PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Ik had net nog een Aboubakar 4-4-2 voor 300. Het ging in FUT12 beter wat betreft de koopjes maar ik kom soms leuke deals tegen. Jij gebruikt toch ook gewoon CE om snel naar de 59e minuut te gaan of niet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:22 schreef vandermar het volgende:
[..]met zilveren spelers heb ik altijd de beste dealtjes lijkt het wel al ben ik niet echt grondig aan het zoeken geweest vandaag.
Nee, ik doe een maximum prijs en dan pak ik gewoon open bids, komt veel leuks voorbijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had net nog een Aboubakar 4-4-2 voor 300. Het ging in FUT12 beter wat betreft de koopjes maar ik kom soms leuke deals tegen. Jij gebruikt toch ook gewoon CE om snel naar de 59e minuut te gaan of niet?
Dus dat, BPL is het enige voetbal wat me een beetje kan boeien. Zelfs Barca - Real vond ik persoonlijk niet zoveel aan.quote:
Begint ook weer met Chelsea - Tottenham om kwart voor tweequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Dus dat, BPL is het enige voetbal wat me een beetje kan boeien. Zelfs Barca - Real vond ik persoonlijk niet zoveel aan.
Nee joh, die Roemeen houdt hem vastquote:
ik moet iig aan school werkenquote:
Dat klopt, middenveld was ook een drama, totaal niet vooruitdenkend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij schoffelde Pedro vol onderuit in het strafschopgebiedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je zal toch echt meer info moeten geven willen wij er iets aan hebbenNiemand kijkt.
Zijn skillstats zijn echt pauper, dat is wel jammerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ortega voor 500c, jammer dat hij zo weinig waard is ondanks de 5*
Die commentator netnet Jack van Gelder toen op het WK van 2010.
Laat hem eerst maar eens wat meer spelen voor een club. Handjevol speelminuten afgelopen jaar voor Juve en nu pas 2x 90 minuten voor Werder. Terecht dat hij er steeds niet bij zat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef ThatDutch het volgende:
Elia was had wel meteen een lekkere rush langs de flank net, zou vaker moeten spelen voor NL!
Geen Vilhena?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef detennismaster het volgende:
Nana Welbeck is ook een heerlijk talentje.
Ik heb tot nu toe dit gekocht met Swansea
Piazon LW
Iturbe RW
Ibarbo ST
Zouma CB
Mbaye LB
Benzia ST
Volgend seizoen wil ik Lukaku ST, Nana Welbeck CDM en Gabriel CDM kopen.
Typisch Nederlanders, iemand heeft 1 goede actie en die moet gelijk spelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef ThatDutch het volgende:
Elia was had wel meteen een lekkere rush langs de flank net, zou vaker moeten spelen voor NL!
Nehquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen Vilhena?4* skills, 5* WF box to box speler
Thats what she saidquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ow, jammer. Had wel zin. Heb het al een tijdje niet meer gedaan.
Ik vind ook dat hij gewoon aardig speelt voor werder, al is dat pas 2x90 minuten geweest..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Typisch Nederlanders, iemand heeft 1 goede actie en die moet gelijk spelen.
10 minuten ben ik er ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kom eraan.
Strootman zijn Nederlands
Hele middenveld was slecht, niets ging naar voren, alles ging breed. Van der vaart stond continue veel te diep.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vond Strootman best matig vandaag. Tweede helft wel een stuk beter!
Ok, dan nietquote:
quote:
Hoeveel K/euro?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:58 schreef KrAlex het volgende:
Over 10 minuten doe ik ff een pack opening stream.
quote:
Pace langs 2 tegenstanders, naar binnen naar achterlijn, terugleggen, bal onderschept.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
Wat voor actie had Elia op het eind? Ik stapte net onder de douche. Sorry dat ik niet streamde.
Hij rende de speler voorbij waar Lens al 80 minuten voorbij rende.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
Wat voor actie had Elia op het eind? Ik stapte net onder de douche. Sorry dat ik niet streamde.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Pace langs 2 tegenstanders, naar binnen naar achterlijn, terugleggen, bal onderschept.
t [/lindgren.]quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat speelde Martins Indi weer volwassen zeg.Die gast ontwikkeld zich echt razendsnel.
Echt uitstekend ja, ik gun het hem ook, top gozer!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat speelde Martins Indi weer volwassen zeg.Die gast ontwikkeld zich echt razendsnel.
250K per week?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:12 schreef wieisboos het volgende:
Eriksen weigerde contractverlenging 150k per weeknu krijgt hij 250k
13 miljoenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
250K per week?
Dat is een lekker bedrag per jaar
Blijft mooiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die kopstoot tegen de muur al zo oud
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en nog een 4-1-2-1-2 Chiellini ook. Eerst pakken die Turken onze banen af en nu ook al onze goede pakjes.
verschrikkelijk kutquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:24 schreef 5M1L3 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/330051/
Wat vinden jullie van deze squad :p
Ik ga niet liegen: DRAMATISCH.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:24 schreef 5M1L3 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/330051/
Wat vinden jullie van deze squad :p
ik zie de links tussen de spelers nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:25 schreef 5M1L3 het volgende:
[..]
hoezo, zie je liever 90 pace allemaal
Wat voor links, is toch gewoon goed. Geen pace abusequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zie de links tussen de spelers niet
quote:
Kom op zeg, het lijkt wel of je nog geen FUT gespeeld hebt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:27 schreef 5M1L3 het volgende:
[..]
Wat voor links, is toch gewoon goed. Geen pace abuse
Welke van de 4quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:28 schreef DutchSL het volgende:
Die gast van de Jersey Shore toen bij de Roast of Donald Trumpwat een faalhaas.
Totti is echt te traag. Niks tegen spelers met wat minder pace, maar 32 is echt te bizar. Verder weinig mis met het team. Wel Guarin centraal zetten, daar moet de meest verdedigende man staan.quote:
Ja, bij een opbouw verdeeld hij het verdedigende spelquote:
Ik wil shoot abusequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, bij een opbouw verdeeld hij het verdedigende spel
Totti krijgt geen tijd om te schietenquote:
Dus in de prullebak?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Totti krijgt geen tijd om te schieten
even vrijlopen en sc... oh wachtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Totti krijgt geen tijd om te schieten
Tering, wat awkwardquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en nog een 4-1-2-1-2 Chiellini ook. Eerst pakken die Turken onze banen af en nu ook al onze goede pakjes.
Puyolquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:33 schreef Jimbo het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/331191/#
iemand reacties / comments op deze squad ?
Expensivequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:33 schreef Jimbo het volgende:
puyol en de gea zijn koningquote:
denk dat ik voor 100k klaar was hiermee..wel te doen toch ? (2 daagjes traden hooguit)quote:
De rechterkant is te traag en de rest te Spaansquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:33 schreef Jimbo het volgende:
Laat is een goede squad zien danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De rechterkant is te traag en de rest te Spaans
Wie zou ik er beter kunnen zetten ( nog betaalbaar danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker langzaam en 7 chem. Nou goed hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |