dus, als ik je goed begrijp, zeg je dat je van uitgaan houdt maar ook van af en toe bankhangenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat je 7 dagen in de week tussen 18.00 en 23.00 uur weg bent? En dat ook lekker vindt, om dus echt elke avond weg te zijn?
Af en toe zo'n week vind ik ook fijn, maar ik kan ook genieten van het leven op die bank
Daarom zit ik ook niet op datingsitesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:02 schreef Ballard het volgende:
dus, als ik je goed begrijp, zeg je dat je van uitgaan houdt maar ook van af en toe bankhangen
Met zulke middelmatige interesses val je niet op tussen alle andere spontane en gezellige vrouwen die graag op de bank een filmpje kijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook niet op datingsites
Echt welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
Met zulke middelmatige interesses val je niet op
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:04 schreef Mystikvm het volgende:
Aangezien jij toch ongezellig, totaal niet spontaan en volkomen onbetrouwbaar bent?
Nou precies! Ik zoek inderdaad iemand die nerdy hobby's leuk vindt, doch aantrekkelijk en wereldwijs en spontaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:29 schreef -Splash- het volgende:
Zoekt ze die niet dan? Misschien is dat haar publiek wel.
Ik kan je profiel niet lezen want ik zit niet op E-matching. Maar wat zijn die nerdy hobby's dan? Speel je Warhammer ofzo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou precies! Ik zoek inderdaad iemand die nerdy hobby's leuk vindt, doch aantrekkelijk en wereldwijs en spontaan.
een Chris Zegers die gamed en weet wat een Vulcan is dus.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou precies! Ik zoek inderdaad iemand die nerdy hobby's leuk vindt, doch aantrekkelijk en wereldwijs en spontaan.
ik werd geroepen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:13 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
een Chris Zegers die gamed en weet wat een Vulcan is dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Te laat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
Een spontane nerd, ik ken ze nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik ben nerd en spontaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een spontane nerd, ik ken ze niet
Maar wat zijn nerdy hobby's dan?
Oke..... Ik zie je opeens door een ballenbad heen schieten en bazinga roepenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik ben nerd en spontaan.![]()
Kijk eens the big bang theory voor een idee.
Dat is mijn whatsapp toontje geweest voor een tijdje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke..... Ik zie je opeens door een ballenbad heen schieten en bazinga roepen
Op je fobo ben je geen nerd andersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik ben nerd en spontaan.![]()
Kijk eens the big bang theory voor een idee.
Ja, die bestaan niet he! "Ik zoek een sociaal vaardige World of Warcraft-speler". Nou succesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is mijn whatsapp toontje geweest voor een tijdje.
Ja gaat goed met mij, bedankt voor het vragen.quote:Hoe is het nu ook_gek?
Als ik eerlijk ben niet. De paiq matches zijn slecht en de gesprekken inhoudsloos. Niks spontaan te vinden daar qua vrouwen. Tot nu toe heeft er geen 1 mij kunnen boeien.quote:Toch nu wat serieuzer aan het internet daten?
Een niet-spontane man toont geen initiatieven, verzint geen dingen om zomaar te gaan doen, hij doet wat er gebeurd door zijn omgeving in plaats van zelf dingen mee te gaan maken uit zichzelf. Zoiets denk ik o.a.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is dan eigenlijk een niet-spontane man?
Wat verstaat men daaronder?
Blijkbaar is dat spontaan best wel belangrijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |