Ah kijk, dat is nog wel een verschil jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga nu eerst op 9cm lopen en daarna kan ik de 14cm aanwennen.
Die zijn vetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
OMG
jij draagt je boyfriend pumps niet?
Op die fiets, ja daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ja dat snap ik wel
Ik doelde meer op dat op hakken lopen een onnatuurlijke stand van je voet is
Nee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
OMG
jij draagt je boyfriend pumps niet?
JAAAA MOOI HEquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah kijk, dat is nog wel een verschil ja
[..]
Die zijn vetOke waarom weet ik dit
Ow tering. Ik moest ineens denken aan hoe m'n woning er 6 jaar geleden uit zagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Opruimdrang zou ik het dan ook weer niet noemenIk ben een klein sloddervosje.
OMG GEEF ZE AAN MIJquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.
En ik was boos, ze waren ineens in de aanbieding voor 23 euro.heb ik godverdomme wel de volle prijs betaald.
Zekerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
JAAAA MOOI HE
Ik heb nog steeds spijt dat ik ze niet heb. IK. MAG. NIET. KOPEN.
Mijn kast is eraan gehecht en ik ga er nog op leren lopen, eens in de zoveel tijd pak ik ze gewoon om er blij en gelukkig mee te zijn.quote:
Ze hebben ook lage hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn kast is eraan gehecht en ik ga er nog op leren lopen, eens in de zoveel tijd pak ik ze gewoon om er blij en gelukkig mee te zijn.
Zwart of roodquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ZekerWelke precies wil je hebben dan?
Verdacht inderdaad, zeker omdat hij het eerder niet over piemels wilde hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
En serieus vinnie, waarom weet jij dingen voer schoenen.
Stuur mij picsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zwart of rood
Oh noes, ik zit op een webshop.
M'n ex was een addict in schoenen kopenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
En serieus vinnie, waarom weet jij dingen voer schoenen.
Ja, maar dat vind ik wel minder tof.quote:
ik wist t ook niet, volgens google zijn t pumps met van die stekels achteropquote:
Ik vind 9 cm te laagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind 9 cm te hoog, daar kan ik niet mee omgaan
Jij moet gewoon even wachten totdat je helemaal bent uitgegroeid. Dan kun je opnieuw je evenwicht vinden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind 9 cm te hoog, daar kan ik niet mee omgaan
Ik ben al 4 jaar uitgegroeid verdommequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij moet gewoon even wachten totdat je helemaal bent uitgegroeid. Dan kun je opnieuw je evenwicht vinden.
Ik ben zelf maar 1,64quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Door mensen als jij lijk ik de kleinste persoon ter wereld
Ja, ik zag ze net. Vind het niksquote:
Geef mij wat van dat geheugen, krijg je mijn evenwicht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben al 4 jaar uitgegroeid verdomme
En mijn evenwicht is nooit aanwezig geweest, mij is niets gegund op deze wereld behalve een ziekelijk lange termijngeheugen.
Wut? Zo klein? Ik dacht dat je veel langer wasquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben zelf maar 1,64.
[..]
Ja, ik zag ze net. Vind het niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |