abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118125690
Oh ja die zijn nice nezhi. Ik zelf heb voor mijn 2de paar portee, chukka's genomen oxblood leather :)

Verschilt per leather of suede de kosten van de schoen en dacht ook idd de zool ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Ilegali op 18-10-2012 17:10:16 ]
We fear that which we cannot see
pi_118130401
Mijn moeder heeft per ongeluk mijn APC in de wasmachine gewassen :'(
Wat te doen? ;(
pi_118130412
Ziet er gaaf uit Nezhi, ook hier een bookmark gemaakt.

Komt als het goed is een dezer dagen een pakketje van DeGrote binnen, dikke denim voor de komende koude dagen :)
pi_118130784
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:19 schreef omelette het volgende:
Mijn moeder heeft per ongeluk mijn APC in de wasmachine gewassen :'(
Wat te doen? ;(
Zonde, hoeveel wear zat er in?
Volgens mij is er weinig wat je kan doen behalve stug doordragen en zorgen dat de tweede wash wat langer uitgesteld wordt.
pi_118130904
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:27 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Zonde, hoeveel wear zat er in?
Volgens mij is er weinig wat je kan doen behalve stug doordragen en zorgen dat de tweede wash wat langer uitgesteld wordt.
Veel te weinig. Zitten nu ook allemaal vreemde vouwen in en heel veel indigo is verloren gegaan :{
pi_118131694
daar staat maar één straf op: elke dag 3 tot 4 keer je kleding wisselen en in de was dumpen. Pissen in de wasmand en zeggen dat de kat het heeft gedaan!

j/k
Heb je misschien een foto? Klinkt in elk geval echt zonde :(

Ik heb ook een vraagje, ik zag net iemand lopen in Rotterdam, bij Mathenesserplein met een ALD Princeton dacht ik, gloednieuw. Was dat een van de reaguurders misschien?
Ik kwam vanaf sporten en toen spotte ik het selfedge lijntje op de schoenen :')
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_118131808
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:48 schreef T_Fuff het volgende:
daar staat maar één straf op: elke dag 3 tot 4 keer je kleding wisselen en in de was dumpen. Pissen in de wasmand en zeggen dat de kat het heeft gedaan!

j/k

Ik heb ook een vraagje, ik zag net iemand lopen in Rotterdam, bij Mathenesserplein met een ALD Princeton dacht ik, gloednieuw. Was dat een van de reaguurders misschien?
Dikke kans dat ik dat ben. Ik kwam idem net terug van het sporten. Was ff wat fruit kopen bij dat winkeltje naast de AH
pi_118132495
Nice, ik was ook van sporten, alleen ik had jogging pants, was dat ALD Princeton ook?
Zag er goed uit man ^O^
pi_118132532
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:48 schreef T_Fuff het volgende:

j/k

Ja echt jammer ;( Zal straks even wat foto's schieten.
pi_118132816
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:05 schreef T_Fuff het volgende:
Nice, ik was ook van sporten, alleen ik had jogging pants, was dat ALD Princeton ook?
Zag er goed uit man ^O^
Jep, was idd een ALD Princeton. Toevallig gister een post gemaakt dat ik deze had aangeschaft. Ik ben zelf ok tevreden over de fit :).
pi_118133733
Ja ik wist niet dat je er al een had gekocht, ik dacht dat je hem ging kopen.
Had ik wel even goed gespot dus 8-)
pi_118135022
Misschien 2 maanden echte wear. 1 accidental wash

donderdag 18 oktober 2012 @ 18:40:20 #88
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118136590
Dikke spots hier. :7

About ALD in Rotterdam:
quote:
Beste BigSmurf,

Ja hebben we de nieuwe collectie !

Met vr gr,

Verkoper

> From: BigSmurf@smurfenmail.com
> Subject: Nieuwe collectie Atelier LaDurance
> Date: Thu, 18 Oct 2012 14:13:31 +0200
> To: info@countryhouserotterdam.nl
>
> Beste,
>
> Hebben jullie reeds de nieuwe collectie van Atelier LaDurance in de winkel liggen? Ik kan me namelijk herinneren dat jullie een tijd geleden jeans van dit merk verkochten.
>
> Ik hoor het graag.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> BigSmurf
Binnenkort even langswippen! :D

@omelette: Balen van je APC. Zit duidelijk te weinig wear in ja om te wassen. |:(
pi_118137006
Omelette, ja dat is zonde, inderdaad te weinig wear. Hoewel het wel met flits is, met daglicht en zonder flits valt de schade beter te beoordelen.

Smurf, ik ga dan ook maar eens kijken binnenkort, het zou dan helemaal toevallig zijn als er nog meer gespot wordt :D Rotterdam the place to be!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 18:55:16 #90
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_118137144
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:51 schreef T_Fuff het volgende:
Omelette, ja dat is zonde, inderdaad te weinig wear. Hoewel het wel met flits is, met daglicht en zonder flits valt de schade beter te beoordelen.

Smurf, ik ga dan ook maar eens kijken binnenkort, het zou dan helemaal toevallig zijn als er nog meer gespot wordt :D Rotterdam the place to be!
Als je je 's weekends in de stad begeeft dan is er tevens een kans dat je iemand in een nf/momo/levi's commuter kan tegenkomen. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:01:47 #91
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118137444
Ben heel benieuwd. Wellicht ga ik morgen even langs, is afhankelijk van of ik tijd heb na wat studie uurtjes. :)
pi_118137551
Tja. Wel een goed excuus om iets nieuws te kopen :9
pi_118137876
Als er morgen iemand is mag diegene mij spotten in m'n apc of samurai :+
Heb pas een paar keer iemand in een dry gezien geloof ik.
Faka G
pi_118138157
Gewoon iets van zeggen, ik vind het wel leuk om daarop aangesproken te worden, krijg je biertje van me 8-)

@Don, als ik je spot, dat is heel goed mogelijk dan roep ik je bij de naam van je jeans haha :') Dan weet ik dat jij het bent als je reageert.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:19:48 #95
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_118138228
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:18 schreef T_Fuff het volgende:
Gewoon iets van zeggen, ik vind het wel leuk om daarop aangesproken te worden, krijg je biertje van me 8-)

@Don, als ik je spot, dat is heel goed mogelijk dan roep ik je bij de naam van je jeans haha :') Dan weet ik dat jij het bent als je reageert.
Ik denk dat iedereen zich omdraait wanneer je wat dan ook roept. :P
pi_118138286
In Rotterdam niet, in deze stad lopen ze gewoon door als een of andere blacka zijn pipa trekt en ermee zwaait :')

edit: zelfs een kerel hier om de hoek die met een slang (oranje/wit) om zijn nek door de straten loopt, niemand kijkt om joh.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:29:27 #97
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_118138698
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:21 schreef T_Fuff het volgende:
In Rotterdam niet, in deze stad lopen ze gewoon door als een of andere blacka zijn pipa trekt en ermee zwaait :')

edit: zelfs een kerel hier om de hoek die met een slang (oranje/wit) om zijn nek door de straten loopt, niemand kijkt om joh.
In wat voor kut gedeelte kom jij, beijerlandselaan? :P
pi_118139220
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef don-diablo het volgende:

[..]

In wat voor kut gedeelte kom jij, beijerlandselaan? :P
Roffa straatsoldaat represent.
pi_118139316
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:21 schreef T_Fuff het volgende:

Die gast woonde denk ik eerst bij mij in de buurt.
Is het zo'n beetje brede indo gast?
Je woont btw wel in de ghetto daar lijkt me haha :+
Faka G
pi_118139563
Haha ik woon in het Nieuwe Westen, bij de heemraadssingel op de hoek.

Nee die gast is eerder Nigeriaan, echt flink donker en die slang is zeker 3 meter haha.

Nee het is hier vrij netjes allemaal, maar ik kom uit het oosten, ik heb de afgelopen 5 jaar de stap van klein omhooggevallen dorpje met 3800 mensen in de veluwe/betuwe --> Utrecht --> Rotterdam. Je kunt begrijpen dat dit nogal een cultuurshock voor mij is. Vandaar dat ik alles overdreven vind hier :')
pi_118140372
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:46 schreef T_Fuff het volgende:

Nee die gast is eerder Nigeriaan, echt flink donker en die slang is zeker 3 meter haha.

Nee het is hier vrij netjes allemaal, maar ik kom uit het oosten, ik heb de afgelopen 5 jaar de stap van klein omhooggevallen dorpje met 3800 mensen in de veluwe/betuwe --> Utrecht --> Rotterdam. Je kunt begrijpen dat dit nogal een cultuurshock voor mij is. Vandaar dat ik alles overdreven vind hier :')
Oh dan is dat hem idd niet :+
Wil waarschijnlijk ook in Rotterdam gaan wonen als ik afgestudeerd ben en werk heb.
Faka G
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:08:52 #102
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_118140853
Ik spot nooit raw denim hier. Wel gasten die cuffen zonder dat er selvage aanwezig is :')
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_118140988
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:46 schreef T_Fuff het volgende:

Goser, toen ik in Rotterdam kwam wonen vanuit een dorp in Brabant wist ik ook niet wat me overkwam.

Loop je vrolijk de tokos te bekijken aan de Vierambachtsstraat, en dan hoor je ineens:
"Ey swa, check die chi-meid met 'r ille pattas"

Tot op de dag van vandaag ga ik me niet verdiepen in de betekenis van die zin. Ik woon zelf aan de vierambachtsstraat. De buurt schijnt niet heel geweldig te zijn, maar ik heb nog nooit iets meegemaakt. Je woont immers in een stad, er gebeurd hier altijd wat. In kralingen wordt veel meer ingebroken, daar is immers meer te halen :).

Zolang je niet iets van Prada, Versace, Ice Berg of Armani roept op straat denk ik niet dat er veel op zullen reageren.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:20:21 #104
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118141501
Vind Rotterdam eigenlijk echt een pauperstad, met al die vuilniszakken met bontkraagjes, neppe D&G petjes en Armani tasjes die overal rondzwerven. Het is ook gewoon ongezellig. Alleen makkelijk en dichtbij voor mij, en alle winkels vlak bij elkaar. Maar toch, geef mij Breda, Tilburg, Amsterdam of Utrecht maar. Tevens de side note dat ik nooit in een grote stad wil wonen, als is het maar vanwege de parkeerchaos. :')

Maar, als ik iemand spot met een dry, dan geef ik een gil. Ik draag waarschijnlijk m'n ALD, dus heel herkenbaar. :P
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:23:13 #105
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118141674
In Rotterdam vind je ook de grootste concentratie Allochtonen en Jordans naar mijn bescheiden mening.. En inderdaad dat vele Armani, LV en D&G.

Bij mij op school heb ik tot nu toe wat verwassen Nudie's gezien. En een goser die Lee rocked met hoog water. En vandaag nog iemand met Levi 66 geloof met een cuf en selvage :9..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:24:39 #106
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118141747
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:33 schreef Nezhi het volgende:
Mijn Portee Goods zijn klaar, moeten alleen nog verstuurd worden :D hopelijk passen ze goed, en ik denk dat ze wel mooi gaan staan bij mijn denim. Sanjay, wat doe je dan nu op school? Lijkt me een leuke studie!

[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, Inderdaad fitpics als ze binnen zijn :)
pi_118142227
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:11 schreef kaaspeer het volgende:

[..]

Goser, toen ik in Rotterdam kwam wonen vanuit een dorp in Brabant wist ik ook niet wat me overkwam.

Loop je vrolijk de tokos te bekijken aan de Vierambachtsstraat, en dan hoor je ineens:
"Ey swa, check die chi-meid met 'r ille pattas"

Tot op de dag van vandaag ga ik me niet verdiepen in de betekenis van die zin. Ik woon zelf aan de vierambachtsstraat. De buurt schijnt niet heel geweldig te zijn, maar ik heb nog nooit iets meegemaakt. Je woont immers in een stad, er gebeurd hier altijd wat. In kralingen wordt veel meer ingebroken, daar is immers meer te halen :).

Zolang je niet iets van Prada, Versace, Ice Berg of Armani roept op straat denk ik niet dat er veel op zullen reageren.
Ik woon ook aan vierambachtsstraat, gelukkig echt een van de eerste huizen dus ik ben gelijk hoekje om Heemraadssingel. Maar richting schiedam wordt het pas erg, zo rond mathenesserplein. Maar ik vind het eigenlijk wel meevallen. Ik was laatst met een vriend rondfietsen, brug over, zuid in, snel terug hahaha, dat is echt erg. Dit zijn allemaal aardige mensen met family business, beetje een allochtonen 'ons-kent-ons' gevoel heb ik erbij.
Ik vond Utrecht eerlijk gezegd erger met die irritantje hangjongeren. Dit is een stuk massaler, Rotterdam, tenminste een echte stad en niet een veredeld dorp. Maar misschien zeg ik dat wel omdat ik hier woon, iets met cognitieve dissonantie ofzo ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:20 schreef BigSmurf het volgende:
Vind Rotterdam eigenlijk echt een pauperstad, met al die vuilniszakken met bontkraagjes, neppe D&G petjes en Armani tasjes die overal rondzwerven. Het is ook gewoon ongezellig. Alleen makkelijk en dichtbij voor mij, en alle winkels vlak bij elkaar. Maar toch, geef mij Breda, Tilburg, Amsterdam of Utrecht maar. Tevens de side note dat ik nooit in een grote stad wil wonen, als is het maar vanwege de parkeerchaos. :')

Maar, als ik iemand spot met een dry, dan geef ik een gil. Ik draag waarschijnlijk m'n ALD, dus heel herkenbaar. :P
Als jij gilt dan ren ik weg :') Zeg maar gewoon 'Hallo, toffe denim' ofzo.

Ik heb een paar vrienden die ook into dry denim zijn, dat is erg leuk, maar verder zie ik er zelden een. Vaak is degene met zo'n dry, gelijk zo'n sufu hipster met alles uberstijlvol, dat trekt me dan weer totaal niet :o Hoewel de items afzonderlijk vaak gruwelijk zijn.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:33:50 #108
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_118142237
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:23 schreef bokkepoot het volgende:
Allochtonen
Niet haten jij. :P

Ik heb eig noot culture shock gehad ook al ben ik van 56.000 naar 7.550.000 inwoners een aantal jaren geleden gegaan.
pi_118142337
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:33 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ik heb eig noot culture shock gehad ook al ben ik van 56.000 naar 7.550.000 inwoners een aantal jaren geleden gegaan.
London toch?

Allochtoon zijn is niet erg, maar hij bedoelt natuurlijk de bontkraagjes ;)
pi_118142457
Groningen _O_
Alleen kut op denimgebied :P
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:37:56 #111
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118142479
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:33 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Sorry ik woon op het platteland, het dichtstbijzijnde dorp zit hier 3 km vandaan, alles is voor mijn cultuurschok :P

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:35 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

London toch?

Die ook , maar Rotterdam is gewoon veel meer multiculti
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:38:52 #112
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_118142538
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:35 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

London toch?

Klopt. Ben daar ook in slechte delen van de stad geweest, is beijerlandselaan niets bij. Heb een tijdje geleden een fiets gekocht daar in dat gedeelte.
pi_118142812
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:37 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Sorry ik woon op het platteland, het dichtstbijzijnde dorp zit hier 3 km vandaan, alles is voor mijn cultuurschok :P

[..]

Die ook , maar Rotterdam is gewoon veel meer multiculti
Dichtbij :')
Wel mooi, ik zou dat ook wel willen, in zo'n situatie als jij.
Ik heb niet het idee dat jij wereldvreemd ben ofzo, dus het zal wel meevallen ;)

Je had toch laatst - gepost in dit topic - een jeans producer die zijn jeans liet testen door farmers? Dat is echt awesome, je moet je aanmelden voor zoiets man, laat die Elephant en die ES (geloof ik) zien dan willen ze jou echt wel gebruiken.

Nu we toch zo lekker bezig zijn. Een vriend van mij die is op zoek naar custom jeans producenten, zouden jullie misschien wat input kunnen geven. Het gaat om artist denim, van dat soort jeansmaker, waar je je 'eigen jeans' kan maken, customizen.
Hij gaat er volgens mij een artikel over schrijven ofzo.
pi_118142855
Studeer sinds kort in Amsterdam, nog geen kamer maar hoop er wel een te vinden in een aardige wijk.
Als ik soms verhalen hoor over de mindere wijken heb ik daar toch weinig trek in.
Waar ik vandaan kom, ook al is het een stad, is het toch allemaal wat gemoedelijker.

Wil in Amsterdam overigens wel zo af en toe wat denim spotten :)
Laatst een heel nice gefade Edwin, een redelijk nieuwe momo en iemand van studie die ook flink wat dry denim heeft.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:56:47 #115
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_118143517
Ik zie toch echt geregeld dry denim voorbijkomen in de steden. Vrij divers qua merken, ook wel eens dingen die ik niet gelijk herken.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:59:51 #116
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118143714
Toch grappig, die cultuurverschillen zo. Dat maakt het ook wel weer leuk. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:56 schreef don-diablo het volgende:
Ik zie toch echt geregeld dry denim voorbijkomen in de steden. Vrij divers qua merken, ook wel eens dingen die ik niet gelijk herken.
Idem, meestal Nudies en Levi's, maar soms ook wat exclusiever. Ik let tegenwoordig op alle jeans. :P

[ Bericht 68% gewijzigd door BigSmurf op 18-10-2012 21:05:16 ]
  donderdag 18 oktober 2012 @ 21:13:25 #117
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_118144524
Hèhè Brandon is weer goed bezig. Weird Guy Double Sided Camo.

Ik vind em zeker tof.
pi_118144867
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef don-diablo het volgende:

[ afbeelding ]

Ik vind em zeker tof.
Keihard!
Zien jullie wel eens een samurai oid voorbij komen dan? Ik volgens mij één keer.
Faka G
  donderdag 18 oktober 2012 @ 21:21:45 #119
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_118145072
@Nehzi beetje basis buisness college's en beetje naai en tekenles. Ik ben niet heel erg creatief dus dat tekenen is soms wel wat teveel van het goede, maar naailes is best tot :P. Laatst kwam m'n mentor (helemaal dry denim verslaafd). Met een denim van KOI aan (merk is van een oud-student.) en die ging hij naast studenten die net hun eerste lapjes aan het naaien waren ff chain-stichten, das dan echt hilarisch om te zien. Studie is idd heel tof :).

Grappig al die verschillen. Kom oorspronkelijk uit Eindhoven en daar zie je soms wel een verdwaalde dry denim. In Nijmegen waar ik woon echt amper, Een vriend van mij daar draagt wel een edwin maar heeft deze iets te vaak gewassen ;(. In A'dam waar ik studeer zie je het natuurlijk veel meer en op mijn school behoorlijk veel. M'n mentor draagt echt Edwin,Levi's,Lee,Momotaro en nog veel meer :P. Bij TdN natuurlijk bijna alleen maar. Voel me ook af en toe een pauper daar met m'n nudies ;(.
#FREEBAJSKORV
  donderdag 18 oktober 2012 @ 21:23:21 #120
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118145183
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:59 schreef BigSmurf het volgende:
Toch grappig, die cultuurverschillen zo. Dat maakt het ook wel weer leuk. :)

[..]

Idem, meestal Nudies en Levi's, maar soms ook wat exclusiever. Ik let tegenwoordig op alle jeans. :P
Heel heel herkenbaar, :')

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:43 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Dichtbij :')
Wel mooi, ik zou dat ook wel willen, in zo'n situatie als jij.
Ik heb niet het idee dat jij wereldvreemd ben ofzo, dus het zal wel meevallen ;)

Je had toch laatst - gepost in dit topic - een jeans producer die zijn jeans liet testen door farmers? Dat is echt awesome, je moet je aanmelden voor zoiets man, laat die Elephant en die ES (geloof ik) zien dan willen ze jou echt wel gebruiken.

Nu we toch zo lekker bezig zijn. Een vriend van mij die is op zoek naar custom jeans producenten, zouden jullie misschien wat input kunnen geven. Het gaat om artist denim, van dat soort jeansmaker, waar je je 'eigen jeans' kan maken, customizen.
Hij gaat er volgens mij een artikel over schrijven ofzo.
Hahaha ach het heeft zijn voordelen en het heeft ook zijn nadelen, zelf zou ik het liefst in een rustige voorstad willen wonen, maar mijn ouders komen hier vandaan ;) En ik heb momenteel meer dan genoeg denim om te rocken naar mijn werk. Roy's krijgen nu een behoorlijke beat up :P
  donderdag 18 oktober 2012 @ 21:23:59 #121
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_118145229
quote:

[ afbeelding ]

Ik vind em zeker tof.
Ik ben camo echt gaan waarderen door dit en het sneaker topic :P. Vind deze ook erg bruut! M'n verlanglijst begint alleen maar groter en groter te worden ;(.
#FREEBAJSKORV
  donderdag 18 oktober 2012 @ 21:26:18 #122
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118145383
Die is inderdaad dope don!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 21:27:00 #123
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118145441
quote:

[ afbeelding ]

Ik vind em zeker tof.
Dat droeg ik 10 jaar geleden ook al :P
  donderdag 18 oktober 2012 @ 21:33:20 #124
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_118145824
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:18 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Keihard!
Zien jullie wel eens een samurai oid voorbij komen dan? Ik volgens mij één keer.
Sowieso ook broeken in duck camo van carhartt (hoe kan het ook anders) en volgens mij van Lee of iets dergelijks voorbij zien komen.

Ik zou niet weten of ik Samurai heb gezien. Zag laatst wel dry denim met een tab aan de achterkant maar kon er niets van maken. Ging een riem over de patch iig.
pi_118146423
Een meet kan dus heel makkelijk in Rotterdam ;) Doen we het in het nieuwe jaar :)
pi_118147523
quote:

[ afbeelding ]

Ik vind em zeker tof.
Nice :9
  donderdag 18 oktober 2012 @ 22:21:18 #127
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_118148703
quote:

[ afbeelding ]

Ik vind em zeker tof.
Hype train
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_118148868
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:42 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Een meet kan dus heel makkelijk in Rotterdam ;) Doen we het in het nieuwe jaar :)
Kan makkelijk ja ;)

Ik vind camo altijd wel gaaf om te zien, maar zou er zelf niet mee durven te lopen!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 22:34:42 #129
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_118149669
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:37 schreef omelette het volgende:
Groningen _O_
Alleen kut op denimgebied :P
Groningen de koningen!! Ik ben volgende week donderdag in Amsterdam te vinden :P. ff kijken naar een APC :).
pi_118152383
Even een vraagje. Zijn de waist en de lengte van een Nudie tight long john denim stretch ongeveer even groot als die van de thin finn?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:30:12 #131
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118152569
In dezelfde maat bedoel je? Moet je even op de website van Nudie kijken, kan je verschillende fits vergelijken (ook met measurements).
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:36:41 #132
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_118152874
quote:
5s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:26 schreef Parallellogram het volgende:
Even een vraagje. Zijn de waist en de lengte van een Nudie tight long john denim stretch ongeveer even groot als die van de thin finn?
Koop een Railcar Viper. Veel mooier dan die Nudie crap.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:45:05 #133
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118153250
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:36 schreef M1stral het volgende:

[..]

:') Dat vraagt ze toch niet.
pi_118153512
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:36 schreef M1stral het volgende:

[..]

Die Railcar Viper ziet er wel goed uit, maar hij is ook nogal duur. Vooral als ik hem bestel en hij niet blijkt te passen.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:30 schreef BigSmurf het volgende:
In dezelfde maat bedoel je? Moet je even op de website van Nudie kijken, kan je verschillende fits vergelijken (ook met measurements).
Ik bedoelde inderdaad in dezelfde maat. Ik had al op de site van Nudie gekeken en daar staan dezelfde afmetingen bij beide broeken. Maar ik las op internet dat de tlj ruimer valt dan andere nudies. Dus ik wilde nog even hier vragen of jullie dat konden bevestigen :P
pi_118153648
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:51 schreef Parallellogram het volgende:

[..]

Die Railcar Viper ziet er wel goed uit, maar hij is ook nogal duur. Vooral als ik hem bestel en hij niet blijkt te passen.

[..]

Ik bedoelde inderdaad in dezelfde maat. Ik had al op de site van Nudie gekeken en daar staan dezelfde afmetingen bij beide broeken. Maar ik las op internet dat de tlj ruimer valt dan andere nudies. Dus ik wilde nog even hier vragen of jullie dat konden bevestigen :P
Je kan een mailtje sturen naar Steven van Railcar ;) Ook zie je hoe je op moet meten op de sites van blueingreensoho en railcar. Also ditty van hier kan je adviseren ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:45 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

:') Dat vraagt ze toch niet.
Railcar voor vrouwen is een must ;) :P
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:56:35 #136
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118153749
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:51 schreef Parallellogram het volgende:

[..]

[..]

Even van BlueOwl afgepikt. Verschilt per wassing ook nog wel ietsjes, maar dit zijn even twee willekeurige paartjes.

TLJ * Size 30 (32" waist, 8.25" rise, 10.5" thigh, 7.3" knee, 34.5" inseam, 6.5" leg opening)
TF * Size 30 (32.5" waist, 9.5" rise, 10.5" thigh, 7.7" knee, 34.5" inseam, 7.2" leg opening)

En wat betreft Railcar, erg mooie jeans voor dames, en als je interesse hebt inderdaad een mailtje sturen naar Steven, maar laat je niet gek maken door die denimheads hier. :P
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:58:05 #137
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_118153822
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:56 schreef BigSmurf het volgende:

En wat betreft Railcar, erg mooie jeans voor dames, en als je interesse hebt inderdaad een mailtje sturen naar Steven. Laat je gek maken door die denimheads hier!
Blog
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:58:53 #138
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:59:56 #139
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_118153906
:*
Blog
pi_118154042
Oké, bedankt voor de reacties! Ik ga toch eerst voor een tight long john. En als ik nog eens besluit om een Railcar Viper te kopen laat ik het wel weten :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:05:14 #141
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_118154113
He, jammer weer...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blog
pi_118154126
quote:
4s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:03 schreef Parallellogram het volgende:
Oké, bedankt voor de reacties! Ik ga toch eerst voor een tight long john. En als ik nog eens besluit om een Railcar Viper te kopen laat ik het wel weten :P
Wel fitpics posten ;) :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:10:51 #143
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118154350
quote:
4s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:03 schreef Parallellogram het volgende:
Leuk! Even PM naar ditty voor sizing tips mocht je twijfelen. :)
pi_118162858
Shit man waarom komt hij nu vandaag en niet volgende week bijv :P
Would be awesome voor m1stral :D

https://www.facebook.com/(...)30350&type=1&theater
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:00:24 #145
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118164113
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:00 schreef BigSmurf het volgende:
Waar is dat? :o
In Jakarta :P Maar ik vertrek vandaag ;) Dus dat is klote dat het niet een weekje later is bijv ;)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:26:06 #147
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118164158
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:24 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

In Jakarta :P Maar ik vertrek vandaag ;) Dus dat is klote dat het niet een weekje later is bijv ;)
Balen man haha. Fijne vakantie in ieder geval! ^O^
pi_118164215
Ja jammer idd :( Thanks :D

Niet teveel posten he :P Heb inet op mijn mobiel daar dus kan wel ff meelezen etc :D
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:21:32 #149
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_118166413
Ali, ga je nog bij Old Blue langs? Zo ja, kan je misschien me daar even van op de hoogte brengen, wellicht kan je iets proxy-en voor me?
Blog
pi_118167603
Ik zal het proberen te regelen ;) Laat wel in dm/pm weten of het lukt of niet lukt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')