Ik niet. En jullie?quote:
Inderdaad, ik verwacht een 2-1 overwinning voor Nederlandquote:
Ja man, dat half uurtje maakt dan echt veel uitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Kut! 20:00 uur al, ik dacht ook 20:30 uur. Moet nog veel voor school doen godverdomme.
Haha, was ook niks om serieus op in te gaan. Al kan je natuurlijk in een half uur nog een hoop werk verzetten. Maar dat is geheel off-topic.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja man, dat half uurtje maakt dan echt veel uit
Ja want om 8 uur is DWDD nog bezigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja man, dat half uurtje maakt dan echt veel uit
Voor jou is dat geen probleem, vrouwen kijken toch geen voetbalquote:
Jammer inderdaad, ik had liever Clasie in de basis dan Strootmanquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor jou is dat geen probleem, vrouwen kijken toch geen voetbal
Hopelijk niet, want ze heeft geen moer met voetbal te makenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
Gaat Ruud het nog over zijn nieuwe liefde hebben?
Mee eens. Wat een vraag ook 'Liet je Hunterlaar trainen om Roemenië op het verkeerde been te zetten, of om hem een beetje tevreden te houden?'quote:
Ik skip de beta. Lekker 1 patch installeren en zelf alle talentjes zoekenquote:
Demo bedoel ik trouwens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik skip de beta. Lekker 1 patch installeren en zelf alle talentjes zoeken
Lekker boeiend in dit topic.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week vrijdag demo, en 2 november de release
oh ik dacht dat die beta binnekort al gereleased werd. deze ga ik niet kopen maar downloaden, kutsteam. desnoods maak ik daarna het geld over na SIquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week vrijdag demo, en 2 november de release
quote:
beta vrijdag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:44 schreef Cara het volgende:
[..]
oh ik dacht dat die beta binnekort al gereleased werd. deze ga ik niet kopen maar downloaden, kutsteam. desnoods maak ik daarna het geld over na SI
Ik doe rustig. Je moet mij eens meemaken als ik los ga.quote:
Dan heb je 3 mensen aan je hooivork hangen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik doe rustig. Je moet mij eens meemaken als ik los ga.
Hooivorken zijn voor amateurs.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je 3 mensen aan je hooivork hangen?
Nee. Ik neuk mijn vrouw wel als ik me verveel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Football Manager 2013, dé game der games jongen, ga jij maar met je barbies spelen!
Dat duurt 30 minuten max, FM kun je uren spelen manquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Ik neuk mijn vrouw wel als ik me verveel.
Ik verveel me ook nooit langer dan 30 minuten. Ik heb namelijk ook hobbies die ik niet achter mijn laptop beoefen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat duurt 30 minuten max, FM kun je uren spelen man
Stoere binkquote:
Stoere binkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Ik neuk mijn vrouw wel als ik me verveel.
Stoere binkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik verveel me ook nooit langer dan 30 minuten. Ik heb namelijk ook hobbies die ik niet achter mijn laptop beoefen.
Aw arme Caraquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Stoere bink
[..]
Stoere bink
[..]
Stoere bink
quote:
okequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef Nober het volgende:
Eerste helft toch maar kijken dan en daarna Spanje-Frankrijk.
Waar wordt die uitgezonden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef Nober het volgende:
Eerste helft toch maar kijken dan en daarna Spanje-Frankrijk.
Die zingen altijd. Lensie, Martins Indi, Van Rhijn ook. Alleen Narsingh en De Jong nooit. En Robinski alleen met de grote wedstrijdennnnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef WSquater het volgende:
Zongen Heitinga + Stekelenburg nou wel of niet (ze gingen opeens uit beeld).
En het volkslied was 'uit de maat'.
Steadyshot vergeten aan te zetten.quote:
quote:
quote:
Dankquote:
Torje, Stancu.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:57 schreef tompsv18 het volgende:
Nou nou wat een namen bij Roemenie![]()
Gewoon dik winnen dit joh.
TVE natuurlijk, net als Italiaans voetbal op Rai Uno komt en Duitsland voetbal bij ZDF/Ard en Belgisch voetbal bij Sporza.quote:
ja leuk, dat wordt dus 3x stancu, met je kutkarmaquote:
Stuur jij een boze brief of moet ik het doen.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:59 schreef Cara het volgende:
hee dat stadion is helemaal niet uitverkocht
Daaromquote:
Wat een avond toch weerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, na deze pot mooi een stukje SPA-FRA en dan de rijdende rechter.
Kan je het allemaal niet meer bijbenen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:59 schreef tompsv18 het volgende:
doe eens normaal en rustig met die camera goffedomme
neequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je het allemaal niet meer bijbenen?
Alles is nieuwe daar, stadion, camera, cameraman. Moet nog leren zoomen denk ikquote:
quote:
Bouma had hem in eigen goal gekoptquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die was idd moeilijk weg te koppen.
Niks mis met het beeld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef Compliment het volgende:
Is dat beeld zo slecht of komt dat doordat ik de hele tijd fifa heb gespeeld?
Ja, en de cameraman filmt 50%publiek 50%veld en geen zoomquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef Compliment het volgende:
Sorry, maar FIFA is realistischer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef Compliment het volgende:
Nee, Nederland is een klasse beterquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oeffff dit wordt een heet avondje dit...
In Roemenie hebben ze nog geen HD.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef Compliment het volgende:
Die roemenen zijn ook echt alleen maar goed in skimmen hè?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, en de cameraman filmt 50%publiek 50%veld en geen zoom
Niet iedereen kan zo goed zijn als Sierdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:05 schreef Zorro het volgende:
Wat nou, "voor hetzelfde geld gaatde bal via de rug van Stekelenburg"
Ja, en voor hetzelfde geld raakt hij hem verkeerd en gaat hij het stadion uit![]()
Hij kwam tegen de lat, zat niet en dat was het.
Gezeur.
Hmm, daar heb je een punt ...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo goed zijn als Sierd
quote:
quote:
quote:
Het was LENS!quote:
Stijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |