quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:03 schreef DutchSL het volgende:
Nieuw team klaar
[ afbeelding ]
Alles 9 chem.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:03 schreef DutchSL het volgende:
Nieuw team klaar
[ afbeelding ]
Alles 9 chem.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Adryan die ik had opgepikt voor 15k was gewoon fresh en ik heb hem erop gezet voor 20.750. Er stond ook een andere op voor 20.750 (ik weet niet of die fresh was) Die stond er korter op dan die van mij en die verkoopt terwijl die van mij maar niet verkoopt, ook al is het bijna de goedkoopste op de markt en hij is ook nog 4-1-2-1-2!!!!1
inb4 csb
quote:
Niet normaal man.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Adryan die ik had opgepikt voor 15k was gewoon fresh en ik heb hem erop gezet voor 20.750. Er stond ook een andere op voor 20.750 (ik weet niet of die fresh was) Die stond er korter op dan die van mij en die verkoopt terwijl die van mij maar niet verkoopt, ook al is het bijna de goedkoopste op de markt en hij is ook nog 4-1-2-1-2!!!!1
inb4 csb
Nee, ik merkte dat Adryan gepricefixed werd dus ik zocht hem op en toen vond ik 1 voor 15k in 4-1-2-1-2. Zo had ik dus vanmiddag een Jenas 4-4-2 voor 15.5k (die er al 20 minuten op stond) en ik verkocht hem voor 24.5k.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet normaal man.Zoveel winst met zoveel verschillende spelers.
Gebruik je een lijstje ofzo?
Me keepers zijn niet zo snel en als ik dat doe koppen ze hem sowieso in --> lege goalquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Als een gek de keeper uit laten komen.
De corners die ze echt vlak voor de keeper neerleggen zijn het meest irritant. De keeper komt uit zichzelf echt noooooit uit dit jaar wat echt zwaar verneukt is en daardoor zijn dat allemaal simpele goals. Kunst nu is dus te zorgen dat je snel uitkomt als je ziet dat de bal daarheen gaat. Als dat niet zo is moet je vooral niet uitkomen want dan koppen ze hem idd een leeg doel in. Je moet dan gewoon zorgen dat je het duel wint, wat doorgaans wel lukt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:10 schreef leoon. het volgende:
[..]
Me keepers zijn niet zo snel en als ik dat doe koppen ze hem sowieso in --> lege goal
Kan je nagaan hoe slecht Nederland isquote:
Verlies me duels ook gewoonquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De corners die ze echt vlak voor de keeper neerleggen zijn het meest irritant. De keeper komt uit zichzelf echt noooooit uit dit jaar wat echt zwaar verneukt is en daardoor zijn dat allemaal simpele goals. Kunst nu is dus te zorgen dat je snel uitkomt als je ziet dat de bal daarheen gaat. Als dat niet zo is moet je vooral niet uitkomen want dan koppen ze hem idd een leeg doel in. Je moet dan gewoon zorgen dat je het duel wint, wat doorgaans wel lukt.
Als ik tegen iemand speel die zijn keeper nooit uit laat komen bij een corner dan zitten 3 vd 4 corners er gewoon in
Ik zet ook altijd de speler het dichtste bij de cornervlag in het strafschopgebied. Helpt meestal ook wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:10 schreef leoon. het volgende:
[..]
Me keepers zijn niet zo snel en als ik dat doe koppen ze hem sowieso in --> lege goal
Ja, echt dodelijk irritant. Gelukkig speel ik geen seasons meer, weer een bug minderquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:18 schreef Ramboetan het volgende:
bij mij loopt mijn xbox vaak vast als ik fut seasons open.
is dit bij jullie ook? Voor de xbox gebruikers dan.
Gewoon dashboarden en naar de webapp gaan..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:20 schreef DutchSL het volgende:
Duplicates in mijn club hebben met een volle trade pile, koop express twee items BIN met ander account maar kan nog steeds niks doen
Kabel er uit en half uur wachten tot ik weer verder kan
kloptquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef Kamikazie het volgende:
Dus 150 bin methode werkt niet meer?
Kan niet, dan krijg je eerst nog een half uur de melding dat ik op de console ingelogd ben ook al is dat niet meer zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon dashboarden en naar de webapp gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |