Zet ze op het balkon.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:54 schreef DJMO het volgende:
iemand een idee wat ik in hemelsnaam kan gaan doen met twee kinderen op dit moment? ze vervelen zich te pletter en willen naar buiten .. ze slopen gewoon alles wat ze in hun handen krijgen
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:57 schreef DJMO het volgende:
[..]en m'n halve huisraad naar beneden gegooid zien worden zeker?
Dan zet je die eerst binnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:57 schreef DJMO het volgende:
[..]en m'n halve huisraad naar beneden gegooid zien worden zeker?
En wat is het verschil tussen een theelichtje en een waxinelichtje?quote:o koelkast
o vriezer
o koffiezetapparaat
o fluitketel/waterkoker
o gasfornuis/kookplaat
o oven
o magnetron
o broodrooster
o broodmachine
o citruspers
o blender
o mixer
o staafmixer
o tosti-ijzer
o frituurpan
o weegschaal
o messenslijper
o vleessnijder
o gourmet / steengrill
o fonduepan
o vaatwasser
o Besteklade
o bestekbak
o vorken
o lepels
o messen
o theelepeltjes
o dessertlepeltjes
o gebaksvorkjes
o eierlepeltjes
o lange lepels
o houten lepel
o houten spaan
o spatel
o opscheplepels
o soeplepel
o juslepel
o sla bestek
o aardappelschilmesje
o vleesmes
o vleesvork
o broodmes
o fileermes
o pizzames
o kaasmes
o dunschiller
o keukenschaar
o garde
o deegroller
o aardappelstamper
o kaasschaaf
o flesopener
o flessenstop
o kurkentrekker
o blikopener
o grote rasp
o handrasp
o ijsschep
o taartschep
o knoflookpers
o notenkraker
o appelboor
o druivenontpitter
o theezeefje
o eiersnijder
o eetstokjes
o satéprikkers
o cocktailprikkers
o rietjes
Borden, schalen, bakjes en kommen
o grote borden
o kleine borden
o ontbijtkommen
o diepe borden
o schoteltjes
o lasagneschaal
o ovenschaal
o magnetronschaaltjes
o quicheschaal
o dessertschaaltjes / bakjes
o sausbakjes
o nootjes bakjes
o soepkommen
o noodlekommen + stokjes
o beslagkom
o slakom
o vergiet
Glazen
o drinkglazen
o bierglazen
o borrelglaasjes
o cocktailglazen
o wijnglazen
o theeglazen / bekers
o koffiekopjes
o mokken
Pannen
o koekenpan groot
o koekenpan klein
o braadpan
o soeppan
o steelpan groot
o steelpan klein (eieren)
o kookpannen (verschillende maten)
o wok
o poffertjespan
o snelkookpan
Overig
o koffiekan
o theepot/kan
o melkkannetje
o suikerpot
o eierdopjes
o peper en zoutstel
o fruitschaal
o botervloot
o slagroomklopper
o maatbeker
o snijplank hout
o snijplank plastic
Opbergbussen
o olie en azijn karaf
o voorraadbussen voor thee, koffie, suiker, zout, rijst, spaghetti en meel
o voorraadbussen voor uien en knoflook
o broodtrommel
o beschuittrommel
o bus voor matzes / crackers
o koektrommel
o tupperware / bewaarbakjes
Keukenlade
o theelichtje
o waxinelichtjes
o kaarsen
o lucifers
o gasaansteker
Overig keukengerei
o warmhoudplaatjes
o pannenonderzetters
o onderzetters voor kopjes
o placemats
o papieren servetten
o bakpapier
o bakvormen
o taartvorm
o elastiekjes
o verbanddoos
Aan de muur
o prikbord
o keukenrolhouder
o kookwekker
o kruidenrek / molen
o kookboeken
Linnengoed
o handdoekjes
o theedoeken
o theedoek en handdoekhaakjes
o schort
o ovenwanten
o pannenlappen
o tafelkleden
o servetten
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:25 schreef DJMO het volgende:
theelichtje is klein, waxinelichtje is wat groter. en pleur die lijst even in een spoiler ofzo
quote:Zij zijn groot en ik is klein, en da's niet eerlijk, o nee.
Dit soort:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat voor picto´s ben je aan het printen?
Ik heb er nu meer als 10.000.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dies wel leuk, die heb ik nog niet![]()
Maar Mo, is het bijvoorbeeld voor het ochtendritueel?
Der zitten genoeg bruikbare voor het forum tussen.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Der zitten genoeg bruikbare voor het forum tussen.
Waarom ga je niet gewoon naar buiten dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:54 schreef DJMO het volgende:
iemand een idee wat ik in hemelsnaam kan gaan doen met twee kinderen op dit moment? ze vervelen zich te pletter en willen naar buiten .. ze slopen gewoon alles wat ze in hun handen krijgen
Dus vannelle heeft nu leren klok kijken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Het werkt hier iig heel goed. Zeker de mini picto´s samen met de 3d klok.
Is een theelichtje niet zo'n ding waar je je theepot op kan zetten zodat die warm blijft?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:17 schreef Rucky het volgende:
Ik heb al een lijstje gevonden maar wat ik met 9 van de 10 dingen moet is mij een raadsel.
[..]
En wat is het verschil tussen een theelichtje en een waxinelichtje?
Ik leef naar mijn biologische klok.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dus vannelle heeft nu leren klok kijken?
Ik ook, die onzin van om 6 uur eten. Ik ga eten als ik honger heb.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik leef naar mijn biologische klok.
Dies in de war!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik leef naar mijn biologische klok.
het stortregendequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:22 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar buiten dan?
niet eens zozeer het ochtendritueel, maar meer om over de dag aan te geven wat we gaan doenquote:
Dus je hebt nu een vraagtekenpicto?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
niet eens zozeer het ochtendritueel, maar meer om over de dag aan te geven wat we gaan doen
Dus spelen, naar de dokter, fiets, auto, bus enzo? Ik ga die picto´s eens doornemen, zit vast wel iets bij die ik kan gebruiken! Zag iig iets van sinterklaas erbij zitten!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
niet eens zozeer het ochtendritueel, maar meer om over de dag aan te geven wat we gaan doen
wat is je mail ook al weer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dus spelen, naar de dokter, fiets, auto, bus enzo? Ik ga die picto´s eens doornemen, zit vast wel iets bij die ik kan gebruiken! Zag iig iets van sinterklaas erbij zitten!
Ook met regen kan je naar buiten hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
het stortregendenu schijnt de zon gelukkig dus ik ga er zo inderdaad op uit
sclera.bequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:50 schreef dolfina-chica het volgende:
Djmo? heb jij een site waar je die picto's vandaan haalt?
thanks...quote:
externe schijf een optie...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:52 schreef dolfina-chica het volgende:
ik had ze altijd opgeslagen... maar ja... een keer crashen enzo en alles is weg
hotmail, aparte map??quote:
uhhu!!quote:
normaal gooi ik het 1 keer uit de printer.. en dan maak ik kopie ervan, als ik het nodig heb..quote:
Nee, sorry.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:00 schreef DJMO het volgende:
ingrid, heb jij toevallig een paar regenlaarsjes in mt 22 of 23 staan?
zoveel gevoelige info ....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:04 schreef dolfina-chica het volgende:
normaal gooi ik het 1 keer uit de printer.. en dan maak ik kopie ervan, als ik het nodig heb..
zo heb ik 4 dikke ordners vol met allemaal info enz enz
gevoelig niet.. maar wel infoquote:
Je dagboek?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
gevoelig niet.. maar wel info
heb geen dagboekquote:
fixedquote:
dus toch een dagboek..quote:
nee, ben aan het uitstellenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:51 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dus toch een dagboek..
maar nog niet nieuwe windhoos op je pc ?
Bij mij zit het ook al een half jaar in de planning.quote:
uitstel = afstelquote:
Ik probeer win7 op een ssd te installeren. Na de windows installatie start de pc opnieuw op en vervolgens gebeurt er niks. Iig geen werkende pc.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:05 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
uitstel = afstel
xp / vista / w7 ?
Hier staat mss wat info tussen waar je iets aan hebt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik probeer win7 op een ssd te installeren. Na de windows installatie start de pc opnieuw op en vervolgens gebeurt er niks. Iig geen werkende pc.
fietstasquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:05 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
uitstel = afstel
xp / vista / w7 ?
Als ik thuis weer internet heb dan zal ik weer een poging wagen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hier staat mss wat info tussen waar je iets aan hebt.
Die kende ik nog niet.quote:
als je daar vista mee bedoelt, is geen fijn proggiequote:
Als ik het mij goed herinner is dat na de installatie de pc opnieuw opstart en dan lijkt het ofdat die stopt na het windoews logo.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ik thuis weer internet heb dan zal ik weer een poging wagen.
[..]
Die kende ik nog niet.
okquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:22 schreef Rucky het volgende:
Als ik het mij goed herinner is dat na de installatie de pc opnieuw opstart en dan lijkt het ofdat die stopt na het windoews logo.
Het is op een nieuwe hd (ssd) win7 loopt op mijn pc verder wel goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:23 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ok
heel vreemd
en dat is met een voorheen goed werkende w7 ???
dat bedoel ik iddquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:25 schreef Rucky het volgende:
Het is op een nieuwe hd (ssd) win7 loopt op mijn pc verder wel goed.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:26 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dat bedoel ik idd
pffffffff
ook wel eens gehad, maar wat heb ik toen gedaan...
en nu heb je het zelfquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef Rucky het volgende:
Dat heb ik ook regelmatig. Dan vraagt er iemand wat en dan denk jaaa, hoe zat dat ook alweer.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:18 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
als je daar vista mee bedoelt, is geen fijn proggie
(understatement..)
wel alle drivers al op hd / extern aanwezig ?
dan ist zo beurt
@rucky:
vreemd
heelgaar nix ???
heb nog wel een xp en/of w7 liggenquote:
Ja dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Net de voortuin van Merlijn onder handen genomen...
En anders ben ik er in ieder geval blij meequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja dus.
Zal ie wel blij mee zijn en je vanavond een lekkere massage geven.
7 trekt ie niet.. heb ik al gehadquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:56 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
heb nog wel een xp en/of w7 liggen
neem ik volgende keer wel mee
wat is bij merlijn de voorkant ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:11 schreef belle1608 het volgende:
Net de voortuin van Merlijn onder handen genomen...
Jepquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:19 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wat is bij merlijn de voorkant ?
daar waar de auto staat ??
Bij mij draait Win7 ook op een SSD, maar daar heb ik geen rare fratsen voor hoeven uithalen. Ik ben wel benieuwd waarom het bij jou niet wilquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is op een nieuwe hd (ssd) win7 loopt op mijn pc verder wel goed.
zoveel tuin is daar toch niet ?quote:
Heb wat bakken gehaald en die opgehangen waar eerst andere versleten dingen aanhingen, de bloembak aan de rechterkant met 3 hortensia's ontdaan van onkruid, en er bollen geplant voor het voorjaar en verder geveegd en wat tussen de tegels vandaan gehaald, maar dat is nog niet af. En binnen heb ik 2 paddenstoelen (neppe) met rood/witte stippen & een kalanchoe rood gekochtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:24 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
zoveel tuin is daar toch niet ?
of heb ik verkeerd gekeken ??
*kwam alleen wat afgeven dus...*
@PB:
ik ook, maar heb het wel eens met gewone schijf gehad
zelfde.
maar weet t niet meer ..
Ik heb er nog een he controller tussen zitten maar dat mag geen verschil uitmaken. Binnenkort weer eens proberen als ik weer internet heb.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bij mij draait Win7 ook op een SSD, maar daar heb ik geen rare fratsen voor hoeven uithalen. Ik ben wel benieuwd waarom het bij jou niet wil
en die controller moet je wel installeren voor je windows installeertquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:38 schreef Rucky het volgende:
Ik heb er nog een he controller tussen zitten maar dat mag geen verschil uitmaken. Binnenkort weer eens proberen als ik weer internet heb.
hey,jij hier ook?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bij mij draait Win7 ook op een SSD, maar daar heb ik geen rare fratsen voor hoeven uithalen. Ik ben wel benieuwd waarom het bij jou niet wil
Ga je de bank overvallen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:25 schreef dolfina-chica het volgende:
nou daar gaat ie dan!!
als ik niet meer terug kom, is het me NIET gelukt ... ik herhaal.. dan is het NIET gelukt
configuratiescherm=>systeemquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:30 schreef dolfina-chica het volgende:
hoe kom ik er ook alweer achter hoeveel bit mijn lap draait?
ik was het even kwijt..quote:
graag gedaan, succes!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik was het even kwijt..
dank je
Die controller wordt gewoon herkend en de installatie wordt ook op de ssd uitgevoerd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:39 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
en die controller moet je wel installeren voor je windows installeert
( was in ieder geval met xp wel )
dat zou het wel eens kunnen zijn
ook tijdens de herstart met installeren doet hij niet doorlopen ????
anders heb je kans dat hij de controller niet ziet
Dan is het een PEBKAC probleemquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die controller wordt gewoon herkend en de installatie wordt ook op de ssd uitgevoerd.
quote:
Dus ik moet een andere muis hebben?quote:
Aan mij kan het niet liggen want ik sta altijd achter mijn stoel. Broek op de enkels en met de ene hand hou ik de rugleuning vast. En wat ik met mijn andere hand doe mag je raden.quote:
Wel knap!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:11 schreef Inlognaam het volgende:
Extreme couponing aan het kijken nu.. echt niet normaal
3100+ dollar aan boodschappen voor 45 dollar
Daarmee krab je je op je achterhoofd, terwijl je je afvraagt waarom windows 7 niet opstart?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Aan mij kan het niet liggen want ik sta altijd achter mijn stoel. Broek op de enkels en met de ene hand hou ik de rugleuning vast. En wat ik met mijn andere hand doe mag je raden.![]()
* DJMO verslikt zichquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Daarmee krab je je op je achterhoofd, terwijl je je afvraagt waarom windows 7 niet opstart?
Jij mag niet meer raden, hoe wist je dat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Daarmee krab je je op je achterhoofd, terwijl je je afvraagt waarom windows 7 niet opstart?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Aan mij kan het niet liggen want ik sta altijd achter mijn stoel. Broek op de enkels en met de ene hand hou ik de rugleuning vast. En wat ik met mijn andere hand doe mag je raden.![]()
let me guess.. mission failed?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trying to erase mental image immediately..
Ik hoop ook dat ik thuis weer gauw internet en telefoon heb.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:09 schreef DJMO het volgende:
bah .. ik heb zin om world of warcraft te spelen
Met hopen alleen kom je er niet...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik thuis weer gauw internet en telefoon heb.
met wachten welquote:
Je moet toch eerst dingen aanvragen hoor, je kan wel niks doen en eindeloos wachten maar dan gebeurt er ook niksquote:
ik weet toevallig dat hij dat al een week of wat geleden z'n verhuizing heeft doorgegeven bij z'n provider. dus is het wachten tot de boel wordt opgeleverdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Je moet toch eerst dingen aanvragen hoor, je kan wel niks doen en eindeloos wachten maar dan gebeurt er ook niks
Dus dat doe ik fout.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Je moet toch eerst dingen aanvragen hoor, je kan wel niks doen en eindeloos wachten maar dan gebeurt er ook niks
Irritant als zoiets niet al te snel gaat... Gelukkig heb je n tablet met interwebzquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dus dat doe ik fout.![]()
Ik heb het wel over laten zetten maar dat zal pas de 24ste gebeuren. Terwijl het bij mijn vorige verhuizing zes dagen duurde. Even afwachten dus.
Gelukkig wel en op mijn werk kan ik ook op internet en telefoneren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Irritant als zoiets niet al te snel gaat... Gelukkig heb je n tablet met interwebz
Haha ja ik ook! Alleen ga k niet douchen, geen zin inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:20 schreef DJMO het volgende:
wat zal ik vavond vroeg slapen denk ik ... ben gaar. eerst maar eens douchen
Ik heb ook nooit zin om te gaan douchen en als ik eronder sta dan heb ik geen zin om eronder uit te komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:26 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha ja ik ook! Alleen ga k niet douchen, geen zin in
je hebt een badquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit zin om te gaan douchen en als ik eronder sta dan heb ik geen zin om eronder uit te komen.
Ik douche maximaal een kwartiertjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit zin om te gaan douchen en als ik eronder sta dan heb ik geen zin om eronder uit te komen.
Maar als ik die gebruik dan wordt mijn badeendje jaloers. Dan gaat ze zich gedragen als een vals kreng, stop eruittrekken, koudwaterkraan open zetten, en als ik haar onder waterhoud dan gaat ze pikken naar mijn mannelijkheid.quote:
je hebt heul nog geen badeendjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar als ik die gebruik dan wordt mijn badeendje jaloers. Dan gaat ze zich gedragen als een vals kreng, stop eruittrekken, koudwaterkraan open zetten, en als ik haar onder waterhoud dan gaat ze pikken naar mijn mannelijkheid.
Kreng gewoon vastplakken met ducktape.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar als ik die gebruik dan wordt mijn badeendje jaloers. Dan gaat ze zich gedragen als een vals kreng, stop eruittrekken, koudwaterkraan open zetten, en als ik haar onder waterhoud dan gaat ze pikken naar mijn mannelijkheid.
Met een kwartier ben ik er ook wel weer onderuit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik douche maximaal een kwartiertje. Ik vind het helemaal niet fijn om lang onder te staan.
zijn mannelijkheid?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kreng gewoon vastplakken met ducktape.
quote:
Jij moet oppassen.quote:
Ja tochquote:
Het is alweer goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear snel biertje naar Rucky schuift
Goed bezig!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:31 schreef belle1608 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus douchen, en ondertussen wordt de kachel warm..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:46 schreef DJMO het volgende:
m'n douche lonkt naar mij .. maar de kachel is nog niet warm :/
heb ik ook in de tuin. vind ik altijd leuk als die in t voorjaar gaan bloeienquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja tochTussen de hortensia's in, heb ik nog bollen geplant
Dus waarschijnlijk in het voorjaar weer een update met mooie plantjes
hoop ik
Gaat wel ok.. het wordt steeds kouder, dus het onkruid sterft zo zoetjes aan een beetje af..quote:
haha ok danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gaat wel ok.. het wordt steeds kouder, dus het onkruid sterft zo zoetjes aan een beetje af..
Verder nog geen wijzigingen
m'n vorige post was dus m'n geboortedatumquote:aantal posts: 26006 (gemiddeld 11 per dag)
nu heeft m'n handdoek ook tijd om op te warmenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dus douchen, en ondertussen wordt de kachel warm..
gooi m ff in de drogerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
nu heeft m'n handdoek ook tijd om op te warmen
Ik vroeg mij net af wat mijn postqoutum was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
m'n vorige post was dus m'n geboortedatum(oke oke, 'n 0 teveel, maar toch.. wel toevallig dat ik het net zie
)
Neem ondertussen ook een douce.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik wil eteuhhh!! Maar k moet nog wachten totdat het warm is
haha nee dan moet ik me uitkleden en daar heb ik geen zin in :pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |