Oh dan is dat hem idd nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:46 schreef T_Fuff het volgende:
Haha ik woon in het Nieuwe Westen, bij de heemraadssingel op de hoek.
Nee die gast is eerder Nigeriaan, echt flink donker en die slang is zeker 3 meter haha.
Nee het is hier vrij netjes allemaal, maar ik kom uit het oosten, ik heb de afgelopen 5 jaar de stap van klein omhooggevallen dorpje met 3800 mensen in de veluwe/betuwe --> Utrecht --> Rotterdam. Je kunt begrijpen dat dit nogal een cultuurshock voor mij is. Vandaar dat ik alles overdreven vind hier
Goser, toen ik in Rotterdam kwam wonen vanuit een dorp in Brabant wist ik ook niet wat me overkwam.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:46 schreef T_Fuff het volgende:
Haha ik woon in het Nieuwe Westen, bij de heemraadssingel op de hoek.
Nee die gast is eerder Nigeriaan, echt flink donker en die slang is zeker 3 meter haha.
Nee het is hier vrij netjes allemaal, maar ik kom uit het oosten, ik heb de afgelopen 5 jaar de stap van klein omhooggevallen dorpje met 3800 mensen in de veluwe/betuwe --> Utrecht --> Rotterdam. Je kunt begrijpen dat dit nogal een cultuurshock voor mij is. Vandaar dat ik alles overdreven vind hier
Ziet er goed uit, Inderdaad fitpics als ze binnen zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:33 schreef Nezhi het volgende:
Mijn Portee Goods zijn klaar, moeten alleen nog verstuurd wordenhopelijk passen ze goed, en ik denk dat ze wel mooi gaan staan bij mijn denim. Sanjay, wat doe je dan nu op school? Lijkt me een leuke studie!
[ afbeelding ]
Ik woon ook aan vierambachtsstraat, gelukkig echt een van de eerste huizen dus ik ben gelijk hoekje om Heemraadssingel. Maar richting schiedam wordt het pas erg, zo rond mathenesserplein. Maar ik vind het eigenlijk wel meevallen. Ik was laatst met een vriend rondfietsen, brug over, zuid in, snel terug hahaha, dat is echt erg. Dit zijn allemaal aardige mensen met family business, beetje een allochtonen 'ons-kent-ons' gevoel heb ik erbij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:11 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Goser, toen ik in Rotterdam kwam wonen vanuit een dorp in Brabant wist ik ook niet wat me overkwam.
Loop je vrolijk de tokos te bekijken aan de Vierambachtsstraat, en dan hoor je ineens:
"Ey swa, check die chi-meid met 'r ille pattas"
Tot op de dag van vandaag ga ik me niet verdiepen in de betekenis van die zin. Ik woon zelf aan de vierambachtsstraat. De buurt schijnt niet heel geweldig te zijn, maar ik heb nog nooit iets meegemaakt. Je woont immers in een stad, er gebeurd hier altijd wat. In kralingen wordt veel meer ingebroken, daar is immers meer te halen.
Zolang je niet iets van Prada, Versace, Ice Berg of Armani roept op straat denk ik niet dat er veel op zullen reageren.
Als jij gilt dan ren ik wegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:20 schreef BigSmurf het volgende:
Vind Rotterdam eigenlijk echt een pauperstad, met al die vuilniszakken met bontkraagjes, neppe D&G petjes en Armani tasjes die overal rondzwerven. Het is ook gewoon ongezellig. Alleen makkelijk en dichtbij voor mij, en alle winkels vlak bij elkaar. Maar toch, geef mij Breda, Tilburg, Amsterdam of Utrecht maar. Tevens de side note dat ik nooit in een grote stad wil wonen, als is het maar vanwege de parkeerchaos.![]()
Maar, als ik iemand spot met een dry, dan geef ik een gil. Ik draag waarschijnlijk m'n ALD, dus heel herkenbaar.![]()
Niet haten jij.quote:
London toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet haten jij.![]()
Ik heb eig noot culture shock gehad ook al ben ik van 56.000 naar 7.550.000 inwoners een aantal jaren geleden gegaan.
Sorry ik woon op het platteland, het dichtstbijzijnde dorp zit hier 3 km vandaan, alles is voor mijn cultuurschokquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet haten jij.![]()
Ik heb eig noot culture shock gehad ook al ben ik van 56.000 naar 7.550.000 inwoners een aantal jaren geleden gegaan.
Die ook , maar Rotterdam is gewoon veel meer multicultiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:35 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
London toch?
Allochtoon zijn is niet erg, maar hij bedoelt natuurlijk de bontkraagjes
Klopt. Ben daar ook in slechte delen van de stad geweest, is beijerlandselaan niets bij. Heb een tijdje geleden een fiets gekocht daar in dat gedeelte.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:35 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
London toch?
Allochtoon zijn is niet erg, maar hij bedoelt natuurlijk de bontkraagjes
Dichtbijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:37 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Sorry ik woon op het platteland, het dichtstbijzijnde dorp zit hier 3 km vandaan, alles is voor mijn cultuurschok
[..]
Die ook , maar Rotterdam is gewoon veel meer multiculti
Idem, meestal Nudies en Levi's, maar soms ook wat exclusiever. Ik let tegenwoordig op alle jeans.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:56 schreef don-diablo het volgende:
Ik zie toch echt geregeld dry denim voorbijkomen in de steden. Vrij divers qua merken, ook wel eens dingen die ik niet gelijk herken.
Keihard!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef don-diablo het volgende:
Hèhè Brandon is weer goed bezig. Weird Guy Double Sided Camo.
[ afbeelding ]
Ik vind em zeker tof.
Heel heel herkenbaar,quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:59 schreef BigSmurf het volgende:
Toch grappig, die cultuurverschillen zo. Dat maakt het ook wel weer leuk.
[..]
Idem, meestal Nudies en Levi's, maar soms ook wat exclusiever. Ik let tegenwoordig op alle jeans.
Hahaha ach het heeft zijn voordelen en het heeft ook zijn nadelen, zelf zou ik het liefst in een rustige voorstad willen wonen, maar mijn ouders komen hier vandaanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:43 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Dichtbij
Wel mooi, ik zou dat ook wel willen, in zo'n situatie als jij.
Ik heb niet het idee dat jij wereldvreemd ben ofzo, dus het zal wel meevallen
Je had toch laatst - gepost in dit topic - een jeans producer die zijn jeans liet testen door farmers? Dat is echt awesome, je moet je aanmelden voor zoiets man, laat die Elephant en die ES (geloof ik) zien dan willen ze jou echt wel gebruiken.
Nu we toch zo lekker bezig zijn. Een vriend van mij die is op zoek naar custom jeans producenten, zouden jullie misschien wat input kunnen geven. Het gaat om artist denim, van dat soort jeansmaker, waar je je 'eigen jeans' kan maken, customizen.
Hij gaat er volgens mij een artikel over schrijven ofzo.
Ik ben camo echt gaan waarderen door dit en het sneaker topicquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind em zeker tof.
Dat droeg ik 10 jaar geleden ook alquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind em zeker tof.
Sowieso ook broeken in duck camo van carhartt (hoe kan het ook anders) en volgens mij van Lee of iets dergelijks voorbij zien komen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:18 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Keihard!
Zien jullie wel eens een samurai oid voorbij komen dan? Ik volgens mij één keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |