Ergens tussen de 5 en 15 meisjes per jaar denk ik. Misschien 20.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Noem eens een aantal dan? Van op dit moment. Kinderen zijn altijd eerlijk en gemeen tegen elkaar, groeien ze overheen.
Dus gaat om nu, aantallen ongeveer noem ze maar?
Op de basisschool werd ik echt gepest, op de middelbare school waren mensen en in het bijzonder meisjes gewoon ontzettend gemeen tegen me. Wat mensen hebben gedaan had nooit mogen gebeuren en had ik absoluut niet verdiend.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:13 schreef Fascination het volgende:
Ik wacht op een uitzending van "Gepest" met benzin en Comp_Lex.
Wat ik van die afleveringen heb geleerd en ook irl heb gezien, is dat degenen die gepest werden iets hadden dat ze extreem irritant maakten. Ze stonken bijvoorbeeld. Wat zou dat bij jou kunnen zijn?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Op de basisschool werd ik echt gepest, op de middelbare school waren mensen en in het bijzonder meisjes gewoon ontzettend gemeen tegen me. Wat mensen hebben gedaan had nooit mogen gebeuren en had ik absoluut niet verdiend.
Ik was slim.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ik van die afleveringen heb geleerd en ook irl heb gezien, is dat degenen die gepest werden iets hadden dat ze extreem irritant maakten. Ze stonken bijvoorbeeld. Wat zou dat bij jou kunnen zijn?
Goeie.quote:
Ah ik zie een overeenkomst tussen jou en ik. Zag je er ook uit als een nerd? Droeg je bijvoorbeeld ook broeken waarvan de pijpen net iets te kort waren enzo?quote:
Maar ze waren vast niet de slimste. Dat was ik helaas wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goeie.Ik heb met heel slimme mensen in de klas gezeten, maar die werden niet gepest.
Ja, dat is verdomme toch makkelijk te fiksen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah ik zie een overeenkomst tussen jou en ik. Zag je er ook uit als een nerd? Droeg je bijvoorbeeld ook broeken waarvan de pijpen net iets te kort waren enzo?
Ik vind dit te crue. Ja ze waren anders en makkelijk te pakken, dat klopt. Maar vaak was er ook niet een heel duidelijke reden. Het gebeurde gewoon.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ik van die afleveringen heb geleerd en ook irl heb gezien, is dat degenen die gepest werden iets hadden dat ze extreem irritant maakten. Ze stonken bijvoorbeeld. Wat zou dat bij jou kunnen zijn?
Volgens mij niet. Maar ik was te slim en te ambitieus. Mijn leven was beter geweest als ik dat toen veel meer verborgen had gehouden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah ik zie een overeenkomst tussen jou en ik. Zag je er ook uit als een nerd? Droeg je bijvoorbeeld ook broeken waarvan de pijpen net iets te kort waren enzo?
Oh, really? Ik ken iemand die op de middelbare school nog 10'en haalde voor natuurkunde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar ze waren vast niet de slimste. Dat was ik helaas wel.
Als kind word je gepest he. Dan voel je je slecht en lukt het aanpassen ook al niet. Het is niet zo dat je dat als kind/puber even kan fixen. Zelfs als je volwassen bent is dat al aardig lastig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat is verdomme toch makkelijk te fiksen?
Ik snap dát dus echt niet. Dan ben je slim. Soit. Ben ik ook. Maar dan hoef je er toch niet uit te zien als een typische nerd? Hoe moeilijk is het om even naar de kapper te gaan, wat leuke kleding te kopen en je daarmee wat vlotter te kleden?
Dat is moeilijk als je niet exact weet waarom ze je pesten. Ze zeiden nooit dat mijn broekspijpen te kort waren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat is verdomme toch makkelijk te fiksen?
Ik snap dát dus echt niet. Dan ben je slim. Soit. Ben ik ook. Maar dan hoef je er toch niet uit te zien als een typische nerd? Hoe moeilijk is het om even naar de kapper te gaan, wat leuke kleding te kopen en je daarmee wat vlotter te kleden?
Dat haalde ik ook totdat de bom insloeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, really? Ik ken iemand die op de middelbare school nog 10'en haalde voor natuurkunde.
Je vergelijkt jezelf toch met anderen? Desnoods kopieer je gewoon een hele stijl van iemand die je wel OK vindt. Zoveel mensen dragen ongeveer dezelfde soort kleding.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:35 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is moeilijk als je niet exact weet waarom ze je pesten. Ze zeiden nooit dat mijn broekspijpen te kort waren.
Wat ik zeg, aanpassen hoeft alleen maar een kwestie van 'monkey see, monkey do' te zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als kind word je gepest he. Dan voel je je slecht en lukt het aanpassen ook al niet. Het is niet zo dat je dat als kind/puber even kan fixen. Zelfs als je volwassen bent is dat al aardig lastig.
Nou dan, hoezo werd zij niet gepest, behoorde zelfs tot een van de popi jopie's, maar jij wel?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat haalde ik ook totdat de bom insloeg.
Nee, dat deed ik destijds niet. Stijlen konden me niet boeien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je vergelijkt jezelf toch met anderen? Desnoods kopieer je gewoon een hele stijl van iemand die je wel OK vindt. Zoveel mensen dragen ongeveer dezelfde soort kleding.
Je kan toch zien dat jouw broekspijpen tot je enkels komen terwijl iemand anders sneakers draagt met hun broek er nog overheen?
Dat is inderdaad waar.quote:Wat ik zeg, aanpassen hoeft alleen maar een kwestie van 'monkey see, monkey do' te zijn.
Oh zij?? Het is een meisje, die worden veel minder vaak gepest.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dan, hoezo werd zij niet gepest, behoorde zelfs tot een van de popi jopie's, maar jij wel?
Ja, dat kan gewoon.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dan, hoezo werd zij niet gepest, behoorde zelfs tot een van de popi jopie's, maar jij wel?
Nee, dat niet, helaas blijft pesten gemeengoed. Je kunt gepesten wel helpen aanpassingen te maken zodat het gepest ophoudt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:37 schreef debeterebob het volgende:
Maar even voor de record. Ik vind niet dat je een puber verantwoordelijk kan houden voor het feit dat ie gepest wordt.
Pesten gaat niet alleen om het uiterlijk. Wat vaak, maar niet altijd te fixen is. Maar vooral om hoe je als persoon bent. Als je verlegen bent, makkelijk over je heen laat lopen en als je een moeilijk persoon bent, dan is dat niet ineens anders als het pesten is gestopt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je vergelijkt jezelf toch met anderen? Desnoods kopieer je gewoon een hele stijl van iemand die je wel OK vindt. Zoveel mensen dragen ongeveer dezelfde soort kleding.
Je kan toch zien dat jouw broekspijpen tot je enkels komen terwijl iemand anders sneakers draagt met hun broek er nog overheen?
[..]
Wat ik zeg, aanpassen hoeft alleen maar een kwestie van 'monkey see, monkey do' te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |