Een user, volgens mij ook nog blauw geweest tot ze ging lekken.quote:
DM is voor pussy'squote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Het gaat over mij?
Maar goed "al die meets met dames", dat valt ook wel weer mee.
In de war met een andere user dusquote:
Tom. Cruise.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee die steekjes zitten niet los maar verbonden met je onderbewustzijn. Ik doorzie dat en kan je helpen.
[ afbeelding ]
Haje wah!quote:
je maakte me misselijkquote:
gewoon beide doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
Oei... Zal ik de Gold diggers bestellen... Maar 37 euro... Maar ik vind de Zombie Stompers toffer.
Is een andere vinniequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef Joysa het volgende:
chocolatechick heeft idd iets met een vinnie..
Dat vind jij.quote:
Ik zou niet weten met wie ik in het geheim meet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de war met een andere user dus
Loop anders nog een keer 3uur voor niks door Amsterdamquote:
Jaaa dat was 'm inderdaad!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is een andere vinnie
Was eerder utopie
tenzij dit dezelfde is maar daar ga ik niet vanuit
nu al? Das vrij vroeg lijkt me..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is de overgang die je inhaalt
Er zitten hier meerdere vinnie's op FOK!.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef Joysa het volgende:
chocolatechick heeft idd iets met een vinnie.
Heb nog contact met hemquote:
Mij ook, dus beter wat opgewerkter en neem een aspirientjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nu al? Das vrij vroeg lijkt me..
Nee, ik bestel gewoon via internet. Ware het niet dat geen van de shops de Sugar Witch heeftquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Loop anders nog een keer 3uur voor niks door Amsterdam
Lekker laten zitten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
Er zitten hier meerdere vinnie's op FOK!.
Alsnog lopen danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik bestel gewoon via internet. Ware het niet dat geen van de shops de Sugar Witch heeft.
opgewerkter? wasda?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mij ook, dus beter wat opgewerkter en neem een aspirientje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |