abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118067200
Vind oh oh cherso toch leuker dan oh oh rijdende kneus rechter
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_118067222
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:46 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Maar van de andere kant is het ook wel weer goed dat ie er is. Voor al die mensen.
Nee man. Wat hij doet heb je geen debiel programma of 'rechter' voor nodig. En al helemaal niet dat ze andere mensen aan het woord laten die er overduidelijk TOTAAL geen verstand van hebben. Tokkie-tv is het, van de onderste plank.
pi_118067225
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:46 schreef Boterbartje het volgende:
Vind oh oh cherso toch leuker dan oh oh rijdende kneus rechter
Ik niet :')

en nu ga ik slapen
pi_118067261
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:46 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Is toch mooi man

[..]

Lekker kut dan.. staat nergens :r

[..]

Er is hier helemaal geen geldvordering, dus ook geen aanwijzing dat deze lager is dan 25.000. Tenzij 0 ook meetelt. Maar dan zou er geen sprake zijn van aanwijzing, want dan is gewoon bekend dat het 0 euro is.
Kijk eens in art. 93 Rv.
pi_118067266
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Toch past het meer bij hardstyle.
Mweh. Natuurlijk heb je er een hoop paupers rond lopen en veel aparte figuren die laaggeschoold zijn, maar er zijn genoeg relaxte gasten en dames te vinden op die feestjes. En ik ben een liefhebber van de muziek, de sfeer is meer dan prima. En dan de mensen, tja. Gewoon met een gezellige groep gaan.

Bij techno heb je altijd het chillste publiek. Altijd openminded people, mooie vrouwen en altijd een gemoedelijke sfeer. Iedereen heeft genoeg over voor elkaar en dat is mooi. :)
pi_118067267
Die baas heeft net ook het gewoonterecht vastgesteld door een of andere 66-jarige inwoner te vragen _O_
  woensdag 17 oktober 2012 @ 00:49:26 #82
165633 eriksd
The grand facade...
pi_118067288
Lekker boeiend, gewoon losgaan.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_118067297
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:48 schreef deman13 het volgende:

[..]

Mweh. Natuurlijk heb je er een hoop paupers rond lopen en veel aparte figuren die laaggeschoold zijn, maar er zijn genoeg relaxte gasten en dames te vinden op die feestjes. En ik ben een liefhebber van de muziek, de sfeer is meer dan prima. En dan de mensen, tja. Gewoon met een gezellige groep gaan.
Afgezien van dat ik er met de grootste wil van de wereld niet bij kan dat je die muziek kunt waarderen zijn er wel véél van die aparte figuren altijd.
quote:
Bij techno heb je altijd het chillste publiek. Altijd openminded people, mooie vrouwen en altijd een gemoedelijke sfeer. Iedereen heeft genoeg over voor elkaar en dat is mooi. :)
Dit is waar. :D
pi_118067308
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee man. Wat hij doet heb je geen debiel programma of 'rechter' voor nodig. En al helemaal niet dat ze andere mensen aan het woord laten die er overduidelijk TOTAAL geen verstand van hebben. Tokkie-tv is het, van de onderste plank.
Maar voor die mensen is het wel waardevol. Dat bedoel ik. Als in dat jij je verplaatst in iemand anders. Je kunt niet altijd alles bekijken vanuit je eigen (kennis) niveau.
pi_118067320
Volgende feestje duurt overigens weer een eeuwigheid. Eerst mn tentamens. :)
pi_118067324
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:48 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Kijk eens in art. 93 Rv.
quote:
Artikel 93

Door de kantonrechter worden behandeld en beslist:

a. zaken betreffende vorderingen met een beloop van ten hoogste ¤ 25.000, de tot aan de dag van dagvaarding verschenen rente daarbij inbegrepen, tenzij de rechtstitel dat bedrag te boven gaat en die rechtstitel wordt betwist;

b. zaken betreffende vorderingen van onbepaalde waarde, indien er duidelijke aanwijzingen bestaan dat de vordering geen hogere waarde vertegenwoordigt dan ¤ 25.000;

c. zaken betreffende een arbeidsovereenkomst, een collectieve arbeidsovereenkomst, algemeen verbindend verklaarde bepalingen van een collectieve arbeidsovereenkomst, een vut-overeenkomst als bedoeld in de Wet kaderregeling vut overheidspersoneel, een krediettransactie als bedoeld in de Wet op het consumentenkrediet of een agentuur-, huur-,huurkoop- of consumentenkoopovereenkomst, ongeacht het beloop of de waarde van de vordering;

d. andere zaken ten aanzien waarvan de wet dit bepaalt.
Welke is het dan.. Andere zaken ten aanzien waarvan de wet dit bepaalt (lekker vaag overigens)?
pi_118067333
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:50 schreef Paxcon het volgende:

[..]

[..]

Welke is het dan.. Andere zaken ten aanzien waarvan de wet dit bepaalt (lekker vaag overigens)?
B?
pi_118067339
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:50 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Maar voor die mensen is het wel waardevol. Dat bedoel ik. Als in dat jij je verplaatst in iemand anders. Je kunt niet altijd alles bekijken vanuit je eigen (kennis) niveau.
Ja, ik denk dat die mensen er super veel aan hebben dat ze behalve het advies wat ze bij ieder juridisch loket kunnen krijgen ook nog een stelletje nitwits onzin over zich laten kotsen. En vervolgens heel Nederland het laten bespreken.
pi_118067345
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:50 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Wel gewoon altijd doen, lekker narcistisch doen. Mensen afkraken, gewoon omdat het kan.

:P
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_118067361
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:51 schreef Actaeon het volgende:

[..]

B?
Dus ''onbepaalde waarde'' kan ook sprake van zijn als je weet dat het niet eens om geld gaat?
pi_118067383
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat die mensen er super veel aan hebben dat ze behalve het advies wat ze bij ieder juridisch loket kunnen krijgen ook nog een stelletje nitwits onzin over zich laten kotsen. En vervolgens heel Nederland het laten bespreken.
Blijkbaar anders doen ze het toch niet. Als zij daar blij van worden en het idee hebben dat ze er iets aan gehad hebben is het prima denk ik.
pi_118067393
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:51 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Dus ''onbepaalde waarde'' kan ook sprake van zijn als je weet dat het niet eens om geld gaat?
Als het wel om geld gaat is de waarde toch niet onbepaald?
pi_118067396
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:51 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ja, anders was het wel bepaald.

Vrijwel elk recht is toch wel theoretisch om te zetten in een bedrag.
Geen referral hier.
pi_118067419
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Jij bent te cynisch. Meester Visser komt bij de mensen thuis, bespreekt het probleem in normale bewoordingen en laat iedereen zijn zegje doen. Iedereen voelt zich serieus genomen en dat helpt enorm bij de acceptatie van een eventueel negatieve uitspraak.
pi_118067431
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ja, anders was het wel bepaald.

Vrijwel elk recht is toch wel theoretisch om te zetten in een bedrag.
Daarom was dat romeinse adagium van omnia iudicia pecuniaria sunt zo gek nog niet. Scheelt ook een hoop gedoe.
pi_118067436
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:53 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Als het wel om geld gaat is de waarde toch niet onbepaald?
Er kan toch sprake van zijn van dat beide partijen niet precies weten om welk bedrag het gaat, maar wel duidelijk is dat dit <25.000 is?
pi_118067453
Nouja nu ben ik echt weg!
pi_118067462
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Jij bent te cynisch. Meester Visser komt bij de mensen thuis, bespreekt het probleem in normale bewoordingen en laat iedereen zijn zegje doen. Iedereen voelt zich serieus genomen en dat helpt enorm bij de acceptatie van een eventueel negatieve uitspraak.
En dat^^
pi_118067482
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:54 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Er kan toch sprake van zijn van dat beide partijen niet precies weten om welk bedrag het gaat, maar wel duidelijk is dat dit <25.000 is?
Kan ik me niet voorstellen, als je naar de rechter gaat zal je toch echt wel een concrete vordering moeten hebben, en als het om geld gaat, ook een bedrag moeten noemen in je eis.
Geen referral hier.
pi_118067495
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:54 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ja tja zou kunnen. Maar haal dan een deskundige/taxateur. Maar wat eerder ook al gezegd was..bijna elk recht is ook wel te waarderen in geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')