Maar jij extrapoleert dat nog steeds naar alle vrouwen. Terwijl je toch ook wel weet dat het niet zo is. Niemand is het hier namelijk met je eens, en het is statistisch nogal vreemd als heel Fok er naast zit en alleen jij gelijk hebt. Het is dus jouw visie op de vrouw die niet representatief is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Op de middelbare volwassener dan jongens? Juist daar hebben ze me helemaal stuk gemaakt.
Dan hebben wij andere ervaringen. Want waar jongens telkens maar doorgingen met kutten, waren er een paar vrouwen die juist zeiden dat de pestende jongens op moesten flikkeren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Op de middelbare volwassener dan jongens? Juist daar hebben ze me helemaal stuk gemaakt.
nehquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
het is statistisch nogal vreemd als heel Fok er naast zit en alleen jij gelijk hebt.
Dan moet je wel een enorme drol zijn geweest.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Verkeerde topicquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:00 schreef twi het volgende:
Ik vroeg net aan Mirne of ik Fera hier even mag komen laten schoonmaken voor- of nadat ze is geweest. Ik kreeg een middelvinger terug. Wat een manieren
Ja, dat heb ik ook ervaren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan hebben wij andere ervaringen. Want waar jongens telkens maar doorgingen met kutten, waren er een paar vrouwen die juist zeiden dat de pestende jongens op moesten flikkeren.
Ook weer zo enorm kort door de bocht. De middelbare is nu eenmaal niet de fijnste plek als je niet zo fantastisch in je vel zitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan moet je wel een enorme drol zijn geweest.
Nja, ook daarna zijn vrouwen vaak gemeen geweest. Rotopmerkingen. Maar contact is gewoon bijna altijd negatief en nooit eens leuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar jij extrapoleert dat nog steeds naar alle vrouwen. Terwijl je toch ook wel weet dat het niet zo is. Niemand is het hier namelijk met je eens, en het is statistisch nogal vreemd als heel Fok er naast zit en alleen jij gelijk hebt. Het is dus jouw visie op de vrouw die niet representatief is.
Ik ben altijd hartstikke lief geweest, maar vooral populaire meisjes en meeloopsters zijn door en door slecht en gemeen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan moet je wel een enorme drol zijn geweest.
Ik heb die steekproef ook gedaan. Alle mannen hebben die steekproef gedaan. Jij bent de enige die vrouwen als gemeen ervaart. De enige afwijkende variabele in al onze steekproeven is de man. Ergo, het feit dat jij slechtere resultaten hebt dan anderen ligt aan jou.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ook daarna zijn vrouwen vaak gemeen geweest. Rotopmerkingen. Maar contact is gewoon bijna altijd negatief en nooit eens leuk.
Maar inderdaad extrapoleer ik dat naar alle vrouwen. Terecht, want volgens mij is de steekproefgrootte groot genoeg.
Aah kijk daar heb je alweer een bepaald groepje vrouwen. Dan zijn er nog andere meiden die daar dus niet onder vallen en dus niet slecht en gemeen hoevfen te zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben altijd hartstikke lief geweest, maar vooral populaire meisjes en meeloopsters zijn door en door slecht en gemeen.
Ik kan voorbeelden geven van gevallen waarbij dat niet zo is. Er is dus geen regel van "meiden zijn op school iets volwassener dan jongens". Het is een urban myth.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan ook zo voorbeelden geven waar juist vrouwen zijn die het voor je opnemen. Bijvoorbeeld op de middelbare als ze een stukje volwassener zijn dan de jongens.
Het is een grote groep. De meeste vrouwen zijn zo en alle andere vrouwen lijken niet echt moeite te doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah kijk daar heb je alweer een bepaald groepje vrouwen. Dan zijn er nog andere meiden die daar dus niet onder vallen en dus niet slecht en gemeen hoevfen te zijn.
Jawel, ze kunnen je namelijk gewoon negeren. Daar zijn ze ook heel goed in.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah kijk daar heb je alweer een bepaald groepje vrouwen. Dan zijn er nog andere meiden die daar dus niet onder vallen en dus niet slecht en gemeen hoevfen te zijn.
Als je het kneusje van de school bent is het niet zo raar dat mensen niet zo veel contact met je zoeken. Maar in mijn beleving hadden de knappe en sociale vrouwen er echt geen behoefte aan zo'n kneusje te kleineren. Dat waren toch vooral de jongens die zich wilden bewijzen in de groep.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is een grote groep. De meeste vrouwen zijn zo en alle andere vrouwen lijken niet echt moeite te doen.
dat ontken ik niet, maar dat zijn nog steeds niet 'alle' vrouwenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:06 schreef Comp_Lex het volgende:
Jawel, ze kunnen je namelijk gewoon negeren. Daar zijn ze ook heel goed in.
Negeren en geen interesse tonen is subtiel verschil hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Jawel, ze kunnen je namelijk gewoon negeren. Daar zijn ze ook heel goed in.
In mijn beleving wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je het kneusje van de school bent is het niet zo raar dat mensen niet zo veel contact met je zoeken. Maar in mijn beleving hadden de knappe en sociale vrouwen er echt geen behoefte aan zo'n kneusje te kleineren. Dat waren toch vooral de jongens die zich wilden bewijzen in de groep.
Het maakt niet uit. De uitkomst is hetzelfde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Negeren en geen interesse tonen is subtiel verschil he
Ik weet niet of ik de enige ben die dat zo ervaart. De logica klopt, maar de vraag is vooral of jouw steekproef representatiever is dan de mijne, dat hangt af van de selectie van groep.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:03 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb die steekproef ook gedaan. Alle mannen hebben die steekproef gedaan. Jij bent de enige die vrouwen als gemeen ervaart. De enige afwijkende variabele in al onze steekproeven is de man. Ergo, het feit dat jij slechtere resultaten hebt dan anderen ligt aan jou.
Kloppende logica, toch?
Niet alleen zijn steekproef, maar van meer fokkers hier zijn hetzelfde als die van mystiek.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de enige ben die dat zo ervaart. De logica klopt, maar de vraag is vooral of jouw steekproef representatiever is dan de mijne, dat hangt af van de selectie van groep.
Ze zijn er nog niet helemaal overheen geloof ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:13 schreef Fascination het volgende:
Ik wacht op een uitzending van "Gepest" met benzin en Comp_Lex.
Noem eens een aantal dan? Van op dit moment. Kinderen zijn altijd eerlijk en gemeen tegen elkaar, groeien ze overheen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, als ik het aantal meisjes tel waarmee contact is geweest dan heb ik voldoende voor een representatieve steekproef. Meer dan 90% was gemee en/of onbegrijpelijk, dus het gemiddelde is gemeen en.of onbegrijpelijk.
Ergens tussen de 5 en 15 meisjes per jaar denk ik. Misschien 20.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Noem eens een aantal dan? Van op dit moment. Kinderen zijn altijd eerlijk en gemeen tegen elkaar, groeien ze overheen.
Dus gaat om nu, aantallen ongeveer noem ze maar?
Op de basisschool werd ik echt gepest, op de middelbare school waren mensen en in het bijzonder meisjes gewoon ontzettend gemeen tegen me. Wat mensen hebben gedaan had nooit mogen gebeuren en had ik absoluut niet verdiend.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:13 schreef Fascination het volgende:
Ik wacht op een uitzending van "Gepest" met benzin en Comp_Lex.
Wat ik van die afleveringen heb geleerd en ook irl heb gezien, is dat degenen die gepest werden iets hadden dat ze extreem irritant maakten. Ze stonken bijvoorbeeld. Wat zou dat bij jou kunnen zijn?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Op de basisschool werd ik echt gepest, op de middelbare school waren mensen en in het bijzonder meisjes gewoon ontzettend gemeen tegen me. Wat mensen hebben gedaan had nooit mogen gebeuren en had ik absoluut niet verdiend.
Ik was slim.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ik van die afleveringen heb geleerd en ook irl heb gezien, is dat degenen die gepest werden iets hadden dat ze extreem irritant maakten. Ze stonken bijvoorbeeld. Wat zou dat bij jou kunnen zijn?
Goeie.quote:
Ah ik zie een overeenkomst tussen jou en ik. Zag je er ook uit als een nerd? Droeg je bijvoorbeeld ook broeken waarvan de pijpen net iets te kort waren enzo?quote:
Maar ze waren vast niet de slimste. Dat was ik helaas wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goeie.Ik heb met heel slimme mensen in de klas gezeten, maar die werden niet gepest.
Ja, dat is verdomme toch makkelijk te fiksen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah ik zie een overeenkomst tussen jou en ik. Zag je er ook uit als een nerd? Droeg je bijvoorbeeld ook broeken waarvan de pijpen net iets te kort waren enzo?
Ik vind dit te crue. Ja ze waren anders en makkelijk te pakken, dat klopt. Maar vaak was er ook niet een heel duidelijke reden. Het gebeurde gewoon.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ik van die afleveringen heb geleerd en ook irl heb gezien, is dat degenen die gepest werden iets hadden dat ze extreem irritant maakten. Ze stonken bijvoorbeeld. Wat zou dat bij jou kunnen zijn?
Volgens mij niet. Maar ik was te slim en te ambitieus. Mijn leven was beter geweest als ik dat toen veel meer verborgen had gehouden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah ik zie een overeenkomst tussen jou en ik. Zag je er ook uit als een nerd? Droeg je bijvoorbeeld ook broeken waarvan de pijpen net iets te kort waren enzo?
Oh, really? Ik ken iemand die op de middelbare school nog 10'en haalde voor natuurkunde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar ze waren vast niet de slimste. Dat was ik helaas wel.
Als kind word je gepest he. Dan voel je je slecht en lukt het aanpassen ook al niet. Het is niet zo dat je dat als kind/puber even kan fixen. Zelfs als je volwassen bent is dat al aardig lastig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat is verdomme toch makkelijk te fiksen?
Ik snap dát dus echt niet. Dan ben je slim. Soit. Ben ik ook. Maar dan hoef je er toch niet uit te zien als een typische nerd? Hoe moeilijk is het om even naar de kapper te gaan, wat leuke kleding te kopen en je daarmee wat vlotter te kleden?
Dat is moeilijk als je niet exact weet waarom ze je pesten. Ze zeiden nooit dat mijn broekspijpen te kort waren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat is verdomme toch makkelijk te fiksen?
Ik snap dát dus echt niet. Dan ben je slim. Soit. Ben ik ook. Maar dan hoef je er toch niet uit te zien als een typische nerd? Hoe moeilijk is het om even naar de kapper te gaan, wat leuke kleding te kopen en je daarmee wat vlotter te kleden?
Dat haalde ik ook totdat de bom insloeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, really? Ik ken iemand die op de middelbare school nog 10'en haalde voor natuurkunde.
Je vergelijkt jezelf toch met anderen? Desnoods kopieer je gewoon een hele stijl van iemand die je wel OK vindt. Zoveel mensen dragen ongeveer dezelfde soort kleding.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:35 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is moeilijk als je niet exact weet waarom ze je pesten. Ze zeiden nooit dat mijn broekspijpen te kort waren.
Wat ik zeg, aanpassen hoeft alleen maar een kwestie van 'monkey see, monkey do' te zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als kind word je gepest he. Dan voel je je slecht en lukt het aanpassen ook al niet. Het is niet zo dat je dat als kind/puber even kan fixen. Zelfs als je volwassen bent is dat al aardig lastig.
Nou dan, hoezo werd zij niet gepest, behoorde zelfs tot een van de popi jopie's, maar jij wel?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat haalde ik ook totdat de bom insloeg.
Nee, dat deed ik destijds niet. Stijlen konden me niet boeien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je vergelijkt jezelf toch met anderen? Desnoods kopieer je gewoon een hele stijl van iemand die je wel OK vindt. Zoveel mensen dragen ongeveer dezelfde soort kleding.
Je kan toch zien dat jouw broekspijpen tot je enkels komen terwijl iemand anders sneakers draagt met hun broek er nog overheen?
Dat is inderdaad waar.quote:Wat ik zeg, aanpassen hoeft alleen maar een kwestie van 'monkey see, monkey do' te zijn.
Oh zij?? Het is een meisje, die worden veel minder vaak gepest.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dan, hoezo werd zij niet gepest, behoorde zelfs tot een van de popi jopie's, maar jij wel?
Ja, dat kan gewoon.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dan, hoezo werd zij niet gepest, behoorde zelfs tot een van de popi jopie's, maar jij wel?
Nee, dat niet, helaas blijft pesten gemeengoed. Je kunt gepesten wel helpen aanpassingen te maken zodat het gepest ophoudt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:37 schreef debeterebob het volgende:
Maar even voor de record. Ik vind niet dat je een puber verantwoordelijk kan houden voor het feit dat ie gepest wordt.
Pesten gaat niet alleen om het uiterlijk. Wat vaak, maar niet altijd te fixen is. Maar vooral om hoe je als persoon bent. Als je verlegen bent, makkelijk over je heen laat lopen en als je een moeilijk persoon bent, dan is dat niet ineens anders als het pesten is gestopt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je vergelijkt jezelf toch met anderen? Desnoods kopieer je gewoon een hele stijl van iemand die je wel OK vindt. Zoveel mensen dragen ongeveer dezelfde soort kleding.
Je kan toch zien dat jouw broekspijpen tot je enkels komen terwijl iemand anders sneakers draagt met hun broek er nog overheen?
[..]
Wat ik zeg, aanpassen hoeft alleen maar een kwestie van 'monkey see, monkey do' te zijn.
Bron?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Oh zij?? Het is een meisje, die worden veel minder vaak gepest.
Dan ligt de oorzaak niet bij je vermeende intelligentie.quote:
Je kan zoveel mogelijk doen ja en dan hopen dat het stopt. Als je pech hebt gaat het nog een tijdje door...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat niet, helaas blijft pesten gemeengoed. Je kunt gepesten wel helpen aanpassingen te maken zodat het gepest ophoudt.
Niet altijd waar, in mijn klas zaten er twee die voortdurend het pispaaltje waren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Nu dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:37 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik destijds niet. Stijlen konden me niet boeien.
Jawel. Het was een oorzaak. "Studie, studie, studie...".quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Dan ligt de oorzaak niet bij je vermeende intelligentie.
Weet je hoe lullig gedaan wordt door jongens tegen het vadsige meisje. Dat is echt niet normaal. Ik denk zelfs dat een nerderige jongen meer kans heeft op een relatie dan een lelijke dame. Maar dat terzijde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap dat het in gedrag zit, en vaak werkt het dan ook niet om van school te wisselen. De kinderen op de ene school zijn niet wezenlijk verschillend van kinderen op een andere. Wat dat betreft is het een onoplosbaar probleem. Maar de gepeste mensen moeten wel leren dat op latere leeftijd die gedragingen niet meer op gaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pesten gaat niet alleen om het uiterlijk. Wat vaak, maar niet altijd te fixen is. Maar vooral om hoe je als persoon bent. Als je verlegen bent, makkelijk over je heen laat lopen en als je een moeilijk persoon bent, dan is dat niet ineens anders als het pesten is gestopt.
Misschien wel, maar had zij gewoon mazzel. (en ze is een meisje)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:39 schreef Fascination het volgende:
Dan ligt de oorzaak niet bij je vermeende intelligentie.
Sommige mensen lukt dat 'profileren' gewoon niet. Feit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet altijd waar, in mijn klas zaten er twee die voortdurend het pispaaltje waren.
Zelf ben ik ook gepest, ook omdat ik slim was. Ik deed eerst HAVO en had een rapport met slechts 1 9 en de rest alleen maar 10'en. Dan ben je dus echt wel de lul in een klas met middelmatige boeren. Toen ben ik naar VWO gestuurd, daar haalde ik nog steeds hoge cijfers maar ik ben nooit gepest. Sterker nog, ik was één van de populairste van de klas. En dat had echt niets met meisjes te maken, maar gewoon met jezelf profileren.
[..]
Nu dan?
Je bent zo gefrustreerd dat je alles door je gefrustreerde bril bekijkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien wel, maar had zij gewoon mazzel. (en ze is een meisje)
Nu zeker welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet altijd waar, in mijn klas zaten er twee die voortdurend het pispaaltje waren.
Zelf ben ik ook gepest, ook omdat ik slim was. Ik deed eerst HAVO en had een rapport met slechts 1 9 en de rest alleen maar 10'en. Dan ben je dus echt wel de lul in een klas met middelmatige boeren. Toen ben ik naar VWO gestuurd, daar haalde ik nog steeds hoge cijfers maar ik ben nooit gepest. Sterker nog, ik was één van de populairste van de klas. En dat had echt niets met meisjes te maken, maar gewoon met jezelf profileren.
[..]
Nu dan?
Nee, ik denk dat zij voor zichzelf op kwam. Bij mij in de klas zat een meisje die Dewi heette, en die was best wel slim. Maar ook best wel stil en ontzettend verlegen. Elke grap die gemaakt werd, ging ten koste van haar. En dat bleef men doen omdat ze geen weerwoord had.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien wel, maar had zij gewoon mazzel. (en ze is een meisje)
Daar ben ik het echt helemaal mee eens. Ja, balen voor je dat je gepest bent. Je mag het best zien als oorzaak dat je nu zo bent. Maar ga gewoon leven! En loop niet zielig te doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik snap dat het in gedrag zit, en vaak werkt het dan ook niet om van school te wisselen. De kinderen op de ene school zijn niet wezenlijk verschillend van kinderen op een andere. Wat dat betreft is het een onoplosbaar probleem. Maar de gepeste mensen moeten wel leren dat op latere leeftijd die gedragingen niet meer op gaan.
Eens. Maar je zal wel moeten, anders doe je gewoon niet mee. Niet alleen op de middelbare, maar daarna ook niet. Dat is ook een feit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sommige mensen lukt dat 'profileren' gewoon niet. Feit.
Dit is een prachtige omschrijving van hoe het gaat. Maar Dewi moet er later op terug kunnen kijken van ja het was kut en alles, maar ik wil er nu aan werken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat zij voor zichzelf op kwam. Bij mij in de klas zat een meisje die Dewi heette, en die was best wel slim. Maar ook best wel stil en ontzettend verlegen. Elke grap die gemaakt werd, ging ten koste van haar. En dat bleef men doen omdat ze geen weerwoord had.
Iemand die weerwoord heeft verdient respect. Als je slim bent zit je op Atheneum of Gymnasium, daar verdien je je plek niet met je vuisten, maar kan dat met goede verbale vermogens. Dewi had die niet, en die is dus altijd het buitenbeentje geweest.
Dat ook wel hoor. Ik wisselde toen van school en kwam toen naast de absolute bad boy van de klas te zitten. Drugs, drank en roken op zijn veertiende. Maar we hadden we dezelfde humor, ik lag bij hem en zijn foute vrienden erg goed en daarmee zat ik gebeiteld. Dat maakte het ook wel makkelijker voor mij om een grote bek op te zetten en zo respect te verdienen. Dat is wel een beetje geluk hebben, maar dat dwing je ook af door een open houding. Zo iemand gaat je niet voor niks aardig vinden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nu zeker wel
Soms heb je gewoon geluk en soms niet. Het is sterk afhankelijk van welke mensen je tegenkomt.
Ik heb haar laatst op Linkedin opgezocht, volgens mij gaat het heel goed met haarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit is een prachtige omschrijving van hoe het gaat. Maar Dewi moet er later op terug kunnen kijken van ja het was kut en alles, maar ik wil er nu aan werken.
Het is helemaal waar wat jullie zeggen, maar het is lastig als je opmerkingen van een manager krijgt dat je "nerveus bent richting de klanten" terwijl je denkt dat je optimaal functioneert (en dat op mijn leeftijdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Eens. Maar je zal wel moeten, anders doe je gewoon niet mee. Niet alleen op de middelbare, maar daarna ook niet. Dat is ook een feit.
Is ook als ik naar mezelf kijk hoor. Ik ben op zich redelijk bijgetrokken. Maar ik heb nog steeds best wel zwaktes, die ook kwamen doordat het allemaal niet zo lekker liep op school. Maar ik probeer daar niet zo mee bezig te zijn en ik heb eigenlijk bijzonder weinig rancuneuze gevoelens tegenover mensen die vervelend waren.(Alleen close vrienden zullen ze niet meer worden) En ik probeer nog steeds aan mezelf te werken en af en toe dingen buiten mijn comfort zone te doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Eens. Maar je zal wel moeten, anders doe je gewoon niet mee. Niet alleen op de middelbare, maar daarna ook niet. Dat is ook een feit.
En dat nerveuze is iets wat mensen afschrikt. Als iemand nerveus doet, word ik daar ook nerveus van en dat vind ik niet fijn. Heel hard, maar zo is het.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het is helemaal waar wat jullie zeggen, maar het is lastig als je opmerkingen van een manager krijgt dat je "nerveus bent richting de klanten" terwijl je denkt dat je optimaal functioneert (en dat op mijn leeftijd).
Ik zal waarschijnlijk nu ook nerveus overkomen op meiden, maar momenteel heb ik geen flauw idee. Als ik de kans krijg ga ik mensen gewoon letterlijk vragen of ik nerveus overkom op ze.
Met mij lijkt het het wat dat betreft ook heel goed te gaan, maar ik ben heel erg ongelukkig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb haar laatst op Linkedin opgezocht, volgens mij gaat het heel goed met haar
Had je maar voor dr op moeten komenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb haar laatst op Linkedin opgezocht, volgens mij gaat het heel goed met haar
Precies. Ik vind dat ook vervelend en kan natuurlijk niet rekening gaan houden met mankementen aan iemands persoonlijkheid waar ik niets van weet. Zo werkt het nu eenmaal niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dat nerveuze is iets wat mensen afschrikt. Als iemand nerveus doet, word ik daar ook nerveus van en dat vind ik niet fijn. Heel hard, maar zo is het.
Terwijl het wel de basis zou moeten zijn voor je geluk. Dat je zaken goed voor elkaar hebt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Met mij lijkt het het wat dat betreft ook heel goed te gaan, maar ik ben heel erg ongelukkig.
Stiekem was ze ook wel een leuk meisjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Had je maar voor dr op moeten komen
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dat nerveuze is iets wat mensen afschrikt. Als iemand nerveus doet, word ik daar ook nerveus van en dat vind ik niet fijn. Heel hard, maar zo is het.
Ik denk dat ik ook te nerveus doe tegen meisjes.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het betekent niet zoveel. Ik ben er goed in, maar de echt lol is er al wel uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:53 schreef Mystikvm het volgende:
Terwijl het wel de basis zou moeten zijn voor je geluk. Dat je zaken goed voor elkaar hebt.
Dan moet je eens je instelling veranderen. Eerst genieten van het leven in je eentje. Dus niet van feestdag tot feestdag leven omdat die zo negatief zijn.quote:
Ik heb iets bedacht waardoor ik meer rust heb gevonden. Ik word gewoon alleen vader als het niet anders kan. Ik ga niet een eeuwigheid wachten op iets wat waarschijnlijk toch nooit gaat gebeuren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je eens je instelling veranderen. Eerst genieten van het leven in je eentje. Dus niet van feestdag tot feestdag leven omdat die zo negatief zijn.
Daarbij moet je meisjes niet gemeen / verschrikkelijk vinden.
Maar denk je echt dat een relatie je in 1 keer gelukkig maakt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook te nerveus doe tegen meisjes.
[..]
Het betekent niet zoveel. Ik ben er goed in, maar de echt lol is er al wel uit.
Maar dan nog, hoe goed je carrière ook loopt, als het tegenzit in de liefde, je nooit leuke ontspannen gesprekken met meisjes kan hebben en eigenlijk niet echt vrienden hebt, dan valt het leven tegen.
Ik ben hier maar een keer, over een jaar of 50 valt het te verwacht zal ik gemiddeld gezien ongeveer dood zijn. Al die tijd zal ik waarschijnlijk ongelukkig en eenzaam zijn en langzaam al het plezier in mijn werk verliezen.
Zometeen weer kerst, oud en nieuw, valentijnsdag, mijn verjaardag, kerst, oud en nieuw, valentijnsdag etc. en dan zijn er weer jaren voorbij. Ik wil niet alleen blijven.
Met z'n tweeen kan je dan ook niet van het leven genieten hoor. Denk alleen maar aan de tijden dat zij dan ergens anders is omdat ze moet werken, een vakantie alleen wil of wat dan ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:17 schreef benzin het volgende:
Ik denk niet dat ik in mijn eentje van mijn leven kan genieten. Denk dat het zelfs met zijn twee een uitdaging is.
Ik ben gewoon boos, moe, bang en vreselijk alleen.
Boos: op wie/wat?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:17 schreef benzin het volgende:
Ik denk niet dat ik in mijn eentje van mijn leven kan genieten. Denk dat het zelfs met zijn twee een uitdaging is.
Ik ben gewoon boos, moe, bang en vreselijk alleen.
Dan ben ik in elk geval soms gelukkig. Dat is beter dan complete leegte.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met z'n tweeen kan je dan ook niet van het leven genieten hoor. Denk alleen maar aan de tijden dat zij dan ergens anders is omdat ze moet werken, een vakantie alleen wil of wat dan ook.
Wil je dan gelijk in een hoekje gaan schuilen totdat ze er weer is? Want kan je nu al vertellen dat je het niet gaat redden met "de gedachte dat ze volgende week weer terug is, red mij er doorheen"
Nee, je kan nooit je volledige geluk bij je partner vinden. Je verwacht iets van 'haar' wat ze je nooit zou kunnen geven. Een partner is een aanvulling, geen opvulling....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan ben ik in elk geval soms gelukkig. Dat is beter dan complete leegte.
Of je wordt ongelukkiger.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan ben ik in elk geval soms gelukkig. Dat is beter dan complete leegte.
Ik zou het goed vinden als ze af en toe met vriendinnen tijd wil doorbrengen. Ik vind het soms heel fijn om mezelf terug te kunnen trekken, dus ik snap het wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of je wordt ongelukkiger.
Je gaat vinden dat zij teveel alleen wil doen, tijd met vriendinnen wil doorbrengen.
Ik denk dat jij ook een type bent die vrij achterdochtig is en moeite heeft met vertrouwen, en jezelf helemaal gek gaat maken als ze niet belt ofzo
Het zou voor mij echt heel belangrijk zijn haar niet te vast te houden en ruimte te geven. Als je dat niet doet gaat het fout.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:30 schreef Murvgeslagen het volgende:
Het is makkelijk te praten over een situatie waar je zelf nog nooit in heb gezeten benzin.
Klopt. Maar dat betekent niet dat als het die tijd is en jullie hebben een relatie dat dan die gevoelens ook zo blijvenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zou voor mij echt heel belangrijk zijn haar niet te vast te houden en ruimte te geven. Als je dat niet doet gaat het fout.
Zoveel kennis van de theorie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zou voor mij echt heel belangrijk zijn haar niet te vast te houden en ruimte te geven. Als je dat niet doet gaat het fout.
Ik ben een hele lieve en slimme jongen die goed werk doet en meer om haar zou geven dan om wie dan ook. Iemand die altijd voor haar klaar zou staan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:38 schreef ook_gek het volgende:
Benzin niet lullig bedoeld, maar je hebt op dit moment een vrouw niks te bieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |