abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118108873
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Het punt is dat ik jou zou kunnen begrijpen, maar meisjes niet.
:')
pi_118109164
quote:
2s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:10 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

:')
Het is echt zo. Het is niet persoonlijk bedoeld, maar de meeste vrouwen zijn gewoon lastig te begrijpen. Waarom kan niemand dat gewoon erkennen???
pi_118109324
Maar dat is niet alle vrouwen..
Als ik mijn hobby's mijn bezigheden en hoe ik in het leven sta en hoe ik met mensen om ga dan ben ik een typische kerel. Een erg nerdige kerel. :+ En omdat ik een vrouwenplasser heb is het ineens anders.
pi_118109434
quote:
2s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:20 schreef Pvoesss het volgende:
Als ik mijn hobby's mijn bezigheden en hoe ik in het leven sta en hoe ik met mensen om ga dan ben ik een typische kerel. Een erg nerdige kerel. :+ En omdat ik een vrouwenplasser heb is het ineens anders.
Elke regel heeft uitzonderingen. Je zegt zelf dat je eigenlijk kwa veel dingen net een man bent, in dat geval ben je waarschijnlijk wel makkelijker te begrijpen. Maar jij bent een uitzondering
pi_118109567
quote:
2s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:20 schreef Pvoesss het volgende:
Nerdig, en dan als onderschrift ook nog "Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!"...vergeef me als ik even een heel raar gedachtensprongetje maak, maar heb je toevallig dan ook ooit een spreekbeurt gehouden over dinosaurussen? Of wellicht zelfs over Galilei?

En ik wéét dat dit niet de slowchat is, maar ik moest het gewoon even vragen :P
pi_118109656
Als jij mij zou meeten Benzin zou je er van uit gaan dat ik een "standaatd" vrouben tot ik het tegendeel bewezen heb. Dan denk jij bij een discussie of een gesprek toch weer dat ik het dubbel bedoel..

Ontmoet mensen zonder van tevoren ze in een hokje te plaatsen..
pi_118109803
Ja dat heb ik _O-
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:33:51 #83
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118109896
Nog zo'n dingetje dat bewijst dat vrouwen verschillend zijn. Sommige worden gelijk kwaad na een grap.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:41:02 #84
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118110195
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Het is echt zo. Het is niet persoonlijk bedoeld, maar de meeste vrouwen zijn gewoon lastig te begrijpen. Waarom kan niemand dat gewoon erkennen???
omdat het niet zo is.

Maar geef nou eens antwoord op mijn vraag. Of kan je het gewoon niet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118113661
Jullie vallen allebei op vrouwen, hebben beiden een penis en komen allebei uit een moeder, zó moeilijk is dat toch niet te bedenken ook gek..
pi_118113708
quote:
2s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:31 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat heb ik _O-
Jullie kennen elkaar? :P
  donderdag 18 oktober 2012 @ 07:18:21 #87
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118113837
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 06:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Jullie vallen allebei op vrouwen, hebben beiden een penis en komen allebei uit een moeder, zó moeilijk is dat toch niet te bedenken ook gek..
Het ging over gedrag ;)

Punt is dat Benzin van alles roept, maar als het er op aan komt er een excuus klaar staat om iets niet te doen, keer op keer op keer.

Met zulk gedrag kom je nergens en dat blijkt ook wel.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 08:51:06 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118114741
Ik vraag mij eigenlijk af hoeveel vrouwen Benzin eigenlijk echt kent. En dan niet van zien lopen op straat of enkel oppervlakkig collegiaal contact.

Daarbij vind ik het (net als ook_gek) erg jammer dat je (benzin) wel met stellingen komt maar verder geen voorbeelden durft/weet te noemen.
Dat ze vervolgens misschien ontkracht kunnen worden door anderen, dat moet je buiten beschouwing laten, het geeft je misschien inzicht in de andere kant, ipv stellig blijven bij je eigen conclusie.

Mijn gevoel is dat je 3 vrouwen hebt ontmoet die je niet kon begrijpen, vervolgens daaruit opmaakt "vrouwen zijn ingewikkeld en ik snap ze niet" en dat dus de totale conclusie is over alle vrouwen.
Terwijl er genoeg mannen zijn die vrouwen wel snappen/begrijpen/logisch vinden (tot op zekere hoogte natuurlijk, jullie blijven toch het andere geslacht.. maar dat geldt andersom precies zo)
pi_118114892
Voor iemand die altijd zo dweept met wetenschappelijke modellen en de onhoudbare drang om alles te categoriseren valt het me tegen dat elke tegenwerping die wij geven door benzin aan de kant wordt geschoven alsof ze er niet toe doen.

We hebben te maken met een niet exacte wetenschap. Wij kunnen dus geen wetmatigheden leveren aangaande de omgang met andere mensen, in dit geval specifiek vrouwen. Dus het bewijs moet van jou komen. Wij beweren hier te maken te hebben met iets wat niet in regels te vangen is, jij beweert van wel. Dan is het dus jouw taak om met die regels te komen. Wij hoeven je hypothese alleen maar te ontkrachten. Als we dat niet kunnen, dan heb jij dus gelijk. Ik geef het je te doen.

En ja, ik vraag me inderdaad af op hoeveel vrouwen benzin zijn mening baseert. Hoeveel spreek je er op regelmatige basis? Mag je een vrouw tot je kennissenkring rekenen? Ik kan ook wel allerlei theorieën over het sociale gedrag van chimpansees lanceren, maar feit is dat ik ze nooit van dichtbij zie. Ik ben dus onvoldoende onderlegd om uitspraken te doen over het gedrag van chimpansees. Op dezelfde manier ben jij niet voldoende onderlegd om iets te zeggen over het gedrag van vrouwen. Het zou je dan ook sieren als je de mening van mensen die aantoonbaar meer expertise hebben dan jij op dit vlak zou accepteren in plaats van het terzijde te schuiven.

Dit klinkt wel heel erg als een wetenschappelijke verhandeling, maar misschien begrijpt hij het zo :')
pi_118117191
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:51 schreef Cue_ het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af hoeveel vrouwen Benzin eigenlijk echt kent. En dan niet van zien lopen op straat of enkel oppervlakkig collegiaal contact.
Wat bedoel je met echt kennen? Ik had geen vrouwelijke vriendinnen en geen vrouwelijke collega's. Sinds een tijdje is er wel een meisje waarvan ik het idee heb dat ik haar ken.

quote:
Mijn gevoel is dat je 3 vrouwen hebt ontmoet die je niet kon begrijpen, vervolgens daaruit opmaakt "vrouwen zijn ingewikkeld en ik snap ze niet" en dat dus de totale conclusie is over alle vrouwen.
Terwijl er genoeg mannen zijn die vrouwen wel snappen/begrijpen/logisch vinden (tot op zekere hoogte natuurlijk, jullie blijven toch het andere geslacht.. maar dat geldt andersom precies zo)
Veel meer dan 3.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:01 schreef Mystikvm het volgende:
We hebben te maken met een niet exacte wetenschap. Wij kunnen dus geen wetmatigheden leveren aangaande de omgang met andere mensen, in dit geval specifiek vrouwen. Dus het bewijs moet van jou komen. Wij beweren hier te maken te hebben met iets wat niet in regels te vangen is, jij beweert van wel. Dan is het dus jouw taak om met die regels te komen. Wij hoeven je hypothese alleen maar te ontkrachten. Als we dat niet kunnen, dan heb jij dus gelijk. Ik geef het je te doen.
Mijn stelling is juist ook dat vrouwen zo ingewikkeld zijn doordat er te weinig wetmatigheden lijken te zijn. Ze zijn niet in regels te vangen.

quote:
En ja, ik vraag me inderdaad af op hoeveel vrouwen benzin zijn mening baseert. Hoeveel spreek je er op regelmatige basis? Mag je een vrouw tot je kennissenkring rekenen?
Regelmatig spreken? Hoe vaak en bedoel je dan IRL of anders? IRL gemiddeld een keer per paar weken een meisje, op andere manieren elke dag.

Ik denk dat er één meisje is dat ik wel daartoe zou kunnen rekenen ja.
quote:
Het zou je dan ook sieren als je de mening van mensen die aantoonbaar meer expertise hebben dan jij op dit vlak zou accepteren in plaats van het terzijde te schuiven.
Misschien hebben zij mazzel gehad. En als het op gevoel werkt zoals jullie zeggen betekent dat niet dat iemand die meer expertise heeft een betere mening kan geven, omdat ze zelf niet snappen wat ze doen.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:35:32 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118117332
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef benzin het volgende:

Wat bedoel je met echt kennen? Ik had geen vrouwelijke vriendinnen en geen vrouwelijke collega's. Sinds een tijdje is er wel een meisje waarvan ik het idee heb dat ik haar ken.
dat je weet hoe ze in elkaar steekt, dat je dus niet enkel oppervlakkigheden bespreekt van allerdag, maar ook diepere gesprekken hebt. En vaker met haar optrekt zodat je weet hoe ze zich gedraagt in verschillende situaties.

Is zij ook onvoorspelbaar en ingewikkeld? en zoals je moeder /tante/zussen? zijn die ook super ingewikkeld?
quote:
Veel meer dan 3.
Maar niet zoals bovenstaand meisje .. haal ik uit je verhaal op.
quote:
Mijn stelling is juist ook dat vrouwen zo ingewikkeld zijn doordat er te weinig wetmatigheden lijken te zijn. Ze zijn niet in regels te vangen.
dat geldt voor mannen net zo goed. Dus waarin zit dan het verschil? Dat er nog minder wetmatigheden zijn? In oorsprong zijn mannen en vrouwen gelijk en vervolgens zijn er vaak wat basiszaken die voor een gemiddelde vrouw geldt en andere zaken/regels die voord e basisman geldt. en vanuit daar gaat voor iedereen iets anders op :)

quote:
Regelmatig spreken? Hoe vaak en bedoel je dan IRL of anders? IRL gemiddeld een keer per paar weken een meisje, op andere manieren elke dag.
Ik denk dat er één meisje is dat ik wel daartoe zou kunnen rekenen ja.
natuurlijk IRL! via internet telt echt niet mee in deze discussie.
pi_118117921
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:

Is zij ook onvoorspelbaar en ingewikkeld? en zoals je moeder /tante/zussen? zijn die ook super ingewikkeld?
Zij is soms ook heel ingewikkeld en onvoorspelbaar. Soms is ze boos op me zonder goede reden en dan blijkt achteraf dat ik al weken iets heb gemist wat ze gewoon eigenlijk niet heeft gezegd. Te vaak

Maar over het algemeen valt ze wel mee, maar zij is waarschijnlijk een positieve uitzondering.

quote:
Maar niet zoals bovenstaand meisje .. haal ik uit je verhaal op.

dat geldt voor mannen net zo goed. Dus waarin zit dan het verschil? Dat er nog minder wetmatigheden zijn?
Veel minder ja.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:56:27 #93
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118118004
Misschien zijn er zaken die jij gewoon niet ziet / opvalt en ze daardoor zo ingewikkeld zijn voor jou?
Terwijl dit meisje voor andere mannen gewoon 'normaal' is en niet ingewikkeld of heel onvoorspelbaar.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:08:12 #94
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118118405
Wacht even je mening van vrouwen zijn niet te begrijpen zijn gebaseerd op je zus, moeder en een meisje die je "goed" kent en de meisjes die jou vroeger gepest hebben?

Je bent geen vrouwen in je sociale omgeving buiten internet spreek je ze niet. Je snapt nu ook wel dat je volledig ongeloofwaardig bent he?

Maar jij ging voorbeelden geven dat wij het zelfde zijn dus kom maar op! Ben geen vrouw dus dat is het probleem niet.
pi_118119621
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:56 schreef Cue_ het volgende:
Misschien zijn er zaken die jij gewoon niet ziet / opvalt en ze daardoor zo ingewikkeld zijn voor jou?
Terwijl dit meisje voor andere mannen gewoon 'normaal' is en niet ingewikkeld of heel onvoorspelbaar.
Nja, meisjes hebben de neiging om veel teveel subtiel te hinten in de hoop dat anderen het op magische wijze snappen.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:08 schreef ook_gek het volgende:
Wacht even je mening van vrouwen zijn niet te begrijpen zijn gebaseerd op je zus, moeder en een meisje die je "goed" kent en de meisjes die jou vroeger gepest hebben?
Niet alleen de meisjes die op de middelbare school vreselijk gemeen tegen me waren, maar ook alle meisjes die nu gemeen of uit de hoogte doen. Bijna al mijn ervaringen met meisjes zijn ervaringen waarin het meisje nodeloos gemeen tegen me is.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:49:36 #96
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118119795
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:44 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, meisjes hebben de neiging om veel teveel subtiel te hinten in de hoop dat anderen het op magische wijze snappen.

[..]

Niet alleen de meisjes die op de middelbare school vreselijk gemeen tegen me waren, maar ook alle meisjes die nu gemeen of uit de hoogte doen. Bijna al mijn ervaringen met meisjes zijn ervaringen waarin het meisje nodeloos gemeen tegen me is.
Dan is jou beeld en dus mening dat vrouwen niet te begrijpen zijn volledig krom en totaal niet op de gemiddelde waarheid gebaseerd?

Wat dus inhoud dat jou stelling "vrouwen zijn niet te begrijpen" op louter jou persoonlijke ervaring is gebaseerd.

Een stelling zoals deze moet je baseren op een gemiddelde.

Je slaat dus weer eens de plank volledig mis.
pi_118119875
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:44 schreef benzin het volgende:

Nodeloos gemeen is natuurlijk een subjectief begrip. Heb je voorbeelden?
pi_118119959
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dan is jou beeld en dus mening dat vrouwen niet te begrijpen zijn volledig krom en totaal niet op de gemiddelde waarheid gebaseerd?

Wat dus inhoud dat jou stelling "vrouwen zijn niet te begrijpen" op louter jou persoonlijke ervaring is gebaseerd.

Een stelling zoals deze moet je baseren op een gemiddelde.

Je slaat dus weer eens de plank volledig mis.
Nja, als ik het aantal meisjes tel waarmee contact is geweest dan heb ik voldoende voor een representatieve steekproef. Meer dan 90% was gemee en/of onbegrijpelijk, dus het gemiddelde is gemeen en.of onbegrijpelijk.
pi_118119996
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nodeloos gemeen is natuurlijk een subjectief begrip. Heb je voorbeelden?
Ik kan ook zo voorbeelden geven waar juist vrouwen zijn die het voor je opnemen. Bijvoorbeeld op de middelbare als ze een stukje volwassener zijn dan de jongens.
pi_118120034
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik kan ook zo voorbeelden geven waar juist vrouwen zijn die het voor je opnemen. Bijvoorbeeld op de middelbare als ze een stukje volwassener zijn dan de jongens.
Op de middelbare volwassener dan jongens? Juist daar hebben ze me helemaal stuk gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')