Ja hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat ben je ook altijd heerlijk charmant..
Hang een bordje met meisjes wc op en hij is zo binnen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:52 schreef DJMO het volgende:
ik ga m'n nest opzoekn. Jan weigerde in alle toonaarden om naar de wc te gaan .. dus het zal mij beniweuwen of hij vannachtdroog blijft.
Heb je het dierenkaartje nog nodig?quote:
Ff kiekenquote:
Ligt klaar.quote:
Hoe laat ben je morgen thuis, Rucky, kan ik die puter bij je droppen.quote:
Weet ik nog niet, begin vd avond maar afspreken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:10 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hoe laat ben je morgen thuis, Rucky, kan ik die puter bij je droppen.
Zoals me pa zou zeggen:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, begin vd avond maar afspreken?
Eind vd middag dan maar?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zoals me pa zou zeggen:
"begin van de avond staat niet op me horloge"
Noem eens gewoon een tijd.
Je weet nu niet eens hoe laat je begint.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Eind vd middag dan maar?
Ik weet nu niet hoe laat ik morgen klaar ben met werken.
Zak hooi!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Eind vd middag dan maar?
Ik weet nu niet hoe laat ik morgen klaar ben met werken.
Daarom weet ik niet hoe laat ik klaar ben. Maar de wekker is gezet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je weet nu niet eens hoe laat je begint.
Staat je niet Ireth.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef Ireth het volgende:
Apart schoentje....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je leuk op bowlen op de volgende meet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef Ireth het volgende:
Apart schoentje....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar loop je volgens mij heel ongemakkelijk inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef Ireth het volgende:
Apart schoentje....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je al een fatsoenlijke stap kan zetten.....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:37 schreef gomi het volgende:
[..]
daar loop je volgens mij heel ongemakkelijk in
Slecht voor je enkels ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:37 schreef gomi het volgende:
[..]
daar loop je volgens mij heel ongemakkelijk in
Boink?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:49 schreef Pulver het volgende:
Maar ik kwam van rechts!!!!!
[ afbeelding ]
Is geloof ik een foto uit 2009, maar wel boink meen ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Boink?
* vannelle googled morgen wel ff over de afloop maar gokt op boink.
Ik niet, hoezo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Er is zeker niemand die toevallig nog naar Rotterdam zuid moet momenteel?
Gaat er geen tram/metro meer?quote:
Tram rijd hier niet en laatste metro rijd maar tot alexander, als die niet al geweest is..quote:
Waarom moet je ineens op slag en stoot naar Rotjeknor?quote:
Ik woon zelf ook in Rotterdam, maar niet in Zuid.. Ik dm je evenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:45 schreef Pulver het volgende:
[..]
Waarom moet je ineens op slag en stoot naar Rotjeknor?
Morgen brak jijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:49 schreef JK1982 het volgende:
Zo, the Lincoln Lawyer gezien, aanrader!
* JK1982 twijfelt of ik nog een filmpje zal gaan kijken.. Moet morgen wel weer werken
Ik vroeg me al af waarom je die kant op moest.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik woon zelf ook in Rotterdam, maar niet in Zuid.. Ik dm je even
Ik heb geen fiets anders zat ik er al opquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:50 schreef Inlognaam het volgende:
Dat wordt fietsen als je daar nu echt heen moet, heel lang lopen of liften
geen vrienden die je een lift kunnen geven?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets anders zat ik er al op
Pas je op een herenfiets van 26" ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets anders zat ik er al op
Taxi zal rond de 25 euro zijn gok ik, maar nee ik heb geen vrienden die me een lift kunnen gevenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:53 schreef gomi het volgende:
[..]
geen vrienden die je een lift kunnen geven?
taxi zal wss heel duur zijn?
Goeie vraag, geen ideequote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Pas je op een herenfiets van 26" ?
hmm kut dan dus. en je moet echt nu?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Taxi zal rond de 25 euro zijn gok ik, maar nee ik heb geen vrienden die me een lift kunnen geven
Best welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:55 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm kut dan dus. en je moet echt nu?
En ik zit ook al niet meer in de buurt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:58 schreef gomi het volgende:
[..]
aan mij heb je niet veel. ik zit in amsterdam.
Wat nu erg vervelend is, aangezien je zelf een heel wagenpark voor de deur hebtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
En ik zit ook al niet meer in de buurt.
lol moest lachenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wat nu erg vervelend is, aangezien je zelf een heel wagenpark voor de deur hebt
Thnx schat voor de tip, als dat kon.. Had ik allang de taxi gepaktquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:10 schreef Pulver het volgende:
Als het echt nodig is, zou ik toch voor die taxi gaan.
Het kost wat, maar je hebt wel je rust voor jezelf.
Wat houd je dan precies tegen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Thnx schat voor de tip, als dat kon.. Had ik allang de taxi gepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |