dus, als ik je goed begrijp, zeg je dat je van uitgaan houdt maar ook van af en toe bankhangenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat je 7 dagen in de week tussen 18.00 en 23.00 uur weg bent? En dat ook lekker vindt, om dus echt elke avond weg te zijn?
Af en toe zo'n week vind ik ook fijn, maar ik kan ook genieten van het leven op die bank
Daarom zit ik ook niet op datingsitesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:02 schreef Ballard het volgende:
dus, als ik je goed begrijp, zeg je dat je van uitgaan houdt maar ook van af en toe bankhangen
Met zulke middelmatige interesses val je niet op tussen alle andere spontane en gezellige vrouwen die graag op de bank een filmpje kijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook niet op datingsites
Echt welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
Met zulke middelmatige interesses val je niet op
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:04 schreef Mystikvm het volgende:
Aangezien jij toch ongezellig, totaal niet spontaan en volkomen onbetrouwbaar bent?
Nou precies! Ik zoek inderdaad iemand die nerdy hobby's leuk vindt, doch aantrekkelijk en wereldwijs en spontaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:29 schreef -Splash- het volgende:
Zoekt ze die niet dan? Misschien is dat haar publiek wel.
Ik kan je profiel niet lezen want ik zit niet op E-matching. Maar wat zijn die nerdy hobby's dan? Speel je Warhammer ofzo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou precies! Ik zoek inderdaad iemand die nerdy hobby's leuk vindt, doch aantrekkelijk en wereldwijs en spontaan.
een Chris Zegers die gamed en weet wat een Vulcan is dus.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou precies! Ik zoek inderdaad iemand die nerdy hobby's leuk vindt, doch aantrekkelijk en wereldwijs en spontaan.
ik werd geroepen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:13 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
een Chris Zegers die gamed en weet wat een Vulcan is dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Te laat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
Een spontane nerd, ik ken ze nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik ben nerd en spontaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een spontane nerd, ik ken ze niet
Maar wat zijn nerdy hobby's dan?
Oke..... Ik zie je opeens door een ballenbad heen schieten en bazinga roepenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik ben nerd en spontaan.![]()
Kijk eens the big bang theory voor een idee.
Dat is mijn whatsapp toontje geweest voor een tijdje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke..... Ik zie je opeens door een ballenbad heen schieten en bazinga roepen
Op je fobo ben je geen nerd andersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik ben nerd en spontaan.![]()
Kijk eens the big bang theory voor een idee.
Ja, die bestaan niet he! "Ik zoek een sociaal vaardige World of Warcraft-speler". Nou succesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is mijn whatsapp toontje geweest voor een tijdje.
Ja gaat goed met mij, bedankt voor het vragen.quote:Hoe is het nu ook_gek?
Als ik eerlijk ben niet. De paiq matches zijn slecht en de gesprekken inhoudsloos. Niks spontaan te vinden daar qua vrouwen. Tot nu toe heeft er geen 1 mij kunnen boeien.quote:Toch nu wat serieuzer aan het internet daten?
Een niet-spontane man toont geen initiatieven, verzint geen dingen om zomaar te gaan doen, hij doet wat er gebeurd door zijn omgeving in plaats van zelf dingen mee te gaan maken uit zichzelf. Zoiets denk ik o.a.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is dan eigenlijk een niet-spontane man?
Wat verstaat men daaronder?
Blijkbaar is dat spontaan best wel belangrijk?
Niet eens met mij?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:15 schreef Cue_ het volgende:
Eens met ook_gek!
Wist het niet helemaal goed te verwoorden
Ook wel eens met jou, maar wou het wat uitgebreider ofzoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Niet eens met mij?ik gaf de theorie, hij een voorbeeld
ik schaar me achter jou, dat andere is inderdaad slechts een klein voorbeeldje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Niet eens met mij?ik gaf de theorie, hij een voorbeeld
We hebben evenveel tekst hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook wel eens met jou, maar wou het wat uitgebreider ofzo
Jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik schaar me achter jou, dat andere is inderdaad slechts een klein voorbeeldje.
alles nu weer oke?
Dat gaat stabielquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar hoe staat het met jouw dates dan?
Nou ja heb geen datesquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Een niet-spontane man toont geen initiatieven, verzint geen dingen om zomaar te gaan doen, hij doet wat er gebeurd door zijn omgeving in plaats van zelf dingen mee te gaan maken uit zichzelf. Zoiets denk ik o.a.
En ja spontaan lijkt me nogal belangrijk ja. Anders ben je snel saai en leg je de druk op de ander om dingen te verzinnen telkens. Hangt wat samen met zelfverzekerd zijn en dingen beleven.
Ok, bedankt voor de antwoordenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:13 schreef ook_gek het volgende:
Niet spontaan, op een verjaardag binnen komen en gaat afwachten tot er gesproken word tegen hem bv
Spontaan,
Is aanwezig op een verjaardag, gaat gesprekken aan met onbekende mensen. Durft zich te mening in een gesprek.
Ik wil een leuk spontaan gesprek met humor. Lekker scherpe opmerkigen, snel kunnen schakelen.
de perfecte tekst voor op een profiel!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben niet heel spontaan, maar ook weer niet onspontaan
Niet meer afspreken omdat zij een andere date heeft? Hmm.. ok...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]Nou ja heb geen datesZou nog met eefjuh gaan schaken maar sinds zij wat meer een relatiegerichte date heeft lijkt zoiets er ook niet meer van te komen. Ik ga gewoon naar een meeting een keer
Verder wel aanbod van meiden trouwens en kan ook wel daten maar weet niet of ik dat zo snel nu ga doen eigenlijk. Ben zelf niet zo op zoek naar een relatie direct dus ja
Ja iddquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
de perfecte tekst voor op een profiel!
Ja bedoel leuke mensen leren kennen is altijd goed, daarom wil ik ook wel naar een meeting bijvoorbeeld. En daten zelf kan ook, maar ja ik wil gewoon niet direct een relatie weer dus dan vallen toch al wel aardig wat af vrees ik. Jij dan? Date jij vaak?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet meer afspreken omdat zij een andere date heeft? Hmm.. ok...
Tis maar net waar je zin in hebt of je dus weer eens gaat daten, duidelijk
Het is echt niet zo dat je bij wijs van spreken moet stuiteren op een verjaardag als dat niet in je zit. Maar zorg er voor dat je niet het muurbloempje bentquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ok, bedankt voor de antwoorden
Volgens jullie beschrijvingen val ik er een beetje tussenin dan.
In gesprekken ben ik wel spontaan, kan makkelijk een gesprek van enkele uren volhouden (totdat ik een concentratiedip krijg).
Ik ben niet heel spontaan, maar ook weer niet onspontaan
Ik denk dat het beter is om een realistisch profiel in te vullen. Ik haat het als meiden een erg knappe foto sturen (zwart-wit en blabla) en dan anders zijn via cam e.d. Gewoon opgewekt profiel is goed maar hou het wel wat realistisch zou ik zeggen. Kost ook minder moeite dan en je komt meer over zoals je bent en daar is niks mis mee zolang je niet een totale josti bent.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja idd
Dan laat ik dat maar achterwege
Heb toch genoeg in te vullen, ik weet alleen nog niet wat precies.
Een (leuk!) profiel samenstellen is wel heel wat werk, zeker als je dat nog nooit eerder gedaan hebt.
Ik ga dan ook niemands gedrag kopieren. Ik ben dit jaar naar veel meets geweest en heb geleerd hoe me in (onbekend) gezelschap te gedragen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is echt niet zo dat je bij wijs van spreken moet stuiteren op een verjaardag als dat niet in je zit. Maar zorg er voor dat je niet het muurbloempje bent
Ik stuiter altijd wel op een verjaardag, maar dat zit in mijn persoonlijkheid. Ik ben heel spontaan en meng me in alle gezelschappen. En zonder het te willen heb ik al vrij snel de aandacht van iedereen. Maar daar doe ik geen moeite voor zo ben ik.
Stel jij gaat mijn gedrag kopiëren, gaat dat alleen maar tegen je werken.
Dat ben ik gelukkig dan weer nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is om een realistisch profiel in te vullen. Ik haat het als meiden een erg knappe foto sturen (zwart-wit en blabla) en dan anders zijn via cam e.d. Gewoon opgewekt profiel is goed maar hou het wel wat realistisch zou ik zeggen. Kost ook minder moeite dan en je komt meer over zoals je bent en daar is niks mis mee zolang je niet een totale josti bent.
Weet ik, daarom geef ik je dat advies ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niemands gedrag kopieren. Ik ben dit jaar naar veel meets geweest en heb geleerd hoe me in (onbekend) gezelschap te gedragen.
Ik ben van mezelf rustig, maar vind kletsen met mensen een leuke bezigheid
[..]
Dat ben ik gelukkig dan weer niet
Ja klopt. Ik wil dan ook gewoon eerlijk zijn. Want dat zit dan weer in mijn karakterquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Weet ik, daarom geef ik je dat advies ookalthans ik vind het wel advies aangezien ik denk dat het wel veel uitmaakt.
Volgens iedereen, ook leugenaars, zit dat in hun karakterquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik wil dan ook gewoon eerlijk zijn. Want dat zit dan weer in mijn karakter
Toch zal ik dat er denk ik bij gaan zetten, want eerlijkheid vind ik gewoonweg belangrijk. Of de ander me wel of niet gelooft, moet die zelf maar weten, dat kan ik niet voor de ander bepalen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Volgens iedereen, ook leugenaars, zit dat in hun karakterNiemand zal ooit zeggen dat ze veel liegen (of weinig mensen in ieder geval). Dus dat zegt niks sorry
Ik heb nog geen profieltekstquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja oke mijn opmerking was ook wel suf achteraf gezien. Maar ja schiet direct door me heen als iemand dat zegtmaar ja voor je profiel lijkt het me goed om erop te zetten ja
post je je profieltekst hier ook zo?
Wat zoek je? Wat zijn je date bedoelingen? We ben je en wat houd je bezig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen profieltekst
Die moet ik nog gaan maken, ben er nog niet eens mee begonnen, alleen maar over aan het nadenken.
Ik denk dat ik me eerst bij een datingsite zal gaan aanmelden en wat profielen ga bekijken, zeg maar als een template.
Dat, of ik ga er gewoon voor zitten en zie wel wat ik op papier krijg
Maar ik heb geen haast verder, doe het rustig aan.
Opgeschreven op een velletje papierquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat zoek je? Wat zijn je date bedoelingen? We ben je en wat houd je bezig.
Klaar
Ik houd de boel denk ik lekker gescheidenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En niet vertellen dat je in dit topic post
Gewoon een link naar deze reeks zettenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd de boel denk ik lekker gescheiden
Ik met Pepper. Paiq ging ook wel aardig destijds, maar dat is veel tijd investeren in onzingesprekken voor je een leuke treft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:06 schreef FerryNL het volgende:
Met welke datingsite hebben jullie de meeste goede ervaringen?
Ik wil het misschien ook weer eens proberen
Dank je.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Op je fobo ben je geen nerd anders
Date profiel? Als in tekst? Ben benieuwd... (ben alleen nergens ingeschreven)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]ik weet nog een date profiel voor je
[..]
Ja gaat goed met mij, bedankt voor het vragen.
[..]
Als ik eerlijk ben niet. De paiq matches zijn slecht en de gesprekken inhoudsloos. Niks spontaan te vinden daar qua vrouwen. Tot nu toe heeft er geen 1 mij kunnen boeien.
Gister avond kreeg ik een mailtje dat iemand een bericht had achtergelaten dus even kijken. En starte ik maar een speeddate ding en opeens had ik een leuk gesprekje met wat blijft de barvrouw van een club waar ik regelmatig kom haha
E-matching en relatieklik hebben leuke dates opgeleverd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:06 schreef FerryNL het volgende:
Leuk man!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:30 schreef Nerdmans het volgende:
Gedate via Lexa en Relatieplanet.
Dan is relatieplanet de betere qua activiteit van deelnemers.
Daarnaast is lexa met Meetic een beetje van de naaierige met geld blijven afschrijven.
Ik heb inmiddels 15 maandjes verkering en ben dolgelukkig
O en ik heb mn oma van 81 op relatieplanet gezet en die heeft nu 7 maanden verkering met haar 80 jarige vriendje!!!
RELATIEPLANET rocks
Jij was toch de spontane Nerd? Nou Andromache zoekt er 1 en geeft net een nieuw profielquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Date profiel? Als in tekst? Ben benieuwd... (ben alleen nergens ingeschreven)
Nee, maar dat komt door mijn foto en zij ziet zoveel mensen aan haar bar. Dus snap dat wel. Ik moet de volgende keer een drankje bij haar bestellenquote:Dat is wel heel toevallig. Had ze jou ook herkend?
Leuk man!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij was toch de spontane Nerd? Nou Andromache zoekt er 1 en geeft net een nieuw profiel
[..]
Nee, maar dat komt door mijn foto en zij ziet zoveel mensen aan haar bar. Dus snap dat wel. Ik moet de volgende keer een drankje bij haar bestellen
Maar jah zie het allemaal wel hoe of wat
Ik word altijd wel vrolijk als ik dit soort berichten lees. Het lijkt mij ook echt super als je iemand leert kennen van een site, en daar vervolgens meer dan een jaar mee heb.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:30 schreef Nerdmans het volgende:
Gedate via Lexa en Relatieplanet.
Dan is relatieplanet de betere qua activiteit van deelnemers.
Daarnaast is lexa met Meetic een beetje van de naaierige met geld blijven afschrijven.
Ik heb inmiddels 15 maandjes verkering en ben dolgelukkig
O en ik heb mn oma van 81 op relatieplanet gezet en die heeft nu 7 maanden verkering met haar 80 jarige vriendje!!!
RELATIEPLANET rocks
Mijn ma is ondertussen ook alweer een paar jaar samen (incl samenwonend) met iemand die ze heeft leren kennen via RP.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:13 schreef FerryNL het volgende:
Ik word altijd wel vrolijk als ik dit soort berichten lees. Het lijkt mij ook echt super als je iemand leert kennen van een site, en daar vervolgens meer dan een jaar mee heb.![]()
Haha, dit is wel waar, ik gebruik hem overal... Meestal waar mensen ook geen idee hebben wat hij betekentquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Echte fokkers haal je er zo uit trouwens, die gebruiken de huil smilie gewoon op een dating site
Het was een kort maar leuk gesprekje. Niet geheel mijn type maar dat vind ik ook niet erg. Als ze verder leuk is qua karakter is dat prima. Maar ik zit niet zoveel op die site en ben ik niet van plan ook. Kom haar vast een keer tegen. Ze zei wel van volgende keer bij mij bestellen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Leuk man!Je ziet het vanzelf wel.
Jawel hoor, want jij denkt dat ik vergeet dat jij een relatie hebt. Maar alles kan beter of kapotquote:En oh....Ik dacht even aan totaal iets anders. (en je let niet echt op in het topic zie ik al weer
)
Het valt vaak snel op. Soms maak ik er wel eens een opmerking over altijd wel geinig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:32 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Haha, dit is wel waar, ik gebruik hem overal... Meestal waar mensen ook geen idee hebben wat hij betekent
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:46 schreef ook_gek het volgende:
Maar dat is het zelfde als dat ik opeens in de kroeg hoor "hey wat is deze"
Met relatieklik en badoo, al moet je op die laatste wel erg schiften. Paiq was wel geinig in de begintijd, toen ik er dit jaar weer op zat vond ik het minder geworden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:06 schreef FerryNL het volgende:
Lijkt mij in dit geval sterk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het was een kort maar leuk gesprekje. Niet geheel mijn type maar dat vind ik ook niet erg. Als ze verder leuk is qua karakter is dat prima. Maar ik zit niet zoveel op die site en ben ik niet van plan ook. Kom haar vast een keer tegen. Ze zei wel van volgende keer bij mij bestellen.
ik maak me ook niet zo druk over wel of geen relatie. Ik heb een leuk leven en heb genoeg leuke mensen om me heen. En ook genoeg vrouwen. Onlangs uit het niet heel goed contact gekregen met een leuke meid uit de kroeg wat onwijs klikt. En waar ik echt over baast was en toch meer dan interesse had. Maar helaas niet van haar kant. Gezellig, lief leuk en onwijs leuke tijd maar meer niet. Goed kut maar is niet anders. Ga wel onwijs leuk met haae om en dat is ook wat waard toch.
Ik heb ook geen dating site nodig volgens velen. Genoeg vrouwen om me heen en leer er genoeg nieuwe kennen. Mensen zijn altijd verbaast als ik het vertel
[..]
Jawel hoor, want jij denkt dat ik vergeet dat jij een relatie hebt. Maar alles kan beter of kapot
[..]
Het valt vaak snel op. Soms maak ik er wel eens een opmerking over altijd wel geinig.
Maar dat is het zelfde als dat ik opeens in de kroeg hoor "hey wat is deze"
Oh echt? Ik kan me daar niet zo druk over maken. Wat boeit het nou?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]dat zie ik niet als iets positiefs
Of zo'n andere smilie van de jeugd, Weet niet eens meer hoe die gaat haha. Maar ook 'afknapper'
Laat de tomtom thuis, als jullie samen de reis volbrengen met haar als kaart leester kan je relatie alles hebbenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Lijkt mij in dit geval sterk.Ze voldoet echt aan alle eisen en over een maand onze eerste trip samen.
Ik maak me er geen zorgen over en al helemaal niet druk. Zonde van mijn tijdquote:De juiste insteek is in ieder geval dat een relatie leuk is, maar niet nodig.Dus dat komt vanzelf goed.
quote:En het lijkt mij juist leuk als juist JIJ een relatie via een site krijgt.
Hiergaanwedan en ik daten niet (meer) maar zouden inderdaad nog wat afspreken ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet meer afspreken omdat zij een andere date heeft? Hmm.. ok...
Tis maar net waar je zin in hebt of je dus weer eens gaat daten, duidelijk
Druk maken doe ik ook zeker niet. Maar een kleine ..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef ook_gek het volgende:
Oh echt? Ik kan me daar niet zo druk over maken. Wat boeit het nou?
Het zal me opvallen en meer nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Druk maken doe ik ook zeker niet. Maar een kleine ..![]()
.. komt wel even langs
xDquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]dat zie ik niet als iets positiefs
Of zo'n andere smilie van de jeugd, Weet niet eens meer hoe die gaat haha. Maar ook 'afknapper'
Serieus vraagje. Maar is het niet raar om af te knappen op een icoontje wat iemand gebruikt? Het kan best wel iets impliceren ja.. maar een afknapper zou toch vooral zijn als het bevestigd wordt wat je denkt... niet slechts zoiets kleins?quote:
Vandaar ook de quotjes om afknapperquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Serieus vraagje. Maar is het niet raar om af te knappen op een icoontje wat iemand gebruikt? Het kan best wel iets impliceren ja.. maar een afknapper zou toch vooral zijn als het bevestigd wordt wat je denkt... niet slechts zoiets kleins?
quote:
Oke ja iets negatiefsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar ook de quotjes om afknapper
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:37 schreef Silenus het volgende:
K zie die lutsers wel eens op paiq in een battledate.
"heyy xD'
"Nog wat gedaan vandaag? ^^"
Echt, welke totale n00b gebruikt nu ^^. Dat kun je niet eens met heel veel fantasie als een gezichtje zien. Of zijn dat de wenkbrauwen ofzo?
En wat ik zelf al totaal niet trek is van die sukkels die elke zin afsluiten met. De meest nietszeggende en ook niets toevoegende klote-smiley ooit uitgevonden.
Goede investering hoor!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:13 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik word altijd wel vrolijk als ik dit soort berichten lees. Het lijkt mij ook echt super als je iemand leert kennen van een site, en daar vervolgens meer dan een jaar mee heb.![]()
Ik heb helaas niet echt goede ervaringen met RP. Jaren geleden toen ik me had inschreven kreeg ik echt alleen maar vrouwen (nepaccounts) uit het buitenland.Ik had wel gewoon een standaardaccount en geen premium account ofzo.
Zou best voor 1 site willen betalen omdat je toch wel meer mogelijkheden heb.
Ja hoor, genoeg. Op knuz bijv.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:45 schreef Core2 het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid (), doet iedereen zich voor als leuk, spontaan, extravert op de meeste datingsites? Of zijn er ook dames/heren die aangeven wat introverter te zijn en naar een rustige partner te zoeken?
ik vind die vraag een nog grotere afknapper eigenlijk. "hoe gaat het?" "nog wat gedaan dit weekend?" "wat voor werk/studie doe je?"quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:37 schreef Silenus het volgende:
"heyy xD'
Echt, welke totale n00b gebruikt nu ^^. Dat kun je niet eens met heel veel fantasie als een gezichtje zien. Of zijn dat de wenkbrauwen ofzo?
En wat ik zelf al totaal niet trek is van die sukkels die elke zin afsluiten met. De meest nietszeggende en ook niets toevoegende klote-smiley ooit uitgevonden.
Amen. Dequote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:37 schreef Silenus het volgende:
"heyy xD'
Wat vraag je zelf eigenlijk dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:51 schreef Silenus het volgende:
Absoluut. Er komt dan ook al-tijd een saai gesprek uit. Krijg je zo'n antwoord als "Ja beetje opgeruimd, lekker gechilld" of "gewerkt."
Ok tof! *kuch*
"Nog fijn gevingerd vandaag?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat vraag je zelf eigenlijk dan?
neuh, doe ik altijd op vrijdagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Nog fijn gevingerd vandaag?"
Ik zou het serieus niet eens wetenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat vraag je zelf eigenlijk dan?
Nee, dat komt van die ogen (oogleden) in Japanse tekenfilms:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:37 schreef Silenus het volgende:
"heyy xD'
ha ha ja vooral dat laatste biedt vaak wel gespreksstof. Ik wilde ook nog wel eens beginnen over de naam, verder hing het ook een beetje van de reactiesnelheid af van de persoon. Als iemand niet doorhad dat ie een speeddate had dan begon ik wat grappige berichtjes te sturen of zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zou het serieus niet eens weten, ik begin gewoon te ouwehoeren. Al vraag ik wel meestal of ze bijv. nog een leuke avond voor de boeg heeft (want misschien gaat ze echt leuke dingen doen) dan dat ik vraag of ze lekker gewerkt heeft. Werk boeit me nooit zoveel in het begin.
Of ik vraag of ze nog rare kerels heeft gesproken op paiq, vaak hoor je dan wel grappige anekdotes. Leuker om dat te horen dan het zoveelste avontuur uit kinderdagverblijf de Zonnebloem.
Nee het is ook niet erg om een keer wat normale basisdingen te vertellen, maar als ik op m'n derde speeddate weer moet gaan uitleggen wat m'n baan inhoudt en 'hoe ik daar zo aangekomen ben' denk ik ook van pffffffffffffffffffffffffff...Ik wil het effe over iets anders hebben!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Niet elk gesprek hoeft origineel te zijn toch. Als je zelf wat rustig bent en gewoon eerst wat basisdingen wil weten... Moet het niet tegenwoordig spontaan zijn (alles) omdat er zoveel aanbod is op internet... en niet omdat het nou zo nuttig en nodig is..
Da's ook meteen het nadeel van chatdatingsites zoals Paiq of Badoo, vind ik. Ik werd daar na een tijdje ook flauw van. Toch is het ook wel weer zo dat als iemand je aanspreekt (en bij Badoo zie je natuurlijk gelijk een foto en profiel) dat het niet zoveel meer uitmaakt wat iemands openingszin is. Volgens mij vroeg mijn date: "Hoe is het in... (woonplaats)?" Nou, daar ben ik ook wel eens op afgeknapt. Maar zijn profiel bekeken en dat sprak me aan dus toch gereageerdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee het is ook niet erg om een keer wat normale basisdingen te vertellen, maar als ik op m'n derde speeddate weer moet gaan uitleggen wat m'n baan inhoudt en 'hoe ik daar zo aangekomen ben' denk ik ook van pffffffffffffffffffffffffff...Ik wil het effe over iets anders hebben!
Het leukst vind ik als er meteen gekletst wordt alsof je elkaar al lang kent en je maar gewoon random begint te ouwehoeren, zonder de hele tijd een vraag als 'wat doe je', 'hou je van reizen', 'ga je nog wat leuks doen' en dat je de hele tijd dan maar daar antwoord op geeft en op het eind vraagt: 'en jij?'
Ik begrijp je wel. Maar die 3e speeddate persoon is feitelijk dan net zo 'goed' als die 2 ervoor. Je ergert je dan toch ook gewoon wat omdat je het tevaak doet een beetje.. Maar goed jij kan het naar mijn idee best wel goed sturen. Wil alleen maar zeggen dat ook al is het soms wat saai het komt ook wel wat doordat er geen gebrek aan aanbod isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee het is ook niet erg om een keer wat normale basisdingen te vertellen, maar als ik op m'n derde speeddate weer moet gaan uitleggen wat m'n baan inhoudt en 'hoe ik daar zo aangekomen ben' denk ik ook van pffffffffffffffffffffffffff...Ik wil het effe over iets anders hebben!
Het leukst vind ik als er meteen gekletst wordt alsof je elkaar al lang kent en je maar gewoon random begint te ouwehoeren, zonder de hele tijd een vraag als 'wat doe je', 'hou je van reizen', 'ga je nog wat leuks doen' en dat je de hele tijd dan maar daar antwoord op geeft en op het eind vraagt: 'en jij?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |