SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vier laatste haaksels uit het vorige topic:
Trui's handige tekkel:
Oeroekloeroe's rokje:
MizzEnroe's puzzelbal:
Muck's Poncho, nu met franjes!
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Ik meende laatst al de filiaalhouder van de dichtstbijzijnde in een dikke bmw te zien rijdenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:18 schreef Angelof9 het volgende:
Hoeveel Wibra's heb jij leeggekocht??
Weet niet zeker of dit tegen mij was?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:34 schreef trui het volgende:
bedoel je dat de kleuren van acrylgarens niet verbleken?
dat vind ik ook!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:27 schreef DonnaRush het volgende:
SunshineFlower je moet die onderste sjaal echt niet uithalen, die is prachtig!!
Haha, vind je? Ik vind hem te opvallend voor mijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:27 schreef DonnaRush het volgende:
SunshineFlower je moet die onderste sjaal echt niet uithalen, die is prachtig!!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:28 schreef BrainTeaser het volgende:
Wauw Bijou!![]()
Heb je nu geen zin om daar eens middenin te duiken?Gewoon zwemmen in al je bolletjes!
Mijn gele bolletjesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:12 schreef Bijou het volgende:
[ afbeelding ]
Had van bepaalde kleuren toch meer dan ik dacht
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:35 schreef B.ertha het volgende:
Mijn gele bolletjesJij had gewoon de Wibra leeggeroofd!
Groningen!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:59 schreef Koningin het volgende:
bijou, wat heb je nog op de planning staan om te gaan maken? Waar woon je ergens? Dan weet ik dat ik in die buurt niet naar de Wibra hoef voor wol.....hahaha
Hahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:01 schreef B.ertha het volgende:
Zeg Bijou, wat zijn eigenlijk jouw openingstijden?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:20 schreef Bijou het volgende:
[..]
Ik meende laatst al de filiaalhouder van de dichtstbijzijnde in een dikke bmw te zien rijden
Je kan zo beetje een winkel beginnen o.O Respectquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:12 schreef Bijou het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je een voorbeeldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:39 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb twee Ikea Billy kasten met van die kartonnen dozen (ook van Ikea) en eerlijk gezegd nog steeds niet genoeg plek
In een woord WOW! Werk je bij de wibra hhahaahhaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:12 schreef Bijou het volgende:
[ afbeelding ]
Cutequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:30 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk gelukt om een foto te plaatsen! Nu dus met bijpassend sjaaltje
Ja!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:41 schreef Bijou het volgende:
Moet ik ook nog een foto maken van al mijn stoffen?
O my! Wauw. Ik ben jaloers! Al moet ik zeggen dat Lief nu al vind dat ik teveel heb en maar eerst iets op moet gaan maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:12 schreef Bijou het volgende:
[ afbeelding ]
Ja lekker goedkoop uit china! Ik denk wel dat als ik voor een groot project een bepaalde maat nodig heb dat ik dan de clover soft touch versie ga halen. Ik krijg snel kramp in mijn handen van die normale naalden. Maar het was lekker goedkoop dus maar besteldquote:
eBayquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:18 schreef Muck het volgende:
Oh wat een vrolijke naalden!
Waar komen ze vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |