Dat eerste wat je zegt kan je ook meteen weg strepen omdat je na de oorlog berecht kan worden. Anders gaat iedereen zich verschuilen achter het verhaal ik moest wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:11 schreef ikhebgelijk het volgende:
[..]
Als je weigert krijg je de doodstraf in tijden van oorlog. En oorlogs misdaden worden alleen gepleegd door de verliezers.
Nee klopt, die beesten maakten er een bende van in de concentratiekampen. Keihard aanpakken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:12 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Precies. Mensen hebben het steeds over de Duitsers, maar de Joden waren ook geen lieverdjes.
Kom op man, denk 's buiten je kaders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:12 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Precies. Mensen hebben het steeds over de Duitsers, maar de Joden waren ook geen lieverdjes.
Onzin, lijden of dood of vechten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat eerste wat je zegt kan je ook meteen weg strepen omdat je na de oorlog berecht kan worden. Anders gaat iedereen zich verschuilen achter het verhaal ik moest wel.
Het tweede klopt ..zie wat de VS of Israël nu ongestraft flikt overal.
Er zijn vast ook Duitsers omgekomen toen ze die concentratiekampen moesten bouwen. Maar zie je daar een herdenkplaat voor? Nee! Joden hebben 't alleenrecht op WOII!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:13 schreef waht het volgende:
[..]
Nee klopt, die beesten maakten er een bende van in de concentratiekampen. Keihard aanpakken.
Iets genuanceerder dan :quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat slaat dan ook weer nergens op
Geloof me als je als Duitser weigerde kreeg je meteen de kogel. Daar zorgende de plaatselijk SS officier wel voor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat eerste wat je zegt kan je ook meteen weg strepen omdat je na de oorlog berecht kan worden. Anders gaat iedereen zich verschuilen achter het verhaal ik moest wel.
Het tweede klopt ..zie wat de VS of Israël nu ongestraft flikt overal.
Er is vast wel ergens een monument in Nederland of elders waar zij worden herdacht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:14 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Er zijn vast ook Duitsers omgekomen toen ze die concentratiekampen moesten bouwen. Maar zie je daar een herdenkplaat voor? Nee! Joden hebben 't alleenrecht op WOII!
Ik ben niet zo bezig met het ;'jodencomplot'. Voor een gedeelte geef ik je overigens wel gelijk. Zonder holocaust, geen staat Israel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:15 schreef TripleS het volgende:
[..]
Iets genuanceerder dan :
De Holocaust heeft Joden wel degelijk een heleboel privileges opgeleverd en momenteel besturen zij de wereld of zegt Goldman Sachs je niks?
Hehe, dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:16 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Mijn opa is als 15 jarige jongen bij zijn familie in Polen weggehaald om als "slaaf" In Duitsland te werk gesteld te worden. In eerste instantie in de buurt van Wiesbaden. Hij is daar zeer goed behandeld, naar eigen zeggen als volwaardig gezinslid. Daarna is hij bij een boer in Aken terecht gekomen die hem geholpen heeft om na de oorlog in Nederland te komen.
De Nazi's waren honden, maar niet iedere Duitser was een Nazi. Dat vergeten veel mensen, en vooral de Joden, nogal vrij gemakkelijk.
Dat was mijn punt dus ook eikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:16 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Mijn opa is als 15 jarige jongen bij zijn familie in Polen weggehaald om als "slaaf" In Duitsland te werk gesteld te worden. In eerste instantie in de buurt van Wiesbaden. Hij is daar zeer goed behandeld, naar eigen zeggen als volwaardig gezinslid. Daarna is hij bij een boer in Aken terecht gekomen die hem geholpen heeft om na de oorlog in Nederland te komen.
De Nazi's waren honden, maar niet iedere Duitser was een Nazi. Dat vergeten veel mensen, en vooral de Joden, nogal vrij gemakkelijk.
Lekker ding vammequote:
Als er een volk extreem is zijn het de joden wel. Heel hard blijven roepen dat ze een hoop onrecht is aangedaan in de 2de wereld oorlog. Maar onder tussen het zelfde doen met de Palestijnen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:16 schreef Chadi het volgende:
Sommige Fokkers zijn extremer dan ik dacht.
Stigma? Lees het artikel eens. Als je gaat lopen mekkeren dat alle oldbie's moeten herdacht worden hoor je ook van me.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:21 schreef JeMoeder het volgende:
Mag ik het nog eens zeggen, dat dit een stelletje sneue aanstellers zijn? Verder begrijp ik niet waarom er een stigma ligt op het bekritiseren van Joden.
Stigma? Lees dit topic nog eens terug. Posts waarin staat dat Joden de wereldeconomie in handen hebben blijven gewoon in dit topic staan, contra-troll-posts worden verwijderd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:21 schreef JeMoeder het volgende:
Verder begrijp ik niet waarom er een stigma ligt op het bekritiseren van Joden.
Dat van dat onrecht klopt wel en na natuurlijk zijn ze nu zeker niet liev bezig maar om maar te zeggen dat ze hetzelfde doen? De tijd dat ze alle Palestijnen van de Gazastrook naar de gaskamers deporteerden heb ik nog gemist denk ik. Kom op zegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:18 schreef ikhebgelijk het volgende:
[..]
Als er een volk extreem is zijn het de joden wel. Heel hard blijven roepen dat ze een hoop onrecht is aangedaan in de 2de wereld oorlog. Maar onder tussen het zelfde doen met de Palestijnen.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
Ik snap het ook niet helemaal. Je mag elk volk voor oud vuil uitmaken , Armeense genocide ontkennen , ons slavernij-verleden afdoen met ' VOC mentaliteit ' terwijl er toen mensen gruwelijk behandeld en/of gedood werden enz. enz. enz.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:21 schreef JeMoeder het volgende:
Mag ik het nog eens zeggen, dat dit een stelletje sneue aanstellers zijn? Verder begrijp ik niet waarom er een stigma ligt op het bekritiseren van Joden.
Ik ga het hier niet verder hebben over moderaties, dit heb ik al in het feedback topic moderaties gedaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:24 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Stigma? Lees dit topic nog eens terug. Posts waarin staat dat Joden de wereldeconomie in handen hebben blijven gewoon in dit topic staan, contra-troll-posts worden verwijderd.
Ja, die lui die de gaskamer ingeduwd zijn stonden ook allemaal bij die club op de loonlijst en streden allemaal voor de joodse wereldoverheersing.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:15 schreef TripleS het volgende:
[..]
Iets genuanceerder dan :
De Holocaust heeft Joden wel degelijk een heleboel privileges opgeleverd en momenteel besturen zij de wereld of zegt Goldman Sachs je niks?
Waar heb je 't dan over? Geef eens wat voorbeelden van dat 'stigma'.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:26 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik ga het hier niet verder hebben over moderaties, dit heb ik al in het feedback topic moderaties gedaan.
Dit soort dingen mag je niet op sarcastische wijze typen, dan wordt je post verwijderdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, die lui die de gaskamer ingeduwd zijn stonden ook allemaal bij die club op de loonlijst en streden allemaal voor de joodse wereldoverheersing.
*aluhoedje afzet*
Maar niet bij hetzelfde monument graag...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:23 schreef Hathor het volgende:
Duitse soldaten die daar ter plekke gesneuveld zijn, moeten ook gewoon daar door hun nabestaanden herdacht kunnen worden. De joden moeten er maar eens aan wennen dat Duitsers ook maar gewoon mensen zijn.
Is dit BNW?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, die lui die de gaskamer ingeduwd zijn stonden ook allemaal bij die club op de loonlijst en streden allemaal voor de joodse wereldoverheersing.
*aluhoedje afzet*
Want? Kunnen we niet gewoon een ieder herdenken die in deze oorlog geleden heeft?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar niet bij hetzelfde monument graag...
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Want? Kunnen we niet gewoon een ieder herdenken die in deze oorlog geleden heeft?
Wil je een gedenkplaat voor Servische soldaten in Srebrenica? Voor Turkse soldaten in Armenië? Voor Japanse piloten in Pearl Harbor?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Want? Kunnen we niet gewoon een ieder herdenken die in deze oorlog geleden heeft?
Posts zoals deze?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:34 schreef TripleS het volgende:
mijn posts waren wel serieus bedoeld.
Je bent een pareltje voor FOK!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:11 schreef TripleS het volgende:
Ze hebben dankzij de Holocaust de wereldeconomie in handen en ze blijven bitchen![]()
Raaskal maar een end weg. Het gaat hier in dit topic over Duitse Soldaten, daar heb ik 't over, niets meer. Open er een topic over als je zo graag je gelijk wil krijgen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:39 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wil je een gedenkplaat voor Servische soldaten in Srebrenica? Voor Turkse soldaten in Armenië? Voor Japanse piloten in Pearl Harbor?
Dank jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:39 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Posts zoals deze?
[..]
Je bent een pareltje voor FOK!.
Genuanceerder: in de geschiedenis zijn in diverse landen zijn joden aan het bankieren gegaan en hebben ze diverse machthebbers gefinancierd om hun oorlogen te kunnen voeren. Zo zou Hitler dus volgens sommigen ook met joods geld gefinancierd zijn. Gewoon uit opportunistische motieven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
*aluhoedje afzet*
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Servische, Turkse en Japanse soldaten zouden ook gestraft worden als ze dienst hadden geweigerd. Wil je hen ook herdenken in Bosnië, Armenië respectievelijk de VS?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Raaskal maar een end weg. Het gaat hier in dit topic over Duitse Soldaten, daar heb ik 't over, niets meer. Open er een topic over als je zo graag je gelijk wil krijgen.
En de Duitse soldaten waren de bezetter en de vijand.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Raaskal maar een end weg. Het gaat hier in dit topic over Duitse Soldaten, daar heb ik 't over, niets meer. Open er een topic over als je zo graag je gelijk wil krijgen.
Dat lijkt me ook niet wenselijk, maar het mag er gerust dicht bij in de buurt zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar niet bij hetzelfde monument graag...
Laat die posts nou maar gewoon voor wat ze zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:39 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Posts zoals deze?
[..]
Je bent een pareltje voor FOK!.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Genuanceerder: in de geschiedenis zijn in diverse landen zijn joden aan het bankieren gegaan en hebben ze diverse machthebbers gefinancierd om hun oorlogen te kunnen voeren. Zo zou Hitler dus volgens sommigen ook met joods geld gefinancierd zijn. Gewoon uit opportunistische motieven.
Hij heeft misschien wel een punt met zijn vergelijking....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Laat mijn posts dan ook voor wat ze zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat die posts nou maar gewoon voor wat ze zijn.
BNW gezanik is wellicht niet smakelijk, maar het mag wel gewoon.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:42 schreef 2thmx het volgende:
[..]. Als je dit soort troep op sarcastische wijze post, wordt 't verwijderd. Post je 't daarentegen op serieuze toon...
Dat minuscule groepje heeft het dan wel heel druk gehad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:08 schreef ikhebgelijk het volgende:
99% van de gewone Duitse soldaat was niet fout en kregen gewoon orders net als elke soldaat ven welk land dan ook.
Nee, dat is incorrect en tevens onjuist.quote:Tijd is geen excuus zolang de mensen nog leven die hier pijn door ervaren.
Dat is toch nuff said?
Juist vanwege die vrijgevochten mogelijkheden is in ons land alles mogelijk. En dat wordt dus nu door een rechterlijke macht VERBOTEN. Hoe ironisch wil je het hebben?quote:tolerantie
to - le` ran - tie [-sie] («Frans«Latijn) de -woord (vrouwelijk) 1 verdraagzaamheid jegens andersdenkenden of met betrekking tot afwijkend gedrag; zie ook bij repressief ;
Mjah, voor Serven, Armeniërs en Amerikanen misschien. Het gaat hier over Nederland en Duitsland.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hij heeft misschien wel een punt met zijn vergelijking....
Ik zal proberen op serieuzere toon antisemitisch te zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
BNW gezanik is wellicht niet smakelijk, maar het mag wel gewoon.
Jouw 'sarcastische' posts overschrijden echter de grenzen.
Verder, als je kritiek hebt op de moderatie doe dat dan in de FB, daar is ie voor en niet dit topic.
Wat is daar typisch Nederlands aan? Wat ben je raar aan het generaliseren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:38 schreef DeParo het volgende:
Typisch Nederlands, zelfs zo fout als wat in de oorlog, dat jarenlang verdoezelen door te roepen hoe dapper ze wel niet waren en hoeveel Joden ze wel niet hebben geholpen (kennelijk niet succesvol met relatief het hoogste aantal omgekomen Joden van heel West-Europa) om vervolgens weer een aantal decennia later de bezetter en vijand 'te vereren'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |