Daar moet je zoveel trainen dat je de kans niet krijgt om je conditie te verzieken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:55 schreef Crocodi1e het volgende:
De profvoetballers en andere profsporters mogen niet roken omdat dit niet goed is voor de conditie en zonder een goede conditie kunnen ze niet spelen en geen geld binnen halen. In het leger zijn er veel soldaten die gewoon roken en dat mag ook gewoon, dit vind ik best raar want als je je land e.d. wilt beschermen moet je toch wel een goede conditie hebben?
Tuurlijk wel, want door het roken verminderd de longinhoud en dat is niet te verhelpen door veel te trainenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:57 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Daar moet je zoveel trainen dat je de kans niet krijgt om je conditie te verzieken.
Zeker wel, als je er maar genoeg aan doet. Helemaal op jonge leeftijd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:58 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, want door het roken verminderd de longinhoud en dat is niet te verhelpen door veel te trainen
Zullen er vast wel zijn, al is het erg geminderd tegen vroeger denk ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:04 schreef strikeforce het volgende:
Genoeg profvoetballers die roken.
omdat mannen in het leger echte mannen zijn. en prof voetballers homo'squote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:55 schreef Crocodi1e het volgende:
De profvoetballers en andere profsporters mogen niet roken omdat dit niet goed is voor de conditie en zonder een goede conditie kunnen ze niet spelen en geen geld binnen halen. In het leger zijn er veel soldaten die gewoon roken en dat mag ook gewoon, dit vind ik best raar want als je je land e.d. wilt beschermen moet je toch wel een goede conditie hebben?
Gelijk elk wapen afpakken omdat voorbeeld? Komop get real.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:21 schreef Captain_Ghost het volgende:
Misschien dient roken als een anti stress.
Echter vind ik dat ze roken gewoon moet verbieden.
Gewoon als een voorbeeld dienen een gezond, groen, flexibel legermacht.
Dat moeten we hebben.
Hoe had je dat gedacht?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:21 schreef Captain_Ghost het volgende:
Misschien dient roken als een anti stress.
, groen, legermacht.
Dat moeten we hebben.
Dit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:09 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
omdat mannen in het leger echte mannen zijn. en prof voetballers homo's
idd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:04 schreef strikeforce het volgende:
Genoeg profvoetballers die roken.
Natuurlijk zijn wapen is toegestaan, hoe moet ze andere personen doden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Gelijk elk wapen afpakken omdat voorbeeld? Komop get real.
Nee klopt, omdat ze 60 ton wegenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:30 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Dat zie je geen enkele tank zoiets klaren.
Maar dan is het dus toegestaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:07 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Zullen er vast wel zijn, al is het erg geminderd tegen vroeger denk ik
Omdat echte kerels gewoon lachend 3000 meter aftikken op de coopertest met een peuk in de smoel en een buil zware van Nelle op zak, want misschien verzwik je onderweg je enkel wel en sta je mooi stil zonder tabak. Daarbij is het twaalf minuten signaal niets anders dan peukenpauze.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:58 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, want door het roken verminderd de longinhoud en dat is niet te verhelpen door veel te trainen
Genoeg mensen van een arrestatieteam ontmoet, roken eigenlijk allemaal wel. En geloof me, die zijn, zonder dat ik je ken, in veel beter conditie dan jij. Het gaat niet om het roken, het gaat om wat je er bij doet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:30 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn wapen is toegestaan, hoe moet ze andere personen doden.
Het gaat mij om hun gezondheid en hoe ze materiaal omgaan.
Stel dat ze simpel spullen gebruiken en toch lang mee kan. vind ik heel prima.
Een tank die behoorlijk snel kan rijden maar ook zuiniger rijden. nog beter.
Straks kan die op volle tank 1000 km non stop rijden. Van hier naar Berlijn 1 keer over rijden.
Dat zie je geen enkele tank zoiets klaren.
Ook moet soldaten fit genoeg om overal aan kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |