SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vier laatste haaksels uit het vorige topic:
Trui's handige tekkel:
Oeroekloeroe's rokje:
MizzEnroe's puzzelbal:
Muck's Poncho, nu met franjes!
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Ik meende laatst al de filiaalhouder van de dichtstbijzijnde in een dikke bmw te zien rijdenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:18 schreef Angelof9 het volgende:
Hoeveel Wibra's heb jij leeggekocht??
Weet niet zeker of dit tegen mij was?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:34 schreef trui het volgende:
bedoel je dat de kleuren van acrylgarens niet verbleken?
dat vind ik ook!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:27 schreef DonnaRush het volgende:
SunshineFlower je moet die onderste sjaal echt niet uithalen, die is prachtig!!
Haha, vind je? Ik vind hem te opvallend voor mijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:27 schreef DonnaRush het volgende:
SunshineFlower je moet die onderste sjaal echt niet uithalen, die is prachtig!!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:28 schreef BrainTeaser het volgende:
Wauw Bijou!![]()
Heb je nu geen zin om daar eens middenin te duiken?Gewoon zwemmen in al je bolletjes!
Mijn gele bolletjesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:12 schreef Bijou het volgende:
[ afbeelding ]
Had van bepaalde kleuren toch meer dan ik dacht
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:35 schreef B.ertha het volgende:
Mijn gele bolletjesJij had gewoon de Wibra leeggeroofd!
Groningen!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:59 schreef Koningin het volgende:
bijou, wat heb je nog op de planning staan om te gaan maken? Waar woon je ergens? Dan weet ik dat ik in die buurt niet naar de Wibra hoef voor wol.....hahaha
Hahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:01 schreef B.ertha het volgende:
Zeg Bijou, wat zijn eigenlijk jouw openingstijden?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:20 schreef Bijou het volgende:
[..]
Ik meende laatst al de filiaalhouder van de dichtstbijzijnde in een dikke bmw te zien rijden
Je kan zo beetje een winkel beginnen o.O Respectquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:12 schreef Bijou het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je een voorbeeldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:39 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb twee Ikea Billy kasten met van die kartonnen dozen (ook van Ikea) en eerlijk gezegd nog steeds niet genoeg plek
In een woord WOW! Werk je bij de wibra hhahaahhaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:12 schreef Bijou het volgende:
[ afbeelding ]
Cutequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:30 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk gelukt om een foto te plaatsen! Nu dus met bijpassend sjaaltje
Ja!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:41 schreef Bijou het volgende:
Moet ik ook nog een foto maken van al mijn stoffen?
O my! Wauw. Ik ben jaloers! Al moet ik zeggen dat Lief nu al vind dat ik teveel heb en maar eerst iets op moet gaan maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:12 schreef Bijou het volgende:
[ afbeelding ]
Ja lekker goedkoop uit china! Ik denk wel dat als ik voor een groot project een bepaalde maat nodig heb dat ik dan de clover soft touch versie ga halen. Ik krijg snel kramp in mijn handen van die normale naalden. Maar het was lekker goedkoop dus maar besteldquote:
eBayquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:18 schreef Muck het volgende:
Oh wat een vrolijke naalden!
Waar komen ze vandaan?
Jaa!! Ik vind ze nog steeds prima te doen, ik heb geen anderequote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja lekker goedkoop uit china! Ik denk wel dat als ik voor een groot project een bepaalde maat nodig heb dat ik dan de clover soft touch versie ga halen. Ik krijg snel kramp in mijn handen van die normale naalden. Maar het was lekker goedkoop dus maar besteld
Heb je toevallig een linkje?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
eBay
Dus vast niet helemaal geweldig maar dit was nog geen 3 euro
Ik heb begin dit jaar enorm om die kleur verlegen gezeten door maakbestellingen met geel. Toen heb ik alle Wibra's waar ik ook maar iemand kende die daar enigszins in de buurt zou komen gebeld voor gele wol, maar zonder resultaat. Dat laat ik me geen tweede keer gebeurenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:04 schreef jufMeghan het volgende:
O, wat heerlijk al die bollen. Ik dacht dat ik veel had, maar dat haalt het niet bij dit. Goed idee trouwens om geel te hamsteren als het er is, die kleur kom ik veel te weinig tegen (al snap ik nu wel waarom,hahahaha)
Heldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Aluminium haken van de foto: http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1439.l2649
Met plastic handel, heb ik nog niet binnen: http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1439.l2649
Stitchmarkers, ook nog niet binnen: http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1439.l2649
Hier ga ik ze in stoppen: http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1439.l2649
Het is niet zo moeilijk hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik nog wel zo'n mapje bij mag bestellen om die haaknaalden in te doen![]()
Ik wil graag zoiets:
[ afbeelding ]
Maar op internet zo duur en ik kan het niet zelf maken
En hebben ze daar nog gele wol???quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:41 schreef Koningin het volgende:
Die haaknaalden heb ik laatst ook bij EBay besteld. Ging prima en kostte bijna niets. Ze zitten bij mij in een plastic zakje
Bijou, ik ben veilig voor jou, want ik woon in Limburg!
Ik heb nog nooit met een naaimachine gewerktquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk hoor
Als je rechtuit kunt naaien, kun je zo'n ding prima maken
Ik zal dit weekend eens kijken of ik iets kan fabricerenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een naaimachine gewerkt
Er staat wel een oude van mijn moeder op zolder, als ik tijd teveel heb maar eens proberen
Aaahahahahahaha wat slecht heb alles gekochtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met plastic handel, heb ik nog niet binnen: http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1439.l2649
Stitchmarkers, ook nog niet binnen: http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1439.l2649
Waarschijnlijk voor nog geen 10 euro!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:09 schreef CREADO het volgende:
[..]
Aaahahahahahaha wat slecht heb alles gekocht
Die met plastic handvaten heb ik vorig jaar ook besteld, bij eentje ging vrij snel het handvat los zitten. handigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb alleen de naalden en steekmarkeerders gekocht, anders moest ik geld overmaken naar mijn Paypalquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:09 schreef CREADO het volgende:
[..]
Aaahahahahahaha wat slecht heb alles gekocht
Ja ik heb ze gekocht omdat het goedkoop was, ik verwacht er niet al te veel vanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:16 schreef Serinde het volgende:
[..]
Die met plastic handvaten heb ik vorig jaar ook besteld, bij eentje ging vrij snel het handvat los zitten. handigIk heb ze als back-up, voor als ik een clover kwijt ben (moet er niet aan denken
)
Je kan het instellen dat hij rechstreeks afboekt van je rekening. Al koop je dan wel snellerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb alleen de naalden en steekmarkeerders gekocht, anders moest ik geld overmaken naar mijn Paypal
Maar het is dat ik mijn raboreader niet bij me heb....![]()
Sssssssstquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:27 schreef CREADO het volgende:
[..]
Je kan het instellen dat hij rechstreeks afboekt van je rekening. Al koop je dan wel sneller
Ik ga ook (maar dan op zaterdag...3november is dat volgens mij) maar ben vorig jaar ook geweest. Toen was het idd nog veel kaarten maken en ook steeds meer taarten maken en scrapbooken enzo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga 2 november naar de kreadoe beurs, ben benieuwd. 4-5 Jaar geleden ook geweest maar toen was het merendeel 3D kaarten maken
Waarom wil je geen katia? Ik heb nu alleen maar katia katoen mehequote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik ga ook (maar dan op zaterdag...3november is dat volgens mij) maar ben vorig jaar ook geweest. Toen was het idd nog veel kaarten maken en ook steeds meer taarten maken en scrapbooken enzo.
Een aantal wolstandjes (maar voornamelijk met katia spul en dat mot ik niet) en dan twee stands van Echtstudio en Hoooked.
Dit jaar staan er volgens mij iets meer haakgerelateerde stands, dus ik ben benieuwd en heb er ook wel veel zin in. En anders gewoon al mijn geld uitgeven bij Echtstudio
Weet ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom wil je geen katia? Ik heb nu alleen maar katia katoen mehe
Dat was waarschijnlijk de okergeelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:39 schreef MaximusTG het volgende:
Ook ff wat ingekocht;
[ [url=https://dl.dropbox.com/u/1974016/garenkl.jpg]afbeelding ]
[/url]
Donker- en lichtbruin voor de aap. Maar misschien dat ik die tweekleurige voor het lijf gebruik en dan licht voor de snuit en poten...
Die gele was trouwens nog goed verkrijgbaar hier (Enschede).
Die bestellen ze dus gewoon uit China en verkopen ze voor dik geld door, typischquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:25 schreef blabbel6 het volgende:
Die sets gekleurde haaknaalden worden ook op Marktplaats aangeboden.
De één vraagt meer voor de verzendkosten dan de ander. Ik was voor 9,95 in totaal klaar.
die heb ik ook. Die zijn erg fijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:36 schreef B.ertha het volgende:
Deze zijn ook bijzonder fijn. Ik heb destijds nog een samenkoopactie gecoördineerd, zodat we met zijn tienen ofzo de verzendkosten konden delen. Want ons bin zunig
[ afbeelding ]
http://www.purplelindacra(...)m-to-175mm-431-c.asp
http://www.purplelindacra(...)2mm-to-6mm-430-c.asp
Bah wat lelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:45 schreef trui het volgende:
haha ja dat weet ik nog, heb ik niet aan meegedaan maar ze zijn wel fijn in gebruik dus?
als je echt geld teveel hebt: http://www.purplelindacra(...)hook-set-10319-p.asp
De nieuwe Clover Amours zijn ook geweldig, nog beter dan de gele Clovers en lijken hier een beetje op.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:36 schreef B.ertha het volgende:
Deze zijn ook bijzonder fijn. Ik heb destijds nog een samenkoopactie gecoördineerd, zodat we met zijn tienen ofzo de verzendkosten konden delen. Want ons bin zunig
[ afbeelding ]
http://www.purplelindacra(...)m-to-175mm-431-c.asp
http://www.purplelindacra(...)2mm-to-6mm-430-c.asp
Ik gebruik deze voor m`n apen;quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:45 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ow enne....help!
Welke kleur garen gebruiken jullie voor bijvoorbeeld een aap?
Ik heb nu van Catania chocoladebruin liggen....maar dat is echt donkerbruin. Ik wil graag een iets lichtere kleur, zoiets dus maar ik weet niet goed waar ik moet zoeken/heb de juiste kleur nog niet gevonden
Doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:57 schreef trui het volgende:
leuk mizz!! en paarsbeestje, ik ga eens op zoek. ik ben nl een paar van m'n clover naalden kwijtgeraakt...
wat waren ook weer geschikte adressen voor veiligheidsoogjes (binnen NL)?
Ik heb de mijne hier gekocht: http://stores.ebay.nl/johnscrossstitchquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:03 schreef trui het volgende:
dat is wel een mooie kleur ja, Donna. Scheepjeswol Softfun heeft een vrij donkere bruin, maar die zou ook nog wel kunnen.[edit] ohnee, dat is toch meer richting de chocolade[/edit]. En daarnaast nog wat veel lichter bruin/beige, of roestbruin/oranje.
waar verkopen ze die nieuwe clovers?
Oeh, dat is een goede tipquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef trui het volgende:
ok, daar zijn ze duurder dan bij woolly.nl, zie ik.
Ik heb ook clover soft touch naalden, dat zijn de enige waarbij ik geen kramp krijg door de fijne handgreepquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:27 schreef DonnaRush het volgende:
Ik wil ook nog eens een paar goede haaknaalden bestellen. Ik merk dat ik soms kramp krijg met de 2,5 naald. Helaas!
Binnenkort maar eens op zoek. al ook eens op Woolly.nl kijken!
Hmm, ze zijn er niet in 2,5 zie ik?![]()
O okequote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:36 schreef DonnaRush het volgende:
Ja, die had ik gezien, maar ik vond die Clover Amour zo schattig haha!
Zeker weten ga ik binnenkort een 'standaard' clover aanschaffen. Toch bedankt hoor!
Is een heel normale maat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:51 schreef Dierenfan het volgende:
Die naalden van Amour vind ik erg mooi! Ik wilde er eentje bestellen op de site van wooly.nl, maar ik zie geen 3,0 (daar haak ik het meeste mee). Hoe kan dat? Is 3.0 een rare maat?
De maten lopen daar iets anders, de gele (2,75) komt het dichtste in de buurt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:51 schreef Dierenfan het volgende:
Die naalden van Amour vind ik erg mooi! Ik wilde er eentje bestellen op de site van wooly.nl, maar ik zie geen 3,0 (daar haak ik het meeste mee). Hoe kan dat? Is 3.0 een rare maat?
bedankt! denk dat redelijk in de buurt kom van wat ik zoek.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:58 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik gebruik deze voor m`n apen;
http://www.echtstudio.nl/wol/catania/catania-taupe-254 In het echt is de kleur wat zachter. Of Phildar Coton 3 chanvre, die is nog lichter.
Voor roestbruin zou je ook nog naar Rico Creative Cotton kunnen kijken. Die hebben een mooie kleur roest (alleen hun garen is wat dikker).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
bedankt! denk dat redelijk in de buurt kom van wat ik zoek.
chanvre heb ik idd, maar das meer beige dan bruin...ook leuk maar net iets te licht.
en roestbruin/oranjebruin is ook best lastig te vinden....
edit: roestbruin heb ik wel dus....(eerst gereserveerd voor een ander project) maar das ook best een mooie kleur.
denk dat ik een fijn wensenlijstje op ga stellen voor de kreadoe met het zoogurumiboek erbij
bedankt, dat kende ik nog niet! ziet er idd goed uitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Voor roestbruin zou je ook nog naar Rico Creative Cotton kunnen kijken. Die hebben een mooie kleur roest (alleen hun garen is wat dikker).
Jaaaaaaaaaa.. maar die is nergens meer te vindenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:08 schreef MaximusTG het volgende:
Oh, ja, dat wel. Moet jij een andere hebben dan?
je kunt denk ik het beste een rand maken aan het kussen van vasten. op die manier kun je ook de armen en benen ertussen doen. (heb ik ook een keer bij een project moeten doen. het is wel wat lastig, maar het moet gewoon kunnen.)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben met m'n eerste echte haakproject tegen, namelijk een kussen voor m'n zoontje. Ik wil er een kusentje van de Ikea in doen. Maar wat is nou een handige manier om de zijkanten dan netjes te krijgen? Ik moet tussen de zijkanten ook oren, armen en benen vastmaken volgens het patroon.
Hm ja, ik begrijp het denk ik wel. Misschien kan ik het ook volgens het patroon doen en het kussentje erin proppen. Zou het ook een optie zijn om het met gewoon met synthetische vulling op te vullen? Dat staat in het patroon, maar ik ben bang dat dat naar buiten komt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:49 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
je kunt denk ik het beste een rand maken aan het kussen van vasten. op die manier kun je ook de armen en benen ertussen doen. (heb ik ook een keer bij een project moeten doen. het is wel wat lastig, maar het moet gewoon kunnen.)
en anders kun je denk ik het beste alles samen rijgen/borduren zeg maar. een lange draad afknippen en dan met naald en draad alle steken nalopen en zo aan elkaar maken.
(is het te volgens?)
Wel behoorlijk dik... ik heb daarvoor naald 4,5 of 5 gebruikt. Wel heel fijn spul, dat wel. Maar door de dikte heb je ook al snel meer nodig. 1 bolletje ben je zo door.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Voor roestbruin zou je ook nog naar Rico Creative Cotton kunnen kijken. Die hebben een mooie kleur roest (alleen hun garen is wat dikker).
wat gaaf, gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:11 schreef Jumpsje het volgende:
[ afbeelding ]
Een allerlelijkst glitterplaatje, voor alle lieve stemmers want.. Ik heb gewonnen!!
(Als nr. 1 dankzij jullie vele stemmen! De 2e en 3e hebben ook gewonnen hoor, zelfde prijs, maar toch leuk dat ik 144 stemmen had!)
Dus nogmaals BEDANKT! Ook aan partners, collega's, kinderen, huisdieren en andere stemmers!
Waarom lukt het niet met Paypal? Het is heel simpel! (En daardoor o zo verleidelijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:19 schreef wild-r0se het volgende:
woooow... gewoon wooow... wat een snelheid in dit topic zeg en wat een voorraden! om jaloers op te worden![]()
Die ebay linkjes zijn echt super handig! Helaas heb ik echt al jaren problemen met mijn paypal account, ik kan er echt totaal niets mee en bijna alles op ebay is met paypal.. :/ (iemand in 't noorden zin om die naalden voor mij te bestellen)
nog een keer wooow.
dat komt omdat mn account al zo'n 3 jaar beperkt is,ze denken dat er iemand op mijn account heeft ingelogd ofzo, moest vanalles opsturen :s maar dat duurt echt eeuwen voordat je reactie krijgt en ben er ook wel beetje klaar mee... k had 't toen genomen omdat ik geen credit card had,, die heb ik nu (ivm reizen) en dan kan je er bijna niet mee betalen op ebay -.-' hahaha bedankt voor het aanbod ^^ k zal er over nadenkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom lukt het niet met Paypal? Het is heel simpel! (En daardoor o zo verleidelijk). Mocht het echt niet lukken, ik kom één keer in de twee weken in het noorden, dus je mag me best PM'en. Er gaat toch flink wat tijd voorbij voordat je een keer iets ontvangen hebt.
Ah, dat is wel balen danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:24 schreef wild-r0se het volgende:
[..]
dat komt omdat mn account al zo'n 3 jaar beperkt is,ze denken dat er iemand op mijn account heeft ingelogd ofzo, moest vanalles opsturen :s maar dat duurt echt eeuwen voordat je reactie krijgt en ben er ook wel beetje klaar mee... k had 't toen genomen omdat ik geen credit card had,, die heb ik nu (ivm reizen) en dan kan je er bijna niet mee betalen op ebay -.-' hahaha bedankt voor het aanbod ^^ k zal er over nadenken![]()
ohen die kleuren zijn moooi!! kan me niet herinneren over welke poef je het had, maar die combi is heel mooi
Oh dat beperken heb ik ook een paar keer gehad. Ik heb toen gewoon de paypal helpdesk gebeld die het voor me hebben opgelost. Ik geloof dat ze een aantal gegevens van me vroegen om na te gaan of ik ook echt diegene was waarvan ik zei dat ik het was en dat ze het toen weer hebben vrijgegeven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:24 schreef wild-r0se het volgende:
[..]
dat komt omdat mn account al zo'n 3 jaar beperkt is,ze denken dat er iemand op mijn account heeft ingelogd ofzo, moest vanalles opsturen :s maar dat duurt echt eeuwen voordat je reactie krijgt en ben er ook wel beetje klaar mee... k had 't toen genomen omdat ik geen credit card had,, die heb ik nu (ivm reizen) en dan kan je er bijna niet mee betalen op ebay -.-' hahaha bedankt voor het aanbod ^^ k zal er over nadenken![]()
ohen die kleuren zijn moooi!! kan me niet herinneren over welke poef je het had, maar die combi is heel mooi
Maar bij mijn Wibra lag het hele vak in de kast vol met een stapel van die kleur. Heeft er eigenlijk al eens iemand geprobeerd te vragen aan het personeel of ze niet bepaalde kleuren kunnen bestellen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom lukt het niet met Paypal? Het is heel simpel! (En daardoor o zo verleidelijk). Mocht het echt niet lukken, ik kom één keer in de twee weken in het noorden, dus je mag me best PM'en. Er gaat toch flink wat tijd voorbij voordat je een keer iets ontvangen hebt.
Jumpsje, gefeliciteerd!
Die okergele kleur van de Wibra die ik bij MaximusTG op de foto zag is mooi, maar lastig verkrijgbaarLaatst in de Wibra zag ik een mevrouw met één bolletje richting kassa lopen, dus ik draaide me alweer om ook te gaan kijken, niks natuurlijk. ....
Geprobeerd wel ja, maar ze keken me sowieso al aan alsof ze water zagen brandenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:49 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Maar bij mijn Wibra lag het hele vak in de kast vol met een stapel van die kleur. Heeft er eigenlijk al eens iemand geprobeerd te vragen aan het personeel of ze niet bepaalde kleuren kunnen bestellen?
gelijk aan t bellen geslagen, wacht al paar min met een vreselijk muziekje -.-' (á 10cent/min)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:34 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Oh dat beperken heb ik ook een paar keer gehad. Ik heb toen gewoon de paypal helpdesk gebeld die het voor me hebben opgelost. Ik geloof dat ze een aantal gegevens van me vroegen om na te gaan of ik ook echt diegene was waarvan ik zei dat ik het was en dat ze het toen weer hebben vrijgegeven.
Ik heb draad voor een naald van 5 mm en ik gebruik ook zo'n naald, maar in het patroon staat 4,5 mm. Ik heb toch de indruk dat de openingen in de grote vlakken wat groot zijn; die bestaan uit halve stokjes. De benen etc. zijn wel strak genoeg om te vullen. Maar inderdaad, in het patroon wordt er onderin een deel opengehouden, en ik ga proberen het kussen erin te proppen. Ik moet er eerst nog even een bij de Ikea kopen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:46 schreef trui het volgende:
claudia, als je kussen gemaakt is van vasten (en je haakt niet al te losjes) moet dat wel kunnen, met die losse vulling. ik ben wel benieuwd naar het precieze ontwerp, is er niet 1 kant die je tot het laatst open kunt houden, dus waar je dan dat kussentje door naar binnen stopt?
Het dikgedrukte is ook een increase, maar dat heb je in meerdere ronden. In ronde 6 is het idd 2sc in next, 1sc. En dat dan 6 keer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zal even het voorgaande erbij laten zien:
R1: Into a magic ring, sc 6. (6)
R2: 3 sc, 3 sc in next st, sc, 3 sc in next st. (10)
R3: 4 sc, (sc, hdc, sc) in next st, 3 sc, (sc, hdc, sc) in next st, sc. (14)
R4: 2 sc in ea of next 5 sts, (sc, hdc, sc) in next st, 5 sc, (sc, hdc, sc) in next st, 2 sc in ea of next 2 sts. (25)
R5: 11 sc, (sc, hdc, sc) in next st, 7 sc, (sc, hdc, sc) in next st, 5 sc. Sl st to first sc.
R6: *2sc, sc* 6 times, (sc, hdc, sc) in next st, 9 sc, (sc, hdc, sc) in next st, *2 sc, sc* 3 times. (42)
Ik dacht dat het dikgedrukte de increase was,maar misschien is juist dat deel ervoor de increase en betekent het dikgedrukte gedeelte dat ik telkens in een nieuwe steek moet haken? Dat moet haast wel.
Daarmee bedoelen ze dat je 6x het stukje herhaald.... 2sc in een sc van de vorige ronde gevolgd door een sc in de volgende sc van de vorige ronde. (maar dan verkort opgeschreven)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
R6: *2sc, sc* 6 times, (sc, hdc, sc) in next st, 9 sc, (sc, hdc, sc) in next st, *2 sc, sc* 3 times. (42)
Wat wordt met het dikgedrukte gedeelte bedoeld? Waarin verschilt dat van 3sc?
luiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:14 schreef B.ertha het volgende:
Dottey, waarom staat er nog Flooft in je sig? Je hebt je eigen bruiloft toch niet gemist?
Hopen dat ze je daar wel klantvriendelijk behandelenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:20 schreef MaximusTG het volgende:
Ik heb maar eens een mailtje naar Wibra gestuurd, of je kleuren kan nabestellen.
Oooohquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:51 schreef Serinde het volgende:
Doen hier ook mensen mee met de CAL van Grietje? Iedere vrijdag een patroontje voor een petit four![]()
http://grietjekarwietje.blogspot.nl/search/label/Petits%20Fours
[ afbeelding ]
Ooooh die zijn leukquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:19 schreef Daste het volgende:
Ik heb 2 Lavender Bunnies gemaakt voor mijn aankomende neefje. Ik wilde een rode maken voor hem, mijn zus wilde graag een groene![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk met die oortjes zo! Heel schattig!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:19 schreef Daste het volgende:
Ik heb 2 Lavender Bunnies gemaakt voor mijn aankomende neefje. Ik wilde een rode maken voor hem, mijn zus wilde graag een groene![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:51 schreef Serinde het volgende:
Doen hier ook mensen mee met de CAL van Grietje? Iedere vrijdag een patroontje voor een petit four![]()
[ afbeelding ]
ik denk dat ik hem wel begrijp, maar heb je een foto van het randje, voor de zekerheid?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:57 schreef creatiesvankokosnoot het volgende:
De poncho is bijna af, maar nu zit ik weer met een patroon-vraag over de golvende rand die er aan moet komen. Wie kan helpen wat er met het dikke deel bedoelt wordt en of ik het goed heb vertaald?
Ik heb net om alles een vaste gehaakt, zoals in het patroon staat, maar uit de volgende rij kom ik niet:
"Ch 5, (1 tr, ch 1) 6X into same sc as sl st, sk next 4 sc, 1 sc in next sc, ch 1, sk next 4 sc, * in next sc work (1 tr, ch 1) 7X, skip next 4 sc, 1 sc in next sc, ch 1, sk next 4 sc. Repeat from * ending with sl st at top of beginning ch 5. Fasten off."
5 lossen, (1 dubbelstokje, 1 losse)6x in dezelfde vaste ???? , sla 4 steken over, vaste in de volgende vaste, 1 losse, 4 steken overslaan, * in de volgende vaste (1 dubbelstokje, 1 losse) 7x, 4 steken overslaan, 1 vaste in de volgende vaste, 1 losse, 4 steken overslaan. Herhalen vanaf *.
Eindigen met een halve vaste bovenop de eerste 5 lossen.
Ja hoor, is dezelfde dikte.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan ik catania katoen combineren met katia capri?
Volgende week maar eens kijken om wat te bestellen danquote:
Klopt als een bus. Door zoveel steken in dezelfde steek te doen en er dan 4 over te slaan, krijg je een soort waaier effect.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:57 schreef creatiesvankokosnoot het volgende:
De poncho is bijna af, maar nu zit ik weer met een patroon-vraag over de golvende rand die er aan moet komen. Wie kan helpen wat er met het dikke deel bedoelt wordt en of ik het goed heb vertaald?
Ik heb net om alles een vaste gehaakt, zoals in het patroon staat, maar uit de volgende rij kom ik niet:
"Ch 5, (1 tr, ch 1) 6X into same sc as sl st, sk next 4 sc, 1 sc in next sc, ch 1, sk next 4 sc, * in next sc work (1 tr, ch 1) 7X, skip next 4 sc, 1 sc in next sc, ch 1, sk next 4 sc. Repeat from * ending with sl st at top of beginning ch 5. Fasten off."
5 lossen, (1 dubbelstokje, 1 losse)6x in dezelfde vaste ???? , sla 4 steken over, vaste in de volgende vaste, 1 losse, 4 steken overslaan, * in de volgende vaste (1 dubbelstokje, 1 losse) 7x, 4 steken overslaan, 1 vaste in de volgende vaste, 1 losse, 4 steken overslaan. Herhalen vanaf *.
Eindigen met een halve vaste bovenop de eerste 5 lossen.
Dit is de link van het hele patroon met daarbij ook een foto.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik denk dat ik hem wel begrijp, maar heb je een foto van het randje, voor de zekerheid?
Dr staat dus, in dezelfde vaste als de slip stitch van de vorige toer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:10 schreef creatiesvankokosnoot het volgende:
[..]
Dit is de link van het hele patroon met daarbij ook een foto.
http://www.plymouthyarn.c(...)ns&pattern_id=000004
Het wordt idd een golvende rand. Ik weet alleen niet wat ik moet doen bij het dikgedrukte stukje. (as sl st)
maximus heeft het al uitgelegdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:10 schreef creatiesvankokosnoot het volgende:
[..]
Dit is de link van het hele patroon met daarbij ook een foto.
http://www.plymouthyarn.c(...)ns&pattern_id=000004
Het wordt idd een golvende rand. Ik weet alleen niet wat ik moet doen bij het dikgedrukte stukje. (as sl st)
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:38 schreef HelloBonjour het volgende:
Ben toevallig ook op zoek naar een video tutorial van de matress stitch. Dus als iemand iets weet?
Hmm, dit is met een breiwerkje. Het principe is vast hetzelfde, maar het halve filmpje gaat over waar je je naald precies moet insteken, en dat is natuurlijk wel verschillend bij haken...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:43 schreef wild-r0se het volgende:
[..]
Deze vond ik heel handighet is echt heel maf hoe goed het werkt!!
Super echt heel gaaf!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:11 schreef Jumpsje het volgende:
[ afbeelding ]
Een allerlelijkst glitterplaatje, voor alle lieve stemmers want.. Ik heb gewonnen!!
(Als nr. 1 dankzij jullie vele stemmen! De 2e en 3e hebben ook gewonnen hoor, zelfde prijs, maar toch leuk dat ik 144 stemmen had!)
Dus nogmaals BEDANKT! Ook aan partners, collega's, kinderen, huisdieren en andere stemmers!
Ja heb ik gedaan bij de wibra zowel bij de medewerkers als bij het hoofdkantoor .quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:49 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Maar bij mijn Wibra lag het hele vak in de kast vol met een stapel van die kleur. Heeft er eigenlijk al eens iemand geprobeerd te vragen aan het personeel of ze niet bepaalde kleuren kunnen bestellen?
Geen video, maar ik vind dit wel een handige foto uitleg, misschien heb je daar wat aanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:38 schreef HelloBonjour het volgende:
Ben toevallig ook op zoek naar een video tutorial van de matress stitch. Dus als iemand iets weet?
Je kan alleen per heel groot pakket afnemen ook qua katoen :-(quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:20 schreef MaximusTG het volgende:
Ik heb maar eens een mailtje naar Wibra gestuurd, of je kleuren kan nabestellen.
Groepsbestellingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:42 schreef CREADO het volgende:
[..]
Je kan alleen per heel groot pakket afnemen ook qua katoen :-(
Moet je je dan aanmelden?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:51 schreef Serinde het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Groepsbestelling
Nee geintje, het laatste wat ik nodig heb, is meer wol
Wow! Waar hebie de laatste leeggekocht?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn wolletjes-voorraad woont zo:
[ afbeelding ]
En nog een beetje in de la van de spijkerbroeken
[ afbeelding ]
En! Vandaag is m'n nieuwe stash gearriveerdvoor m'n aankomende project
![]()
[ afbeelding ]
Damnit! Tinypic maakt alles liggendsorry!
Bij www.breiwinkel.nl/quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:02 schreef CREADO het volgende:
[..]
Wow! Waar hebie de laatste leeggekocht?
Jaaaquote:
Helemaal eens rondhaken vind ik altijd mooier. Echter houdt dat in dat je een steek negeert, maar het aantal blijft en gewoon je marker kan gebruiken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:03 schreef Angelof9 het volgende:
Je kunt het ook gewoon helemaal niet doen. Gewoon negeren die slip stitch en losse en normaal doorhaken. Dan haak je dus in spiralen ipv rondjes en dat is echt veel mooier. Bij de meeste patronen is dit geen probleem, zolang je je steek markeerder gebruikt om te onthouden waar het begin van de ronde is.
Welkom!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:20 schreef MQBM het volgende:
Hallo allemaal,
Ik lurk al een hele tijd mee, maar ben een beetje forum-verlegen en durfde dus nooit echt iets te schrijvenBen erg onder de indruk van jullie prachtige werk én jullie wol voorraad
![]()
![]()
Nu moet ik wel even wat schrijven, want ik zit inmiddels met mijn handen in m'n haar. Ik ben een muts aan het maken voor mijn zoon van 8, althans, dat probeer ik nu al dagen. Maar ik loop vast met mijn patroon, en hoop heel erg dat jullie raad weten![]()
Dit is het patroon: http://www.jimmybeanswool(...)ochetHatTemplate.pdf
En mijn probleem ligt in het begin van elke ronde. Er staat dan dat je een halve vaste moet maken, en dan een losse. Ik doe dan mijn stekenmarkeerder in die halve vaste, als begin van elke toer. Maaaaaarrrrrr, door dat elke ronde te doen, komt er toch steeds ook een steek bij?Die losse, die haak je dan toch ook de volgende ronde dat je 'm weer tegen komt? Klopt dat wel? Want iedere keer als ik dat doe, dan kom ik dus mooi niet uit met het stekenaantal, ik heb er dan steeds eentje teveel
![]()
Begrijp ik het gewoon compleet verkeerd? Of klopt het patroon niet? Bij ronde 5 staat het ineens ook niet, dat je een losse moet haken, maar even verderop staat toch duidelijk dat iedere ronde begint met een halve vaste en dan een losse. Maar eerlijk waar, als ik dat doe kom ik continue niet uit op het juiste aantal steken, ik word er gek vanMoet ik die losse de volgende ronde gewoon niet haken maar overslaan?
Iemand die hier z'n licht op wil laten schijnen voor me? Ook al ben ik een vreemde eend in de bijt?![]()
Groetjes, Mirjam
(moeder van 4, en eigenlijk pas net 2 maanden aan de haak, mijn eerste project was een grannysquare deken die ook prima gelukt is, alleen met deze muts die ik nu wil maken heb ik dus ernstig ruzie)
Welkom!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:28 schreef penade het volgende:
Nog een meelezer hier...
Die slipstitch is volgens mij om de ronde af te sluiten, dan een losse om hoogte te krijgen en een vaste in de eerste steek is de eerste die telt.
Rnd 2- sl st, ch 1, *sc into the first stitch, sc twice into the 2nd stitch. Repeat from * to
end of round. (18 sts)
wordt dan sl st in de eerste steek van de vorige naald, 1 losse, *sc, 2sc in de volgende, herhaal vanaf *
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn wolletjes-voorraad woont zo:
[ afbeelding ]
En nog een beetje in de la van de spijkerbroeken
[ afbeelding ]
En! Vandaag is m'n nieuwe stash gearriveerdvoor m'n aankomende project
![]()
[ afbeelding ]
Damnit! Tinypic maakt alles liggendsorry!
Hmm, misschien maar even een paar test squares maken (wilde ik toch al doen) en dan verschillende join-methodes proberen! Thanks!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:04 schreef kirsten. het volgende:
Brainteaser, het valt best mee wat voor gaten je krijgt. Je ziet het niet, tenzij je echt aan de squares gaat trekken. Ik vind het een ideale methode! Matress stitch heb ik nog nooit geprobeerd.
nee hoor, patroontjes staan gewoon op haar blog. Ik vind het wel leuk om alle variaties te zien, kom ze op allerlei blogs tegen!quote:
bij zo'n gestreepte muts vind ik dat niet mooier, omdat je dan zo'n raar hakkeltje krijgt bij het begin van een nieuwe kleur. maar MQBM, ik doe het net zoals bietel beschrijft. bij het sluiten van de ronde sla je de laatste steek over. althans, dat is volgens mij de slip stitch uit de vorige ronde, dus die moet je ook niet tellen als steek, anders meerder je inderdaad ongewild telkens een steek teveel. succes, leuke muts wordt dat trouwens!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:03 schreef Angelof9 het volgende:
Je kunt het ook gewoon helemaal niet doen. Gewoon negeren die slip stitch en losse en normaal doorhaken. Dan haak je dus in spiralen ipv rondjes en dat is echt veel mooier. Bij de meeste patronen is dit geen probleem, zolang je je steek markeerder gebruikt om te onthouden waar het begin van de ronde is.
Ik vind dit een hele goede tip, ga ik ook gebruiken bij m`n slofjes denk ik. Want die kreeg er ook iedere ronde een steek bij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:03 schreef Angelof9 het volgende:
Van dat garen ben ik een amineko aan het haken, wordt nu een soort grijs-gestreepte kat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:53 schreef DonnaRush het volgende:
Het garen wat Guppyfriend bij de spijkerbroeken heeft liggen, heb ik ook nog ergens. Moet er nog eens een project voor verzinnen. Suggesties, anyone?
In mijn staal zaten al 2 bollen en had net genoeg:-)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toch maar 4 bollen meegenomen. Dat is altijd wel genoeg toch??
Ik weet ook niet of ik ga haken of breien, kan altijd nog terug brengen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:49 schreef CREADO het volgende:
[..]
In mijn staal zaten al 2 bollen en had net genoeg:-)
Bedankt voor de tip van Woolly.nlquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:32 schreef trui het volgende:
BT, dat "join-as-you-go"en geeft inderdaad stukjes die open zijn, maar dat hoeft helemaal niet lelijk uit te pakken. zie bijvoorbeeld deze flowers in the snow deken.
Ik heb ook zo'n grote ikea bak, en had bij het kopen tegen mezelf gezegd: oke, je mag niet meer wol dan wat hier in past... Na 2 weken lag er alweer wol voor een halve bak naastquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog even een bak bijhalen bij de ikea voor wol, zit nu al vol
Leuk! Ben benieuwd naar het resultaat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:16 schreef Claudia_x het volgende:
Nogmaals bedankt! Heel fijn om zo snel en zo uitgebreid antwoord te krijgen.Ik ben er verder prima uitgekomen. Ik ben trouwens dit kussen aan het maken:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of jullie het plaatje kunnen zien, maar het is een 'little pillow pal monkey' en het patroon heb ik van Ravelry.
Ik weet alleen nog niet hoe ik alles aan elkaar ga naaien. Daar moet ik nog een tutorial voor vinden. Ook voor het afhechten wil ik eerst nog even kijken of er handige tips zijn. Iemand nog nuttig tips voor filmpjes/websites?
Ik heb niet de allergrootste, maar mijn zus en moeder weten niet wat ze willen dus we gaan nu toch niet. Komt wel binnenkort!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n grote ikea bak, en had bij het kopen tegen mezelf gezegd: oke, je mag niet meer wol dan wat hier in past... Na 2 weken lag er alweer wol voor een halve bak naast
We zijn ook allemaal hetzelfde geloof ik
Mmmm heel slecht voor mij :-)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:16 schreef Jumpsje het volgende:
Ooh ik heb gisteren een pot knoopjes gekocht voor E8.25, zo mooi!![]()
Blijkt van deze site te zijn http://www.buttonsgaloreandmore.com *kwijl*
Maar ik had ze gekocht bij een winkeltje verstopt in een woonwijk, waar ze ontzettend veel freubeldingetjes bleken te hebben. http://www.handwerkateliersari.nl O.a. een aardige hoeveelheid veiligheidsoogjes, neusjes e.d., muziekdoosjes, kralen, glitterdingetjes.. echt om hebberig van te worden! Tot zover de spam van vandaag.
Ach... ik kom met lege handen vanuit ikea pfffff...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog even een bak bijhalen bij de ikea voor wol, zit nu al vol
Nice!,,,quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:16 schreef Claudia_x het volgende:
Nogmaals bedankt! Heel fijn om zo snel en zo uitgebreid antwoord te krijgen.Ik ben er verder prima uitgekomen. Ik ben trouwens dit kussen aan het maken:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of jullie het plaatje kunnen zien, maar het is een 'little pillow pal monkey' en het patroon heb ik van Ravelry.
Ik weet alleen nog niet hoe ik alles aan elkaar ga naaien. Daar moet ik nog een tutorial voor vinden. Ook voor het afhechten wil ik eerst nog even kijken of er handige tips zijn. Iemand nog nuttig tips voor filmpjes/websites?
Bij mij niet hoor. Je trekt het werk omhoog, waardoor de kleuren gescheiden blijvenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:29 schreef nathalie85 het volgende:
Thx allemaal. Ga het vanavond nog een keer proberen.
Maar aan het einde steken jullie dwars door het werk, blijf je dat dan niet zien met zwart op andere kleuren?
Wat ik hiervan begrijp is dat ze een haaknaald heeft genomen die 2 maten groter is dan wat er voor het wol wordt aangeraden? Begrijp ik dit goed?quote:Note: this is what I used. You could use any weight yarn and hook, though I recommend going up at least 2 sizes to get drape.
Wauw, dat is knap gedaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
De voorkant van een kussensloopje waarmee ik bezig ben *Tunisch gehaakt*
Wat een leuk beertjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef annelotje het volgende:
lang geleden dat ik iets gepost heb maarr..... mijn beer is eindelijk af!!
[ afbeelding ]
(slechte telefoonfoto...)
Die is zo ontzettend schattig gewordenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef annelotje het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:01 schreef trui het volgende:
nou, tje.... het is een heel boekwerk geloof ik cindey.
mooi gelukt, annelotje!
leuk dat tunisch haken CotS! (en nieuwsgierig vraagje: gaat de tekst over jezelf?)
Oh wauw...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef annelotje het volgende:
[ afbeelding ]
de Beer van Annelotje ben verliefdquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
En ja, deze is voor mijn bank(en nee, ik ben geen breezahpubertje dat dronken wel eens een meid heeft gezoend. Ik heb serieuze relaties met mannen en met vrouwen gehad. Ik kan gewoon niet kiezen)
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
De voorkant van een kussensloopje waarmee ik bezig ben *Tunisch gehaakt*
Oohhh die is tof! Dat is met african flower hexagons toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef annelotje het volgende:
[ afbeelding ]
Vragen staan vrij tochquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:38 schreef trui het volgende:
CotS, tnx voor je antwoord. je hoeft dat niet te verantwoorden hoor, ik was alleen maar benieuwd! voordeel is wel dat je des te meer keuze hebt.
Daar ben ik heel blij omquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:42 schreef trui het volgende:
ik had /kende eigenlijk helemaal geen Breezah-vooroordelen.
Ik had er ook totaal geen Breezah-associaties bijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:42 schreef trui het volgende:
ik had /kende eigenlijk helemaal geen Breezah-vooroordelen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Tja... ik vind het wel gemakkelijk dat ik vol voor de karakters van mensen kan gaan
Wat een lekkere kleurenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik had er ook totaal geen Breezah-associaties bij![]()
Ben wel klaar met testen, volgens mij snap ik de Ripple nu wel
[ afbeelding ]
Ik vind het ook echt superleuk, en het is helemaal niet moeilijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het ripplepatroon zo leuk.Daarmee wil ik t.z.t. een sprei voor het peuterbedje van m'n dochtertje maken.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me al een over assertieve homoSorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Je bent wie je bent en je voelt wat je voelt dat maakt je uniekquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me al een over assertieve homoSorry
haha! Ja dat viel mij ook al op! Anders maar doen dat de topic starter er gewoon 4 mag uitzoeken die in het dichte topic staan (die af zijn)?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:27 schreef Dottey het volgende:
Leuke dingen weer.
Mooi geworden ook die beer!
Ik wacht nog even met posten van foto's, want de laatste tijd valt mij op dat iedereen op de laatste pagina haaksels plempt(vast iets te maken met dat er de laatste tijd alleen de laatste vier haaksels in de OP staan
)
dat was altijd al zo... gewoon een paar random projecten die af zijn uit het topic wat je sloot.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:58 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
haha! Ja dat viel mij ook al op! Anders maar doen dat de topic starter er gewoon 4 mag uitzoeken die in het dichte topic staan (die af zijn)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |