Je had écht geen 5 minuten geduld?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef DJMO het volgende:
als een topic op z'n end loopt, nóóit zomaar de container buiten gaan zetten vannelle
ik wilde je in alle rust je je zelfopgelegde taak te kunnen uitvoerenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je had écht geen 5 minuten geduld?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Daar zijn vast wel vrijwilligers voor te vinden
Dan leer je maar een beetje geduld op te brengen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef DJMO het volgende:
als een topic op z'n end loopt, nóóit zomaar de container buiten gaan zetten vannelle
Niks daarvan.. Ik kreeg al bijnea ontwenningsverschijnselen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan leer je maar een beetje geduld op te brengen.
De SC is wel eens langer dicht geweestquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Niks daarvan.. Ik kreeg al bijne ontwenningsverschijnselen..
Zelf opgelegde taak?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wilde je in alle rust je je zelfopgelegde taak te kunnen uitvoeren
Toen had ik m'n sabbaticalquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
De SC is wel eens langer dicht geweest
juist daaromquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zelf opgelegde taak?![]()
Maar serieus (niet dat ik persé een nieuw topic wilde openen), waarom doe jij het nadat je via msn contact met Ingrid hebt gehad?
Oké!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
juist daaromals ik niet had geweten wat er aan de hand was, had ik netjes gewacht
dit was gewoon een grapje
dan had iemand anders wss al een topic geopend hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
juist daaromals ik niet had geweten wat er aan de hand was, had ik netjes gewacht
dit was gewoon een grapje
Ik zie je nog niet lachen.quote:
Degene die hem sluit hoort een nieuw topic aan te maken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
dan had iemand anders wss al een topic geopend hoor
Inderdaad, mooie doelpunten trouwens..quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:29 schreef Pulver het volgende:
maar Andorra uit thuis is altijd lastig
met minuut of 5 wachttijd toch. na ide 5 minuten kan een ander openen ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Degene die hem sluit hoort een nieuw topic aan te maken.
Ik heb al lekker gedouched.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:25 schreef DJMO het volgende:
misschien had ik zelfs al onder de douche gestaan in dat geval .. nou moet ik nog steeds.. enfin, mn handdoek zal nu wel lekker warm zijn
quote:
Je moet ook geen scheet laten en je daarna omdraaien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb al lekker gedouched.
Heb alleen spijt van die scheet die ik onder de douche liet, jeemig wat stonk dat vreselijk zeg!
Lijkt wel of het erger is onder de douche...
En dat is? Laat maar eigenlijk.quote:
nee idd. gaat een echte wedstrijd worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik durf er m'n geld niet op te zetten dat het bij dit ene doelpunt blijft hoor..
Je hoeft écht niet alles te delen met ons hoor...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb al lekker gedouched.
Heb alleen spijt van die scheet die ik onder de douche liet, jeemig wat stonk dat vreselijk zeg!
Lijkt wel of het erger is onder de douche...
nee klopt idd. je kan hem geven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
..maar niet onterecht.
Wel een leuke wedstrijd zo..
dat heb ik dus ook. toen hij zag dat de actie verloren was, ging hij liggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:47 schreef Pulver het volgende:
Het mag dan wel een strafschop voor Nederland zijn geweest, ik word altijd zo moe van spelers die zo makkelijk gaan liggen.
Zie het maar als een waarschuwing.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hoeft écht niet alles te delen met ons hoor...![]()
Ik ben al onderwegquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
okay eten is op, nu naar buiten, de werkwas uit de auto halen en dan douchen.. JK komt mij uitkleden las ik
Daar zijn ze wel erg laat mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg
Tsjongejonge.. krijg net al een mail van 538 met als onderwerp 'fijne kerst'
Voor het opwarmen heeft ie een toverstokjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
JK, jewas te laat om mij uit te kleden... Nu moet je opschieten om mij weer aan te kleden. Anders krijg ik het zometeen koud!
Mwoah, als je het over die actie net met Martins Indi hebt, volgens mijn hield die Roemeen z'n arm meer gebogen dan Indi. Ofwel, ik had het idee dat hij expres bleef hangen om een penalty te versieren..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Pulver het volgende:
Wel handig, een scheids die stekeblind is.
Ik kan zelf mijn temperatuur ook wel metenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Voor het opwarmen heeft ie een toverstokje
*Rucky gooit een dekentje naar Yska zodat ze het niet koud krijgt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
JK, jewas te laat om mij uit te kleden... Nu moet je opschieten om mij weer aan te kleden. Anders krijg ik het zometeen koud!
Waarom woon je dan ook zo ver weg? Het schiet ook niet op hè..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ieeewww, dat klinkt wel heel fout..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Voor het opwarmen heeft ie een toverstokje
Het toverstokje werkt in ieder geval niet op je reactie vermogenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ieeewww, dat klinkt wel heel fout..
Nee, die werkt op druk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het toverstokje werkt in ieder geval niet op je reactie vermogen
Ik zit op m'n telefoon, duurt allemaal wat langer. Zeker met het uploaden/posten van die foto netquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het toverstokje werkt in ieder geval niet op je reactie vermogen
0,65 bar toch, of was dat de biertap?quote:
Van bier heb ik geen verstand. Volgens mij is het wel een pulserende druk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
0,65 bar toch, of was dat de biertap?
Zag het net in de herhaling en idd, hij vind dat armpje maar wat prettig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mwoah, als je het over die actie net met Martins Indi hebt, volgens mijn hield die Roemeen z'n arm meer gebogen dan Indi. Ofwel, ik had het idee dat hij expres bleef hangen om een penalty te versieren..
Dan bedien ik de tap wel. Als jij dan even de frituur voor je rekening neemt dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
Van bier heb ik geen verstand. Volgens mij is het wel een pulserende druk.
Wat me dan weer doet denken aan het volgende (oude) mopje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
Van bier heb ik geen verstand. Volgens mij is het wel een pulserende druk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
Dat komt wel goed, speel ik voor chef de frituur.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan bedien ik de tap wel. Als jij dan even de frituur voor je rekening neemt dan komt het wel goed.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wat me dan weer doet denken aan het volgende (oude) mopje.
"Waarom komen mannen schoksgewijs klaar?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
???quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef dolfina-chica het volgende:
pfffffffffffff daarom stelde ik uit.... kouwe utrechtse thee klus
?????????quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef dolfina-chica het volgende:
pfffffffffffff daarom stelde ik uit.... kouwe utrechtse thee klus
windhoos er opnieuw op zetten... alles weer instellen zoals het hoort...quote:
Gewoon zeggen waar het op staatquote:
Je had zeker Dolfie haar reactie nog niet gezien?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik had dolfi haar reactie nog niet gezien, ik herhaal Dolfie haar reactie nog niet gezien!
't Zijn allebei wel een paar portretten inderdaad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:23 schreef Pulver het volgende:
Hans Kraay jr en Louis van Gaal samen.
Is altijd het hoogtepunt van elke wedstrijd
Ken Uw Truckquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:17 schreef DJMO het volgende:
klomen uit trekken
karel utrecht tango
en zo zijn er nog veel meer van die benamingen
KUTquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:32 schreef Pulver het volgende:
Katholieke Universiteit Tilburg
( ja, dat was vroeger ECHT de naam)
quote:
bijzonder lelijk uitgewoond hoertje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bijzonder lekker uitziend hofdametje.
Ofzo
Godver je bent me voor.quote:
Ja hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat ben je ook altijd heerlijk charmant..
Hang een bordje met meisjes wc op en hij is zo binnen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:52 schreef DJMO het volgende:
ik ga m'n nest opzoekn. Jan weigerde in alle toonaarden om naar de wc te gaan .. dus het zal mij beniweuwen of hij vannachtdroog blijft.
Heb je het dierenkaartje nog nodig?quote:
Ff kiekenquote:
Ligt klaar.quote:
Hoe laat ben je morgen thuis, Rucky, kan ik die puter bij je droppen.quote:
Weet ik nog niet, begin vd avond maar afspreken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:10 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hoe laat ben je morgen thuis, Rucky, kan ik die puter bij je droppen.
Zoals me pa zou zeggen:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, begin vd avond maar afspreken?
Eind vd middag dan maar?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zoals me pa zou zeggen:
"begin van de avond staat niet op me horloge"
Noem eens gewoon een tijd.
Je weet nu niet eens hoe laat je begint.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Eind vd middag dan maar?
Ik weet nu niet hoe laat ik morgen klaar ben met werken.
Zak hooi!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Eind vd middag dan maar?
Ik weet nu niet hoe laat ik morgen klaar ben met werken.
Daarom weet ik niet hoe laat ik klaar ben. Maar de wekker is gezet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je weet nu niet eens hoe laat je begint.
Staat je niet Ireth.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef Ireth het volgende:
Apart schoentje....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je leuk op bowlen op de volgende meet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef Ireth het volgende:
Apart schoentje....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar loop je volgens mij heel ongemakkelijk inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef Ireth het volgende:
Apart schoentje....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je al een fatsoenlijke stap kan zetten.....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:37 schreef gomi het volgende:
[..]
daar loop je volgens mij heel ongemakkelijk in
Slecht voor je enkels ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:37 schreef gomi het volgende:
[..]
daar loop je volgens mij heel ongemakkelijk in
Boink?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:49 schreef Pulver het volgende:
Maar ik kwam van rechts!!!!!
[ afbeelding ]
Is geloof ik een foto uit 2009, maar wel boink meen ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Boink?
* vannelle googled morgen wel ff over de afloop maar gokt op boink.
Ik niet, hoezo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Er is zeker niemand die toevallig nog naar Rotterdam zuid moet momenteel?
Gaat er geen tram/metro meer?quote:
Tram rijd hier niet en laatste metro rijd maar tot alexander, als die niet al geweest is..quote:
Waarom moet je ineens op slag en stoot naar Rotjeknor?quote:
Ik woon zelf ook in Rotterdam, maar niet in Zuid.. Ik dm je evenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:45 schreef Pulver het volgende:
[..]
Waarom moet je ineens op slag en stoot naar Rotjeknor?
Morgen brak jijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:49 schreef JK1982 het volgende:
Zo, the Lincoln Lawyer gezien, aanrader!
* JK1982 twijfelt of ik nog een filmpje zal gaan kijken.. Moet morgen wel weer werken
Ik vroeg me al af waarom je die kant op moest.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik woon zelf ook in Rotterdam, maar niet in Zuid.. Ik dm je even
Ik heb geen fiets anders zat ik er al opquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:50 schreef Inlognaam het volgende:
Dat wordt fietsen als je daar nu echt heen moet, heel lang lopen of liften
geen vrienden die je een lift kunnen geven?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets anders zat ik er al op
Pas je op een herenfiets van 26" ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets anders zat ik er al op
Taxi zal rond de 25 euro zijn gok ik, maar nee ik heb geen vrienden die me een lift kunnen gevenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:53 schreef gomi het volgende:
[..]
geen vrienden die je een lift kunnen geven?
taxi zal wss heel duur zijn?
Goeie vraag, geen ideequote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Pas je op een herenfiets van 26" ?
hmm kut dan dus. en je moet echt nu?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Taxi zal rond de 25 euro zijn gok ik, maar nee ik heb geen vrienden die me een lift kunnen geven
Best welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:55 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm kut dan dus. en je moet echt nu?
En ik zit ook al niet meer in de buurt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:58 schreef gomi het volgende:
[..]
aan mij heb je niet veel. ik zit in amsterdam.
Wat nu erg vervelend is, aangezien je zelf een heel wagenpark voor de deur hebtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
En ik zit ook al niet meer in de buurt.
lol moest lachenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wat nu erg vervelend is, aangezien je zelf een heel wagenpark voor de deur hebt
Thnx schat voor de tip, als dat kon.. Had ik allang de taxi gepaktquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:10 schreef Pulver het volgende:
Als het echt nodig is, zou ik toch voor die taxi gaan.
Het kost wat, maar je hebt wel je rust voor jezelf.
Wat houd je dan precies tegen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Thnx schat voor de tip, als dat kon.. Had ik allang de taxi gepakt
Exactlyquote:
Maar de persoon waar je heen wil heeft dat misschien wel.quote:
Voor studenten is het momenteel eind van de financiele maandquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:20 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar de persoon waar je heen wil heeft dat misschien wel.
Is maar een idee hoor.
Vanuit Delft???????????quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga met inlognaam op de fiets.. Hij neemt een fiets mee en fietst samen met me naar zuid
Bedankt voor je vertrouwenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:33 schreef Pulver het volgende:
Het word wel een heel ingewikkeld verhaal zo. Nog ff en de trams rijden weer
Huh nee toch?quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga met inlognaam op de fiets.. Hij neemt een fiets mee en fietst samen met me naar zuid
Ik hoop niet dat je dat sarcastisch bedoelt. Ik probeer alleen maar mee te denken, maar het tijdstip werkt nu natuurlijk niet echt mee.quote:
Nee ik bedoelde het eigenlijk wel sarcastisch.. Jouw laatste post kwam nogal raar over namelijk, alsof je me niet geloofdequote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dat sarcastisch bedoelt. Ik probeer alleen maar mee te denken, maar het tijdstip werkt nu natuurlijk niet echt mee.
Ik geloof je absoluut wel, dat is het niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het eigenlijk wel sarcastisch.. Jouw laatste post kwam nogal raar over namelijk, alsof je me niet geloofde
Da's hardstikke mooi, is dat ook geregeldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
Inlognaam zit btw nu 5min van mij vandaan.. Dus niet in Delft
Tof van hem.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
Inlognaam zit btw nu 5min van mij vandaan.. Dus niet in Delft
Ik weet dat de oplossingen beperkt zijn en juist daarom raak ik in paniekquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:40 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik geloof je absoluut wel, dat is het niet.
Maar om deze tijd weet je dat de oplossingen vrij beperkt zijn.
En ik draag gewoon de meest makkelijke oplossingen aan.
Nooit te snel in paniek raken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik weet dat de oplossingen beperkt zijn en juist daarom raak ik in paniek
Dacht dat je een stukje zou fietsen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:07 schreef Inlognaam het volgende:
Ai, lees nu pas verder in dit topic. Ik zat door te lezen in FB over die k*t enquetes.
Maar dr broer komt dr halen...omdat ze zich toch wel ietwat bezwaard voelde.
Gaat geen leuke nacht worden
Ik mag niet lachen, maar ik doe het toch wel een beetje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
En precies nu gaat ook verdomme de lader van mn telefoon kapot.. Die nog maar 4% batterij heeft :/
Moest even mn fiets nakijken, band oppompen en wist niet of ze nu wel/niet wilde.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dacht dat je een stukje zou fietsen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik mag niet lachen, maar ik doe het toch wel een beetje.
Als het tegenzit, dan zit het goed tegen ook. De ironie
Zeker geen universele lader?
En daar kan ik je dus niet aan helpen.quote:
Lol dan doe je het toch gewoon wat later. Of je zet 't in de magnetron om op te warmenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:23 schreef DJMO het volgende:
ik kan net zo goed geen koffie meer maken 's ochtends vroeg .. hij wordt elke keer koud door de kinderen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Lol dan doe je het toch gewoon wat later. Of je zet 't in de magnetron om op te warmen
Ik heb dat nog nooit geprobeerd maar het lijkt mij ook niet zo lekker iddquote:
Mjah nou alleen nog tegen de juiste persoon....quote:
Ik snap dat het fijn was als je nee had gezegd maar ik had ook ja gezegd gok ik (en daar dan ook flink van gebaald van te voren :p)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah nou alleen nog tegen de juiste persoon....
niet uit het raam gooien hoor!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:13 schreef dolfina-chica het volgende:
pffff en nog loopt het kreng niet zoals ik wil!
bah...
Erg vervelend en omslachtig idd.....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah nou alleen nog tegen de juiste persoon....
[spoiler]
scheelt niet veel...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
niet uit het raam gooien hoor!
MSN ligt er ook vanaf?quote:
wie wat heeft beentjes ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:13 schreef dolfina-chica het volgende:
pffff en nog loopt het kreng niet zoals ik wil!
bah...
die krijg ik er niet op op dit moment...quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
stook jij virtueel de kachel maar even hoog op :pquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:10 schreef kwiebuske het volgende:
[..]![]()
![]()
lekker is dat
*vooral virtueel*
ik stook liever ergens anders inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
stook jij virtueel de kachel maar even hoog op :p
Hier was het nog 15,7 :pquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik stook liever ergens anders in
maar had hem al op 22 staan dus...
nog warmerder ?
brrrrrrrquote:
Hou ons niet langer in spanning!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
En opeens weet ik waarom het hier nu zo stil is...
Kijk maar in feedbackquote:
Lies is lief!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:18 schreef Inlognaam het volgende:
Sorry, ik ging eerst naar de 'je bent gequote-pagina' alvorens hier te belanden.
Ik vind die Liesje maar een rare
Ze mag best lief zijn, maar ik vind het een rare met uitspraken als 'dat gaat je niet lukken'.quote:
SPOILER: klaagpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:13 schreef DJMO het volgende:
mag ik de rest van de dag plat gaan liggen?
Wilde ik net vragen of je niet ff tot vanavond kan wachten, zie ik nu die spoiler pasSPOILER: klaagpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
idd der wordt op dit moment genoeg gezuigt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dr zou veel meer gepijpt moeten worden inderdaad
alleen net ff op de verkeerde manierquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:51 schreef Rucky het volgende:
idd der wordt op dit moment genoeg gezuigt.![]()
Ja, sorry. Het ging maar door. En ik ook.quote:
Ongeveer 150 M3 op jaarbasisquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:36 schreef DJMO het volgende:
wie van jullie weet wat het gemiddelde waterverbruik van een één oudergezin is? de stand op mijn watermeter geeft nu 28 aan (kubieke meters? welke eeheden rekent zo'n ding??) sinds dat ik hier ben komen wonen. (1 aug). help dit domme blondtje
per jaar, maand of wat??quote:
Ninja editquote:
en dan vind ik dat ik persoonlijk nog veel water verbruikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dus als je die 150m3 door 4 deelt (want je woont er bijna 3 maanden) dan kom je op 37,5m3.
Of gedeeld door 12 = 12,5 m3 p.m. x 2,5 (maand) = 31.25!
Gefeliciteerd, je zit onder het gemiddelde verbruik als is het nu gebaseerd op 2,5 maand
je staat niet heel lang onder de douche hoor :pquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
en dan vind ik dat ik persoonlijk nog veel water verbruik
Behalve vanavond danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
je staat niet heel lang onder de douche hoor :p
bij jou heb ik er de laatste keer onbehoorlijk lang onder gestaan voor mijn doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
je staat niet heel lang onder de douche hoor :p
Volgens mij stond ik er zeker 2x zo lang onder :pquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
bij jou heb ik er de laatste keer onbehoorlijk lang onder gestaan voor mijn doen
succes dolfijntjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
ik ga weer druk met laptop bezig en waar ik vandaag niet uitkom... gaat broertje morgen helpen..
Kouwe Utrechtse Thee laptop...
tis dat ik mijn geld nog niet binnen heb, anders had ik morgen een nieuwe gehaald... stond een goeie in de aldi reclame
anders ik wel.. begin er nu heeeeeeeeeeeeeeel flauw van te worden...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:58 schreef espri het volgende:
[..]
succes dolfijntjehoop dat je het kan oplossen
Zo zit je op werk te wachten, andere moment ben je hartstikke druk.....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef espri het volgende:
avondje allemaal![]()
ik ben moeeeeeeeeeeeee (en mag nu nog 6 dagen)
kan ik je ergens mee helpen dolfi ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
anders ik wel.. begin er nu heeeeeeeeeeeeeeel flauw van te worden...
klopt en deze zorg is weer een heftige en 8 dagen en een huilbaby en een zieke kraamvrouw... ik ren me echt rot en ben behoorlijk gaarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zo zit je op werk te wachten, andere moment ben je hartstikke druk.....
Is het vaak hollen of stilstaan in jouw werk?
Gelukkig weet je wanneer het klaar is. Succes!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:03 schreef espri het volgende:
[..]
klopt en deze zorg is weer een heftige en 8 dagen en een huilbaby en een zieke kraamvrouw... ik ren me echt rot en ben behoorlijk gaar
Mijn laptop heeft nieuwe windhoos gekregen van me.. (vista er opnieuw opgezet) Heb er een driver disc bij gekregen.. maar hij pakt niet alle drivers..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
kan ik je ergens mee helpen dolfi ?
* kwiebuske het zoutvaatje aangeeftquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:59 schreef dolfina-chica het volgende:
anders ik wel.. begin er nu heeeeeeeeeeeeeeel flauw van te worden...
ja gelukkig is het nooit langer dan max 10 dagen maar goed, ik wilde weer wat te doen hebben nou dat heb ik nu hoor hahha en bedanktquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gelukkig weet je wanneer het klaar is. Succes!
* dolfina-chica gooit het zoutvaatje naar kwiebus!!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:05 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske het zoutvaatje aangeeft
en ducks
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica gooit het zoutvaatje naar kwiebus!!
* dolfina-chica gooit expres al lager... zodat ie raak is!!
Waaaaaaaaaaaaaaaaaahat??quote:
Ik zie dat vaatje zo richting z'n ..... vliegen.quote:
Lekker als voorgerechtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Heeft er iemand zin in soep met ballen? Als het wat flauw is, er vliegt nog wel een zoutvaatje rond!
had ie maar moeten springen... ipv wegduikenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:11 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik zie dat vaatje zo richting z'n ..... vliegen.
Ik heb ook nog bloemkoolcurry met wat pompoen, pastinaak, paprika en tomaat :pquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:13 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Lekker als voorgerechtZit te wachten op m'n eten..
Hmm, die skip ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb ook nog bloemkoolcurry met wat pompoen, pastinaak, paprika en tomaat :p
Ik kan er nog ongeveer 6x van eten gok ik :p
Morgen ga ik testen hoe dat nou is, curry opwarmen in de oven :p
En de rijst ga ik koken dmv water koken in de waterkoken en dan met rijst in een pan en dan omwikkeld in een handdoek gaar laten worden. Net zoals op vakantie :p
jij ook een fijne avond, succes met je laptop!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:18 schreef dolfina-chica het volgende:
fijne avond allemaal..
ik ga knutselen met mijn laptop.. en nog even wat dingen doen!
knutselzequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:18 schreef dolfina-chica het volgende:
fijne avond allemaal..
NOUJA! Tis heel lekker hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hmm, die skip ikik wacht wel daarna op m'n shoarmaschotel haha
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb ook nog bloemkoolcurry met wat pompoen, pastinaak, paprika en tomaat :p
Ik kan er nog ongeveer 6x van eten gok ik :p
Morgen ga ik testen hoe dat nou is, curry opwarmen in de oven :p
En de rijst ga ik koken dmv water koken in de waterkoken en dan met rijst in een pan en dan omwikkeld in een handdoek gaar laten worden. Net zoals op vakantie :p
Knutselze!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:18 schreef dolfina-chica het volgende:
fijne avond allemaal..
Klinkt heel pittig! Maar toch ook wel fijn dat je wat voor deze mensen kan betekenen, lijkt me juist extra dankbaar ofzoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:03 schreef espri het volgende:
[..]
klopt en deze zorg is weer een heftige en 8 dagen en een huilbaby en een zieke kraamvrouw... ik ren me echt rot en ben behoorlijk gaar
Yayquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:37 schreef espri het volgende:
hoera, mn pakketje komt net binnen en ik ben blij nu
ja klopt Ehhe en ik ben ook blij dat ik dit voor ze kan betekenen hoor en ze zijn ook heel blij, komt wel goedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:34 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Klinkt heel pittig! Maar toch ook wel fijn dat je wat voor deze mensen kan betekenen, lijkt me juist extra dankbaar ofzo
De buddha's horen ook bij de trouwerij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:38 schreef Pulver het volgende:
[..]
Aan het plaatje te oordelen, de bruidstaart
haha de taart willen we vers dus die komt de 10de pasquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:38 schreef Pulver het volgende:
[..]
Aan het plaatje te oordelen, de bruidstaart
Die Aldi Laptop kan ik je zeker afraden. Niet omdat ie van de Aldi is (Medion maakt zeker goed spul),quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
ik ga weer druk met laptop bezig en waar ik vandaag niet uitkom... gaat broertje morgen helpen..
Kouwe Utrechtse Thee laptop...
tis dat ik mijn geld nog niet binnen heb, anders had ik morgen een nieuwe gehaald... stond een goeie in de aldi reclame
Hou er rekening mee dat je je drivers wel in de juiste volgorde erop gooit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Mijn laptop heeft nieuwe windhoos gekregen van me.. (vista er opnieuw opgezet) Heb er een driver disc bij gekregen.. maar hij pakt niet alle drivers..
en ik zit me te irriteren dat ik de instellingen niet krijg zoals ik ze had![]()
Maar goed, ik ga vanavond nog even knutselen ermee.. en morgenmiddag gaat mijn broertje even meekijken..
En het vervelendste vind ik... dat het MIJ niet lukt![]()
*trots gekrenkt*
Maar thanks voor je aanbod!
Als je nu je taart bestelt, is die ook mooi geel tegen de tijd dat je bruiloft isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:48 schreef espri het volgende:
hmm we hadden lila en ivoor kleuren gekozen maar ivoor lijkt meer geel....
nouja, tis ook mooi en nu terugsturen en nieuwe bestellen, gaat weer 3 a 4 weken duren dus te laat
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
Als je nu je taart bestelt, is die ook mooi geel tegen de tijd dat je bruiloft is
Goed om te horen!!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:33 schreef Pulver het volgende:
Zo, de computers van Belle zijn op de plaats van bestemming aangekomen.
Dat wil zeggen, bijna dan. Want die van DJMO staat nu bij Rucky.
Maar dat zal wel goed komen.
Nogmaals bedankt Belle1608
Als ik de vliegtuigbouwer Fokker niet had gekend had ik gelachen, dus ik kan me enigszins inleven in je humor. Maar er komt geen glimlachjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Vandaag de geheime FOK! Opleiding gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef Ireth het volgende:
Iemand hier handig met naaimachine??
Mijn dochter wil een heksenjurk of een gothicjurk voor halloween
Bij de eerste zin voelde ik me nog een beetje aangesproken maar daarna niet meer haha :pquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef Ireth het volgende:
Argh, wel een stofje wat ik nog thuis heb liggen. Ik ga eens verder met die tafel opruimen. Over welk tijdsbestek praten we?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:10 schreef Ireth het volgende:
Oowww! Die laatste!!Die wil ik voor mezelf
Geloof dat ze zelf zoiets in gedachten had...
[ afbeelding ]
Denk dat ik haar nog een jaar in haar poezenpak prop
Fokkerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef destrovel het volgende:
[..]
Als ik de vliegtuigbouwer Fokker niet had gekend had ik gelachen, dus ik kan me enigszins inleven in je humor. Maar er komt geen glimlachje
Ben je gek joh, doe geen moeite. Daar zit je zowiezo te ver voor weg (qua maten en passen enzo) en het is voor de 31e.. heb nog tijd om wat te zoekenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Argh, wel een stofje wat ik nog thuis heb liggen. Ik ga eens verder met die tafel opruimen. Over welk tijdsbestek praten we?
Is dat kleine Yska?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nederland was dan ook ontzettend trots op Anthony Fokker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Fokker![]()
Nederland is een in verhouding klein k*tland, maar we hadden wel een eigen vliegtuigindustrie.
Elke keer als langs Zestienhoven fiets en er weer eentje zie landen/opstijgen ben ik toch wel een beetje trots erop.
Waarom moest die klote dollar nou zo laag staan en tot het faillissement leiden van Fokker![]()
![]()
Is er niets op marktplaats.nl te vinden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef Ireth het volgende:
Zit ik ook al te zoekenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:44 schreef Pulver het volgende:
[..]
Is er niets op marktplaats.nl te vinden?
Kleding gaat vaak voor een appel en een ei weg.
Ik zat even snel te kijken, maar dat is een vrouwending denk ik.quote:
Ik moet in de 140 zoekenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zat even snel te kijken, maar dat is een vrouwending denk ik.
ER STAAN MATEN BIJ!!!![]()
Daar snap ik dus geen ene moer van.
En bedankt Pulver voor het langsbrengen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:33 schreef Pulver het volgende:
Zo, de computers van Belle zijn op de plaats van bestemming aangekomen.
Dat wil zeggen, bijna dan. Want die van DJMO staat nu bij Rucky.
Maar dat zal wel goed komen.
Nogmaals bedankt Belle1608
Mij kan je alles wijsmaken. 14 of 1400 geloof ik ookquote:
Geen dank, is een kleine moeite. Maak ik me ook eens nuttigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En bedankt Pulver voor het langsbrengen.
Nu nog even kijken of ik ergens zo'n micky mousestekker kan vinden. Mn pa kan er zo 123 niet eentje vinden helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |