Miniem detailquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:00 schreef One_conundrum het volgende:
Coinpocket
NudieVroeger was je zo mooi
deze is hetquote:Hello,
Its £20 for a parcel to Europe
Thanks
Amanda
666 dan, als die je pastquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:39 schreef Atta-boy het volgende:
Leg opening te groot voor wat ik nu zoek maar anders zou ik zoiets graag willen![]()
Zoek een slim/straight of tapered fit in hw denim.
666 zou ik idd graag willen of die beatle buster maar vind ik op dit moment ff te duur voor denim. Zat daarom meer te kijken naar zo'n oldblue als ali heeft. Die met hidden arcs zou ik ook super vinden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:42 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
666 dan, als die je past
Leg opening ook voor mij een reden om het niet te doen.
Mij RC is iets minder 20 cm, en meer wil ik niet. 21,5 zou deze worden....
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:16 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
666 zou ik idd graag willen of die beatle buster maar vind ik op dit moment ff te duur voor denim. Zat daarom meer te kijken naar zo'n oldblue als ali heeft. Die met hidden arcs zou ik ook super vinden.
Met goed zichtbare arcs vind ik ze dan weer iets minder.
Post soak pics:
Maak wel ff fit pics als er goed licht is en blablabla.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kauwgomvlek er uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had eigenlijk niet verwacht dat het bij de knieen ook zo wit zou worden, was voor de was niet echt duidelijk zichtbaar. Vind het best mooi dus goede verrassing
Will do zodra ik thuis ben. Er was iemand voor de trein gesprongen dus ik had wat tijd te doden in Eindhoven. Ik zit voorlopig nog in de trein.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:38 schreef BigSmurf het volgende:
Mijn ALD is flink gerekt ja, prescott broken twill. Is een 30/35 en meet nu 83 cm uit m'n hoofd stretched. Zat eerst strak met alle knopen dicht, zit nu op het randje van een riem nodig. Twee inch wordt wel te veel denk ik.
Doe eens even measurements van die Princeton? Please?
En over die backpocket discussie, you love it or hate it. Ik vind 't een tof detail, zeker als de kruizen gaan faden.
@Atta Nice man, seriously!
Nice!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:16 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
666 zou ik idd graag willen of die beatle buster maar vind ik op dit moment ff te duur voor denim. Zat daarom meer te kijken naar zo'n oldblue als ali heeft. Die met hidden arcs zou ik ook super vinden.
Post soak pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kauwgomvlek er uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had eigenlijk niet verwacht dat het bij de knieen ook zo wit zou worden, was voor de was niet echt duidelijk zichtbaar. Vind het best mooi dus goede verrassing
Wow, wat een kleine leg opening, didn't expect that. Thigh is wel lekker groot, nice.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:09 schreef kaaspeer het volgende:
Hier zijn de measurements voor de ALD Princeton w31 l33
Waist: 87cm
Rise: 33cm
Thigh: 30cm
Inseam: 86cm
Leg opening: 17cm
Ik hoor t wel als er meer vragen zijn.
Ja die taper is behoorlijk. Cuffen maakt het een stuk makkelijker om je voet er door te halen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:19 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wow, wat een kleine leg opening, didn't expect that. Thigh is wel lekker groot, nice.
het schreeuwt wortel iddquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:19 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wow, wat een kleine leg opening, didn't expect that. Thigh is wel lekker groot, nice.
Vind t wel bruut. Het is zeker geen broek voor heritage denimheads. Meer modieus dan klassieke workwear. Ik heb zelf flinke bovenbenen dus een skinny fit ziet er redelijk belachelijk bij me uit. Prima compromis dit.quote:
Heel goed!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:16 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Post soak pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kauwgomvlek er uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja gaat sowieso meequote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:59 schreef bokkepoot het volgende:
Mee op vakantie en jezelf nog een even martelen daar en dan seasoak
Moet ie wel lang genoeg zijn. Waar verkopen ze die ALD's verder allemaal al? Denk dat 17 cm echt te klein wordt naar m'n smaak.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Ja die taper is behoorlijk. Cuffen maakt het een stuk makkelijker om je voet er door te halen.
Is Ali z'n Oldblue he.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:43 schreef Atta-boy het volgende:
Vet hoor bok. Blijf je deze ook nog veel dragen na de contest? Zou wel cool zijn.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:48 schreef Atta-boy het volgende:
Ben niet zo scherp meerlange dag gehad.
Ali bedoelde ik idd.
Poeh, waarvan ik weet Rambam in Eindhoven, Country House (die in de beurspassage, naast de C&A) in Rotterdam en TdN.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Moet ie wel lang genoeg zijn. Waar verkopen ze die ALD's verder allemaal al? Denk dat 17 cm echt te klein wordt naar m'n smaak.
We gaan het meemaken, ik denk dat je portemonnee de enige dankbare is nuquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:53 schreef M1stral het volgende:
Later zal je me er dankbaar voor zijn.
Een goed aanbodquote:
Kut, ik was vanmiddag nog in Rotterdam.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:57 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Poeh, waarvan ik weet Rambam in Eindhoven, Country House (die in de beurspassage, naast de C&A) in Rotterdam en TdN.
quote:
Een momo-verkoopquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:27 schreef bokkepoot het volgende:
Een offer dat je zogezegd can't refuse..
Fitpics in 2/3 dagen afhankelijk van M1stral
Ik woon erquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:43 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Kut, ik was vanmiddag nog in Rotterdam.
Ik moet over country house wel de disclaimer geven dat t 4 maanden geleden was dat ik ALD daar zag.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:40 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik woon er
Maar die bij de beurspassage vind ik weinig aanbod hoor, maar ligt wel wat inderdaad. Op de meent is ook een winkel waar ze wat dry denim verkopen, naam kwijt.
Vanmiddag was ik sinds lange tijd weer in Arnhem. Helaas geen tijd om even nieuwe collecie @ The Globe te bekijken, maar je kan donder op zeggen dat ze daar ALD hebben
Ze hebben er ook indigofera, dat kings of indigo (ook NL merk) en jean shop die zeker de moeite waard is. Veel Red Wings, bohboh, ik moet er naartoe als ik geldloos ben, dat is zeker.
@Ali, die olblue is echt goed man. Wat ben je er mee van plan voor 12-12-12, seasoak, wassen met bleek, bewerken met een laser? (niet alleen de contest eindigt dan) Waarom zou je eigenlijk mee doen, je weet toch niet wie er wint
Thanksquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:40 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
@Ali, die olblue is echt goed man. Wat ben je er mee van plan voor 12-12-12, seasoak, wassen met bleek, bewerken met een laser? (niet alleen de contest eindigt dan) Waarom zou je eigenlijk mee doen, je weet toch niet wie er wint
Cool man, had verwacht dat het onwijs duur zou zijn maar de kosten zijn ongeveer gelijk aan een normaal paar schoenen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:33 schreef Nezhi het volgende:
Mijn Portee Goods zijn klaar, moeten alleen nog verstuurd wordenhopelijk passen ze goed, en ik denk dat ze wel mooi gaan staan bij mijn denim. Sanjay, wat doe je dan nu op school? Lijkt me een leuke studie!
[ afbeelding ]
Zonde, hoeveel wear zat er in?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:19 schreef omelette het volgende:
Mijn moeder heeft per ongeluk mijn APC in de wasmachine gewassen![]()
Wat te doen?
Veel te weinig. Zitten nu ook allemaal vreemde vouwen in en heel veel indigo is verloren gegaanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:27 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Zonde, hoeveel wear zat er in?
Volgens mij is er weinig wat je kan doen behalve stug doordragen en zorgen dat de tweede wash wat langer uitgesteld wordt.
Dikke kans dat ik dat ben. Ik kwam idem net terug van het sporten. Was ff wat fruit kopen bij dat winkeltje naast de AHquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:48 schreef T_Fuff het volgende:
daar staat maar één straf op: elke dag 3 tot 4 keer je kleding wisselen en in de was dumpen. Pissen in de wasmand en zeggen dat de kat het heeft gedaan!
j/k
Heb je misschien een foto? Klinkt in elk geval echt zonde
Ik heb ook een vraagje, ik zag net iemand lopen in Rotterdam, bij Mathenesserplein met een ALD Princeton dacht ik, gloednieuw. Was dat een van de reaguurders misschien?
Ik kwam vanaf sporten en toen spotte ik het selfedge lijntje op de schoenen
Ja echt jammerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:48 schreef T_Fuff het volgende:
daar staat maar één straf op: elke dag 3 tot 4 keer je kleding wisselen en in de was dumpen. Pissen in de wasmand en zeggen dat de kat het heeft gedaan!
j/k
Heb je misschien een foto? Klinkt in elk geval echt zonde
Ik heb ook een vraagje, ik zag net iemand lopen in Rotterdam, bij Mathenesserplein met een ALD Princeton dacht ik, gloednieuw. Was dat een van de reaguurders misschien?
Ik kwam vanaf sporten en toen spotte ik het selfedge lijntje op de schoenen
Jep, was idd een ALD Princeton. Toevallig gister een post gemaakt dat ik deze had aangeschaft. Ik ben zelf ok tevreden over de fitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:05 schreef T_Fuff het volgende:
Nice, ik was ook van sporten, alleen ik had jogging pants, was dat ALD Princeton ook?
Zag er goed uit man
Binnenkort even langswippen!quote:Beste BigSmurf,
Ja hebben we de nieuwe collectie !
Met vr gr,
Verkoper
> From: BigSmurf@smurfenmail.com
> Subject: Nieuwe collectie Atelier LaDurance
> Date: Thu, 18 Oct 2012 14:13:31 +0200
> To: info@countryhouserotterdam.nl
>
> Beste,
>
> Hebben jullie reeds de nieuwe collectie van Atelier LaDurance in de winkel liggen? Ik kan me namelijk herinneren dat jullie een tijd geleden jeans van dit merk verkochten.
>
> Ik hoor het graag.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> BigSmurf
Als je je 's weekends in de stad begeeft dan is er tevens een kans dat je iemand in een nf/momo/levi's commuter kan tegenkomen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:51 schreef T_Fuff het volgende:
Omelette, ja dat is zonde, inderdaad te weinig wear. Hoewel het wel met flits is, met daglicht en zonder flits valt de schade beter te beoordelen.
Smurf, ik ga dan ook maar eens kijken binnenkort, het zou dan helemaal toevallig zijn als er nog meer gespot wordtRotterdam the place to be!
Ik denk dat iedereen zich omdraait wanneer je wat dan ook roept.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:18 schreef T_Fuff het volgende:
Gewoon iets van zeggen, ik vind het wel leuk om daarop aangesproken te worden, krijg je biertje van me
@Don, als ik je spot, dat is heel goed mogelijk dan roep ik je bij de naam van je jeans hahaDan weet ik dat jij het bent als je reageert.
In wat voor kut gedeelte kom jij, beijerlandselaan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:21 schreef T_Fuff het volgende:
In Rotterdam niet, in deze stad lopen ze gewoon door als een of andere blacka zijn pipa trekt en ermee zwaait
edit: zelfs een kerel hier om de hoek die met een slang (oranje/wit) om zijn nek door de straten loopt, niemand kijkt om joh.
Roffa straatsoldaat represent.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
In wat voor kut gedeelte kom jij, beijerlandselaan?
Die gast woonde denk ik eerst bij mij in de buurt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:21 schreef T_Fuff het volgende:
In Rotterdam niet, in deze stad lopen ze gewoon door als een of andere blacka zijn pipa trekt en ermee zwaait
edit: zelfs een kerel hier om de hoek die met een slang (oranje/wit) om zijn nek door de straten loopt, niemand kijkt om joh.
Oh dan is dat hem idd nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:46 schreef T_Fuff het volgende:
Haha ik woon in het Nieuwe Westen, bij de heemraadssingel op de hoek.
Nee die gast is eerder Nigeriaan, echt flink donker en die slang is zeker 3 meter haha.
Nee het is hier vrij netjes allemaal, maar ik kom uit het oosten, ik heb de afgelopen 5 jaar de stap van klein omhooggevallen dorpje met 3800 mensen in de veluwe/betuwe --> Utrecht --> Rotterdam. Je kunt begrijpen dat dit nogal een cultuurshock voor mij is. Vandaar dat ik alles overdreven vind hier
Goser, toen ik in Rotterdam kwam wonen vanuit een dorp in Brabant wist ik ook niet wat me overkwam.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:46 schreef T_Fuff het volgende:
Haha ik woon in het Nieuwe Westen, bij de heemraadssingel op de hoek.
Nee die gast is eerder Nigeriaan, echt flink donker en die slang is zeker 3 meter haha.
Nee het is hier vrij netjes allemaal, maar ik kom uit het oosten, ik heb de afgelopen 5 jaar de stap van klein omhooggevallen dorpje met 3800 mensen in de veluwe/betuwe --> Utrecht --> Rotterdam. Je kunt begrijpen dat dit nogal een cultuurshock voor mij is. Vandaar dat ik alles overdreven vind hier
Ziet er goed uit, Inderdaad fitpics als ze binnen zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:33 schreef Nezhi het volgende:
Mijn Portee Goods zijn klaar, moeten alleen nog verstuurd wordenhopelijk passen ze goed, en ik denk dat ze wel mooi gaan staan bij mijn denim. Sanjay, wat doe je dan nu op school? Lijkt me een leuke studie!
[ afbeelding ]
Ik woon ook aan vierambachtsstraat, gelukkig echt een van de eerste huizen dus ik ben gelijk hoekje om Heemraadssingel. Maar richting schiedam wordt het pas erg, zo rond mathenesserplein. Maar ik vind het eigenlijk wel meevallen. Ik was laatst met een vriend rondfietsen, brug over, zuid in, snel terug hahaha, dat is echt erg. Dit zijn allemaal aardige mensen met family business, beetje een allochtonen 'ons-kent-ons' gevoel heb ik erbij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:11 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Goser, toen ik in Rotterdam kwam wonen vanuit een dorp in Brabant wist ik ook niet wat me overkwam.
Loop je vrolijk de tokos te bekijken aan de Vierambachtsstraat, en dan hoor je ineens:
"Ey swa, check die chi-meid met 'r ille pattas"
Tot op de dag van vandaag ga ik me niet verdiepen in de betekenis van die zin. Ik woon zelf aan de vierambachtsstraat. De buurt schijnt niet heel geweldig te zijn, maar ik heb nog nooit iets meegemaakt. Je woont immers in een stad, er gebeurd hier altijd wat. In kralingen wordt veel meer ingebroken, daar is immers meer te halen.
Zolang je niet iets van Prada, Versace, Ice Berg of Armani roept op straat denk ik niet dat er veel op zullen reageren.
Als jij gilt dan ren ik wegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:20 schreef BigSmurf het volgende:
Vind Rotterdam eigenlijk echt een pauperstad, met al die vuilniszakken met bontkraagjes, neppe D&G petjes en Armani tasjes die overal rondzwerven. Het is ook gewoon ongezellig. Alleen makkelijk en dichtbij voor mij, en alle winkels vlak bij elkaar. Maar toch, geef mij Breda, Tilburg, Amsterdam of Utrecht maar. Tevens de side note dat ik nooit in een grote stad wil wonen, als is het maar vanwege de parkeerchaos.![]()
Maar, als ik iemand spot met een dry, dan geef ik een gil. Ik draag waarschijnlijk m'n ALD, dus heel herkenbaar.![]()
Niet haten jij.quote:
London toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet haten jij.![]()
Ik heb eig noot culture shock gehad ook al ben ik van 56.000 naar 7.550.000 inwoners een aantal jaren geleden gegaan.
Sorry ik woon op het platteland, het dichtstbijzijnde dorp zit hier 3 km vandaan, alles is voor mijn cultuurschokquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet haten jij.![]()
Ik heb eig noot culture shock gehad ook al ben ik van 56.000 naar 7.550.000 inwoners een aantal jaren geleden gegaan.
Die ook , maar Rotterdam is gewoon veel meer multicultiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:35 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
London toch?
Allochtoon zijn is niet erg, maar hij bedoelt natuurlijk de bontkraagjes
Klopt. Ben daar ook in slechte delen van de stad geweest, is beijerlandselaan niets bij. Heb een tijdje geleden een fiets gekocht daar in dat gedeelte.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:35 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
London toch?
Allochtoon zijn is niet erg, maar hij bedoelt natuurlijk de bontkraagjes
Dichtbijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:37 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Sorry ik woon op het platteland, het dichtstbijzijnde dorp zit hier 3 km vandaan, alles is voor mijn cultuurschok
[..]
Die ook , maar Rotterdam is gewoon veel meer multiculti
Idem, meestal Nudies en Levi's, maar soms ook wat exclusiever. Ik let tegenwoordig op alle jeans.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:56 schreef don-diablo het volgende:
Ik zie toch echt geregeld dry denim voorbijkomen in de steden. Vrij divers qua merken, ook wel eens dingen die ik niet gelijk herken.
Keihard!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef don-diablo het volgende:
Hèhè Brandon is weer goed bezig. Weird Guy Double Sided Camo.
[ afbeelding ]
Ik vind em zeker tof.
Heel heel herkenbaar,quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:59 schreef BigSmurf het volgende:
Toch grappig, die cultuurverschillen zo. Dat maakt het ook wel weer leuk.
[..]
Idem, meestal Nudies en Levi's, maar soms ook wat exclusiever. Ik let tegenwoordig op alle jeans.
Hahaha ach het heeft zijn voordelen en het heeft ook zijn nadelen, zelf zou ik het liefst in een rustige voorstad willen wonen, maar mijn ouders komen hier vandaanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:43 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Dichtbij
Wel mooi, ik zou dat ook wel willen, in zo'n situatie als jij.
Ik heb niet het idee dat jij wereldvreemd ben ofzo, dus het zal wel meevallen
Je had toch laatst - gepost in dit topic - een jeans producer die zijn jeans liet testen door farmers? Dat is echt awesome, je moet je aanmelden voor zoiets man, laat die Elephant en die ES (geloof ik) zien dan willen ze jou echt wel gebruiken.
Nu we toch zo lekker bezig zijn. Een vriend van mij die is op zoek naar custom jeans producenten, zouden jullie misschien wat input kunnen geven. Het gaat om artist denim, van dat soort jeansmaker, waar je je 'eigen jeans' kan maken, customizen.
Hij gaat er volgens mij een artikel over schrijven ofzo.
Ik ben camo echt gaan waarderen door dit en het sneaker topicquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind em zeker tof.
Dat droeg ik 10 jaar geleden ook alquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind em zeker tof.
Sowieso ook broeken in duck camo van carhartt (hoe kan het ook anders) en volgens mij van Lee of iets dergelijks voorbij zien komen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:18 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Keihard!
Zien jullie wel eens een samurai oid voorbij komen dan? Ik volgens mij één keer.
Nicequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind em zeker tof.
Hype trainquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind em zeker tof.
Kan makkelijk jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:42 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Een meet kan dus heel makkelijk in RotterdamDoen we het in het nieuwe jaar
Groningen de koningen!! Ik ben volgende week donderdag in Amsterdam te vindenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:37 schreef omelette het volgende:
Groningen![]()
Alleen kut op denimgebied
Koop een Railcar Viper. Veel mooier dan die Nudie crap.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:26 schreef Parallellogram het volgende:
Even een vraagje. Zijn de waist en de lengte van een Nudie tight long john denim stretch ongeveer even groot als die van de thin finn?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:36 schreef M1stral het volgende:
[..]
Koop een Railcar Viper. Veel mooier dan die Nudie crap.
Die Railcar Viper ziet er wel goed uit, maar hij is ook nogal duur. Vooral als ik hem bestel en hij niet blijkt te passen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:36 schreef M1stral het volgende:
[..]
Koop een Railcar Viper. Veel mooier dan die Nudie crap.
Ik bedoelde inderdaad in dezelfde maat. Ik had al op de site van Nudie gekeken en daar staan dezelfde afmetingen bij beide broeken. Maar ik las op internet dat de tlj ruimer valt dan andere nudies. Dus ik wilde nog even hier vragen of jullie dat konden bevestigenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:30 schreef BigSmurf het volgende:
In dezelfde maat bedoel je? Moet je even op de website van Nudie kijken, kan je verschillende fits vergelijken (ook met measurements).
Je kan een mailtje sturen naar Steven van Railcarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:51 schreef Parallellogram het volgende:
[..]
Die Railcar Viper ziet er wel goed uit, maar hij is ook nogal duur. Vooral als ik hem bestel en hij niet blijkt te passen.
[..]
Ik bedoelde inderdaad in dezelfde maat. Ik had al op de site van Nudie gekeken en daar staan dezelfde afmetingen bij beide broeken. Maar ik las op internet dat de tlj ruimer valt dan andere nudies. Dus ik wilde nog even hier vragen of jullie dat konden bevestigen
Railcar voor vrouwen is een mustquote:
Even van BlueOwl afgepikt. Verschilt per wassing ook nog wel ietsjes, maar dit zijn even twee willekeurige paartjes.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:51 schreef Parallellogram het volgende:
[..]
Die Railcar Viper ziet er wel goed uit, maar hij is ook nogal duur. Vooral als ik hem bestel en hij niet blijkt te passen.
[..]
Ik bedoelde inderdaad in dezelfde maat. Ik had al op de site van Nudie gekeken en daar staan dezelfde afmetingen bij beide broeken. Maar ik las op internet dat de tlj ruimer valt dan andere nudies. Dus ik wilde nog even hier vragen of jullie dat konden bevestigen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:56 schreef BigSmurf het volgende:
En wat betreft Railcar, erg mooie jeans voor dames, en als je interesse hebt inderdaad een mailtje sturen naar Steven. Laat je gek maken door die denimheads hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Wel fitpics postenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:03 schreef Parallellogram het volgende:
Oké, bedankt voor de reacties! Ik ga toch eerst voor een tight long john. En als ik nog eens besluit om een Railcar Viper te kopen laat ik het wel weten
Leuk! Even PM naar ditty voor sizing tips mocht je twijfelen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:03 schreef Parallellogram het volgende:
Oké, bedankt voor de reacties! Ik ga toch eerst voor een tight long john. En als ik nog eens besluit om een Railcar Viper te kopen laat ik het wel weten
In Jakartaquote:
Balen man haha. Fijne vakantie in ieder geval!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:24 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
In JakartaMaar ik vertrek vandaag
Dus dat is klote dat het niet een weekje later is bijv
Heb ook eerst een TLJ gehad zit echt heerlijk maar niet te vergelijken met het stugge van de Viperquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:03 schreef Parallellogram het volgende:
Nice.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:00 schreef T_Fuff het volgende:
Ali, have fun man
Geniet ervan en ik hoop dat je wat coole handcrafted spul kan vinden, denim, leer, wat dan ook
Zag net ook erg leuk gedaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:26 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
N&F JH... Ik heb zondag helaas pas tijd voor betere pics
Stof is echt jummy, voor de rest is de broek redelijk saai jaStof is fijn idd, het gebrek aan details heb ik me al lang overheen gezet. De pasvorm en het materiaalgebruik werkt voor mij iig. Volgende keer misschien nog een maatje downsizen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Ik vind de selvage wel meevallen eig. Ik geef mijn weird Guy de laatste tijd veel te weinig aandacht iig. Afgelopen weekend weer veel gedragen iig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:40 schreef bokkepoot het volgende:
Selvage is ook echt te gaaf, ik ben hier meer content mee dan mijn Elephant, alleen is die patch veel gaver op mijn E2
Oké, bedankt voor de tips! Ik zit zelf qua lengte tussen 32 en 34, dus dan neem ik ook maar 34.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:27 schreef Ditty het volgende:
[..]
Heb ook eerst een TLJ gehad zit echt heerlijk maar niet te vergelijken met het stugge van de ViperIk weet niet wat je normaal hebt qua lengte? Ik heb normaal 32 lengte maar 34 bij de TLJ gedaan dat was perfect. Verder van de waist gewoon mijn normale maat genomen. Had achteraf misschien nog wel 1 kleiner kunnen nemen. Op mynudies.com zeggen sommige 2 maten kleiner nemen. Maar ik heb een dikke kont dus daar blijft hij gewoon goed zitten
Veel je commuter aanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind de selvage wel meevallen eig. Ik geef mijn weird Guy de laatste tijd veel te weinig aandacht iig. Afgelopen weekend weer veel gedragen iig.
Ik heb idd m'n commuter het vaakst aan de laatste tijd. Ging juist van skinny's terug naar slim/straight en nu weer naar slim/skinny tapered.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:53 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Veel je commuter aan? Hoe bevalt de fit van de 511? Toch behoorlijk tapered/skinny? Beetje met de nudie TF te vergelijken?
Oké helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb idd m'n commuter het vaakst aan de laatste tijd. Ging juist van skinny's terug naar slim/straight en nu weer naar slim/skinny tapered.Ik vind em niks op een TF lijken. Die heeft een lagere yoke, de zakken zijn veel lager geplaatst en heeft echt een carrot fit (boven ruim, onder strak). De 511 vind ik meer skinny/slim met een oké taper. Boven aansluitend en onder ook redelijk maar dan iets meer.
Kan ik begrijpen. M'n momo is redelijk straight en heeft voor m'n gevoel nu ook een grote leg opening. Volgende keer een 07.. wanneer ik weer een momo neem. Eerstvolgende wordt weer iets van nf denk ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:25 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Oké helemaal duidelijk. Wilde er altijd nog een x eentje passen maar denk dat hij toch iets te smal is. Ik vind tapered fits ook gewoon het mooiste ogen op sneakers/boots dus kan het begrijpen
. Skinny's vond ik een jaar geleden nog heel tof, maar in een paar maanden tijd totaal op afgeknapt. Simpelweg omdat ze bij mij toch niet zo mooi staan
.
Een dry is het niet, maar een echte prewash ook niet. De 511 is wel erg comfy. Rekt ook wat mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:38 schreef Atta-boy het volgende:
Heb je al weinig tijd om denim te dragen, ga je ook nog eens pre washes dragen
De gemiddelde prewash is behandeld en heeft wat gemaakte vale plekken e.d. Deze heeft een enkele kleur zoals een dry. Meer van twill zeg maar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:43 schreef Atta-boy het volgende:
Als hij niet fade enzo is het toch gewoon een pre wash? Hoe kan het er tussen in zitten dan?
Vind zo'n commuter ding best cool, die selvedge die bijna iedereen haat vind ik juist wel tof
Gewoon met Mink oil neem ik aan? Bij verscheide leerzaakjes te verkrijgen denk ik. Bij Red Wings store iig, maar dat is dan weer een pleuris eind.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:44 schreef vault_tec het volgende:
Commuter is toch die voor op de fiets? Die wil ik ookJullie weten dit wel. Waar kan ik olie kopen voor mijn cortier riem?
Wordt dat niet vaak aangehaald als 'one wash' ? Nee dat zal wel niet, maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De gemiddelde prewash is behandeld en heeft wat gemaakte vale plekken e.d. Deze heeft een enkele kleur zoals een dry. Meer van twill zeg maar.
Kijk ff of je zo'n LTD Heavyweight met hidden arczzz kan scoren (maatje 30), mocht je nog in de buurt komen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:35 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Thansk guys, nu op dubai chillen :p en wachten.
Je gaat tog zelf nog atta? kan wel voor je reserveren denk ik.
Maar ik wil dat die riem mooi wordtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:00 schreef Atta-boy het volgende:
Ik smeer geeoon nivea op m'n leervandaag visvims geniveaad
Gaat waarschijnlijk niet meer doorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:35 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Thansk guys, nu op dubai chillen :p en wachten.
Je gaat tog zelf nog atta? kan wel voor je reserveren denk ik.
Hoe bedoel je gezien de prijs, wat betaal je er nu voor dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:44 schreef kaaspeer het volgende:
Heeft een van jullie overigens enig idee waar Atelier LaDurance denim tegenwoordig in elkaar gesleuteld wordt?
Ik kan nergens een "made in ..." tag vinden. De oudere modellen hadden Made in France op een tag staan, maar daar staat nu "Atelier LaDurance"
Ik kan me voorstellen dat ze tegenwoordig in China in elkaar gesleuteld worden, gezien de prijs. Ik vind het toch een beetje misleidend.
[EDIT]
Ik heb het antwoord gevonden op mynudies. Ze worden in elkaar gesleuteld in China.
Nee ze kosten 150-160e. Denim is als het goed is hetzelfde, maar het stikken gebeurd in China. Vakmanschap hoeft niet minder te zijn maar het zou een beetje vreemd zijn als ze die oude prijzen bleven hanteren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:18 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Hoe bedoel je gezien de prijs, wat betaal je er nu voor dan?
Is het geen ¤220-230 meer ?
Vond het wel jammer, made in France klinkt zo cool, en zal vast verschil in zitten hoor. Arbeidskosten
Daar ben ik wel mee eens. Voor je gevoel klopt het gewoon niet. Op deze manier kun je een grotere doelgroep aanspreken iig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:29 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Nee ze kosten 150-160e. Denim is als het goed is hetzelfde, maar het stikken gebeurd in China. Vakmanschap hoeft niet minder te zijn maar het zou een beetje vreemd zijn als ze die oude prijzen bleven hanteren.
Maar dat zou ze gelijk weer 50-70 euro duurder maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:50 schreef M1stral het volgende:
Zouden gewoon made in Japan moeten zijn.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:58 schreef Atta-boy het volgende:
China is iig dichter bij Japan als France dus dan is dit beter
Hij zit bovenin iets strakker dan mijn maat 30, en dat is net perfect.quote:
Heb ik hele fijne basics gehaald toen ik me vakantie was. Deze acties zijn alleen voor de VS geloof ik.quote:
Gewoon via zo'n importbedrijfje laten doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb ik hele fijne basics gehaald toen ik me vakantie was. Deze acties zijn alleen voor de VS geloof ik.
Met zijn alle een bestelling doen?!quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gewoon via zo'n importbedrijfje laten doen.
Ik zeg doen!quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:51 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Met zijn alle een bestelling doen?!
Goed plan (en goed dat je het onthouden hebt!)quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:23 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je N&F? Misschien een x leuk om een update te plaatsen
?
Credit card.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:41 schreef Michhas het volgende:
Hoe betaald iedereen hier online eigenlijk? Creditcard? PayPal?
Paypal.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:41 schreef Michhas het volgende:
Hoe betaald iedereen hier online eigenlijk? Creditcard? PayPal?
Same here.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:47 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Paypal.
Heb geen creditcard en paypal wordt ook vrijwel overal geaccepteerd.
Bij BlueOwl is de service ontzettend goed wat dat betreft.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Same here.
Overal wordt PayPal geaccepteerd, behalve bij BlueOwl en Urban Outfitters, en laat dat nou net de twee sites zijn waar ik op het punt sta iets te bestellen
Ja dat las ik ook op hun site. Toch maar even achteraan gaan, jij hebt er duidelijk een postitieve ervaring meequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:00 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Bij BlueOwl is de service ontzettend goed wat dat betreft.
Moet je gewoon even een mail sturen, bij mij was de hele betaling afgerond binnen een dag, via paypal.
Gebied van denim oninteressant.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:11 schreef robin007bond het volgende:
Wat is jullie mening eigenlijk over Vanguard?
Nicequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:18 schreef T_Fuff het volgende:
PayPal en sinds kort heeft mijn vriendin een CC, helaas is ze nog niet thuis om te activeren (Kenia) maar over 2 weken kan ik daar ook mee betalen
Dat hoef je maar 1 keer te doen he? Je moet de eerste betaling vanaf je credit doen dat op je PP account staat. Daarna koppel je hem aan je bankrekening. Dan stort PP 2 kleine bedragen op dat rek nr en die moet je dan verifieren zodat PP weet dat dat account van jou is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nice
Enige nadeel aan PP is dat het zo lang duurt voordat het geld op je account staat
O serieus?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:03 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Dat hoef je maar 1 keer te doen he? Je moet de eerste betaling vanaf je credit doen dat op je PP account staat. Daarna koppel je hem aan je bankrekening. Dan stort PP 2 kleine bedragen op dat rek nr en die moet je dan verifieren zodat PP weet dat dat account van jou is.
Daarna kan je gewoon met PayPal betalen en wordt het direct van je bankrekening afgeschreven. Duurt ongeveer 1 a 2 werkdagen voordat het dan van je rekening af is.
Het mooie van die betaling is dat je direct betaald, net als bij iDeal.
Ik betaal overal waar het kan met PP, maar bij sommige webshops kan het helaas niet.
Dat zijn de zaken, leuk dat het nog zo klein is. Vond het sowieso een mooie broek.quote:Op maandag 22 oktober 2012 04:46 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Gisteren een sage gekochtNice denim en de gasten ontmoet 2mans zaakje. Also T_fuff dat jij de eerste intnational shipping was
![]()
Ging passen in de mall op de wc :p heb size 30 genomen 32 was fit te groot. 30 kreeg ik net dicht met moeite :p hopen op stretch
Nice, ik had aan hen verteld dat ik ze via jou kende. Dit vinden ze helemaal mooi natuurlijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 04:46 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Gisteren een sage gekochtNice denim en de gasten ontmoet 2mans zaakje. Also T_fuff dat jij de eerste intnational shipping was
![]()
Ging passen in de mall op de wc :p heb size 30 genomen 32 was fit te groot. 30 kreeg ik net dicht met moeite :p hopen op stretch
Lekker bezigquote:Op maandag 22 oktober 2012 04:46 schreef Ali_Ilegali het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fits maken kunnen die canadezen niet echt, goeie stoffen inkopen wel![]()
Japanese Heritage
161654135
Roy RS 2.
Deze is vrij lastig, omdat hij in zijn geheel fade en je echt een dikke camera en mooie setting moet hebben om het goed te zien
EnjoyAls ook van de sarcastische opmerkingen
Creditcard is niet veiliger dan paypal denk ik. Ik heb gewoon een 16 letterig wachtwoord met allerlei rare tekens en hoofdletters die ik om de twee maanden verander.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:25 schreef kaaspeer het volgende:
Ik vind paypal toch een beetje link. Iemand hoeft maar je wachtwoord te weten en hij kan zo gebruik maken van je gekoppelde creditcard of bankrekening... Gebruik dat liever niet.
Een creditcard is goedkoop en biedt ook nog een verzekering voor je aankopen. Kleine moeite om die een aan te schaffen.
@ Bok
Heb je wel eens een jean helemaal afgedragen? Ik zie vaak beginnende fade foto's van je voorbij komen en even later heb je weer wat nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Ja het is ook echt een lekkere broek geworden om te dragen, is nu compleet naar mijn lichaam gevormdquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:19 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind de fit van een weird guy voor mij juist werken. Precies wat ik op dit moment wil.
Die elephant is wel goed geworden. Maar je masa blijft erg tof natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:29 schreef kipknots het volgende:
Iemand hier al gezien dat Glenn Beck ook een eigen jeanslijn is begonnen?
[ afbeelding ]http://supertalk.superfut(...)-1791-supply-and-co/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes met aandoen en met je knopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:32 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Al deze praat over paypal heeft me er aan herinnerd dat ik mijn wachtwoord maar weer eens moet veranderen![]()
En morgen komt mijn elephant 2 binnen
Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:29 schreef kipknots het volgende:
Iemand hier al gezien dat Glenn Beck ook een eigen jeanslijn is begonnen?
[ afbeelding ]Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Fit is iets wat heel persoonlijk blijft. Ik ben ook meer van de slim/tapered fits, maar ik kan niet ontkennen dat bij veel mensen een straight fit ook erg tof staat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:43 schreef Michhas het volgende:
Vind die fits nou niet echt denderend ofzo
Dat is waar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:59 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Fit is iets wat heel persoonlijk blijft. Ik ben ook meer van de slim/tapered fits, maar ik kan niet ontkennen dat bij veel mensen een straight fit ook erg tof staat.
Misschien handig om te vermelden naar wat voor fit etc je op zoek bentquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:26 schreef omelette het volgende:
Ga maar eens wat geld opzij leggen voor een nieuwe aankoop. Zal de markt eens even verkennen. Budget zo rond de 150eu als iemand nog suggesties heeft
Beetje slim fit. Niet te skinny. Lichte taper magquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:32 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Misschien handig om te vermelden naar wat voor fit etc je op zoek bent
Iets van NF of Nudie?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:36 schreef omelette het volgende:
[..]
Beetje slim fit. Niet te skinny. Lichte taper mag
WeirdGuy heb ik even naar gekeken. SkinnyGuy gaan mijn bovenbenen niet overleven denk ikquote:
Skinny Guy paste ik ook niet in. Wilde die TdN collab heel graag, maar kreeg em niet verder dan m'n knieën. Nudie fits weet ik zo even niet meer. Misschien die nieuwe stond in het vorige topic geloof ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:44 schreef omelette het volgende:
[..]
WeirdGuy heb ik even naar gekeken. SkinnyGuy gaan mijn bovenbenen niet overleven denk ik. Nudie ga ik ook even naar kijken
Wat zijn de interessante fits daar?
Mee eens, of een NF dus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:01 schreef Atta-boy het volgende:
Apc, unbranded en japan blue x momotaro of "gewone" japan blue zijn denk ik betere alternatieven voor die prijsklasse.
Ik was Japan blue en apc gewoon helemaal vergeten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:04 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Mee eens, of een NF dus.
Unbranded is wel echt saai, maar goede prijs-kwaliteit.
Kijk naar de nieuwe Atelier LaDurance Princeton. Flinke taper met een toch ruim topblock. Erg toffe broek.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:44 schreef omelette het volgende:
[..]
WeirdGuy heb ik even naar gekeken. SkinnyGuy gaan mijn bovenbenen niet overleven denk ik. Nudie ga ik ook even naar kijken
Wat zijn de interessante fits daar?
Zeker mooie broek. Weet alleen niet wat ik van die backpocketstitching moet vinden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:23 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Kijk naar de nieuwe Atelier LaDurance Princeton. Flinke taper met een toch ruim topblock. Erg toffe broek.
Prijsrange 150-160 e
Dan zou ik geen nudies gaan kopen, vind dat minder intressant qua fabric.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:19 schreef omelette het volgende:
Bedankt voor de suggesties. Ga er zeker wat mee doenUnbranded vind ik wat te saai inderdaad. APC draag ik nu ook. Opzich wel tevreden, maar wil wel wat anders
Er is in principe niks mis met unbranded, maar ik zou wel een beetje details willenquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:28 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dan zou ik geen nudies gaan kopen, vind dat minder intressant qua fabric.
Al wilde ik er wel ineens één een tijdje terug, viel irl heel erg tegen.
Wat is er saai aan unbranded dan? Vind dat zelf altijd wel mooie broeken.
Nudie is ook niet echt top notch qua detailsquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:33 schreef omelette het volgende:
[..]
Er is in principe niks mis met unbranded, maar ik zou wel een beetje details willen
Inderdaad gewoon even de grote sites af snuffelen en dan kom je genoeg leuks tegenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:22 schreef omelette het volgende:
Zal mijn ogen open houden. Zit toch geen haast achter aangezien ik geen geld heb. Studentenleven
Rule of thumb: Zolang je de bovenste knoop nog maar op een normale manier dicht krijgt. Op denimfora zoals Superfuture zijn verhalen te lezen dat leden downsizen om een bepaalde fit te krijgen, maar dat er uiteindelijk zoveel stress op het stikwerk kwam dat deze zeer snel scheurden. Een kleinere maat nemen om rek tegen te gaan is lang niet altijd een goed idee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:05 schreef edwwally het volgende:
Ik lees al een tijdje dit topic en wil er nu graag ook 1 kopen. Ik heb alleen geen idee welke dit moet worden:). Als het maar niet al te strak op de bovenbenen zit en beetje tapered is fijn. Normaal gesproken heb ik altijd 32/34, ik las dat dit nog al kan verschillen qua krimpen en uitrekken etc.
Inderdaad zo staan Momotaro's er erg om bekend niet veel mee te geven, terwijl je bij PBJ juist moet sizen op de thigh omdat die zo krap is en de waist altijd wel meegeeft.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:38 schreef Atta-boy het volgende:
Volgens mij ligt het meer aan de weave, tight weave rekt minder uit als loose weave
Meneer heeft ook eens wat gehoordquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:38 schreef Atta-boy het volgende:
Volgens mij ligt het meer aan de weave, tight weave rekt minder uit als loose weave
Ok ok ok okquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:57 schreef M1stral het volgende:
Wat heeft dat met de weave te maken. Passen is passen, daar heeft de weave niks mee te maken. Stretch is omgekeerd evenredig aan de kracht die op denim uitgeoefend word. Dus er valt alleen van te zeggen dat loose weave denim, uiteindelijk makkelijker zal stretchen, niet zozeer meer. Dat heeft bijvoorbeeld ook weer te maken met de fabric.
Dat makkelijker te stretchen, daaruit voortvloeiend wellicht meer stretch betekent, wil niet zeggen dat het een gegeven is
Als je bij de Uniqlo kan shoppen zou ik eens kijken. Japanese Selvage voor 90 dollar. Hoor ook goede dingen over de fit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Nog iets leuks wat ik uit Amerika moet halen wat niet al te duur is?
Helaas verkopen ze alleen broeken voor dwergenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:22 schreef kipknots het volgende:
[..]
Als je bij de Uniqlo kan shoppen zou ik eens kijken. Japanese Selvage voor 90 dollar. Hoor ook goede dingen over de fit.
[ afbeelding ]
Dus nog een STFquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn STF is bijna aan het einde van zijn latijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nouja uhhh Ik draag hem nu sinds begin december volgens mij non stop en is denk ik drie of vier keer gewassen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:27 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Dus nog een STF?
Deze ziet er in ieder geval heel erg goed uit, hoeveel wear en washes?
Nice!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jazeker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:53 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Volgens mij moet je dan bij superfuture zijn.
Mooi geworden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf man.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat durf ik niet zo te zeggen. Volgens mij was dat ook een andere kleur. Knight black ofzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:42 schreef Atta-boy het volgende:
Erg nice dutcherrorist, stuk beter als je vorige!
Klopt ik verbaas me er ook over als ik ernaar kijk want als ik ze draag valt het me nooit op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:10 schreef Atta-boy het volgende:
Kan wel maar vind dit contrast een stuk mooier. Niet te, maar wel goed aanwezig
Gaat immers geleidelijk, dus dan valt het minder op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Klopt ik verbaas me er ook over als ik ernaar kijk want als ik ze draag valt het me nooit op.
Pasvorm is redelijk zoals bij mij. Welke maat heb je? Je hoeft je boxer niet zo te tonen hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:39 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Fit pics van mijn nieuwe N&F elephant 2, met dank aan DeGrote
Leuke stof, gaan mijn knieholtes nog veel plezier aan beleven![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt mee, DeGrote had ze al wat opgerekt voor me gelukkig.quote:
Maat 33. En ik hoopte eigenlijk dat mijn boxer in al zijn grijsheid ontzettend imponerend zou zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Pasvorm is redelijk zoals bij mij. Welke maat heb je? Je hoeft je boxer niet zo te tonen hoor.
In bijna een jaar 3 of 4 keer gewassenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nouja uhhh Ik draag hem nu sinds begin december volgens mij non stop en is denk ik drie of vier keer gewassen.
Volgende maand een nieuwe STF denk ik.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef Xblister het volgende:
[..]
In bijna een jaar 3 of 4 keer gewassen
Hoe ik me je voorstel ;
[ afbeelding ]
kom op, een broek met keyboard vergelijkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:18 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Hoe vaak stop jij je telefoon en keyboard in de wasmachine? aangezien daar 100 x zoveel (schadelijke) bacteriën opzitten. En zelfs wanneer je die beide schoonmaakt zitter daar nog meer bacteriën op dan een gemiddelde wc. Terwijl op de broek die jij wss om de 36 uur in de wasmachine stopt (dit is helaas modaal genomen) 90% van de bacteriën zit die die ook op een broek die een jaar niet gewassen zit.
Alles wat in een broek terecht komt gaat er weer uit dmv stomen terwijl je aan het dochen bent, simpel uithangen, deppen met een vochtig doekje of een nachtje vriezer (immers overleven bacteriën geen vrieskou). Maar alleen omdat je dit vanuit een bepaalde perspectief bekijkt vind je het vies. Terwijl het wetenschappelijk is aangetoond dat het helemaal niet zo vies/schadelijk is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
kom op, een broek met keyboard vergelijken![]()
Het gaat om het generale idee dat je een kledingstuk, welke je iedere dag draagt en waar al je lichaamssappen in opgevangen worden gedurende de dag, maanden lang niet zou wassen. Dan kun je nog met je achterlijke onderzoeken komen dat er zogenaamd minder bacteriën in of op zouden zitten, er worden hier gewoon plaatjes gepost van mensen die met dikke vlekken rondlopen, of hun broeken fotograferen terwijl ze in de tuin liggen of op de oprit op de grond![]()
Maar om even een vergelijking te maken binnen jouw straatje: wanneer jij een veeg stront op je gezicht hebt, wacht je dan ook 6 maanden met wassen? Want op een gemiddeld gezicht zitten meer bacteriën dan in een veeg met stront
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |