Ik had het jurkje nog niet in het roze, alleen in het blauw. Extra broeken kan nooit kwaad. Een houthakkersbloesje is kei tof.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
Geloof me, de dingen die ze uit heeft gezocht heeft ze totaal niet nodig
houthakkers blousjesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had het jurkje nog niet in het roze, alleen in het blauw. Extra broeken kan nooit kwaad. Een houthakkersbloesje is kei tof.zwart basic jurkje is altijd goed. Hakjes om op te leren lopen. en een turquoise colbertje gewoon omdat ik een baas ben.
WATNOUHEBIKNIETNODIG!?!!?!?! [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had het jurkje nog niet in het roze, alleen in het blauw. Extra broeken kan nooit kwaad. Een houthakkersbloesje is kei tof.zwart basic jurkje is altijd goed. Hakjes om op te leren lopen. en een turquoise colbertje gewoon omdat ik een baas ben.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over die hoge-hakken-die-je-nooit-zou-dragen had.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Typische fokuitspraak
Autistische zolderkamerautist gevonden
Oh die, die heb ik niet besteld.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over die hoge-hakken-die-je-nooit-zou-dragen had.
Je moet ze wel aan doen, anders kun je er nooit op lopenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh die, die heb ik niet besteld.Ik wil ze wel bestellen. Zal ik ze toch bestellen? Ze zijn niet duur en ik doe ze ooit echt wel aan.
Ik heb ook nog geen spijt van mijn vorige hoge hakken. Pareltjes voor in mijn kast tot ik erop kan lopen.
Nee, die mag je niet bestellen. Wacht je pakketjes nu maar eens lekker af.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh die, die heb ik niet besteld.Ik wil ze wel bestellen. Zal ik ze toch bestellen? Ze zijn niet duur en ik doe ze ooit echt wel aan.
Ik heb ook nog geen spijt van mijn vorige hoge hakken. Pareltjes voor in mijn kast tot ik erop kan lopen.
Ik breek m'n nek als ik er alleen al op sta.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet ze wel aan doen, anders kun je er nooit op lopen
Ik vrees met je mee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Over 10 a 15 jaar zien we Myra in zo'n programma dat gaat over mensen met een huis he-le-maal vol met troep...ik bedoel belangrijke verzamelobjecten.
Daarom moet je er op lopen, anders leer je het nooit. En tja, als je vindt dat je te lang bent moet je ze niet kopenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik breek m'n nek als ik er alleen al op sta.En ik ben bijna 2 meter met die dingen aan.
Ik heb hooguit koopdrang, geen verzameldrang. Deze zomer nog 3/4 vuilniszakken uit mijn klerenkast gehaald.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Over 10 a 15 jaar zien we Myra in zo'n programma dat gaat over mensen met een huis he-le-maal vol met troep...ik bedoel belangrijke verzamelobjecten.
Ik weet nog, was eens een man die fiets(onderdelen) verzamelde. Zelfs in de kinderkamers had hij bakjes met schroefjes en boutjes
Of stukje afzagen aan de onderkantquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom moet je er op lopen, anders leer je het nooit. En tja, als je vindt dat je te lang bent moet je ze niet kopen
Hij pakt mijn logingegevens niet meer en nu is mijn account geblokkeerd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat hebben ze je misdaan dan?
Dan moet je dus lagere hakken kopen, anders klopt de stand van je tenen niet meer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of stukje afzagen aan de onderkant
Koopdrang en opruimdrang gaan goed samen!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hooguit koopdrang, geen verzameldrang. Deze zomer nog 3/4 vuilniszakken uit mijn klerenkast gehaald.
Hulde aan Random Reader.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij pakt mijn logingegevens niet meer en nu is mijn account geblokkeerd.
En duurt 5 werkdagen voor ik een nieuw wachtwoord op kan halen.
Maar die klopt in hakken toch sowieso niet meer?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je dus lagere hakken kopen, anders klopt de stand van je tenen niet meer.
Ja, maar ik ga nu eerst op 9cm lopen en daarna kan ik de 14cm aanwennen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom moet je er op lopen, anders leer je het nooit. En tja, als je vindt dat je te lang bent moet je ze niet kopen
Je snapt niet wat ik bedoel. De voorkant/tenen van je voet in hakken staat altijd horizontaal, als je dan een stuk van je hak eraf zaagt, dan gaat de achterkant van je voet naar beneden, de voorkant omhoog, je tenen staan dan niet vlak meer, dus je kan er niet op lopen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar die klopt in hakken toch sowieso niet meer?
OMGquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik breek m'n nek als ik er alleen al op sta.En ik ben bijna 2 meter met die dingen aan.
Opruimdrang zou ik het dan ook weer niet noemenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Koopdrang en opruimdrang gaan goed samen!
Ja ja dat snap ik welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik bedoel. De voorkant/tenen van je voet in hakken staat altijd horizontaal, als je dan een stuk van je hak eraf zaagt, dan gaat de achterkant van je voet naar beneden, de voorkant omhoog, je tenen staan dan niet vlak meer, dus je kan er niet op lopen.
Ah kijk, dat is nog wel een verschil jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga nu eerst op 9cm lopen en daarna kan ik de 14cm aanwennen.
Die zijn vetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
OMG
jij draagt je boyfriend pumps niet?
Op die fiets, ja daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ja dat snap ik wel
Ik doelde meer op dat op hakken lopen een onnatuurlijke stand van je voet is
Nee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
OMG
jij draagt je boyfriend pumps niet?
JAAAA MOOI HEquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah kijk, dat is nog wel een verschil ja
[..]
Die zijn vetOke waarom weet ik dit
Ow tering. Ik moest ineens denken aan hoe m'n woning er 6 jaar geleden uit zagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Opruimdrang zou ik het dan ook weer niet noemenIk ben een klein sloddervosje.
OMG GEEF ZE AAN MIJquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.
En ik was boos, ze waren ineens in de aanbieding voor 23 euro.heb ik godverdomme wel de volle prijs betaald.
Zekerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
JAAAA MOOI HE
Ik heb nog steeds spijt dat ik ze niet heb. IK. MAG. NIET. KOPEN.
Mijn kast is eraan gehecht en ik ga er nog op leren lopen, eens in de zoveel tijd pak ik ze gewoon om er blij en gelukkig mee te zijn.quote:
Ze hebben ook lage hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn kast is eraan gehecht en ik ga er nog op leren lopen, eens in de zoveel tijd pak ik ze gewoon om er blij en gelukkig mee te zijn.
Zwart of roodquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ZekerWelke precies wil je hebben dan?
Verdacht inderdaad, zeker omdat hij het eerder niet over piemels wilde hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
En serieus vinnie, waarom weet jij dingen voer schoenen.
Stuur mij picsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zwart of rood
Oh noes, ik zit op een webshop.
M'n ex was een addict in schoenen kopenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
En serieus vinnie, waarom weet jij dingen voer schoenen.
Ja, maar dat vind ik wel minder tof.quote:
ik wist t ook niet, volgens google zijn t pumps met van die stekels achteropquote:
Ik vind 9 cm te laagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind 9 cm te hoog, daar kan ik niet mee omgaan
Jij moet gewoon even wachten totdat je helemaal bent uitgegroeid. Dan kun je opnieuw je evenwicht vinden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind 9 cm te hoog, daar kan ik niet mee omgaan
Ik ben al 4 jaar uitgegroeid verdommequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij moet gewoon even wachten totdat je helemaal bent uitgegroeid. Dan kun je opnieuw je evenwicht vinden.
Ik ben zelf maar 1,64quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Door mensen als jij lijk ik de kleinste persoon ter wereld
Ja, ik zag ze net. Vind het niksquote:
Geef mij wat van dat geheugen, krijg je mijn evenwicht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben al 4 jaar uitgegroeid verdomme
En mijn evenwicht is nooit aanwezig geweest, mij is niets gegund op deze wereld behalve een ziekelijk lange termijngeheugen.
Wut? Zo klein? Ik dacht dat je veel langer wasquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben zelf maar 1,64.
[..]
Ja, ik zag ze net. Vind het niks.
Ruilen voor een portie slechte kortetermijn geheugen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En mijn evenwicht is nooit aanwezig geweest, mij is niets gegund op deze wereld behalve een ziekelijk lange termijngeheugen.
Maar klein is juist schattig!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, maar met de hakken die zowat alle meiden dragen lijk ik altijd superklein
Ik bedoel je vrouwelijke vormen meid.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor ouderdom bedoel je? Zou ik niet doen, Loka.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ruilen voor een portie slechte kortetermijn geheugen?
Ik ben er verliefd op, maar ik ben sowieso verliefd op alles met studs.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben zelf maar 1,64.
[..]
Ja, ik zag ze net. Vind het niks.
Om een of andere reden denkt iedereen dat. Geen idee waarom.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut? Zo klein? Ik dacht dat je veel langer was
Ik vind studs ook wel leuk, maar deze pumps gaan niet samen met mijn manier van zittenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben er verliefd op, maar ik ben sowieso verliefd op alles met studs.
Nee, mijn kortetermijn geheugen was nooit helemaal goed. Foutje in de genen zeker, m'n moeder heeft het ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Voor ouderdom bedoel je? Zou ik niet doen, Loka.
Leek zo op de pics die je eens postte, maar waarom precies. I don't knowquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om een of andere reden denkt iedereen dat. Geen idee waarom.
Ohquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel je vrouwelijke vormen meid.
Je bewbs en je junk in de trunk.
Allebei je voeten op de bank en er dan half opzitten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind studs ook wel leuk, maar deze pumps gaan niet samen met mijn manier van zitten.
Alsof jij me teleur kunt stellen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh
Ik heb nog nooit met mezelf kunnen omgaan qua evenwicht, het is een vastgestelde aandoening, dus ik moet je teleurstellen
Die heb ik alquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ruilen voor een portie slechte kortetermijn geheugen?
Loka, wat is nou die ui van je? Ik vind hem prachtig! (al weet ik niet eens wat het isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh
Ik heb nog nooit met mezelf kunnen omgaan qua evenwicht, het is een vastgestelde aandoening, dus ik moet je teleurstellen
What the f....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die heb ik al
Mijn lange termijngeheugen is vervelend, ik weet gewoon nog de paginae en hoofdstuknummers uit de lesboeken die mijn zusje nu heeft
Het is de L van L uit Death Notequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Loka, wat is nou die ui van je? Ik vind hem prachtig! (al weet ik niet eens wat het is)
*bijt*quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
* steekt lul in je mond
Hand voor de mond hé!
Ik zit altijd met m'n enkels over elkaar, dat kan niet als er studs op de schoenen zittenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allebei je voeten op de bank en er dan half opzitten?
Krijgt kaneel geen kusje?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:
Nouja tijd om te werken dan maar...Voor de dames
Voor de heren
Werkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:
Voor de heren
Werk zequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:
Voor de heren
Death Note!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is de L van L uit Death Note
Ik zit altijd met mn benen wijd. Zoals het een vrouw betaamt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit altijd met m'n enkels over elkaar, dat kan niet als er studs op de schoenen zitten. En ik ben bang dat het me ook totaal niet staat
.
Paar pagina's terug koekeloeren, Mquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zit altijd met mn benen wijd. Zoals het een vrouw betaamt.
Dus over welke studschoenen gaat het?
Ja he?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Death Note!![]()
Die ben ik nu aan het kijken
Wat een spannende serie is dat man!
Werkse gozerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:
Voor de heren
Hmm, ik snap wat je bedoelt, volgens mij zit ik nu ook zo xD. Lijkt me niet erg fijn zitten nee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit altijd met m'n enkels over elkaar, dat kan niet als er studs op de schoenen zitten. En ik ben bang dat het me ook totaal niet staat
.
Haha zou je echt bijten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*bijt*
Dat doe je maar 1 keer.
Forget your boyfriend.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zit altijd met mn benen wijd. Zoals het een vrouw betaamt.
Dus over welke studschoenen gaat het?
He doei Faxie!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:
Voor de heren
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paar pagina's terug koekeloeren, M.
quote:
Ja.quote:
Welke?quote:
Zo heten de schoenen, kennelijkquote:
Ik moet een rijke vent scoren dusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo heten de schoenen, kennelijk. Ze zullen wel idioot duur zijn denk ik.
Ja, snap ik.. als je m daarmee een hakje in zn zak geeft is het idd overquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Zo heten die krengen, ja dat weet ik
Forget your boyfriend
Zwart. Want zwart.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
Nu ik ze vaker bekijk (en in andere kleurtjes) vind ik ze toch steeds leuker worden.
Auwtsjquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, snap ik.. als je m daarmee een hakje in zn zak geeft is het idd over
Hehehequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
Nu ik ze vaker bekijk (en in andere kleurtjes) vind ik ze toch steeds leuker worden.
In (nep)leerquote:
quote:
Da's een koopje, dat is maar zo'n 23 euro per keer dat je ze gedragen hebt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:11 schreef Myraela het volgende:
Ze zijn helemaal niet zo duur. Ik had ze voor ongeveer 70 euro.
In huis.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef twi het volgende:
[..]
Da's een koopje, dat is maar zo'n 23 euro per keer dat je ze gedragen hebt.
Mijn leren overall zit inderdaad erg lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Leren broeken zitten wel lekker
Maar ja, ik moet weer een nieuwe kopen.. de mijne begint op zn eindje te raken..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn leren overall zit inderdaad erg lekker
Ook dat doe je maar 1 keer. Je hebt geluk dat je niet in de buurt bent.quote:
Mijn leren overall is wel iets anders dan jouw leren broek hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar ja, ik moet weer een nieuwe kopen.. de mijne begint op zn eindje te raken..![]()
En hij staat zo leuk bij mn panterprint shirtje
Heb je ondertussen niet genoeg schoenenquote:
Ik heb alleen maar foto's van mn smoel. De rest kunnen jullie niet aanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn leren overall is wel iets anders dan jouw leren broek hoor
Pics?
Je hebt nooit genoeg schoenenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je ondertussen niet genoeg schoenen
Ik prik de hak in je kont als je je bakkes niet houd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef twi het volgende:
[..]
Terwijl je je aan mijn armen vast moest houden.
ohquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt nooit genoeg schoenen
Geen ideequote:
Heul welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar foto's van mn smoel. De rest kunnen jullie niet aan
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik prik de hak in je kont als je je bakkes niet houd.
Tegenvraag van de vrouw:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fixedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik prik de hak in je kont als je je bakkes niet houdt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Tegenvraag van de vrouw:
Heb je ondertussen niet genoeg wedstrijden van Ajax bezocht?Daarom heb ik geen seizoenskaart meer en ga ik alleen paar losse wedstrijden in de CL uit en thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder zit ik eind deze maand in een feyenoord vak bij Feyenoord-AjaxOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Dan nog niet.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:
Piemels zijn belangrijker. Maar als ie me een mooi paar schoenen geeft wil ik best een keer voor m koken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Liefde van de vrouw gaat door de schoen zo te lezen
En als hij je pumps geeft dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Piemels zijn belangrijker. Maar als ie me een mooi paar schoenen geeft wil ik best een keer voor m koken.
Ik blijf een mysterie hierquote:
Ligt er aan hoe mooi de pumps zijn. Maar misschien krijgt ie dan ook nog een toetjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En als hij je pumps geeft dan?
Ohja? Vertel eens.. wie en/of wat ben ik?quote:
Teveel zelfinzicht om te verwerken in 1 keer. Moet verspreid zijn over meerdere datesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ohja? Vertel eens.. wie en/of wat ben ik?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |