(NOS site)quote:Anouk naar Eurovisie Songfestival
ANP Toegevoegd: woensdag 17 okt 2012, 11:04
Zangeres Anouk doet mee aan het Eurovisie Songfestival. Dat heeft ze vanochtend via Facebook laten weten. De TROS bevestigt dat Anouk Nederland vertegenwoordigt tijdens het Eurovisie Songfestival in Zweden.
Met welk liedje ze meedoet en of het nummer door het publiek tijdens een tv-programma mag worden gekozen, is nog niet bekend. Eerder weigerde ze dat laatste.
Volendammers het dieptepunt qua B-artiesten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:32 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nou leuk, dan hebben we bij voorbaat alweer verloren.
Godver Nederland, gaan we net zolang door tot de B-artiesten op zijn?! Wat zijn we toch tragisch. En ik dacht dat die Volendammers het dieptepunt waren.
Ik ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:33 schreef lezzer het volgende:
Ik ben er blij mee. Het is iemand die op eigen kracht veel heisa kan maken, dus dat is al een pluspunt.
Precies. Ik ga dit jaar maar weer eens naar dat nepcircus kijken denk ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:33 schreef lezzer het volgende:
Ik ben er blij mee. Het is iemand die op eigen kracht veel heisa kan maken, dus dat is al een pluspunt.
OMG, als het zelfs dit al teweeg brengt dan ben ik nu al voor Anouk op het Eurovisiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Ik ga dit jaar maar weer eens naar dat nepcircus kijken denk ik.
Niet zo letterlijk, maar wel met dezelfde arrogantie inderdaad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:43 schreef Anne het volgende:
Riep ze een paar weken terug niet dat ze heul niet meedeed aan die onzin en dat het allemaal maar roddels waren?
Eén meter 64 schat ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:45 schreef Greys het volgende:
Er was hier net een Belg op kantoor, die vertelde ik het en die vond het helemaal geweldig 'dat Nederland zo'n grote artiest stuurt'
Dat gaat zo mislukkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:03 schreef GuitarJJ het volgende:
Eindelijk weer eens de kans om niet als laatste te eindigen
Wat zijn dan wel A-artiesten in Nederland?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:32 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nou leuk, dan hebben we bij voorbaat alweer verloren.
Godver Nederland, gaan we net zolang door tot de B-artiesten op zijn?! Wat zijn we toch tragisch. En ik dacht dat die Volendammers het dieptepunt waren.
Welneeeee.quote:
Arie Ribbens, Dries Roelvink, Jan en Zwaan, Jacques herb.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat zijn dan wel A-artiesten in Nederland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een áándacht dat ze daar al mee gekregen heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:43 schreef Anne het volgende:
Riep ze een paar weken terug niet dat ze heul niet meedeed aan die onzin en dat het allemaal maar roddels waren?
Ze zal alleen niet met je op de foto gaan zoals Joanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:52 schreef Steve het volgende:
Plus, Anouk is een beetje een raar wijf af en toe. Daar kan ik me best mee vermaken..
Ik meen dat ze toch al een "killer song" had?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:57 schreef Cue_ het volgende:
anouk is cool. en leuk dat ze erheen gaat. Maar ze moet wel gewoon een eigen nummer doen. Dus niet iets wat gekozen kan worden door het publiek. Gewoon lekker eigen ding
Dat doet ze ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:57 schreef Cue_ het volgende:
anouk is cool. en leuk dat ze erheen gaat. Maar ze moet wel gewoon een eigen nummer doen. Dus niet iets wat gekozen kan worden door het publiek. Gewoon lekker eigen ding
Ik neem aan dat de TROS, nu hen alle uitzendingen van het NSF door de neus zijn geboord op deze manier (quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:06 schreef Fascination het volgende:
Anouk bevestigt deelname Songfestival
Anouk heeft begin dit jaar nog een grote hit gehad in Denemarken met Lost:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:51 schreef CommanderKeen het volgende:
Nobody's Wife was top 10 in Nederland, Belgie, Zweden, Noorwegen en Finland.
Lost was top 10 in Nederland, Belgie en Noorwegen. Dat laatste vanwege een talentenjachtkandidaat die dat nummer deed.
Een aantal van haar singles kwam ook uit in Denemarken, maar haalden daar zelden een top 100 notering,
Conclusie: echt heel internationaal is Anouk nou ook weer niet. Ze zal wel wat bekendheid hebben in Belgie, daarbuiten kent het grote publiek haar waarschijnlijk niet.
Ja, typisch Anouk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:43 schreef Anne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |