SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Mooi concert en heb laatst het verhaal erachter gehoord en toen werd het nog beter!quote:
Vanwege de "Under African skies" docu?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mooi concert en heb laatst het verhaal erachter gehoord en toen werd het nog beter!
Dat. En gewoon een andere locatie zoeken en iedereen die een kaartje had op zijn kosten naar zimbabwe vervoeren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanwege de "Under African skies" docu?
Ah, dat laatste wist ik niet. Tof.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat. En gewoon een andere locatie zoeken en iedereen die een kaartje had op zijn kosten naar zimbabwe vervoeren.
Ja echt tof. Vooral als je iedereen blank,zwart,geel, rood whatever ziet los gaan, dat is toch prachtig!quote:
Correct.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja echt tof. Vooral als je iedereen blank,zwart,geel, rood whatever ziet los gaan, dat is toch prachtig!
He wat?quote:Trouwens RIP Achja.
Weer de eerste nacht...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja echt tof. Vooral als je iedereen blank,zwart,geel, rood whatever ziet los gaan, dat is toch prachtig!
Trouwens RIP Achja.
Word weer 'vervelen' op Kreta! Volgende doe ik mee. Dan word ik hopelijk gelijk vermoord.quote:
Dadelijk na dit biertje maar mijn mand in, morgen weer een lange dag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Word weer 'vervelen' op Kreta! Volgende doe ik mee. Dan word ik hopelijk gelijk vermoord.
Rave zou SL moeten wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef AchJa het volgende:
Moeten EllaN en Rave de honneurs maar waarnemen. En ik heb gvd nog wel op Rave for mayor gestemd... Was welliswaar de enige stem, maar toch.
Dat is ie al een keer geweest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Rave zou SL moeten wordenHij heeft in het Tactics topic ook weer een mooi verhaaltje getypt.
Oeh, linkje? Die wil ik nog wel even nalezen danquote:
Mjah, die laatste vereist toch "leiding te paard" oftewel daadwerkelijk ter plaatse zijn. Dat took'n heb ik niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Rave zou SL moeten wordenHij heeft in het Tactics topic ook weer een mooi verhaaltje getypt.
kijkendequote:
[DEF TDG SC] Tactical Decision Game Slowchatquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:50 schreef Thaboel het volgende:
Zeg AJ en/of C4 kijk eens in het Tactics topic en geef in de tactics SC eens feedback op mijn aanpak?
Och, niet iedereen is verstandig opgeleidquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
[DEF TDG SC] Tactical Decision Game Slowchat
Niet echt feedback, maar het valt me op dat iedereen "voorwaarts" wil.
Naja vanuit mijn oogpunt zou ik voorwaarts gaan omdat je toch bij de BM moet komen en en 2 behoorlijke Vupo's zijn waarvandaan je niet echt veilig kan terugtrekken. Dan maar voorwaarts.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hey Kalkemmerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Och, niet iedereen is verstandig opgeleid
Zal wel aan de leeftijd liggen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ervaring meerquote:
En die BM is vanaf Z niet te bereiken? Dat ding ging voorwaarts dus de achterdeur ligt W.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Naja vanuit mijn oogpunt zou ik voorwaarts gaan omdat je toch bij de BM moet komen en en 2 behoorlijke Vupo's zijn waarvandaan je niet echt veilig kan terugtrekken. Dan maar voorwaarts.
Ik ben ook een ouwe trol.quote:
Dat is waar maar omdat je ook vanuit Groen1 onder vuur ligt is dat ook afgesloten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
En die BM is vanaf Z niet te bereiken? Dat ding ging voorwaarts dus de achterdeur ligt W.
Daarom heb ik nooit veel met een TOOK gehad, vond en vind het altijd veel te theoretisch. Real time ziet het er een stuk anders uit.
Maakt voor de uitvoering niet zoveel uit. Terug trekken het bos in en blocked schootsvelden vanuit beide gebouwen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is waar maar omdat je ook vanuit Groen1 onder vuur ligt is dat ook afgesloten.
Als je terugtrekt in het bos zal je altijd om Bruin1 heen moeten dus zal je weer in het schotsveld van groen1 of bruin3 komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maakt voor de uitvoering niet zoveel uit. Terug trekken het bos in en blocked schootsvelden vanuit beide gebouwen.
quote:
Maar dan zit je nog met een BM met mensen erin en een KPL die weg moet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:24 schreef AchJa het volgende:
Vergeet niet dat je niet weet wat er zit en een aanval op een beetje goed verdedigde stelling moet je al rap in 1 op 3 aantallen denken. Voor elke enkele man verdediging 3 man aanval. Het hele circus is van nul komma nul strategisch/ tactisch belang. Waarom zou je daar een karrevracht doden aan verspillen. Ik wacht het mooie weer wel af en bombardeer dat hele circus richting steentijd.
Ondertussen is de CADI er en kunnen we rustig afwachten onder het genot van een broodje bal en een biertje bakkie pleur.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:24 schreef AchJa het volgende:
Vergeet niet dat je niet weet wat er zit en een aanval op een beetje goed verdedigde stelling moet je al rap in 1 op 3 aantallen denken. Voor elke enkele man verdediging 3 man aanval. Het hele circus is van nul komma nul strategisch/ tactisch belang. Waarom zou je daar een karrevracht doden aan verspillen. Ik wacht het mooie weer wel af en bombardeer dat hele circus richting steentijd.
Weet je wel hoe lang een caditank rijd?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ondertussen is de CADI er en kunnen we rustig afwachten onder het genot van een broodje bal en een biertje bakkie pleur.
Tank? De gemiddelde CADI wagen is sneller in het terrein dan welk voertuig dan ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lang een caditank rijd?
Bruin hoef je je helemaal niet druk om te maken, voldoende zicht en vuurdekking. De enige die roet in het eten kan gooien is groen. Een paar keer vanuit de bosrand een riedel op de ramen en je kunt rustig dat volk weghalen. Of ze blijven maar ff zitten waar ze zitten. In die Bushmaster zonder wielen zing je het wel ff uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar dan zit je nog met een BM met mensen erin en een KPL die weg moet.
Je ligt onder vuur he!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tank? De gemiddelde CADI wagen is sneller in het terrein dan welk voertuig dan ook.
Don't fuck the case was het toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:34 schreef AchJa het volgende:
Daarbij, air support wegens laaghangende bewolking niet mogelijk... yeah right...![]()
Als die bewolking zo laag hangt zie ik die gebouwen niet eens.
Of krijg ik nu wederom "Don't fight the case" te horen...![]()
![]()
Ik post wel even voor C4: Liever erboven, naja de frietpan danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |