Zo heten de schoenen, kennelijkquote:

Ik moet een rijke vent scoren dusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo heten de schoenen, kennelijk. Ze zullen wel idioot duur zijn denk ik.

Ja, snap ik.. als je m daarmee een hakje in zn zak geeft is het idd overquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Zo heten die krengen, ja dat weet ik
Forget your boyfriend

Zwart. Want zwart.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
Nu ik ze vaker bekijk (en in andere kleurtjes) vind ik ze toch steeds leuker worden.

Auwtsjquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, snap ik.. als je m daarmee een hakje in zn zak geeft is het idd over
Hehehequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
Nu ik ze vaker bekijk (en in andere kleurtjes) vind ik ze toch steeds leuker worden.
In (nep)leerquote:

quote:

Da's een koopje, dat is maar zo'n 23 euro per keer dat je ze gedragen hebt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:11 schreef Myraela het volgende:
Ze zijn helemaal niet zo duur. Ik had ze voor ongeveer 70 euro.

In huis.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef twi het volgende:
[..]
Da's een koopje, dat is maar zo'n 23 euro per keer dat je ze gedragen hebt.

Mijn leren overall zit inderdaad erg lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Leren broeken zitten wel lekker

Maar ja, ik moet weer een nieuwe kopen.. de mijne begint op zn eindje te raken..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn leren overall zit inderdaad erg lekker

Ook dat doe je maar 1 keer. Je hebt geluk dat je niet in de buurt bent.quote:

Mijn leren overall is wel iets anders dan jouw leren broek hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar ja, ik moet weer een nieuwe kopen.. de mijne begint op zn eindje te raken..![]()
En hij staat zo leuk bij mn panterprint shirtje

Heb je ondertussen niet genoeg schoenenquote:

Ik heb alleen maar foto's van mn smoel. De rest kunnen jullie niet aanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn leren overall is wel iets anders dan jouw leren broek hoor
Pics?

Je hebt nooit genoeg schoenenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je ondertussen niet genoeg schoenen

Ik prik de hak in je kont als je je bakkes niet houd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef twi het volgende:
[..]
Terwijl je je aan mijn armen vast moest houden.

ohquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt nooit genoeg schoenen

Geen ideequote:
Heul welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar foto's van mn smoel. De rest kunnen jullie niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |