PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Ik had net nog een Aboubakar 4-4-2 voor 300. Het ging in FUT12 beter wat betreft de koopjes maar ik kom soms leuke deals tegen. Jij gebruikt toch ook gewoon CE om snel naar de 59e minuut te gaan of niet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:22 schreef vandermar het volgende:
[..]met zilveren spelers heb ik altijd de beste dealtjes lijkt het wel al ben ik niet echt grondig aan het zoeken geweest vandaag.
Nee, ik doe een maximum prijs en dan pak ik gewoon open bids, komt veel leuks voorbijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had net nog een Aboubakar 4-4-2 voor 300. Het ging in FUT12 beter wat betreft de koopjes maar ik kom soms leuke deals tegen. Jij gebruikt toch ook gewoon CE om snel naar de 59e minuut te gaan of niet?
Dus dat, BPL is het enige voetbal wat me een beetje kan boeien. Zelfs Barca - Real vond ik persoonlijk niet zoveel aan.quote:
Begint ook weer met Chelsea - Tottenham om kwart voor tweequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Dus dat, BPL is het enige voetbal wat me een beetje kan boeien. Zelfs Barca - Real vond ik persoonlijk niet zoveel aan.
Nee joh, die Roemeen houdt hem vastquote:
ik moet iig aan school werkenquote:
Dat klopt, middenveld was ook een drama, totaal niet vooruitdenkend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij schoffelde Pedro vol onderuit in het strafschopgebiedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je zal toch echt meer info moeten geven willen wij er iets aan hebbenNiemand kijkt.
Zijn skillstats zijn echt pauper, dat is wel jammerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ortega voor 500c, jammer dat hij zo weinig waard is ondanks de 5*
Die commentator netnet Jack van Gelder toen op het WK van 2010.
Laat hem eerst maar eens wat meer spelen voor een club. Handjevol speelminuten afgelopen jaar voor Juve en nu pas 2x 90 minuten voor Werder. Terecht dat hij er steeds niet bij zat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef ThatDutch het volgende:
Elia was had wel meteen een lekkere rush langs de flank net, zou vaker moeten spelen voor NL!
Geen Vilhena?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef detennismaster het volgende:
Nana Welbeck is ook een heerlijk talentje.
Ik heb tot nu toe dit gekocht met Swansea
Piazon LW
Iturbe RW
Ibarbo ST
Zouma CB
Mbaye LB
Benzia ST
Volgend seizoen wil ik Lukaku ST, Nana Welbeck CDM en Gabriel CDM kopen.
Typisch Nederlanders, iemand heeft 1 goede actie en die moet gelijk spelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef ThatDutch het volgende:
Elia was had wel meteen een lekkere rush langs de flank net, zou vaker moeten spelen voor NL!
Nehquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen Vilhena?4* skills, 5* WF box to box speler
Thats what she saidquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ow, jammer. Had wel zin. Heb het al een tijdje niet meer gedaan.
Ik vind ook dat hij gewoon aardig speelt voor werder, al is dat pas 2x90 minuten geweest..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Typisch Nederlanders, iemand heeft 1 goede actie en die moet gelijk spelen.
10 minuten ben ik er ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kom eraan.
Strootman zijn Nederlands
Hele middenveld was slecht, niets ging naar voren, alles ging breed. Van der vaart stond continue veel te diep.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vond Strootman best matig vandaag. Tweede helft wel een stuk beter!
Ok, dan nietquote:
quote:
Hoeveel K/euro?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:58 schreef KrAlex het volgende:
Over 10 minuten doe ik ff een pack opening stream.
quote:
Pace langs 2 tegenstanders, naar binnen naar achterlijn, terugleggen, bal onderschept.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
Wat voor actie had Elia op het eind? Ik stapte net onder de douche. Sorry dat ik niet streamde.
Hij rende de speler voorbij waar Lens al 80 minuten voorbij rende.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
Wat voor actie had Elia op het eind? Ik stapte net onder de douche. Sorry dat ik niet streamde.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Pace langs 2 tegenstanders, naar binnen naar achterlijn, terugleggen, bal onderschept.
t [/lindgren.]quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat speelde Martins Indi weer volwassen zeg.Die gast ontwikkeld zich echt razendsnel.
Echt uitstekend ja, ik gun het hem ook, top gozer!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat speelde Martins Indi weer volwassen zeg.Die gast ontwikkeld zich echt razendsnel.
250K per week?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:12 schreef wieisboos het volgende:
Eriksen weigerde contractverlenging 150k per weeknu krijgt hij 250k
13 miljoenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
250K per week?
Dat is een lekker bedrag per jaar
Blijft mooiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die kopstoot tegen de muur al zo oud
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en nog een 4-1-2-1-2 Chiellini ook. Eerst pakken die Turken onze banen af en nu ook al onze goede pakjes.
verschrikkelijk kutquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:24 schreef 5M1L3 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/330051/
Wat vinden jullie van deze squad :p
Ik ga niet liegen: DRAMATISCH.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:24 schreef 5M1L3 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/330051/
Wat vinden jullie van deze squad :p
ik zie de links tussen de spelers nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:25 schreef 5M1L3 het volgende:
[..]
hoezo, zie je liever 90 pace allemaal
Wat voor links, is toch gewoon goed. Geen pace abusequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zie de links tussen de spelers niet
quote:
Kom op zeg, het lijkt wel of je nog geen FUT gespeeld hebt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:27 schreef 5M1L3 het volgende:
[..]
Wat voor links, is toch gewoon goed. Geen pace abuse
Welke van de 4quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:28 schreef DutchSL het volgende:
Die gast van de Jersey Shore toen bij de Roast of Donald Trumpwat een faalhaas.
Totti is echt te traag. Niks tegen spelers met wat minder pace, maar 32 is echt te bizar. Verder weinig mis met het team. Wel Guarin centraal zetten, daar moet de meest verdedigende man staan.quote:
Ja, bij een opbouw verdeeld hij het verdedigende spelquote:
Ik wil shoot abusequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, bij een opbouw verdeeld hij het verdedigende spel
Totti krijgt geen tijd om te schietenquote:
Dus in de prullebak?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Totti krijgt geen tijd om te schieten
even vrijlopen en sc... oh wachtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Totti krijgt geen tijd om te schieten
Tering, wat awkwardquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en nog een 4-1-2-1-2 Chiellini ook. Eerst pakken die Turken onze banen af en nu ook al onze goede pakjes.
Puyolquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:33 schreef Jimbo het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/331191/#
iemand reacties / comments op deze squad ?
Expensivequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:33 schreef Jimbo het volgende:
puyol en de gea zijn koningquote:
denk dat ik voor 100k klaar was hiermee..wel te doen toch ? (2 daagjes traden hooguit)quote:
De rechterkant is te traag en de rest te Spaansquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:33 schreef Jimbo het volgende:
Laat is een goede squad zien danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De rechterkant is te traag en de rest te Spaans
Wie zou ik er beter kunnen zetten ( nog betaalbaar danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker langzaam en 7 chem. Nou goed hoor.
Diego Alves op doel, Miranda CBquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wie zou ik er beter kunnen zetten ( nog betaalbaar dan)
Bij het gemeentehuis. Loket 3.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:38 schreef 5M1L3 het volgende:
Waar kun je die 10000 credits innen grrr.
Met 800k kan ik ook die ziekste teams creeeren -.-quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/331309/
maar dan heb ik geen chem met miranda toch ? of heb ik dan een ''oranje' lijntje tussen beide ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Diego Alves op doel, Miranda CB
snap je uberhaupt iets van chemistry?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar dan heb ik geen chem met miranda toch ? of heb ik dan een ''oranje' lijntje tussen beide ?
Ik heb het team op Iniesta na..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:40 schreef 5M1L3 het volgende:
[..]
Met 800k kan ik ook die ziekste teams creeeren -.-
nicequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb het team op Iniesta na..
Maar het is eigenlijk wel te duur ja..
Ja, dat is echt zo. Je moet je legitimeren.quote:
nja, ik heb de uitleg gevolgd bij de tutorial, en van wat ik zag moest iedereen zn beetje greenlinen samen ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
snap je uberhaupt iets van chemistry?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
snap je uberhaupt iets van gemmustrie?
Dit is tegen de voorwaarden waarmee je hebt ingestemd bij het posten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
ea.com/get/10000EASFC/direct
"dit is voor het laatst gebeurd in 1902 Duitsland-Zimbabwe"quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
Dit is echt ongekend zeg..4-0-->4-4 tegen fucking Duitsland. Die schrijven echt historie
neuh, alleen om dode links op te heffen. Oranje is genoeg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja, ik heb de uitleg gevolgd bij de tutorial, en van wat ik zag moest iedereen zn beetje greenlinen samen ?
Word.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Wat een onverwacht lekker voetbalavondje zeg. NL wint makkelijker dan verwacht, Belgen spelen goed en winnen, dan nog even dit mirakel van Berlijn en nu nog even het slot van Spanje-Frankrijk meepikken
En voor illegalequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt zo. Je moet je legitimeren.
Plaats een TR dan huilliequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:42 schreef 5M1L3 het volgende:
[..]
Dit is tegen de voorwaarden waarmee je hebt ingestemd bij het posten.
4500 pointsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef Alovenac het volgende:
Wtf, voor hoeveel heeft Alex nu packs gekocht?
On December 21, 1957, Charlton Athletic hosted Huddersfield United at the Valley in a Division Two matchup. Early on, Charlton's Derek Ufton dislocated his shoulder in the 17th minute on the Valley's cold pitch, causing him to be taken off but Charlton had no substitutes, causing the Addicks to be down to ten men for the rest of the match.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:42 schreef Covati het volgende:
[..]
"dit is voor het laatst gebeurd in 1902 Duitsland-Zimbabwe"
Kan me voorstellen dat die commentatoren dat zouden zeggen, ze weten tegenwoordig zelfs hoeveel meter iemand gerend heeft in al zijn interlands #zinlozeinformatie
quote:
Gaat met de muis op de link staan en ziet het alweer, gay-ass kutfilmpje ding met veel geluidquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
ea.com/get/10000EASFC/direct
dat jij daar weer in traptquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gaat met de muis op de link staan en ziet het alweer, gay-ass kutfilmpje ding met veel geluid
Nee, ik ga met mijn muis over de link heen.quote:
Wat is er mis aan?quote:
Denk erom, er zitten hier nogal wat TR makers die je erbij lappen.quote:
haha gewoon bluffen -.-quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat is er mis aan?
En waarom weet jij de regeltjes allemaal uit je hoofd? Kneusjen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent fucking sneu gast.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kilozout ik moest hardop lachen
Playstation store of xbox en dan code inlossen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef 5M1L3 het volgende:
We proberen het nog eens.
Waar kan ik de 10000 ea credits verzilveren?
bij de EA store in Amsterdamquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef 5M1L3 het volgende:
Jij bent gewoon niet zo slim dat je er meteen op gaat klikken?quote:
Ps storequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef 5M1L3 het volgende:
Maar het is wel triest ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet zo slim dat je er meteen op gaat klikken?
Flikker op vent.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet zo slim dat je er meteen op gaat klikken?
Nominatie voor de meest stomme post in deze reeks inderdaadquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahah lache gje haha lol xd xd
Flikker op.
Tenminste iets behaaldquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nominatie voor de meest stomme post in deze reeks inderdaad
EL zal wel online komen zo, alle doelpunten hier http://eredivisielive.nl/video/quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:56 schreef laucas het volgende:
Samenvatting van Duitsland ergens te zien?
Ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:57 schreef Kamikazie het volgende:
Wie durft er een potje FUT tegen mij op de xbox?
HAHAHA XD XD XD LOLOLOLOquote:
omdat Spanjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:58 schreef Ramboetan het volgende:
waarom is iedereen fan van frankrijk?
Ik ben fan van Feyenoord, rest is kut.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:58 schreef Ramboetan het volgende:
waarom is iedereen fan van frankrijk?
Alleen voor abonnees?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
EL zal wel online komen zo, alle doelpunten hier http://eredivisielive.nl/video/
driehoekje inhoudenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef leoon. het volgende:
Hoe verdedig je in godsnaam corners? Ze gaan er écht áaaltijd in..
Als een gek de keeper uit laten komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef leoon. het volgende:
Hoe verdedig je in godsnaam corners? Ze gaan er écht áaaltijd in..
Dikkequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
HAHAHA XD XD XD LOLOLOLO
JE HEB GEEN XBOX XD XD XD
SPOILER XD XD XD
Ik kom bij mijn eigen quote.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[FIFA 12: FUT SC] #996 4 to go
dit topic
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:03 schreef DutchSL het volgende:
Nieuw team klaar
[ afbeelding ]
Alles 9 chem.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:03 schreef DutchSL het volgende:
Nieuw team klaar
[ afbeelding ]
Alles 9 chem.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Adryan die ik had opgepikt voor 15k was gewoon fresh en ik heb hem erop gezet voor 20.750. Er stond ook een andere op voor 20.750 (ik weet niet of die fresh was) Die stond er korter op dan die van mij en die verkoopt terwijl die van mij maar niet verkoopt, ook al is het bijna de goedkoopste op de markt en hij is ook nog 4-1-2-1-2!!!!1
inb4 csb
quote:
Niet normaal man.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Adryan die ik had opgepikt voor 15k was gewoon fresh en ik heb hem erop gezet voor 20.750. Er stond ook een andere op voor 20.750 (ik weet niet of die fresh was) Die stond er korter op dan die van mij en die verkoopt terwijl die van mij maar niet verkoopt, ook al is het bijna de goedkoopste op de markt en hij is ook nog 4-1-2-1-2!!!!1
inb4 csb
Nee, ik merkte dat Adryan gepricefixed werd dus ik zocht hem op en toen vond ik 1 voor 15k in 4-1-2-1-2. Zo had ik dus vanmiddag een Jenas 4-4-2 voor 15.5k (die er al 20 minuten op stond) en ik verkocht hem voor 24.5k.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet normaal man.Zoveel winst met zoveel verschillende spelers.
Gebruik je een lijstje ofzo?
Me keepers zijn niet zo snel en als ik dat doe koppen ze hem sowieso in --> lege goalquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Als een gek de keeper uit laten komen.
De corners die ze echt vlak voor de keeper neerleggen zijn het meest irritant. De keeper komt uit zichzelf echt noooooit uit dit jaar wat echt zwaar verneukt is en daardoor zijn dat allemaal simpele goals. Kunst nu is dus te zorgen dat je snel uitkomt als je ziet dat de bal daarheen gaat. Als dat niet zo is moet je vooral niet uitkomen want dan koppen ze hem idd een leeg doel in. Je moet dan gewoon zorgen dat je het duel wint, wat doorgaans wel lukt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:10 schreef leoon. het volgende:
[..]
Me keepers zijn niet zo snel en als ik dat doe koppen ze hem sowieso in --> lege goal
Kan je nagaan hoe slecht Nederland isquote:
Verlies me duels ook gewoonquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De corners die ze echt vlak voor de keeper neerleggen zijn het meest irritant. De keeper komt uit zichzelf echt noooooit uit dit jaar wat echt zwaar verneukt is en daardoor zijn dat allemaal simpele goals. Kunst nu is dus te zorgen dat je snel uitkomt als je ziet dat de bal daarheen gaat. Als dat niet zo is moet je vooral niet uitkomen want dan koppen ze hem idd een leeg doel in. Je moet dan gewoon zorgen dat je het duel wint, wat doorgaans wel lukt.
Als ik tegen iemand speel die zijn keeper nooit uit laat komen bij een corner dan zitten 3 vd 4 corners er gewoon in
Ik zet ook altijd de speler het dichtste bij de cornervlag in het strafschopgebied. Helpt meestal ook wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:10 schreef leoon. het volgende:
[..]
Me keepers zijn niet zo snel en als ik dat doe koppen ze hem sowieso in --> lege goal
Ja, echt dodelijk irritant. Gelukkig speel ik geen seasons meer, weer een bug minderquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:18 schreef Ramboetan het volgende:
bij mij loopt mijn xbox vaak vast als ik fut seasons open.
is dit bij jullie ook? Voor de xbox gebruikers dan.
Gewoon dashboarden en naar de webapp gaan..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:20 schreef DutchSL het volgende:
Duplicates in mijn club hebben met een volle trade pile, koop express twee items BIN met ander account maar kan nog steeds niks doen
Kabel er uit en half uur wachten tot ik weer verder kan
kloptquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef Kamikazie het volgende:
Dus 150 bin methode werkt niet meer?
Kan niet, dan krijg je eerst nog een half uur de melding dat ik op de console ingelogd ben ook al is dat niet meer zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon dashboarden en naar de webapp gaan..
Leuk!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:03 schreef DutchSL het volgende:
Nieuw team klaar
[ afbeelding ]
Alles 9 chem.
Vela had toch geen chem gepakt of ik had die Colombiaan er uit moeten halen, maar dan had ik Brazilianen met Rosinei moeten gebruiken ipv de Fransen of BPL spelers.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Leuk!Alleen de ST lijkt mij niet geweldig, jammer dat Vela geen silver meer is.
Ik heb ep 1 van seizoen 1 afgezet na een half uur. Was super saai manquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Fuck man, anderhalve maand wachten op Episode 5 van The Walking Dead
Niet zo snel opgeven, komt wat langzaam op gang.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb ep 1 van seizoen 1 afgezet na een half uur. Was super saai man
ik heb het over de gamequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb ep 1 van seizoen 1 afgezet na een half uur. Was super saai man
Oh. Van die homo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb het over de gameik volg een playthrough daar van, fucking spannend
Ik ben ongeduldigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:40 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Niet zo snel opgeven, komt wat langzaam op gang.
Je speelt het spel dus niet maar kijkt naar de walkthrough?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb het over de gameik volg een playthrough daar van, fucking spannend
welke homo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh. Van die homo?
[..]
Ik ben ongeduldig
Ik heb alleen Episode 1 gespeeld. Gelukkig want dan kan ik de anderen achter elkaar spelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Fuck man, anderhalve maand wachten op Episode 5 van The Walking Dead
ja lekker gratis enzo. En hij heeft geniaal commentaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je speelt het spel dus niet maar kijkt naar de walkthrough?
Een of andere amerikaan volgens mij, die heel overdreven commentaar geeft op de game. Zijn stem lijkt een beetje verwijfd.quote:
ik kijk naar een commentary van een zweedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een of andere amerikaan volgens mij, die heel overdreven commentaar geeft op de game. Zijn stem lijkt een beetje verwijfd.
PewDiePie ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kijk naar een commentary van een zweed
Linkje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja lekker gratis enzo. En hij heeft geniaal commentaar
een amerikaans accent heeft die gast zeker nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja weet ik veel jij hebt het over amerikanen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |