Torje, Stancu.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:57 schreef tompsv18 het volgende:
Nou nou wat een namen bij Roemenie![]()
Gewoon dik winnen dit joh.
TVE natuurlijk, net als Italiaans voetbal op Rai Uno komt en Duitsland voetbal bij ZDF/Ard en Belgisch voetbal bij Sporza.quote:
ja leuk, dat wordt dus 3x stancu, met je kutkarmaquote:
Stuur jij een boze brief of moet ik het doen.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:59 schreef Cara het volgende:
hee dat stadion is helemaal niet uitverkocht
Daaromquote:
Wat een avond toch weerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, na deze pot mooi een stukje SPA-FRA en dan de rijdende rechter.
Kan je het allemaal niet meer bijbenen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:59 schreef tompsv18 het volgende:
doe eens normaal en rustig met die camera goffedomme
neequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je het allemaal niet meer bijbenen?
Alles is nieuwe daar, stadion, camera, cameraman. Moet nog leren zoomen denk ikquote:
quote:
Bouma had hem in eigen goal gekoptquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die was idd moeilijk weg te koppen.
Niks mis met het beeld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef Compliment het volgende:
Is dat beeld zo slecht of komt dat doordat ik de hele tijd fifa heb gespeeld?
Ja, en de cameraman filmt 50%publiek 50%veld en geen zoomquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef Compliment het volgende:
Sorry, maar FIFA is realistischer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef Compliment het volgende:
Nee, Nederland is een klasse beterquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oeffff dit wordt een heet avondje dit...
In Roemenie hebben ze nog geen HD.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef Compliment het volgende:
Die roemenen zijn ook echt alleen maar goed in skimmen hč?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, en de cameraman filmt 50%publiek 50%veld en geen zoom
Niet iedereen kan zo goed zijn als Sierdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:05 schreef Zorro het volgende:
Wat nou, "voor hetzelfde geld gaatde bal via de rug van Stekelenburg"
Ja, en voor hetzelfde geld raakt hij hem verkeerd en gaat hij het stadion uit![]()
Hij kwam tegen de lat, zat niet en dat was het.
Gezeur.
Hmm, daar heb je een punt ...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo goed zijn als Sierd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |