Heb ook eerst een TLJ gehad zit echt heerlijk maar niet te vergelijken met het stugge van de Viperquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:03 schreef Parallellogram het volgende:
Oké, bedankt voor de reacties! Ik ga toch eerst voor een tight long john. En als ik nog eens besluit om een Railcar Viper te kopen laat ik het wel weten
Nice.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:00 schreef T_Fuff het volgende:
Ali, have fun man
Geniet ervan en ik hoop dat je wat coole handcrafted spul kan vinden, denim, leer, wat dan ook
Zag net ook erg leuk gedaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:26 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
N&F JH... Ik heb zondag helaas pas tijd voor betere pics
Stof is echt jummy, voor de rest is de broek redelijk saai jaStof is fijn idd, het gebrek aan details heb ik me al lang overheen gezet. De pasvorm en het materiaalgebruik werkt voor mij iig. Volgende keer misschien nog een maatje downsizen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Ik vind de selvage wel meevallen eig. Ik geef mijn weird Guy de laatste tijd veel te weinig aandacht iig. Afgelopen weekend weer veel gedragen iig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:40 schreef bokkepoot het volgende:
Selvage is ook echt te gaaf, ik ben hier meer content mee dan mijn Elephant, alleen is die patch veel gaver op mijn E2
Oké, bedankt voor de tips! Ik zit zelf qua lengte tussen 32 en 34, dus dan neem ik ook maar 34.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:27 schreef Ditty het volgende:
[..]
Heb ook eerst een TLJ gehad zit echt heerlijk maar niet te vergelijken met het stugge van de ViperIk weet niet wat je normaal hebt qua lengte? Ik heb normaal 32 lengte maar 34 bij de TLJ gedaan dat was perfect. Verder van de waist gewoon mijn normale maat genomen. Had achteraf misschien nog wel 1 kleiner kunnen nemen. Op mynudies.com zeggen sommige 2 maten kleiner nemen. Maar ik heb een dikke kont dus daar blijft hij gewoon goed zitten
Veel je commuter aanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind de selvage wel meevallen eig. Ik geef mijn weird Guy de laatste tijd veel te weinig aandacht iig. Afgelopen weekend weer veel gedragen iig.
Ik heb idd m'n commuter het vaakst aan de laatste tijd. Ging juist van skinny's terug naar slim/straight en nu weer naar slim/skinny tapered.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:53 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Veel je commuter aan? Hoe bevalt de fit van de 511? Toch behoorlijk tapered/skinny? Beetje met de nudie TF te vergelijken?
Oké helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb idd m'n commuter het vaakst aan de laatste tijd. Ging juist van skinny's terug naar slim/straight en nu weer naar slim/skinny tapered.Ik vind em niks op een TF lijken. Die heeft een lagere yoke, de zakken zijn veel lager geplaatst en heeft echt een carrot fit (boven ruim, onder strak). De 511 vind ik meer skinny/slim met een oké taper. Boven aansluitend en onder ook redelijk maar dan iets meer.
Kan ik begrijpen. M'n momo is redelijk straight en heeft voor m'n gevoel nu ook een grote leg opening. Volgende keer een 07.. wanneer ik weer een momo neem. Eerstvolgende wordt weer iets van nf denk ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:25 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Oké helemaal duidelijk. Wilde er altijd nog een x eentje passen maar denk dat hij toch iets te smal is. Ik vind tapered fits ook gewoon het mooiste ogen op sneakers/boots dus kan het begrijpen
. Skinny's vond ik een jaar geleden nog heel tof, maar in een paar maanden tijd totaal op afgeknapt. Simpelweg omdat ze bij mij toch niet zo mooi staan
.
Een dry is het niet, maar een echte prewash ook niet. De 511 is wel erg comfy. Rekt ook wat mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:38 schreef Atta-boy het volgende:
Heb je al weinig tijd om denim te dragen, ga je ook nog eens pre washes dragen
De gemiddelde prewash is behandeld en heeft wat gemaakte vale plekken e.d. Deze heeft een enkele kleur zoals een dry. Meer van twill zeg maar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:43 schreef Atta-boy het volgende:
Als hij niet fade enzo is het toch gewoon een pre wash? Hoe kan het er tussen in zitten dan?
Vind zo'n commuter ding best cool, die selvedge die bijna iedereen haat vind ik juist wel tof
Gewoon met Mink oil neem ik aan? Bij verscheide leerzaakjes te verkrijgen denk ik. Bij Red Wings store iig, maar dat is dan weer een pleuris eind.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:44 schreef vault_tec het volgende:
Commuter is toch die voor op de fiets? Die wil ik ookJullie weten dit wel. Waar kan ik olie kopen voor mijn cortier riem?
Wordt dat niet vaak aangehaald als 'one wash' ? Nee dat zal wel niet, maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De gemiddelde prewash is behandeld en heeft wat gemaakte vale plekken e.d. Deze heeft een enkele kleur zoals een dry. Meer van twill zeg maar.
Kijk ff of je zo'n LTD Heavyweight met hidden arczzz kan scoren (maatje 30), mocht je nog in de buurt komen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:35 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Thansk guys, nu op dubai chillen :p en wachten.
Je gaat tog zelf nog atta? kan wel voor je reserveren denk ik.
Maar ik wil dat die riem mooi wordtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:00 schreef Atta-boy het volgende:
Ik smeer geeoon nivea op m'n leervandaag visvims geniveaad
Gaat waarschijnlijk niet meer doorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:35 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Thansk guys, nu op dubai chillen :p en wachten.
Je gaat tog zelf nog atta? kan wel voor je reserveren denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |