Dat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:57 schreef hexje het volgende:
TT had moeten zijn: Overschat je kijkerspubliek niet.
Daar is Alors het niet mee eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:57 schreef hexje het volgende:
TT had moeten zijn: Overschat je kijkerspubliek niet.
Ook nog eens.quote:
Dat schreeuwen hoort erbij.quote:
Doping gebruiken hoort ook bij wielrennen. Betekent niet dat het goed is.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Doping gebruiken hoort ook bij wielrennen. Betekent niet dat het goed is.
Dat het lekker rustig is zonder jou.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:00 schreef Specularium het volgende:
Oranje is al bijna 2 minuten bezig, wat is deze?
Nee, die kan het beter en mooier.quote:
Het zal wel kUNST zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:07 schreef Specularium het volgende:
Hebben ze nou zelf niet door dat dit ontzettend kut klinkt?
Ik zette hem net aan omdat mijn stream van DWDD niet werkte.quote:
let eens op je woorden ja!quote:
Ik zal het woord doelpunt niet meer gebruikenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
let eens op je woorden ja!
jij hebt een voorbeeld functie!
De fok voorbeeld functie van respect en waardering voor elkander!
heeft hij koorts dan?quote:
Zeker voor je eigen lichaamsdeel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
let eens op je woorden ja!
jij hebt een voorbeeld functie!
De fok voorbeeld functie van respect en waardering voor elkander!
niet bijdehand anders moet je naar de directeurquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal het woord doelpunt niet meer gebruikenGoal beter?
Oe nu word ik bang.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:10 schreef Onnoman het volgende:
[..]
niet bijdehand anders moet je naar de directeur
ik ben ook heel engquote:
Nieuwsuurquote:
Ah, kwartje.quote:
Gaat Sonja dat overleven?quote:
idd, behoorlijk vol van zichzelf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:21 schreef hexje het volgende:
Zo een gast die meer aan het woord is dan Matthijs
Ik denk dat dit onvergetelijk gaat worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:22 schreef Specularium het volgende:
Als er geen Oranje was ging ik Roel de Feeder kijken.
quote:- Sheila Sitalsing en Prem Radhakishun over het tweede debat tussen Romney en Obama
- Kader Abdolah over zijn nieuwe boek ‘Zeesla en de lepels van Alice’, dat gaat over de toekomst van Nederland door zijn ogen.
- Anouk naar het Songfestival: we praten hierover met Gordon en Stacey Rookhuizen.
Muziek is er van The Vaccines, tafeldame is Fidan Ekiz.
Gordonquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Gordon![]()
Zal Matthijs hem iets vragen over zijn optreden tijdens het VVD-feestje
Prem die gaat roepen hoe hij fan is van Obama. Kader die gaat vertellen wat hij (en zijn dochter) vinden. Gordon en Stacy die me geen reet interesseren over een onderwerp dat me ook niet boeit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan vestig ik mijn hoop op de Jakhalzen & DTDD
Gaat wel over de tepels van Alice.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
Op papier geen al te boeiende onderwerpen, maar ik laat me (hopelijk) verrassen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:27 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk zouden ze die kleine beentjes van die snotpegel moeten afhakken.
Live storing?quote:
Matthijs is ook opgelucht.quote:
Pindakaasquote:
Ik ken haar van DWDD.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het raar als ik haar niet ken?
Neuh, ik ken haar ook alleen hiervan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zij is het Turkse neukertje van Matthijs.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Altijd pijnlijkequote:
Terechte klachtquote:
Ik ook alleen van DWDD, maar dat geldt voor de meeste celebrities.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buiten DWDD, uiteraard.
En de meeste bandjesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook alleen van DWDD, maar dat geldt voor de meeste celebrities.
Mooi toch. Ze hebben al genoeg aandacht gekregenquote:
Die komt zo aan tafelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:36 schreef GGMM het volgende:
Er zit echt een enorme snor achter Prem.
Dat is die gozer die straks z'n boek komt promotenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:36 schreef GGMM het volgende:
Kader Abdolahquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:36 schreef GGMM het volgende:
Die komt straks zijn boek pluggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:36 schreef GGMM het volgende:
Dat is die Iraanse schrijver. Schijnt goede boeken te schrijven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:36 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is die gozer die straks z'n boek komt promoten
Ah, thnx.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is die Iraanse schrijver. Schijnt goede boeken te schrijven.
quote:
En Rom nie!quote:
quote:
Lood om oud ijzer, maar voor de gewone Amerikanen zou het beter zijn dat Obama wint.quote:
Romney moet vooral níet winnen.quote:
zakenman die president wordtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Romney moet vooral níet winnen.
En anders springt sisal wel bij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:40 schreef whitetiger300 het volgende:
Gelukkig is Prem er om het ons uit te leggen
Sowieso goede tafel bij P&W vanavondquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig gaat Van Rossem dit vanavond bij P en W beter uitleggen.
Ultrabaas ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig gaat Van Rossem dit vanavond bij P en W beter uitleggen.
Zijn eigen programma valt me wat tegen, hij heeft gewoon een tafel met mensen nodig om in de rede te vallen. Altijd goed voor vermaak en soms wat goede opmerkingenquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso goede tafel bij P&W vanavond
Dat eigen programma moet ik nog even zien morgen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:43 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Zijn eigen programma valt me wat tegen, hij heeft gewoon een tafel met mensen nodig om in de rede te vallen. Altijd goed voor vermaak en soms wat goede opmerkingen
Of een stapeltje boeken, voor onderweg.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou hij coke in zijn snor verstoppen
Vrouwen zijn nou eenmaal dom en kortzichtig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Ja hoor Matthijs, vrouwen stemmen op de Presidentsvrouw
Als ik me het goed herinner was het niet al te lang na zijn verkiezing al zo dat hij via het congres er nog maar weinig door kreeg.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:44 schreef Markeerstift het volgende:
Maar sommige zaken kon Obama toch niet doen omdat de helft van de tijd het congres meer republikeins was?
Ik vraag me af of er vrouwen op Rutte gestemd hebben danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nou eenmaal dom en kortzichtig.
Daarom, dan lult Romney toch maar wat denk ik dan.. Dat komt o.a. door hun!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:45 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Als ik me het goed herinner was het niet al te lang na zijn verkiezing al zo dat hij via het congres er nog maar weinig door kreeg.
badum tsssquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:46 schreef Pedroso het volgende:
Zie dat Mark Rutte zijn vrouw nog niet doen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:46 schreef Pedroso het volgende:
Zie dat Mark Rutte zijn vrouw nog niet doen.
Wacht maar tot ie gaat praten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
Ik wil die snor erafscheren, ik erger me rot.
Ik heb het al eens gehoord jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie gaat praten.
Nee en ook niet dat een kindje dat had gemaaktquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:48 schreef henkde_j het volgende:
Wist niet dat het Nederlanders waren
Bij de filmpjes met NL commentaar lijkt me dat best logischquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:48 schreef henkde_j het volgende:
Wist niet dat het Nederlanders waren
Zou een mooie troll deal zijnquote:
Wat een muziekquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:50 schreef -Willempie- het volgende:
Zouden ze deze ook gemaakt hebben?
Nu je het zegt, slecht geknipt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Snor is niet helemaal symmetrisch.
Wat uitgezakt. Geen Pattex?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Snor is niet helemaal symmetrisch.
Hij in debat met Martin Simek moet geweldig zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Toen ik deze man voor het eerst hoorde dacht ik: dit is niet echt
Je mist minder dan je hoort.quote:
Simekquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij in debat met Martin Simek moet geweldig zijn.
Hehe.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:52 schreef HalvinCarris het volgende:
Dat multiculturele gelul van de VARA. Smeerturk.
Ik ben afhaakt. Schrik wel weer op als het volgende van start gaat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:55 schreef Pedroso het volgende:
Ik ben de draad al een tijdje kwijt eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |