abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118120730
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Noem eens een aantal dan? Van op dit moment. Kinderen zijn altijd eerlijk en gemeen tegen elkaar, groeien ze overheen.

Dus gaat om nu, aantallen ongeveer noem ze maar?
Ergens tussen de 5 en 15 meisjes per jaar denk ik. Misschien 20.
pi_118121248
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:13 schreef Fascination het volgende:
Ik wacht op een uitzending van "Gepest" met benzin en Comp_Lex. _O_
Op de basisschool werd ik echt gepest, op de middelbare school waren mensen en in het bijzonder meisjes gewoon ontzettend gemeen tegen me. Wat mensen hebben gedaan had nooit mogen gebeuren en had ik absoluut niet verdiend.
pi_118121310
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Op de basisschool werd ik echt gepest, op de middelbare school waren mensen en in het bijzonder meisjes gewoon ontzettend gemeen tegen me. Wat mensen hebben gedaan had nooit mogen gebeuren en had ik absoluut niet verdiend.
Wat ik van die afleveringen heb geleerd en ook irl heb gezien, is dat degenen die gepest werden iets hadden dat ze extreem irritant maakten. Ze stonken bijvoorbeeld. Wat zou dat bij jou kunnen zijn?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118121326
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat ik van die afleveringen heb geleerd en ook irl heb gezien, is dat degenen die gepest werden iets hadden dat ze extreem irritant maakten. Ze stonken bijvoorbeeld. Wat zou dat bij jou kunnen zijn?
Ik was slim.
pi_118121354
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:30 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik was slim.
Eigendunk stinkt ook.
pi_118121363
quote:

[..]

Ik was slim.
Goeie. :') Ik heb met heel slimme mensen in de klas gezeten, maar die werden niet gepest.
pi_118121391
quote:

[..]

Ik was slim.
Ah ik zie een overeenkomst tussen jou en ik. Zag je er ook uit als een nerd? Droeg je bijvoorbeeld ook broeken waarvan de pijpen net iets te kort waren enzo?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_118121415
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Goeie. :') Ik heb met heel slimme mensen in de klas gezeten, maar die werden niet gepest.
Maar ze waren vast niet de slimste. Dat was ik helaas wel.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_118121428
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:32 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ah ik zie een overeenkomst tussen jou en ik. Zag je er ook uit als een nerd? Droeg je bijvoorbeeld ook broeken waarvan de pijpen net iets te kort waren enzo?
Ja, dat is verdomme toch makkelijk te fiksen?

Ik snap dát dus echt niet. Dan ben je slim. Soit. Ben ik ook. Maar dan hoef je er toch niet uit te zien als een typische nerd? Hoe moeilijk is het om even naar de kapper te gaan, wat leuke kleding te kopen en je daarmee wat vlotter te kleden?
pi_118121430
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik vind dit te crue. Ja ze waren anders en makkelijk te pakken, dat klopt. Maar vaak was er ook niet een heel duidelijke reden. Het gebeurde gewoon.

Maar alsnog, het heeft bijzonder weinig zin om bij het verleden stil te blijven staan. Ik vind dat je best mag zeggen dat je daardoor bent geworden zoals je nu bent. Maar ik vind het echt een beetje jammer als je maar rancuneus blijft doen. Het leven van een pester gaat ook gewoon verder. Waarom die van jou dan niet?
pi_118121442
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:32 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Maar ik was te slim en te ambitieus. Mijn leven was beter geweest als ik dat toen veel meer verborgen had gehouden.
pi_118121447
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:33 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar ze waren vast niet de slimste. Dat was ik helaas wel.
Oh, really? Ik ken iemand die op de middelbare school nog 10'en haalde voor natuurkunde.
pi_118121470
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik snap dát dus echt niet. Dan ben je slim. Soit. Ben ik ook. Maar dan hoef je er toch niet uit te zien als een typische nerd? Hoe moeilijk is het om even naar de kapper te gaan, wat leuke kleding te kopen en je daarmee wat vlotter te kleden?
Als kind word je gepest he. Dan voel je je slecht en lukt het aanpassen ook al niet. Het is niet zo dat je dat als kind/puber even kan fixen. Zelfs als je volwassen bent is dat al aardig lastig.
pi_118121473
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is moeilijk als je niet exact weet waarom ze je pesten. Ze zeiden nooit dat mijn broekspijpen te kort waren.
pi_118121512
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Eigendunk stinkt ook.
Kan je best zeggen. En is soms ook een factor die pesten aanwakkert.
pi_118121515
Kut voor je dat je gepest bent maar om dat nu als graadmeter voor nu te houden en hoe de meisjes nu zijn daar doe je jezelf te kort mee .
pi_118121516
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:34 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh, really? Ik ken iemand die op de middelbare school nog 10'en haalde voor natuurkunde.
Dat haalde ik ook totdat de bom insloeg.
pi_118121519
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:35 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is moeilijk als je niet exact weet waarom ze je pesten. Ze zeiden nooit dat mijn broekspijpen te kort waren.
Je vergelijkt jezelf toch met anderen? Desnoods kopieer je gewoon een hele stijl van iemand die je wel OK vindt. Zoveel mensen dragen ongeveer dezelfde soort kleding.

Je kan toch zien dat jouw broekspijpen tot je enkels komen terwijl iemand anders sneakers draagt met hun broek er nog overheen?

quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:34 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Als kind word je gepest he. Dan voel je je slecht en lukt het aanpassen ook al niet. Het is niet zo dat je dat als kind/puber even kan fixen. Zelfs als je volwassen bent is dat al aardig lastig.
Wat ik zeg, aanpassen hoeft alleen maar een kwestie van 'monkey see, monkey do' te zijn.
pi_118121540
Maar even voor de record. Ik vind niet dat je een puber verantwoordelijk kan houden voor het feit dat ie gepest wordt.
pi_118121548
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:36 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat haalde ik ook totdat de bom insloeg.
Nou dan, hoezo werd zij niet gepest, behoorde zelfs tot een van de popi jopie's, maar jij wel?
pi_118121550
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je vergelijkt jezelf toch met anderen? Desnoods kopieer je gewoon een hele stijl van iemand die je wel OK vindt. Zoveel mensen dragen ongeveer dezelfde soort kleding.

Je kan toch zien dat jouw broekspijpen tot je enkels komen terwijl iemand anders sneakers draagt met hun broek er nog overheen?
Nee, dat deed ik destijds niet. Stijlen konden me niet boeien.
quote:
Wat ik zeg, aanpassen hoeft alleen maar een kwestie van 'monkey see, monkey do' te zijn.
Dat is inderdaad waar.
pi_118121568
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:37 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou dan, hoezo werd zij niet gepest, behoorde zelfs tot een van de popi jopie's, maar jij wel?
Oh zij?? Het is een meisje, die worden veel minder vaak gepest.
pi_118121586
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:37 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, dat kan gewoon.
pi_118121590
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:37 schreef debeterebob het volgende:
Maar even voor de record. Ik vind niet dat je een puber verantwoordelijk kan houden voor het feit dat ie gepest wordt.
Nee, dat niet, helaas blijft pesten gemeengoed. Je kunt gepesten wel helpen aanpassingen te maken zodat het gepest ophoudt.
pi_118121604
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

[..]

Pesten gaat niet alleen om het uiterlijk. Wat vaak, maar niet altijd te fixen is. Maar vooral om hoe je als persoon bent. Als je verlegen bent, makkelijk over je heen laat lopen en als je een moeilijk persoon bent, dan is dat niet ineens anders als het pesten is gestopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')