abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118122057
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:52 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Had je maar voor dr op moeten komen :D
Stiekem was ze ook wel een leuk meisje :@ Ik vond haar best OK. Maar ze was wel een beetje te saai voor mij.
pi_118122216
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:50 schreef Fascination het volgende:

[..]

En dat nerveuze is iets wat mensen afschrikt. Als iemand nerveus doet, word ik daar ook nerveus van en dat vind ik niet fijn. Heel hard, maar zo is het.
Je hebt gelijk.

Ik heb liever dat mensen recht in mijn gezicht zeggen dat ik nerveus overkom in plaats van dat ze doen alsof ze me heel aardig vinden en niks (durven te) zeggen.
Nu vlieg ik de hele tijd blind.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_118122342
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:50 schreef Fascination het volgende:

[..]

En dat nerveuze is iets wat mensen afschrikt. Als iemand nerveus doet, word ik daar ook nerveus van en dat vind ik niet fijn. Heel hard, maar zo is het.
Ik denk dat ik ook te nerveus doe tegen meisjes.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:53 schreef Mystikvm het volgende:

Terwijl het wel de basis zou moeten zijn voor je geluk. Dat je zaken goed voor elkaar hebt.
Het betekent niet zoveel. Ik ben er goed in, maar de echt lol is er al wel uit.

Maar dan nog, hoe goed je carrière ook loopt, als het tegenzit in de liefde, je nooit leuke ontspannen gesprekken met meisjes kan hebben en eigenlijk niet echt vrienden hebt, dan valt het leven tegen.

Ik ben hier maar een keer, over een jaar of 50 valt het te verwacht zal ik gemiddeld gezien ongeveer dood zijn. Al die tijd zal ik waarschijnlijk ongelukkig en eenzaam zijn en langzaam al het plezier in mijn werk verliezen.

Zometeen weer kerst, oud en nieuw, valentijnsdag, mijn verjaardag, kerst, oud en nieuw, valentijnsdag etc. en dan zijn er weer jaren voorbij. Ik wil niet alleen blijven.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:09:38 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118122557
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:03 schreef benzin het volgende:

Ik wil niet alleen blijven.
Dan moet je eens je instelling veranderen. Eerst genieten van het leven in je eentje. Dus niet van feestdag tot feestdag leven omdat die zo negatief zijn.

Daarbij moet je meisjes niet gemeen / verschrikkelijk vinden.
pi_118122699
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan moet je eens je instelling veranderen. Eerst genieten van het leven in je eentje. Dus niet van feestdag tot feestdag leven omdat die zo negatief zijn.

Daarbij moet je meisjes niet gemeen / verschrikkelijk vinden.
Ik heb iets bedacht waardoor ik meer rust heb gevonden. Ik word gewoon alleen vader als het niet anders kan. Ik ga niet een eeuwigheid wachten op iets wat waarschijnlijk toch nooit gaat gebeuren.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:13:45 #181
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_118122707
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:03 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ook te nerveus doe tegen meisjes.

[..]

Het betekent niet zoveel. Ik ben er goed in, maar de echt lol is er al wel uit.

Maar dan nog, hoe goed je carrière ook loopt, als het tegenzit in de liefde, je nooit leuke ontspannen gesprekken met meisjes kan hebben en eigenlijk niet echt vrienden hebt, dan valt het leven tegen.

Ik ben hier maar een keer, over een jaar of 50 valt het te verwacht zal ik gemiddeld gezien ongeveer dood zijn. Al die tijd zal ik waarschijnlijk ongelukkig en eenzaam zijn en langzaam al het plezier in mijn werk verliezen.

Zometeen weer kerst, oud en nieuw, valentijnsdag, mijn verjaardag, kerst, oud en nieuw, valentijnsdag etc. en dan zijn er weer jaren voorbij. Ik wil niet alleen blijven.
Maar denk je echt dat een relatie je in 1 keer gelukkig maakt?
Ik denk dat jij eerst zelf gelukkig moet zien te worden.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:14:15 #182
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118122721
Dat, een relatie zorgt er niet voor dat je problemen magischerwijs verdwijnen...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:16:37 #183
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118122802
Je zit gewoon niet lekker in je vel Benzin, en je hebt een heel aantal sociale problemen in jezelf op te lossen. Het is eerder gezecht, (te vaak) gooi je problemen niet op andere mensen, maar ga aan jezelf werken. Uiteindelijk ben jij de enige die jij kan

Vergeet niet dat je de vis vangt aan de hand van het aas wat je gebruikt. Als je als onzekere (is van af te komen) en sociaal onhandige gast (aan te leren, dit is zeker leren door doen...) een relatie wilt hebben ga je niet die dame strikken die lekker in haar vel zit en weet wie ze is.

Dames zijn overigens in veel opzichten inderdaad vaak anders, maar absoluut niet onbegrijpelijk.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_118122846
Ik denk niet dat ik in mijn eentje van mijn leven kan genieten. Denk dat het zelfs met zijn twee een uitdaging is.

Ik ben gewoon boos, moe, bang en vreselijk alleen.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:19:56 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118122928
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:17 schreef benzin het volgende:
Ik denk niet dat ik in mijn eentje van mijn leven kan genieten. Denk dat het zelfs met zijn twee een uitdaging is.

Met z'n tweeen kan je dan ook niet van het leven genieten hoor. Denk alleen maar aan de tijden dat zij dan ergens anders is omdat ze moet werken, een vakantie alleen wil of wat dan ook.
Wil je dan gelijk in een hoekje gaan schuilen totdat ze er weer is? Want kan je nu al vertellen dat je het niet gaat redden met "de gedachte dat ze volgende week weer terug is, red mij er doorheen"
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:20:43 #186
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118122958
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:17 schreef benzin het volgende:

Boos: op wie/wat?
Moe: waarvan?
Bang: dat het nooit beter wordt? Uiteindelijk ben jij degene die stappen moet zetten.
Alleen: Jij moet stappen zetten, ga eerst aan jezelf werken, dan komen die leuke contacten vanzelf wel.

En misschien lukt dat lastig alleen, probeer dan een vertrouwenspersoon of coach?
pi_118123027
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Met z'n tweeen kan je dan ook niet van het leven genieten hoor. Denk alleen maar aan de tijden dat zij dan ergens anders is omdat ze moet werken, een vakantie alleen wil of wat dan ook.
Wil je dan gelijk in een hoekje gaan schuilen totdat ze er weer is? Want kan je nu al vertellen dat je het niet gaat redden met "de gedachte dat ze volgende week weer terug is, red mij er doorheen"
Dan ben ik in elk geval soms gelukkig. Dat is beter dan complete leegte.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:23:41 #188
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118123064
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee, je kan nooit je volledige geluk bij je partner vinden. Je verwacht iets van 'haar' wat ze je nooit zou kunnen geven. Een partner is een aanvulling, geen opvulling....
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:24:21 #189
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_118123090
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Of je wordt ongelukkiger.
Je gaat vinden dat zij teveel alleen wil doen, tijd met vriendinnen wil doorbrengen.
Ik denk dat jij ook een type bent die vrij achterdochtig is en moeite heeft met vertrouwen, en jezelf helemaal gek gaat maken als ze niet belt ofzo
pi_118123150
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Of je wordt ongelukkiger.
Je gaat vinden dat zij teveel alleen wil doen, tijd met vriendinnen wil doorbrengen.
Ik denk dat jij ook een type bent die vrij achterdochtig is en moeite heeft met vertrouwen, en jezelf helemaal gek gaat maken als ze niet belt ofzo
Ik zou het goed vinden als ze af en toe met vriendinnen tijd wil doorbrengen. Ik vind het soms heel fijn om mezelf terug te kunnen trekken, dus ik snap het wel.

Ik zou haar daar heel vrij in laten.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:30:45 #191
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118123326
Het is makkelijk te praten over een situatie waar je zelf nog nooit in heb gezeten benzin.
pi_118123407
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:30 schreef Murvgeslagen het volgende:
Het is makkelijk te praten over een situatie waar je zelf nog nooit in heb gezeten benzin.
Het zou voor mij echt heel belangrijk zijn haar niet te vast te houden en ruimte te geven. Als je dat niet doet gaat het fout.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:33:43 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118123452
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Het zou voor mij echt heel belangrijk zijn haar niet te vast te houden en ruimte te geven. Als je dat niet doet gaat het fout.
Klopt. Maar dat betekent niet dat als het die tijd is en jullie hebben een relatie dat dan die gevoelens ook zo blijven ;)
De kans dat je door ene gebrek aan vertrouwen of eigen onzekerheden jaloers wordt of je aan haar vastklampt (aangezien zij voor jou de reden van geluk is) .. is erg groot.
pi_118123467
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Zoveel kennis van de theorie. _O-
pi_118123537
Wat is af en toe vrij laten? En in de praktijk is het heel anders.
Als er mensen zijn in haar vriendengroep die jou niet accepteren of mannen die haar liever zelf hebben etc. Voor dat soort dingen kan je maar beter stevig in je schoenen staan en daar aan werken voor de relatie er is.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:37:18 #196
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118123603
Het gaat inderdaad niet om de theorie, een mens is helemaal niet zo rationeel gedreven (emotioneel juist, alleen al het feit dat je niet alleen wil blijven getuigt daarvan). Je kan van alles weten en rationaliseren, maar als je emotioneel niet lekker in je vel zit gaat dat je echt niet makkelijk af. (verslaafde mensen weten immers ook heel goed dat ze niet moeten gebruiken, het lukt ze dat echt niet rationeel op te lossen...)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:38:24 #197
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118123659
Benzin niet lullig bedoeld, maar je hebt op dit moment een vrouw niks te bieden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:38:42 #198
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118123674
Benzin, wat voor soort dame zou je willen versieren (gedreven of huismus, met veel eigenwaarde of juist zonder) en denk je dat je dat in je huidige staat gaat lukken?
pi_118123680
Ik denk ook dat je van de roze wolk af moet dat relaties het ultieme geluk zijn , want heel eerlijk waar dat is niet zo. Relaties zijn hard werk en soms kunnen de ander je het bloed onder je nagels vandaan halen.
En als je zelf al niet goed in je vel zit , dan versterkt dat alleen maar in een relatie. Leer eerst je leven op te bouwen en dan komt de rest vanzelf wel.
Een relaties is echt niet de ultieme walhalla die je zelf voorstelt hoor.
pi_118123787
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:38 schreef ook_gek het volgende:
Benzin niet lullig bedoeld, maar je hebt op dit moment een vrouw niks te bieden.
Ik ben een hele lieve en slimme jongen die goed werk doet en meer om haar zou geven dan om wie dan ook. Iemand die altijd voor haar klaar zou staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')