Je had écht geen 5 minuten geduld?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef DJMO het volgende:
als een topic op z'n end loopt, nóóit zomaar de container buiten gaan zetten vannelle
ik wilde je in alle rust je je zelfopgelegde taak te kunnen uitvoerenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je had écht geen 5 minuten geduld?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Daar zijn vast wel vrijwilligers voor te vinden
Dan leer je maar een beetje geduld op te brengen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef DJMO het volgende:
als een topic op z'n end loopt, nóóit zomaar de container buiten gaan zetten vannelle
Niks daarvan.. Ik kreeg al bijnea ontwenningsverschijnselen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan leer je maar een beetje geduld op te brengen.
De SC is wel eens langer dicht geweestquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Niks daarvan.. Ik kreeg al bijne ontwenningsverschijnselen..
Zelf opgelegde taak?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wilde je in alle rust je je zelfopgelegde taak te kunnen uitvoeren
Toen had ik m'n sabbaticalquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
De SC is wel eens langer dicht geweest
juist daaromquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zelf opgelegde taak?![]()
Maar serieus (niet dat ik persé een nieuw topic wilde openen), waarom doe jij het nadat je via msn contact met Ingrid hebt gehad?
Oké!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
juist daaromals ik niet had geweten wat er aan de hand was, had ik netjes gewacht
dit was gewoon een grapje
dan had iemand anders wss al een topic geopend hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
juist daaromals ik niet had geweten wat er aan de hand was, had ik netjes gewacht
dit was gewoon een grapje
Ik zie je nog niet lachen.quote:
Degene die hem sluit hoort een nieuw topic aan te maken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
dan had iemand anders wss al een topic geopend hoor
Inderdaad, mooie doelpunten trouwens..quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:29 schreef Pulver het volgende:
maar Andorra uit thuis is altijd lastig
met minuut of 5 wachttijd toch. na ide 5 minuten kan een ander openen ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Degene die hem sluit hoort een nieuw topic aan te maken.
Ik heb al lekker gedouched.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:25 schreef DJMO het volgende:
misschien had ik zelfs al onder de douche gestaan in dat geval .. nou moet ik nog steeds.. enfin, mn handdoek zal nu wel lekker warm zijn
quote:
Je moet ook geen scheet laten en je daarna omdraaien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb al lekker gedouched.
Heb alleen spijt van die scheet die ik onder de douche liet, jeemig wat stonk dat vreselijk zeg!
Lijkt wel of het erger is onder de douche...
En dat is? Laat maar eigenlijk.quote:
nee idd. gaat een echte wedstrijd worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik durf er m'n geld niet op te zetten dat het bij dit ene doelpunt blijft hoor..
Je hoeft écht niet alles te delen met ons hoor...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb al lekker gedouched.
Heb alleen spijt van die scheet die ik onder de douche liet, jeemig wat stonk dat vreselijk zeg!
Lijkt wel of het erger is onder de douche...
nee klopt idd. je kan hem geven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
..maar niet onterecht.
Wel een leuke wedstrijd zo..
dat heb ik dus ook. toen hij zag dat de actie verloren was, ging hij liggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:47 schreef Pulver het volgende:
Het mag dan wel een strafschop voor Nederland zijn geweest, ik word altijd zo moe van spelers die zo makkelijk gaan liggen.
Zie het maar als een waarschuwing.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hoeft écht niet alles te delen met ons hoor...![]()
Ik ben al onderwegquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
okay eten is op, nu naar buiten, de werkwas uit de auto halen en dan douchen.. JK komt mij uitkleden las ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |