quote:
quote:
quote:
stook jij virtueel de kachel maar even hoog op :pquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:10 schreef kwiebuske het volgende:
[..]![]()
![]()
lekker is dat
*vooral virtueel*
ik stook liever ergens anders inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
stook jij virtueel de kachel maar even hoog op :p
Hier was het nog 15,7 :pquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik stook liever ergens anders in
maar had hem al op 22 staan dus...
nog warmerder ?
brrrrrrrquote:
Hou ons niet langer in spanning!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
En opeens weet ik waarom het hier nu zo stil is...
Kijk maar in feedbackquote:
Lies is lief!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:18 schreef Inlognaam het volgende:
Sorry, ik ging eerst naar de 'je bent gequote-pagina' alvorens hier te belanden.
Ik vind die Liesje maar een rare
Ze mag best lief zijn, maar ik vind het een rare met uitspraken als 'dat gaat je niet lukken'.quote:
SPOILER: klaagpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:13 schreef DJMO het volgende:
mag ik de rest van de dag plat gaan liggen?
Wilde ik net vragen of je niet ff tot vanavond kan wachten, zie ik nu die spoiler pasSPOILER: klaagpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
idd der wordt op dit moment genoeg gezuigt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dr zou veel meer gepijpt moeten worden inderdaad
alleen net ff op de verkeerde manierquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:51 schreef Rucky het volgende:
idd der wordt op dit moment genoeg gezuigt.![]()
Ja, sorry. Het ging maar door. En ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |