(NOS site)quote:Anouk naar Eurovisie Songfestival
ANP Toegevoegd: woensdag 17 okt 2012, 11:04
Zangeres Anouk doet mee aan het Eurovisie Songfestival. Dat heeft ze vanochtend via Facebook laten weten. De TROS bevestigt dat Anouk Nederland vertegenwoordigt tijdens het Eurovisie Songfestival in Zweden.
Met welk liedje ze meedoet en of het nummer door het publiek tijdens een tv-programma mag worden gekozen, is nog niet bekend. Eerder weigerde ze dat laatste.
Volendammers het dieptepunt qua B-artiesten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:32 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nou leuk, dan hebben we bij voorbaat alweer verloren.
Godver Nederland, gaan we net zolang door tot de B-artiesten op zijn?! Wat zijn we toch tragisch. En ik dacht dat die Volendammers het dieptepunt waren.
Ik ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:33 schreef lezzer het volgende:
Ik ben er blij mee. Het is iemand die op eigen kracht veel heisa kan maken, dus dat is al een pluspunt.
Precies. Ik ga dit jaar maar weer eens naar dat nepcircus kijken denk ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:33 schreef lezzer het volgende:
Ik ben er blij mee. Het is iemand die op eigen kracht veel heisa kan maken, dus dat is al een pluspunt.
OMG, als het zelfs dit al teweeg brengt dan ben ik nu al voor Anouk op het Eurovisiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Ik ga dit jaar maar weer eens naar dat nepcircus kijken denk ik.
Niet zo letterlijk, maar wel met dezelfde arrogantie inderdaad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:43 schreef Anne het volgende:
Riep ze een paar weken terug niet dat ze heul niet meedeed aan die onzin en dat het allemaal maar roddels waren?
Eén meter 64 schat ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:45 schreef Greys het volgende:
Er was hier net een Belg op kantoor, die vertelde ik het en die vond het helemaal geweldig 'dat Nederland zo'n grote artiest stuurt'
Dat gaat zo mislukkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:03 schreef GuitarJJ het volgende:
Eindelijk weer eens de kans om niet als laatste te eindigen
Wat zijn dan wel A-artiesten in Nederland?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:32 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nou leuk, dan hebben we bij voorbaat alweer verloren.
Godver Nederland, gaan we net zolang door tot de B-artiesten op zijn?! Wat zijn we toch tragisch. En ik dacht dat die Volendammers het dieptepunt waren.
Welneeeee.quote:
Arie Ribbens, Dries Roelvink, Jan en Zwaan, Jacques herb.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat zijn dan wel A-artiesten in Nederland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een áándacht dat ze daar al mee gekregen heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:43 schreef Anne het volgende:
Riep ze een paar weken terug niet dat ze heul niet meedeed aan die onzin en dat het allemaal maar roddels waren?
Ze zal alleen niet met je op de foto gaan zoals Joanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:52 schreef Steve het volgende:
Plus, Anouk is een beetje een raar wijf af en toe. Daar kan ik me best mee vermaken..
Ik meen dat ze toch al een "killer song" had?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:57 schreef Cue_ het volgende:
anouk is cool. en leuk dat ze erheen gaat. Maar ze moet wel gewoon een eigen nummer doen. Dus niet iets wat gekozen kan worden door het publiek. Gewoon lekker eigen ding
Dat doet ze ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:57 schreef Cue_ het volgende:
anouk is cool. en leuk dat ze erheen gaat. Maar ze moet wel gewoon een eigen nummer doen. Dus niet iets wat gekozen kan worden door het publiek. Gewoon lekker eigen ding
Ik neem aan dat de TROS, nu hen alle uitzendingen van het NSF door de neus zijn geboord op deze manier (quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:06 schreef Fascination het volgende:
Anouk bevestigt deelname Songfestival
Anouk heeft begin dit jaar nog een grote hit gehad in Denemarken met Lost:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:51 schreef CommanderKeen het volgende:
Nobody's Wife was top 10 in Nederland, Belgie, Zweden, Noorwegen en Finland.
Lost was top 10 in Nederland, Belgie en Noorwegen. Dat laatste vanwege een talentenjachtkandidaat die dat nummer deed.
Een aantal van haar singles kwam ook uit in Denemarken, maar haalden daar zelden een top 100 notering,
Conclusie: echt heel internationaal is Anouk nou ook weer niet. Ze zal wel wat bekendheid hebben in Belgie, daarbuiten kent het grote publiek haar waarschijnlijk niet.
Ja, typisch Anouk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:43 schreef Anne het volgende:
Volgens deze site kwam Lost niet verder dan #113 in de Deense charts: http://en.wikipedia.org/wiki/Anouk_discography . Zal wel een verschil zijn tussen een aantal dagen op 1 in the iTunes chart en de officiele charts? Geen idee hoe dat allemaal gemeten wordt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Anouk heeft begin dit jaar nog een grote hit gehad in Denemarken met Lost:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)Factor-auditie.dhtml
En Anouk is in elk geval een stuk internationaler dan Sieneke, Hind, Joan Franka of de 3JS. Ze geniet tenminste enige bekendheid buiten onze landsgrenzen.
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, typisch Anouk.
Zal me niets verbazen als binnenkort weer een foto van der kont op haar Fcebook staat.
Volgens mij ergens in januari... dan wordt ook geloot voor het gedeelte van de show waarin ze zitten... ik gok erop dat Nederland dit jaar weer eens in het laatste deel van de show zal zitten, de afgelopen twee jaar waren we namelijk vroeg....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:10 schreef Greys het volgende:
Hoe lang van te voren loten ze ook alweer in welke halve finale de landen moeten?
Weet iemand dat (nog)?
Als je dat niet hebt meegekregen... Leef je onder een steen ofzo?quote:
Dan leeft ik ook onder een steenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je dat niet hebt meegekregen... Leef je onder een steen ofzo?
Op 3FM had sowieso iedereen het erover (!!!), en ook op TV is dat vaak genoeg toen in het nieuws geweest hoor.
Ligt aan de blattermuziek.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:10 schreef Greys het volgende:
Hoe lang van te voren loten ze ook alweer in welke halve finale de landen moeten?
Weet iemand dat (nog)?
Ik luister/kijk geen hersenloze dingen. Link pls?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je dat niet hebt meegekregen... Leef je onder een steen ofzo?
Op 3FM had sowieso iedereen het erover (!!!), en ook op TV is dat vaak genoeg toen in het nieuws geweest hoor.
Link naar Anouk d'r kont? Je kijkt toch geen hersenloze dingen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik luister/kijk geen hersenloze dingen. Link pls?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:51 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Link naar Anouk d'r kont? Je kijkt toch geen hersenloze dingen?
Gaan we cynisch worden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vrouwen hersenloos noemen, schaam je.
Valse nichtquote:Gordon zet vraagtekens bij Anouk naar Songfestival
Gordon zet zijn vraagtekens bij de beslissing om Anouk naar het Eurovisie Songfestival te sturen. Dat zegt hij bij Novum Nieuws. De entertainer weet niet of het een goed besluit is van de TROS en vraagt zich af of ze de finale wel haalt. “Ik weet niet of het Songfestival geschikt is voor Anouk. Ik vind het een geweldige zangeres, diep respect voor haar, maar ik weet het niet of Europa erop zit te wachten. Zij hoopt van wel, ik hoop het ook. Ik ben dol op haar muziek. Dus ja, ik weet het niet.“
Zelf had Gordon graag zijn eigen act LA The Voices naar het Songfestival zien gaan namens Nederland. Nu dat niet lukt, probeert hij de Zwitserse inzending te worden. “Ik gun het de jongens ook zo. Ik gun het de mannen van LA zo, het gevoel van meedoen en die gekke weken meemaken“, zegt hij.
“Ik hoop echt dat we het meemaken.”
Inderdaadquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:11 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Valse nicht
Europa zit zeker wel te wachten op muziek van La the voices
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:20 schreef Snakey het volgende:
Anouk is er klaar voor.
[ afbeelding ]
Met dank aan Lompehork die hem voor me gemaakt heeft.![]()
Maar ze is wel knap. Vind ik dan hè. Maar wel een beetje raar ja. Klein beetje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:31 schreef roos85 het volgende:
Ik weet niet of ik er nou wel of niet blij mee moet zijn..
Met de arrogantie van haar, gun ik haar eigenlijk niet eens een finaleplek
Hadden ze André Rieu moeten sturen.quote:
ik ben ook blij dat Anouk mee gaat doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:42 schreef remlof het volgende:
Precies. Ik ga dit jaar maar weer eens naar dat nepcircus kijken denk ik.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:50 schreef Strani het volgende:
Ik kan wel een leuk liedje bedenken voor Anouk: "Sorry for Everything," waarin ze Europa onze excuses aanbiedt voor de laatste zeven (of zo) inzendingen. Met dan op de achtergrond beelden van al die optredens gemixt met Nederlanders die tekstborden met 'sorry' omhoog houden en heel zielig kijken.
Tieten scoren meestal wel punten jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan dat ze dan als climax haar blouse uittrekt en op haar tieten twee stickers met 12 tevoorschijn tovert
Ja, dátquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:11 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Valse nicht
Precies. Er hebben zoveel nummer gewonnen of zijn hoog geëindigd die niet typisch songfestivalnummers waren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:43 schreef Fascination het volgende:
Dat gezeur altijd van "ik weet niet of dat wel wat voor het Songfestival is". We moeten niet altijd zo beperkt denken. Kijk of het een aansprekend nummer is. Van dit nummer zou je ook niet verwachten dat het het Songfestival eens heeft gewonnen:
Die moet denk ik eerst nog even verwerken dat ie er geen meerdere tv uitzendingen uit kan slepen deze keer... hooguit een presentatietje van het nummer van Anouk, geen NSF en al helemaal geen voorrondes. Dag opbrengstenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:46 schreef Bundesrepublik het volgende:
Maar aan welke positie denkt die dikke baas van de TROS te eindigen volgend jaar?
Het afgelopen jaar dachten ze dat Joan bij de eerste tien zou uitkomen.
Gordon gaat zo op 3fm zijn hart even uitstorten, ik heb de popcorn al klaar staan. Vanavond ook ongetwijfeld bij Shownieuws en Boulevardquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:11 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Valse nicht
Ik ga 3FM opzetten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:04 schreef alors het volgende:
[..]
Gordon gaat zo op 3fm zijn hart even uitstorten, ik heb de popcorn al klaar staan. Vanavond ook ongetwijfeld bij Shownieuws en Boulevard
Dramaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:04 schreef alors het volgende:
[..]
Gordon gaat zo op 3fm zijn hart even uitstorten, ik heb de popcorn al klaar staan. Vanavond ook ongetwijfeld bij Shownieuws en Boulevard
Persoonlijk hou ik meer van haar ballads, maar je heb gelijk, laat haar lekker flink rocken op ESF volgend jaar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:15 schreef okiokinl het volgende:
wel leuk, maar dan moet ze wel zoiets doen.
Nee, meer zoiets:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:15 schreef okiokinl het volgende:
wel leuk, maar dan moet ze wel zoiets doen.
Het valt of staat echt met het liedje... haar performance zal wel prima zijn... maar van een kutnummer maak je niet zomaar een juweeltje... tenzij ze een Oekraiense choreograaf weet te strikkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:37 schreef Greys het volgende:
En de algehele tendens op Facebook is dat we al 'met anderhalf been in de finale staan' door Anouk.
Ik hoop het echt, maar ik wil eerst die killersong van d'r wel even horen voordat ik meejuich dat we de finale zeker gaan halen.
Dat lied van Gordon klinkt echt afschuwelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:36 schreef Greys het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)een_in_finale__.html
Dat filmpje heb ik nu pas gezien, maar de TROS had dus inderdaad al een heel programma met 6 voorronde-shows klaarliggen... Da's het enige dat ik hier nog een tikkie zuur aan vind, dat we dat niet meer krijgen, maar da's puur eigenbelang omdat ik het zo leuk vond om daar met een groep FOK!kers heen te gaan steeds
Jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat lied van Gordon klinkt echt afschuwelijk..
Dat paste ook wel bij haar uitstraling en persoonlijkheid en zachtheid enzo vond ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:42 schreef Fascination het volgende:
Met Anouk staat er ook echt iemand op het podium. Joan stond er maar zenuwachtig te bibberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |