doe eens normaalquote:
Niet. Jij vuige Fok!sloeriequote:
Doe ik ookquote:
grapjasquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Teveel zelfinzicht om te verwerken in 1 keer. Moet verspreid zijn over meerdere dates
Pics.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
OMFG! Iron Fist heeft schoenen met een eenhoorn erop, hebbuh
.
quote:
Heb ik je al verteld dat ik al 2x je held ben?quote:
Nee?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb ik je al verteld dat ik al 2x je held ben?
heul wel. ik hoor allesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pics.
[..]Ik ben heul geen FOK!sloerie
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
OMFG! Iron Fist heeft schoenen met een eenhoorn erop, hebbuh
.
Ik weet hoe ik in elkaar zit. Met een hoop steekjes losquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke je wil dus niet weten hoe je zelf in elkaar zit begrijp ik...
Ik heb H. 2x gedaanquote:
quote:
leuk geprobeerd, maar neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe mij eens DM'en wat jij hoort
echt he?quote:
Vinnie ging toch chocoladechick meeten in het geheim? Of ben ik in de war met een andere user?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
leuk geprobeerd, maar nee
al die meets met dames.
Welke chick heeft ie nog niet geprobeerd te meeten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vinnie ging toch chocoladechick meeten in het geheim? Of ben ik in de war met een andere user?
Waarom niet? Het gaat over mij?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
leuk geprobeerd, maar nee
al die meets met dames.
Wie is Chocoladechick?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vinnie ging toch chocoladechick meeten in het geheim? Of ben ik in de war met een andere user?
Nee die steekjes zitten niet los maar verbonden met je onderbewustzijn. Ik doorzie dat en kan je helpen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik in elkaar zit. Met een hoop steekjes los
Dit was gewoon grappig verhaal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Welke chick heeft ie nog niet geprobeerd te meeten?
chocoladechick? Wie?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een user, volgens mij ook nog blauw geweest tot ze ging lekken.quote:
DM is voor pussy'squote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Het gaat over mij?
Maar goed "al die meets met dames", dat valt ook wel weer mee.
In de war met een andere user dusquote:
Tom. Cruise.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee die steekjes zitten niet los maar verbonden met je onderbewustzijn. Ik doorzie dat en kan je helpen.
[ afbeelding ]
Haje wah!quote:
je maakte me misselijkquote:
gewoon beide doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
Oei... Zal ik de Gold diggers bestellen... Maar 37 euro... Maar ik vind de Zombie Stompers toffer.
Is een andere vinniequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef Joysa het volgende:
chocolatechick heeft idd iets met een vinnie..
Dat vind jij.quote:
Ik zou niet weten met wie ik in het geheim meet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de war met een andere user dus
Loop anders nog een keer 3uur voor niks door Amsterdamquote:
Jaaa dat was 'm inderdaad!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is een andere vinnie
Was eerder utopie
tenzij dit dezelfde is maar daar ga ik niet vanuit
nu al? Das vrij vroeg lijkt me..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is de overgang die je inhaalt
Er zitten hier meerdere vinnie's op FOK!.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef Joysa het volgende:
chocolatechick heeft idd iets met een vinnie.
Heb nog contact met hemquote:
Mij ook, dus beter wat opgewerkter en neem een aspirientjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nu al? Das vrij vroeg lijkt me..
Nee, ik bestel gewoon via internet. Ware het niet dat geen van de shops de Sugar Witch heeftquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Loop anders nog een keer 3uur voor niks door Amsterdam
Lekker laten zitten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
Er zitten hier meerdere vinnie's op FOK!.
Alsnog lopen danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik bestel gewoon via internet. Ware het niet dat geen van de shops de Sugar Witch heeft.
opgewerkter? wasda?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mij ook, dus beter wat opgewerkter en neem een aspirientje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |