Stiekem was ze ook wel een leuk meisjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Had je maar voor dr op moeten komen
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dat nerveuze is iets wat mensen afschrikt. Als iemand nerveus doet, word ik daar ook nerveus van en dat vind ik niet fijn. Heel hard, maar zo is het.
Ik denk dat ik ook te nerveus doe tegen meisjes.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dat nerveuze is iets wat mensen afschrikt. Als iemand nerveus doet, word ik daar ook nerveus van en dat vind ik niet fijn. Heel hard, maar zo is het.
Het betekent niet zoveel. Ik ben er goed in, maar de echt lol is er al wel uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:53 schreef Mystikvm het volgende:
Terwijl het wel de basis zou moeten zijn voor je geluk. Dat je zaken goed voor elkaar hebt.
Dan moet je eens je instelling veranderen. Eerst genieten van het leven in je eentje. Dus niet van feestdag tot feestdag leven omdat die zo negatief zijn.quote:
Ik heb iets bedacht waardoor ik meer rust heb gevonden. Ik word gewoon alleen vader als het niet anders kan. Ik ga niet een eeuwigheid wachten op iets wat waarschijnlijk toch nooit gaat gebeuren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je eens je instelling veranderen. Eerst genieten van het leven in je eentje. Dus niet van feestdag tot feestdag leven omdat die zo negatief zijn.
Daarbij moet je meisjes niet gemeen / verschrikkelijk vinden.
Maar denk je echt dat een relatie je in 1 keer gelukkig maakt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook te nerveus doe tegen meisjes.
[..]
Het betekent niet zoveel. Ik ben er goed in, maar de echt lol is er al wel uit.
Maar dan nog, hoe goed je carrière ook loopt, als het tegenzit in de liefde, je nooit leuke ontspannen gesprekken met meisjes kan hebben en eigenlijk niet echt vrienden hebt, dan valt het leven tegen.
Ik ben hier maar een keer, over een jaar of 50 valt het te verwacht zal ik gemiddeld gezien ongeveer dood zijn. Al die tijd zal ik waarschijnlijk ongelukkig en eenzaam zijn en langzaam al het plezier in mijn werk verliezen.
Zometeen weer kerst, oud en nieuw, valentijnsdag, mijn verjaardag, kerst, oud en nieuw, valentijnsdag etc. en dan zijn er weer jaren voorbij. Ik wil niet alleen blijven.
Met z'n tweeen kan je dan ook niet van het leven genieten hoor. Denk alleen maar aan de tijden dat zij dan ergens anders is omdat ze moet werken, een vakantie alleen wil of wat dan ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:17 schreef benzin het volgende:
Ik denk niet dat ik in mijn eentje van mijn leven kan genieten. Denk dat het zelfs met zijn twee een uitdaging is.
Ik ben gewoon boos, moe, bang en vreselijk alleen.
Boos: op wie/wat?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:17 schreef benzin het volgende:
Ik denk niet dat ik in mijn eentje van mijn leven kan genieten. Denk dat het zelfs met zijn twee een uitdaging is.
Ik ben gewoon boos, moe, bang en vreselijk alleen.
Dan ben ik in elk geval soms gelukkig. Dat is beter dan complete leegte.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met z'n tweeen kan je dan ook niet van het leven genieten hoor. Denk alleen maar aan de tijden dat zij dan ergens anders is omdat ze moet werken, een vakantie alleen wil of wat dan ook.
Wil je dan gelijk in een hoekje gaan schuilen totdat ze er weer is? Want kan je nu al vertellen dat je het niet gaat redden met "de gedachte dat ze volgende week weer terug is, red mij er doorheen"
Nee, je kan nooit je volledige geluk bij je partner vinden. Je verwacht iets van 'haar' wat ze je nooit zou kunnen geven. Een partner is een aanvulling, geen opvulling....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan ben ik in elk geval soms gelukkig. Dat is beter dan complete leegte.
Of je wordt ongelukkiger.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan ben ik in elk geval soms gelukkig. Dat is beter dan complete leegte.
Ik zou het goed vinden als ze af en toe met vriendinnen tijd wil doorbrengen. Ik vind het soms heel fijn om mezelf terug te kunnen trekken, dus ik snap het wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of je wordt ongelukkiger.
Je gaat vinden dat zij teveel alleen wil doen, tijd met vriendinnen wil doorbrengen.
Ik denk dat jij ook een type bent die vrij achterdochtig is en moeite heeft met vertrouwen, en jezelf helemaal gek gaat maken als ze niet belt ofzo
Het zou voor mij echt heel belangrijk zijn haar niet te vast te houden en ruimte te geven. Als je dat niet doet gaat het fout.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:30 schreef Murvgeslagen het volgende:
Het is makkelijk te praten over een situatie waar je zelf nog nooit in heb gezeten benzin.
Klopt. Maar dat betekent niet dat als het die tijd is en jullie hebben een relatie dat dan die gevoelens ook zo blijvenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zou voor mij echt heel belangrijk zijn haar niet te vast te houden en ruimte te geven. Als je dat niet doet gaat het fout.
Zoveel kennis van de theorie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zou voor mij echt heel belangrijk zijn haar niet te vast te houden en ruimte te geven. Als je dat niet doet gaat het fout.
Ik ben een hele lieve en slimme jongen die goed werk doet en meer om haar zou geven dan om wie dan ook. Iemand die altijd voor haar klaar zou staan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:38 schreef ook_gek het volgende:
Benzin niet lullig bedoeld, maar je hebt op dit moment een vrouw niks te bieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |