quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik prik de hak in je kont als je je bakkes niet houd.

Tegenvraag van de vrouw:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je ondertussen niet genoeg schoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Fixedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik prik de hak in je kont als je je bakkes niet houdt.

quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Tegenvraag van de vrouw:
Heb je ondertussen niet genoeg wedstrijden van Ajax bezocht?Daarom heb ik geen seizoenskaart meer en ga ik alleen paar losse wedstrijden in de CL uit en thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder zit ik eind deze maand in een feyenoord vak bij Feyenoord-AjaxOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r

Dan nog niet.quote:

quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je ondertussen niet genoeg schoenen

quote:

Piemels zijn belangrijker. Maar als ie me een mooi paar schoenen geeft wil ik best een keer voor m koken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Liefde van de vrouw gaat door de schoen zo te lezen

En als hij je pumps geeft dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Piemels zijn belangrijker. Maar als ie me een mooi paar schoenen geeft wil ik best een keer voor m koken.

Ik blijf een mysterie hierquote:

Ligt er aan hoe mooi de pumps zijn. Maar misschien krijgt ie dan ook nog een toetjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En als hij je pumps geeft dan?

Ohja? Vertel eens.. wie en/of wat ben ik?quote:

Teveel zelfinzicht om te verwerken in 1 keer. Moet verspreid zijn over meerdere datesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ohja? Vertel eens.. wie en/of wat ben ik?

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |