Zonde, hoeveel wear zat er in?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:19 schreef omelette het volgende:
Mijn moeder heeft per ongeluk mijn APC in de wasmachine gewassen![]()
Wat te doen?
Veel te weinig. Zitten nu ook allemaal vreemde vouwen in en heel veel indigo is verloren gegaanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:27 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Zonde, hoeveel wear zat er in?
Volgens mij is er weinig wat je kan doen behalve stug doordragen en zorgen dat de tweede wash wat langer uitgesteld wordt.
Dikke kans dat ik dat ben. Ik kwam idem net terug van het sporten. Was ff wat fruit kopen bij dat winkeltje naast de AHquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:48 schreef T_Fuff het volgende:
daar staat maar één straf op: elke dag 3 tot 4 keer je kleding wisselen en in de was dumpen. Pissen in de wasmand en zeggen dat de kat het heeft gedaan!
j/k
Heb je misschien een foto? Klinkt in elk geval echt zonde
Ik heb ook een vraagje, ik zag net iemand lopen in Rotterdam, bij Mathenesserplein met een ALD Princeton dacht ik, gloednieuw. Was dat een van de reaguurders misschien?
Ik kwam vanaf sporten en toen spotte ik het selfedge lijntje op de schoenen
Ja echt jammerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:48 schreef T_Fuff het volgende:
daar staat maar één straf op: elke dag 3 tot 4 keer je kleding wisselen en in de was dumpen. Pissen in de wasmand en zeggen dat de kat het heeft gedaan!
j/k
Heb je misschien een foto? Klinkt in elk geval echt zonde
Ik heb ook een vraagje, ik zag net iemand lopen in Rotterdam, bij Mathenesserplein met een ALD Princeton dacht ik, gloednieuw. Was dat een van de reaguurders misschien?
Ik kwam vanaf sporten en toen spotte ik het selfedge lijntje op de schoenen
Jep, was idd een ALD Princeton. Toevallig gister een post gemaakt dat ik deze had aangeschaft. Ik ben zelf ok tevreden over de fitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:05 schreef T_Fuff het volgende:
Nice, ik was ook van sporten, alleen ik had jogging pants, was dat ALD Princeton ook?
Zag er goed uit man
Binnenkort even langswippen!quote:Beste BigSmurf,
Ja hebben we de nieuwe collectie !
Met vr gr,
Verkoper
> From: BigSmurf@smurfenmail.com
> Subject: Nieuwe collectie Atelier LaDurance
> Date: Thu, 18 Oct 2012 14:13:31 +0200
> To: info@countryhouserotterdam.nl
>
> Beste,
>
> Hebben jullie reeds de nieuwe collectie van Atelier LaDurance in de winkel liggen? Ik kan me namelijk herinneren dat jullie een tijd geleden jeans van dit merk verkochten.
>
> Ik hoor het graag.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> BigSmurf
Als je je 's weekends in de stad begeeft dan is er tevens een kans dat je iemand in een nf/momo/levi's commuter kan tegenkomen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:51 schreef T_Fuff het volgende:
Omelette, ja dat is zonde, inderdaad te weinig wear. Hoewel het wel met flits is, met daglicht en zonder flits valt de schade beter te beoordelen.
Smurf, ik ga dan ook maar eens kijken binnenkort, het zou dan helemaal toevallig zijn als er nog meer gespot wordtRotterdam the place to be!
Ik denk dat iedereen zich omdraait wanneer je wat dan ook roept.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:18 schreef T_Fuff het volgende:
Gewoon iets van zeggen, ik vind het wel leuk om daarop aangesproken te worden, krijg je biertje van me
@Don, als ik je spot, dat is heel goed mogelijk dan roep ik je bij de naam van je jeans hahaDan weet ik dat jij het bent als je reageert.
In wat voor kut gedeelte kom jij, beijerlandselaan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:21 schreef T_Fuff het volgende:
In Rotterdam niet, in deze stad lopen ze gewoon door als een of andere blacka zijn pipa trekt en ermee zwaait
edit: zelfs een kerel hier om de hoek die met een slang (oranje/wit) om zijn nek door de straten loopt, niemand kijkt om joh.
Roffa straatsoldaat represent.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
In wat voor kut gedeelte kom jij, beijerlandselaan?
Die gast woonde denk ik eerst bij mij in de buurt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:21 schreef T_Fuff het volgende:
In Rotterdam niet, in deze stad lopen ze gewoon door als een of andere blacka zijn pipa trekt en ermee zwaait
edit: zelfs een kerel hier om de hoek die met een slang (oranje/wit) om zijn nek door de straten loopt, niemand kijkt om joh.
Oh dan is dat hem idd nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:46 schreef T_Fuff het volgende:
Haha ik woon in het Nieuwe Westen, bij de heemraadssingel op de hoek.
Nee die gast is eerder Nigeriaan, echt flink donker en die slang is zeker 3 meter haha.
Nee het is hier vrij netjes allemaal, maar ik kom uit het oosten, ik heb de afgelopen 5 jaar de stap van klein omhooggevallen dorpje met 3800 mensen in de veluwe/betuwe --> Utrecht --> Rotterdam. Je kunt begrijpen dat dit nogal een cultuurshock voor mij is. Vandaar dat ik alles overdreven vind hier
Goser, toen ik in Rotterdam kwam wonen vanuit een dorp in Brabant wist ik ook niet wat me overkwam.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:46 schreef T_Fuff het volgende:
Haha ik woon in het Nieuwe Westen, bij de heemraadssingel op de hoek.
Nee die gast is eerder Nigeriaan, echt flink donker en die slang is zeker 3 meter haha.
Nee het is hier vrij netjes allemaal, maar ik kom uit het oosten, ik heb de afgelopen 5 jaar de stap van klein omhooggevallen dorpje met 3800 mensen in de veluwe/betuwe --> Utrecht --> Rotterdam. Je kunt begrijpen dat dit nogal een cultuurshock voor mij is. Vandaar dat ik alles overdreven vind hier
Ziet er goed uit, Inderdaad fitpics als ze binnen zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:33 schreef Nezhi het volgende:
Mijn Portee Goods zijn klaar, moeten alleen nog verstuurd wordenhopelijk passen ze goed, en ik denk dat ze wel mooi gaan staan bij mijn denim. Sanjay, wat doe je dan nu op school? Lijkt me een leuke studie!
[ afbeelding ]
Ik woon ook aan vierambachtsstraat, gelukkig echt een van de eerste huizen dus ik ben gelijk hoekje om Heemraadssingel. Maar richting schiedam wordt het pas erg, zo rond mathenesserplein. Maar ik vind het eigenlijk wel meevallen. Ik was laatst met een vriend rondfietsen, brug over, zuid in, snel terug hahaha, dat is echt erg. Dit zijn allemaal aardige mensen met family business, beetje een allochtonen 'ons-kent-ons' gevoel heb ik erbij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:11 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Goser, toen ik in Rotterdam kwam wonen vanuit een dorp in Brabant wist ik ook niet wat me overkwam.
Loop je vrolijk de tokos te bekijken aan de Vierambachtsstraat, en dan hoor je ineens:
"Ey swa, check die chi-meid met 'r ille pattas"
Tot op de dag van vandaag ga ik me niet verdiepen in de betekenis van die zin. Ik woon zelf aan de vierambachtsstraat. De buurt schijnt niet heel geweldig te zijn, maar ik heb nog nooit iets meegemaakt. Je woont immers in een stad, er gebeurd hier altijd wat. In kralingen wordt veel meer ingebroken, daar is immers meer te halen.
Zolang je niet iets van Prada, Versace, Ice Berg of Armani roept op straat denk ik niet dat er veel op zullen reageren.
Als jij gilt dan ren ik wegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:20 schreef BigSmurf het volgende:
Vind Rotterdam eigenlijk echt een pauperstad, met al die vuilniszakken met bontkraagjes, neppe D&G petjes en Armani tasjes die overal rondzwerven. Het is ook gewoon ongezellig. Alleen makkelijk en dichtbij voor mij, en alle winkels vlak bij elkaar. Maar toch, geef mij Breda, Tilburg, Amsterdam of Utrecht maar. Tevens de side note dat ik nooit in een grote stad wil wonen, als is het maar vanwege de parkeerchaos.![]()
Maar, als ik iemand spot met een dry, dan geef ik een gil. Ik draag waarschijnlijk m'n ALD, dus heel herkenbaar.![]()
Niet haten jij.quote:
London toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet haten jij.![]()
Ik heb eig noot culture shock gehad ook al ben ik van 56.000 naar 7.550.000 inwoners een aantal jaren geleden gegaan.
Sorry ik woon op het platteland, het dichtstbijzijnde dorp zit hier 3 km vandaan, alles is voor mijn cultuurschokquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet haten jij.![]()
Ik heb eig noot culture shock gehad ook al ben ik van 56.000 naar 7.550.000 inwoners een aantal jaren geleden gegaan.
Die ook , maar Rotterdam is gewoon veel meer multicultiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:35 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
London toch?
Allochtoon zijn is niet erg, maar hij bedoelt natuurlijk de bontkraagjes
Klopt. Ben daar ook in slechte delen van de stad geweest, is beijerlandselaan niets bij. Heb een tijdje geleden een fiets gekocht daar in dat gedeelte.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:35 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
London toch?
Allochtoon zijn is niet erg, maar hij bedoelt natuurlijk de bontkraagjes
Dichtbijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:37 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Sorry ik woon op het platteland, het dichtstbijzijnde dorp zit hier 3 km vandaan, alles is voor mijn cultuurschok
[..]
Die ook , maar Rotterdam is gewoon veel meer multiculti
Idem, meestal Nudies en Levi's, maar soms ook wat exclusiever. Ik let tegenwoordig op alle jeans.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:56 schreef don-diablo het volgende:
Ik zie toch echt geregeld dry denim voorbijkomen in de steden. Vrij divers qua merken, ook wel eens dingen die ik niet gelijk herken.
Keihard!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef don-diablo het volgende:
Hèhè Brandon is weer goed bezig. Weird Guy Double Sided Camo.
[ afbeelding ]
Ik vind em zeker tof.
Heel heel herkenbaar,quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:59 schreef BigSmurf het volgende:
Toch grappig, die cultuurverschillen zo. Dat maakt het ook wel weer leuk.
[..]
Idem, meestal Nudies en Levi's, maar soms ook wat exclusiever. Ik let tegenwoordig op alle jeans.
Hahaha ach het heeft zijn voordelen en het heeft ook zijn nadelen, zelf zou ik het liefst in een rustige voorstad willen wonen, maar mijn ouders komen hier vandaanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:43 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Dichtbij
Wel mooi, ik zou dat ook wel willen, in zo'n situatie als jij.
Ik heb niet het idee dat jij wereldvreemd ben ofzo, dus het zal wel meevallen
Je had toch laatst - gepost in dit topic - een jeans producer die zijn jeans liet testen door farmers? Dat is echt awesome, je moet je aanmelden voor zoiets man, laat die Elephant en die ES (geloof ik) zien dan willen ze jou echt wel gebruiken.
Nu we toch zo lekker bezig zijn. Een vriend van mij die is op zoek naar custom jeans producenten, zouden jullie misschien wat input kunnen geven. Het gaat om artist denim, van dat soort jeansmaker, waar je je 'eigen jeans' kan maken, customizen.
Hij gaat er volgens mij een artikel over schrijven ofzo.
Ik ben camo echt gaan waarderen door dit en het sneaker topicquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind em zeker tof.
Dat droeg ik 10 jaar geleden ook alquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind em zeker tof.
Sowieso ook broeken in duck camo van carhartt (hoe kan het ook anders) en volgens mij van Lee of iets dergelijks voorbij zien komen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:18 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Keihard!
Zien jullie wel eens een samurai oid voorbij komen dan? Ik volgens mij één keer.
Nicequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind em zeker tof.
Hype trainquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind em zeker tof.
Kan makkelijk jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:42 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Een meet kan dus heel makkelijk in RotterdamDoen we het in het nieuwe jaar
Groningen de koningen!! Ik ben volgende week donderdag in Amsterdam te vindenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:37 schreef omelette het volgende:
Groningen![]()
Alleen kut op denimgebied
Koop een Railcar Viper. Veel mooier dan die Nudie crap.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:26 schreef Parallellogram het volgende:
Even een vraagje. Zijn de waist en de lengte van een Nudie tight long john denim stretch ongeveer even groot als die van de thin finn?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:36 schreef M1stral het volgende:
[..]
Koop een Railcar Viper. Veel mooier dan die Nudie crap.
Die Railcar Viper ziet er wel goed uit, maar hij is ook nogal duur. Vooral als ik hem bestel en hij niet blijkt te passen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:36 schreef M1stral het volgende:
[..]
Koop een Railcar Viper. Veel mooier dan die Nudie crap.
Ik bedoelde inderdaad in dezelfde maat. Ik had al op de site van Nudie gekeken en daar staan dezelfde afmetingen bij beide broeken. Maar ik las op internet dat de tlj ruimer valt dan andere nudies. Dus ik wilde nog even hier vragen of jullie dat konden bevestigenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:30 schreef BigSmurf het volgende:
In dezelfde maat bedoel je? Moet je even op de website van Nudie kijken, kan je verschillende fits vergelijken (ook met measurements).
Je kan een mailtje sturen naar Steven van Railcarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:51 schreef Parallellogram het volgende:
[..]
Die Railcar Viper ziet er wel goed uit, maar hij is ook nogal duur. Vooral als ik hem bestel en hij niet blijkt te passen.
[..]
Ik bedoelde inderdaad in dezelfde maat. Ik had al op de site van Nudie gekeken en daar staan dezelfde afmetingen bij beide broeken. Maar ik las op internet dat de tlj ruimer valt dan andere nudies. Dus ik wilde nog even hier vragen of jullie dat konden bevestigen
Railcar voor vrouwen is een mustquote:
Even van BlueOwl afgepikt. Verschilt per wassing ook nog wel ietsjes, maar dit zijn even twee willekeurige paartjes.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:51 schreef Parallellogram het volgende:
[..]
Die Railcar Viper ziet er wel goed uit, maar hij is ook nogal duur. Vooral als ik hem bestel en hij niet blijkt te passen.
[..]
Ik bedoelde inderdaad in dezelfde maat. Ik had al op de site van Nudie gekeken en daar staan dezelfde afmetingen bij beide broeken. Maar ik las op internet dat de tlj ruimer valt dan andere nudies. Dus ik wilde nog even hier vragen of jullie dat konden bevestigen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:56 schreef BigSmurf het volgende:
En wat betreft Railcar, erg mooie jeans voor dames, en als je interesse hebt inderdaad een mailtje sturen naar Steven. Laat je gek maken door die denimheads hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Wel fitpics postenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:03 schreef Parallellogram het volgende:
Oké, bedankt voor de reacties! Ik ga toch eerst voor een tight long john. En als ik nog eens besluit om een Railcar Viper te kopen laat ik het wel weten
Leuk! Even PM naar ditty voor sizing tips mocht je twijfelen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:03 schreef Parallellogram het volgende:
Oké, bedankt voor de reacties! Ik ga toch eerst voor een tight long john. En als ik nog eens besluit om een Railcar Viper te kopen laat ik het wel weten
In Jakartaquote:
Balen man haha. Fijne vakantie in ieder geval!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:24 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
In JakartaMaar ik vertrek vandaag
Dus dat is klote dat het niet een weekje later is bijv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |