abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118120110
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:56 schreef benzin het volgende:

[..]

Op de middelbare volwassener dan jongens? Juist daar hebben ze me helemaal stuk gemaakt.
Maar jij extrapoleert dat nog steeds naar alle vrouwen. Terwijl je toch ook wel weet dat het niet zo is. Niemand is het hier namelijk met je eens, en het is statistisch nogal vreemd als heel Fok er naast zit en alleen jij gelijk hebt. Het is dus jouw visie op de vrouw die niet representatief is.
pi_118120117
quote:

[..]

Op de middelbare volwassener dan jongens? Juist daar hebben ze me helemaal stuk gemaakt.
Dan hebben wij andere ervaringen. Want waar jongens telkens maar doorgingen met kutten, waren er een paar vrouwen die juist zeiden dat de pestende jongens op moesten flikkeren.
pi_118120153
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

het is statistisch nogal vreemd als heel Fok er naast zit en alleen jij gelijk hebt.
neh :P
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:00:09 #104
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_118120185
Godverdomme, verkeerde topic.
pi_118120196
quote:

[..]

Dan moet je wel een enorme drol zijn geweest.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:01:04 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118120211
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:00 schreef twi het volgende:
Ik vroeg net aan Mirne of ik Fera hier even mag komen laten schoonmaken voor- of nadat ze is geweest. Ik kreeg een middelvinger terug. Wat een manieren :N
Verkeerde topic ;)
pi_118120216
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dan hebben wij andere ervaringen. Want waar jongens telkens maar doorgingen met kutten, waren er een paar vrouwen die juist zeiden dat de pestende jongens op moesten flikkeren.
Ja, dat heb ik ook ervaren.
pi_118120239
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ook weer zo enorm kort door de bocht. De middelbare is nu eenmaal niet de fijnste plek als je niet zo fantastisch in je vel zit ;)
pi_118120246
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Maar jij extrapoleert dat nog steeds naar alle vrouwen. Terwijl je toch ook wel weet dat het niet zo is. Niemand is het hier namelijk met je eens, en het is statistisch nogal vreemd als heel Fok er naast zit en alleen jij gelijk hebt. Het is dus jouw visie op de vrouw die niet representatief is.
Nja, ook daarna zijn vrouwen vaak gemeen geweest. Rotopmerkingen. Maar contact is gewoon bijna altijd negatief en nooit eens leuk.

Maar inderdaad extrapoleer ik dat naar alle vrouwen. Terecht, want volgens mij is de steekproefgrootte groot genoeg.
pi_118120285
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik ben altijd hartstikke lief geweest, maar vooral populaire meisjes en meeloopsters zijn door en door slecht en gemeen.
pi_118120299
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, ook daarna zijn vrouwen vaak gemeen geweest. Rotopmerkingen. Maar contact is gewoon bijna altijd negatief en nooit eens leuk.

Maar inderdaad extrapoleer ik dat naar alle vrouwen. Terecht, want volgens mij is de steekproefgrootte groot genoeg.
Ik heb die steekproef ook gedaan. Alle mannen hebben die steekproef gedaan. Jij bent de enige die vrouwen als gemeen ervaart. De enige afwijkende variabele in al onze steekproeven is de man. Ergo, het feit dat jij slechtere resultaten hebt dan anderen ligt aan jou.

Kloppende logica, toch?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:04:18 #112
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118120344
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben altijd hartstikke lief geweest, maar vooral populaire meisjes en meeloopsters zijn door en door slecht en gemeen.
Aah kijk daar heb je alweer een bepaald groepje vrouwen. Dan zijn er nog andere meiden die daar dus niet onder vallen en dus niet slecht en gemeen hoevfen te zijn.

en nogmaals dat jij enkel die vrouwen treft maar ondertussen alle fokkers hier dat tegenspreken (die in totaal een veel grotere groep vrouwen hebben getroffen) , dan weegt dat toch zwaarder dan je eigen ervaringen?
pi_118120402
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik kan ook zo voorbeelden geven waar juist vrouwen zijn die het voor je opnemen. Bijvoorbeeld op de middelbare als ze een stukje volwassener zijn dan de jongens.
Ik kan voorbeelden geven van gevallen waarbij dat niet zo is. Er is dus geen regel van "meiden zijn op school iets volwassener dan jongens". Het is een urban myth.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_118120421
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Aah kijk daar heb je alweer een bepaald groepje vrouwen. Dan zijn er nog andere meiden die daar dus niet onder vallen en dus niet slecht en gemeen hoevfen te zijn.
Het is een grote groep. De meeste vrouwen zijn zo en alle andere vrouwen lijken niet echt moeite te doen.
pi_118120447
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jawel, ze kunnen je namelijk gewoon negeren. Daar zijn ze ook heel goed in.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_118120481
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:06 schreef benzin het volgende:

[..]

Het is een grote groep. De meeste vrouwen zijn zo en alle andere vrouwen lijken niet echt moeite te doen.
Als je het kneusje van de school bent is het niet zo raar dat mensen niet zo veel contact met je zoeken. Maar in mijn beleving hadden de knappe en sociale vrouwen er echt geen behoefte aan zo'n kneusje te kleineren. Dat waren toch vooral de jongens die zich wilden bewijzen in de groep.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:08:14 #117
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118120491
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:06 schreef Comp_Lex het volgende:
dat ontken ik niet, maar dat zijn nog steeds niet 'alle' vrouwen ;)
En dan nog.. dat zegt niet dat ze gemeen zijn of slecht. Dat betekent dat ze niet geïnteresseerd zijn (tenminste op oudere leeftijd dan puber).
pi_118120502
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:06 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Negeren en geen interesse tonen is subtiel verschil he ;)
pi_118120604
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:07 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Als je het kneusje van de school bent is het niet zo raar dat mensen niet zo veel contact met je zoeken. Maar in mijn beleving hadden de knappe en sociale vrouwen er echt geen behoefte aan zo'n kneusje te kleineren. Dat waren toch vooral de jongens die zich wilden bewijzen in de groep.
In mijn beleving wel.
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:08 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Negeren en geen interesse tonen is subtiel verschil he ;)
Het maakt niet uit. De uitkomst is hetzelfde.
pi_118120637
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:03 schreef Mystikvm het volgende:

Ik heb die steekproef ook gedaan. Alle mannen hebben die steekproef gedaan. Jij bent de enige die vrouwen als gemeen ervaart. De enige afwijkende variabele in al onze steekproeven is de man. Ergo, het feit dat jij slechtere resultaten hebt dan anderen ligt aan jou.

Kloppende logica, toch?
Ik weet niet of ik de enige ben die dat zo ervaart. De logica klopt, maar de vraag is vooral of jouw steekproef representatiever is dan de mijne, dat hangt af van de selectie van groep.
pi_118120661
Ik wacht op een uitzending van "Gepest" met benzin en Comp_Lex. _O_
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:13:20 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118120665
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik de enige ben die dat zo ervaart. De logica klopt, maar de vraag is vooral of jouw steekproef representatiever is dan de mijne, dat hangt af van de selectie van groep.
Niet alleen zijn steekproef, maar van meer fokkers hier zijn hetzelfde als die van mystiek.
die van jou en comp_lex zijn misschien relatief gelijk, maar dat is nog altijd een kleinere groep ;)
pi_118120677
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:13 schreef Fascination het volgende:
Ik wacht op een uitzending van "Gepest" met benzin en Comp_Lex. _O_
Ze zijn er nog niet helemaal overheen geloof ik :D
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:13:57 #124
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118120681
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:54 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, als ik het aantal meisjes tel waarmee contact is geweest dan heb ik voldoende voor een representatieve steekproef. Meer dan 90% was gemee en/of onbegrijpelijk, dus het gemiddelde is gemeen en.of onbegrijpelijk.
Noem eens een aantal dan? Van op dit moment. Kinderen zijn altijd eerlijk en gemeen tegen elkaar, groeien ze overheen.

Dus gaat om nu, aantallen ongeveer noem ze maar?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118120715
oh ja dan krijgen we die ook meisjes zijn heel moeilijk te versieren want ze zijn gemeen en pesten je . Heb je al moeite met versieren praat elkaar dan ook maar een depressie aan met hoe gemeen meisjes zijn . Gaat echt super goed hier ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')