:

quote:

Da's een koopje, dat is maar zo'n 23 euro per keer dat je ze gedragen hebt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:11 schreef Myraela het volgende:
Ze zijn helemaal niet zo duur. Ik had ze voor ongeveer 70 euro.

In huis.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef twi het volgende:
[..]
Da's een koopje, dat is maar zo'n 23 euro per keer dat je ze gedragen hebt.

Mijn leren overall zit inderdaad erg lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Leren broeken zitten wel lekker

Maar ja, ik moet weer een nieuwe kopen.. de mijne begint op zn eindje te raken..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn leren overall zit inderdaad erg lekker

Ook dat doe je maar 1 keer. Je hebt geluk dat je niet in de buurt bent.quote:

Mijn leren overall is wel iets anders dan jouw leren broek hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar ja, ik moet weer een nieuwe kopen.. de mijne begint op zn eindje te raken..![]()
En hij staat zo leuk bij mn panterprint shirtje

Heb je ondertussen niet genoeg schoenenquote:

Ik heb alleen maar foto's van mn smoel. De rest kunnen jullie niet aanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn leren overall is wel iets anders dan jouw leren broek hoor
Pics?

Je hebt nooit genoeg schoenenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je ondertussen niet genoeg schoenen

Ik prik de hak in je kont als je je bakkes niet houd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef twi het volgende:
[..]
Terwijl je je aan mijn armen vast moest houden.

ohquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt nooit genoeg schoenen

Geen ideequote:
Heul welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar foto's van mn smoel. De rest kunnen jullie niet aan

quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik prik de hak in je kont als je je bakkes niet houd.

Tegenvraag van de vrouw:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Fixedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik prik de hak in je kont als je je bakkes niet houdt.

quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Tegenvraag van de vrouw:
Heb je ondertussen niet genoeg wedstrijden van Ajax bezocht?Daarom heb ik geen seizoenskaart meer en ga ik alleen paar losse wedstrijden in de CL uit en thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder zit ik eind deze maand in een feyenoord vak bij Feyenoord-AjaxOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r

Dan nog niet.quote:

quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]

quote:

Piemels zijn belangrijker. Maar als ie me een mooi paar schoenen geeft wil ik best een keer voor m koken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Liefde van de vrouw gaat door de schoen zo te lezen

En als hij je pumps geeft dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Piemels zijn belangrijker. Maar als ie me een mooi paar schoenen geeft wil ik best een keer voor m koken.

Ik blijf een mysterie hierquote:

Ligt er aan hoe mooi de pumps zijn. Maar misschien krijgt ie dan ook nog een toetjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En als hij je pumps geeft dan?

Ohja? Vertel eens.. wie en/of wat ben ik?quote:

Teveel zelfinzicht om te verwerken in 1 keer. Moet verspreid zijn over meerdere datesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ohja? Vertel eens.. wie en/of wat ben ik?

quote:

doe eens normaalquote:

Niet. Jij vuige Fok!sloeriequote:

Doe ik ookquote:

grapjasquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Teveel zelfinzicht om te verwerken in 1 keer. Moet verspreid zijn over meerdere dates

Pics.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
OMFG! Iron Fist heeft schoenen met een eenhoorn erop, hebbuh
.
quote:

Heb ik je al verteld dat ik al 2x je held ben?quote:

Nee?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb ik je al verteld dat ik al 2x je held ben?

heul wel. ik hoor allesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pics.
[..]Ik ben heul geen FOK!sloerie

quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
OMFG! Iron Fist heeft schoenen met een eenhoorn erop, hebbuh
.

Ik weet hoe ik in elkaar zit. Met een hoop steekjes losquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke je wil dus niet weten hoe je zelf in elkaar zit begrijp ik...

Ik heb H. 2x gedaanquote:

quote:

leuk geprobeerd, maar neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe mij eens DM'en wat jij hoort

echt he?quote:

Vinnie ging toch chocoladechick meeten in het geheim? Of ben ik in de war met een andere user?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
leuk geprobeerd, maar nee
al die meets met dames.

Welke chick heeft ie nog niet geprobeerd te meeten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vinnie ging toch chocoladechick meeten in het geheim? Of ben ik in de war met een andere user?

Waarom niet? Het gaat over mij?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
leuk geprobeerd, maar nee
al die meets met dames.

Wie is Chocoladechick?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vinnie ging toch chocoladechick meeten in het geheim? Of ben ik in de war met een andere user?

Nee die steekjes zitten niet los maar verbonden met je onderbewustzijn. Ik doorzie dat en kan je helpen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik in elkaar zit. Met een hoop steekjes los

Dit was gewoon grappig verhaal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Welke chick heeft ie nog niet geprobeerd te meeten?

chocoladechick? Wie?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]

Een user, volgens mij ook nog blauw geweest tot ze ging lekken.quote:

DM is voor pussy'squote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Het gaat over mij?
Maar goed "al die meets met dames", dat valt ook wel weer mee.

In de war met een andere user dusquote:

Tom. Cruise.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee die steekjes zitten niet los maar verbonden met je onderbewustzijn. Ik doorzie dat en kan je helpen.
[ afbeelding ]

Haje wah!quote:

je maakte me misselijkquote:

gewoon beide doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
Oei... Zal ik de Gold diggers bestellen... Maar 37 euro... Maar ik vind de Zombie Stompers toffer.

Is een andere vinniequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef Joysa het volgende:
chocolatechick heeft idd iets met een vinnie..

Dat vind jij.quote:
Ik zou niet weten met wie ik in het geheim meet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de war met een andere user dus

Loop anders nog een keer 3uur voor niks door Amsterdamquote:

Jaaa dat was 'm inderdaad!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is een andere vinnie
Was eerder utopie
tenzij dit dezelfde is maar daar ga ik niet vanuit

nu al? Das vrij vroeg lijkt me..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is de overgang die je inhaalt

Er zitten hier meerdere vinnie's op FOK!.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef Joysa het volgende:
chocolatechick heeft idd iets met een vinnie.

Heb nog contact met hemquote:

Mij ook, dus beter wat opgewerkter en neem een aspirientjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nu al? Das vrij vroeg lijkt me..

Nee, ik bestel gewoon via internet. Ware het niet dat geen van de shops de Sugar Witch heeftquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Loop anders nog een keer 3uur voor niks door Amsterdam

Lekker laten zitten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
Er zitten hier meerdere vinnie's op FOK!.

Alsnog lopen danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik bestel gewoon via internet. Ware het niet dat geen van de shops de Sugar Witch heeft.

opgewerkter? wasda?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mij ook, dus beter wat opgewerkter en neem een aspirientje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |