Maar jij extrapoleert dat nog steeds naar alle vrouwen. Terwijl je toch ook wel weet dat het niet zo is. Niemand is het hier namelijk met je eens, en het is statistisch nogal vreemd als heel Fok er naast zit en alleen jij gelijk hebt. Het is dus jouw visie op de vrouw die niet representatief is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Op de middelbare volwassener dan jongens? Juist daar hebben ze me helemaal stuk gemaakt.
Dan hebben wij andere ervaringen. Want waar jongens telkens maar doorgingen met kutten, waren er een paar vrouwen die juist zeiden dat de pestende jongens op moesten flikkeren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Op de middelbare volwassener dan jongens? Juist daar hebben ze me helemaal stuk gemaakt.
nehquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
het is statistisch nogal vreemd als heel Fok er naast zit en alleen jij gelijk hebt.
Dan moet je wel een enorme drol zijn geweest.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Verkeerde topicquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:00 schreef twi het volgende:
Ik vroeg net aan Mirne of ik Fera hier even mag komen laten schoonmaken voor- of nadat ze is geweest. Ik kreeg een middelvinger terug. Wat een manieren
Ja, dat heb ik ook ervaren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan hebben wij andere ervaringen. Want waar jongens telkens maar doorgingen met kutten, waren er een paar vrouwen die juist zeiden dat de pestende jongens op moesten flikkeren.
Ook weer zo enorm kort door de bocht. De middelbare is nu eenmaal niet de fijnste plek als je niet zo fantastisch in je vel zitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan moet je wel een enorme drol zijn geweest.
Nja, ook daarna zijn vrouwen vaak gemeen geweest. Rotopmerkingen. Maar contact is gewoon bijna altijd negatief en nooit eens leuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar jij extrapoleert dat nog steeds naar alle vrouwen. Terwijl je toch ook wel weet dat het niet zo is. Niemand is het hier namelijk met je eens, en het is statistisch nogal vreemd als heel Fok er naast zit en alleen jij gelijk hebt. Het is dus jouw visie op de vrouw die niet representatief is.
Ik ben altijd hartstikke lief geweest, maar vooral populaire meisjes en meeloopsters zijn door en door slecht en gemeen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan moet je wel een enorme drol zijn geweest.
Ik heb die steekproef ook gedaan. Alle mannen hebben die steekproef gedaan. Jij bent de enige die vrouwen als gemeen ervaart. De enige afwijkende variabele in al onze steekproeven is de man. Ergo, het feit dat jij slechtere resultaten hebt dan anderen ligt aan jou.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ook daarna zijn vrouwen vaak gemeen geweest. Rotopmerkingen. Maar contact is gewoon bijna altijd negatief en nooit eens leuk.
Maar inderdaad extrapoleer ik dat naar alle vrouwen. Terecht, want volgens mij is de steekproefgrootte groot genoeg.
Aah kijk daar heb je alweer een bepaald groepje vrouwen. Dan zijn er nog andere meiden die daar dus niet onder vallen en dus niet slecht en gemeen hoevfen te zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben altijd hartstikke lief geweest, maar vooral populaire meisjes en meeloopsters zijn door en door slecht en gemeen.
Ik kan voorbeelden geven van gevallen waarbij dat niet zo is. Er is dus geen regel van "meiden zijn op school iets volwassener dan jongens". Het is een urban myth.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan ook zo voorbeelden geven waar juist vrouwen zijn die het voor je opnemen. Bijvoorbeeld op de middelbare als ze een stukje volwassener zijn dan de jongens.
Het is een grote groep. De meeste vrouwen zijn zo en alle andere vrouwen lijken niet echt moeite te doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah kijk daar heb je alweer een bepaald groepje vrouwen. Dan zijn er nog andere meiden die daar dus niet onder vallen en dus niet slecht en gemeen hoevfen te zijn.
Jawel, ze kunnen je namelijk gewoon negeren. Daar zijn ze ook heel goed in.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah kijk daar heb je alweer een bepaald groepje vrouwen. Dan zijn er nog andere meiden die daar dus niet onder vallen en dus niet slecht en gemeen hoevfen te zijn.
Als je het kneusje van de school bent is het niet zo raar dat mensen niet zo veel contact met je zoeken. Maar in mijn beleving hadden de knappe en sociale vrouwen er echt geen behoefte aan zo'n kneusje te kleineren. Dat waren toch vooral de jongens die zich wilden bewijzen in de groep.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is een grote groep. De meeste vrouwen zijn zo en alle andere vrouwen lijken niet echt moeite te doen.
dat ontken ik niet, maar dat zijn nog steeds niet 'alle' vrouwenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:06 schreef Comp_Lex het volgende:
Jawel, ze kunnen je namelijk gewoon negeren. Daar zijn ze ook heel goed in.
Negeren en geen interesse tonen is subtiel verschil hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Jawel, ze kunnen je namelijk gewoon negeren. Daar zijn ze ook heel goed in.
In mijn beleving wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je het kneusje van de school bent is het niet zo raar dat mensen niet zo veel contact met je zoeken. Maar in mijn beleving hadden de knappe en sociale vrouwen er echt geen behoefte aan zo'n kneusje te kleineren. Dat waren toch vooral de jongens die zich wilden bewijzen in de groep.
Het maakt niet uit. De uitkomst is hetzelfde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Negeren en geen interesse tonen is subtiel verschil he
Ik weet niet of ik de enige ben die dat zo ervaart. De logica klopt, maar de vraag is vooral of jouw steekproef representatiever is dan de mijne, dat hangt af van de selectie van groep.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:03 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb die steekproef ook gedaan. Alle mannen hebben die steekproef gedaan. Jij bent de enige die vrouwen als gemeen ervaart. De enige afwijkende variabele in al onze steekproeven is de man. Ergo, het feit dat jij slechtere resultaten hebt dan anderen ligt aan jou.
Kloppende logica, toch?
Niet alleen zijn steekproef, maar van meer fokkers hier zijn hetzelfde als die van mystiek.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de enige ben die dat zo ervaart. De logica klopt, maar de vraag is vooral of jouw steekproef representatiever is dan de mijne, dat hangt af van de selectie van groep.
Ze zijn er nog niet helemaal overheen geloof ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:13 schreef Fascination het volgende:
Ik wacht op een uitzending van "Gepest" met benzin en Comp_Lex.
Noem eens een aantal dan? Van op dit moment. Kinderen zijn altijd eerlijk en gemeen tegen elkaar, groeien ze overheen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, als ik het aantal meisjes tel waarmee contact is geweest dan heb ik voldoende voor een representatieve steekproef. Meer dan 90% was gemee en/of onbegrijpelijk, dus het gemiddelde is gemeen en.of onbegrijpelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |