Leuk!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:03 schreef DutchSL het volgende:
Nieuw team klaar
[ afbeelding ]
Alles 9 chem.
Vela had toch geen chem gepakt of ik had die Colombiaan er uit moeten halen, maar dan had ik Brazilianen met Rosinei moeten gebruiken ipv de Fransen of BPL spelers.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Leuk!Alleen de ST lijkt mij niet geweldig, jammer dat Vela geen silver meer is.
Ik heb ep 1 van seizoen 1 afgezet na een half uur. Was super saai manquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Fuck man, anderhalve maand wachten op Episode 5 van The Walking Dead
Niet zo snel opgeven, komt wat langzaam op gang.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb ep 1 van seizoen 1 afgezet na een half uur. Was super saai man
ik heb het over de gamequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb ep 1 van seizoen 1 afgezet na een half uur. Was super saai man
Oh. Van die homo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb het over de gameik volg een playthrough daar van, fucking spannend
Ik ben ongeduldigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:40 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Niet zo snel opgeven, komt wat langzaam op gang.
Je speelt het spel dus niet maar kijkt naar de walkthrough?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb het over de gameik volg een playthrough daar van, fucking spannend
welke homo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh. Van die homo?
[..]
Ik ben ongeduldig
Ik heb alleen Episode 1 gespeeld. Gelukkig want dan kan ik de anderen achter elkaar spelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Fuck man, anderhalve maand wachten op Episode 5 van The Walking Dead
ja lekker gratis enzo. En hij heeft geniaal commentaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je speelt het spel dus niet maar kijkt naar de walkthrough?
Een of andere amerikaan volgens mij, die heel overdreven commentaar geeft op de game. Zijn stem lijkt een beetje verwijfd.quote:
ik kijk naar een commentary van een zweedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een of andere amerikaan volgens mij, die heel overdreven commentaar geeft op de game. Zijn stem lijkt een beetje verwijfd.
PewDiePie ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kijk naar een commentary van een zweed
Linkje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja lekker gratis enzo. En hij heeft geniaal commentaar
een amerikaans accent heeft die gast zeker nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja weet ik veel jij hebt het over amerikanen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |