Hoe bedoel je gezien de prijs, wat betaal je er nu voor dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:44 schreef kaaspeer het volgende:
Heeft een van jullie overigens enig idee waar Atelier LaDurance denim tegenwoordig in elkaar gesleuteld wordt?
Ik kan nergens een "made in ..." tag vinden. De oudere modellen hadden Made in France op een tag staan, maar daar staat nu "Atelier LaDurance"
Ik kan me voorstellen dat ze tegenwoordig in China in elkaar gesleuteld worden, gezien de prijs. Ik vind het toch een beetje misleidend.
[EDIT]
Ik heb het antwoord gevonden op mynudies. Ze worden in elkaar gesleuteld in China.
Nee ze kosten 150-160e. Denim is als het goed is hetzelfde, maar het stikken gebeurd in China. Vakmanschap hoeft niet minder te zijn maar het zou een beetje vreemd zijn als ze die oude prijzen bleven hanteren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:18 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Hoe bedoel je gezien de prijs, wat betaal je er nu voor dan?
Is het geen ¤220-230 meer ?
Vond het wel jammer, made in France klinkt zo cool, en zal vast verschil in zitten hoor. Arbeidskosten
Daar ben ik wel mee eens. Voor je gevoel klopt het gewoon niet. Op deze manier kun je een grotere doelgroep aanspreken iig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:29 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Nee ze kosten 150-160e. Denim is als het goed is hetzelfde, maar het stikken gebeurd in China. Vakmanschap hoeft niet minder te zijn maar het zou een beetje vreemd zijn als ze die oude prijzen bleven hanteren.
Maar dat zou ze gelijk weer 50-70 euro duurder maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:50 schreef M1stral het volgende:
Zouden gewoon made in Japan moeten zijn.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:58 schreef Atta-boy het volgende:
China is iig dichter bij Japan als France dus dan is dit beter
Hij zit bovenin iets strakker dan mijn maat 30, en dat is net perfect.quote:
Heb ik hele fijne basics gehaald toen ik me vakantie was. Deze acties zijn alleen voor de VS geloof ik.quote:
Gewoon via zo'n importbedrijfje laten doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb ik hele fijne basics gehaald toen ik me vakantie was. Deze acties zijn alleen voor de VS geloof ik.
Met zijn alle een bestelling doen?!quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gewoon via zo'n importbedrijfje laten doen.
Ik zeg doen!quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:51 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Met zijn alle een bestelling doen?!
Goed plan (en goed dat je het onthouden hebt!)quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:23 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je N&F? Misschien een x leuk om een update te plaatsen
?
Credit card.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:41 schreef Michhas het volgende:
Hoe betaald iedereen hier online eigenlijk? Creditcard? PayPal?
Paypal.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:41 schreef Michhas het volgende:
Hoe betaald iedereen hier online eigenlijk? Creditcard? PayPal?
Same here.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:47 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Paypal.
Heb geen creditcard en paypal wordt ook vrijwel overal geaccepteerd.
Bij BlueOwl is de service ontzettend goed wat dat betreft.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Same here.
Overal wordt PayPal geaccepteerd, behalve bij BlueOwl en Urban Outfitters, en laat dat nou net de twee sites zijn waar ik op het punt sta iets te bestellen
Ja dat las ik ook op hun site. Toch maar even achteraan gaan, jij hebt er duidelijk een postitieve ervaring meequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:00 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Bij BlueOwl is de service ontzettend goed wat dat betreft.
Moet je gewoon even een mail sturen, bij mij was de hele betaling afgerond binnen een dag, via paypal.
Gebied van denim oninteressant.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:11 schreef robin007bond het volgende:
Wat is jullie mening eigenlijk over Vanguard?
Nicequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:18 schreef T_Fuff het volgende:
PayPal en sinds kort heeft mijn vriendin een CC, helaas is ze nog niet thuis om te activeren (Kenia) maar over 2 weken kan ik daar ook mee betalen
Dat hoef je maar 1 keer te doen he? Je moet de eerste betaling vanaf je credit doen dat op je PP account staat. Daarna koppel je hem aan je bankrekening. Dan stort PP 2 kleine bedragen op dat rek nr en die moet je dan verifieren zodat PP weet dat dat account van jou is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nice
Enige nadeel aan PP is dat het zo lang duurt voordat het geld op je account staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |