SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Mooi concert en heb laatst het verhaal erachter gehoord en toen werd het nog beter!quote:
Vanwege de "Under African skies" docu?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mooi concert en heb laatst het verhaal erachter gehoord en toen werd het nog beter!
Dat. En gewoon een andere locatie zoeken en iedereen die een kaartje had op zijn kosten naar zimbabwe vervoeren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanwege de "Under African skies" docu?
Ah, dat laatste wist ik niet. Tof.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat. En gewoon een andere locatie zoeken en iedereen die een kaartje had op zijn kosten naar zimbabwe vervoeren.
Ja echt tof. Vooral als je iedereen blank,zwart,geel, rood whatever ziet los gaan, dat is toch prachtig!quote:
Correct.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja echt tof. Vooral als je iedereen blank,zwart,geel, rood whatever ziet los gaan, dat is toch prachtig!
He wat?quote:Trouwens RIP Achja.
Weer de eerste nacht...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja echt tof. Vooral als je iedereen blank,zwart,geel, rood whatever ziet los gaan, dat is toch prachtig!
Trouwens RIP Achja.
Word weer 'vervelen' op Kreta! Volgende doe ik mee. Dan word ik hopelijk gelijk vermoord.quote:
Dadelijk na dit biertje maar mijn mand in, morgen weer een lange dag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Word weer 'vervelen' op Kreta! Volgende doe ik mee. Dan word ik hopelijk gelijk vermoord.
Rave zou SL moeten wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef AchJa het volgende:
Moeten EllaN en Rave de honneurs maar waarnemen. En ik heb gvd nog wel op Rave for mayor gestemd... Was welliswaar de enige stem, maar toch.
Dat is ie al een keer geweest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Rave zou SL moeten wordenHij heeft in het Tactics topic ook weer een mooi verhaaltje getypt.
Oeh, linkje? Die wil ik nog wel even nalezen danquote:
Mjah, die laatste vereist toch "leiding te paard" oftewel daadwerkelijk ter plaatse zijn. Dat took'n heb ik niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Rave zou SL moeten wordenHij heeft in het Tactics topic ook weer een mooi verhaaltje getypt.
kijkendequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |